Абай өлеңі



ОҚО, Созақ ауданы Т. Әлімқұлов
№14 мектеп интернат-лицейі,
Бастауыш сынып мұғалімі
Иманбердиева Айжан Сапрханқызы

Жобаның тақырыбы
Электрондық оқыту
жағдайында менің
сабақтарым

Жобаның мақсаты
Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды оқу үрдісінде пайдаланып, тұлғаның танымдық ойлау қабілетін, шығармашылығын дамыту.
Тұлғаның өз бетінше ақпарат жинақтауына және оны күнделікті өмірде жүзеге асыруға бейімдеу.
Бастауыш сынып оқушыларын сабақта адамгершілікке тәрбиелеу.

Жобаның міндеттері
Ақпараттық -технологияларды сабақта қолдана отырып жан-жақты дамыған, бәсекеге қабілетті, іскер тұлғаны қалыптастыру.
Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.
Шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету.
Адамгершілікке тәрбиелеу.
Ақпараттық -коммуникациялық технологияны бастауыш сыныбында қолдану тұлғаның өз бетінше ізденуіне, оқыту әдістемесінің жандануына ықпал ету.

Күтілетін нәтижелер
Оқушының танымдық белсенділігі артады .
Оқушының логикалық ойлау жүйесі қалыптасады.
Оқушы өз бетінше ізденіп, шығармашылықпен айналысады.

Жобаның мазмұны және оның жүзеге асырылуы
Бастауыш сынып сабақтарында жаңа ақпараттық технологиялар элементері арқылы оқушының іскерлік, бәсекелестік қабілетін дамыта
отырып төмендегі кезеңдерде қолданыс табады
Интерактивті тақта
электронды оқулық
аудио-бейне таспалар
дамыту ойындары
итернеттен мәлімет іздеу
топтау стратегилары
Электронды оқыту жағдайындағы бастауыш
сыныптардағы сабақтардың мәні мен маңызы

Сабақтың тақырыбы:
“Ғылым таппай мақтанба” Ана тілі 2-сынып

Білімділігі: Оқушыларды қазақ халқының ұлы ақыны Абай өмірімен таныстыру, ақын шығармаларын мәнерлеп шапшаң оқу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын байыту.
Дамытушылық:Ойлау қабілетін дамыта отырып шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету.
Тәрбиелік:Адам бойында кездесетін асыл қасиет пен жаман қылықтарды ұғындыру, алға қойған мақсатына жетуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың мақсаты

Абайдың әкесі Құнанбай бай адам болған. Абайдың анасы Ұлжан ақылды, мейірімді кісі екен, ал Абайды әжесі Зере тәрбиелеген. Ол Ибраһимді еркелетіп, ”Абай” деп атаған. Қос ана қазақтың ертегі, аңыз-жырларын көп білген. Абайға кішкене кезінен әңгімелерді қызықтыра айтып, оны санасына құя білген.
Абай 12 жасынан бастап, өлең жаза бастайды. Өз өлеңдеріне 20-дан астам әндер шығарған үлкен сазгер.
Абай үлкен аудармашы. Лермонтов, Пушкин, Крылов өлеңдерін қазақшаға аударған.
Абай- қазақ халқының ұлы ақыны, ойшылы. Абайдың шын аты-Ибраһим. Абай Құнанбайұлы 1845 жылы 10тамызда туып, 1904 жылы 6шілдеде
қайтыс болды.
Абай Семей облысы, Абай ауданының Шыңғыс тауының бауырайындағы Қасқабұлақ деген жерде туған.
Абай Құнанбаев 1845 ж-1904ж
Интерактивті тақтада оқушылар Абайдың өмірбаянымен танысады

Бейнешолу (интернеттен алынған материал, интерактивті тақтада көрсетіледі)

Ой шақыру стратегиясы Абай туралы не білесің? (оқушылар компьютерде үйге берілген тапсырмалары бойынша сызбаны толтырады )
Зере
Құнанбай
Ұлжан
Ибрахим

Оқулықпен жұмыс
Өлеңді жатқа дауыстап оқып беру.
Оқушыларға мәнерлеп оқыту.
Тізбектеп оқыту.
Оқушылар ана тілі оқулығымен жұмыс жасайды.

Интелектуалды ойын (Оқушылар интерактивті тақтада сандардың астында жасырылған сұрақтарға жауап береді. )
Абай өмірі
Абай өлеңі
Тапсырма
10
20
30
10
10
20
20
30
30

Шын аты кім?
Жауабы
Ибраһим
«Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан» қай өлеңнен үзінді?
Қай жылы туылды?
Жауабы
1845 ж 10 тамыз
Кімдердің өлеңдерін аударды?
Лермонтов, Пушкин, Крылов
Қыс өлеңін жатқа айт
Бес асыл істі ата!!
Абай өмірі
Абай өлеңі
Тапсырма
Адам білімді, ақылды болу үшін не істеу керек?
Ғылымды неге дүниеге, малға теңеп отыр?
Оқу, білімге байланысты мақал айтып бер!!!
10
20
30
30
30
20
20
10
10

Адам бойында болатын қасиеттер
Бес асыл іс
Бес дұшпан
1. Талап
2. Еңбек
3. Терең ой
4. Қанағат
5. Рақым
1. Өсек
2. Өтірік
3. Мақтаншақ
4. Еріншек
5. Бекер мал шашпақ
Интерактивті тақтада Венн диаграммасын толтыру.
Адам бойында болатын қасиеттер

Желсіз түнде жарық ай Сәулесі суда дірілдеп Ауылдың жаны - терең сай Тасыған өзен күрілдеп
Қалың ағаш жапырағы Сыбырласып өзді-өзі Көрінбей жердің топырағы Құлпырған жасыл жер жүзі
Сергіту сәті (Компьютердің көмегімен музыка ырғағы арқылы орындау)

Топтастыру стратегиясы (Оқушылар жеке компьютерде Абай кім екендігі туралы білгенін жазады. )
Сазгер
Ақын
Ойшыл
данышпан
Аудар-
машы
Суреткер
Абай
кім?

Жобаның қорытындысы
Ақпараттық- коммуникациялық технологияны пайдаланып өтілген бастауыш сыныпта оқушылардың пәнге деген қызығушылығы, логикалық ойлау қабілеті, өз ойын еркін жеткізу және шығармашылық, ұйымшылдық қабілеттері артты.
Оқушылардың ақпараттық техникамен жұмыс жасау сауаттылығы дамыды, білім сапасы жоғарлайды, қазіргі заман талабына сай тұлға дайындалады. Сондықтан да бастауыш сыныптарда электронды оқыту жағдайында жұмыс істеу оқушыларды сабаққа қызықтырады. Электронды оқытуды барлық пәндерге пайдалана білуіміз керек.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz