Қосу амалдарын орындау


Slide 1

“Қазығұрт”№66 жалпы орта мектебі

Ашық сабақ информатика сабағынан 8 ”в” - сынып

Пән мұғалімі:

Джолбарисова

Арайлым

Орындыққызы

Slide 2

22. 10. 2012ж.

Сабақтың тақырыбы:

“Екілік арифметика”

Slide 3

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға екілік сандармен орындалатын арифметикалық амалдарда қосу және азайту, көбейту амалдарын тианақтап түсіндіру. Білімділік: Оқушыларға екілік жүйедегі кесте бойынша арифметикалық амалдарды орындап, есептер шығаруда білімдерін тексеру. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін және пәнге деген қызығушылығын дамыту. Тәрбиелік: Жан-жақты дамыған білім деңгейі жоғары, теориялық білімін топ ортасында көрсете алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Slide 4

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта (слайдтарды

көрсету) компьютер, кеспе

қағаздары, кітаптар.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілі: Баяндау, сұрақ - жауап, ойын элементтерін қолдану, тест

орындау.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушыларды тыныштыққа шақыру,

Оқушыларды түгелдеу,

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Slide 5

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау және өткен

сабақтарды қайталау:

Информатика ғылымы қай ғасырда пайда болды және қандай сөзден шыққан?

Инфоматика ғылымы нені зерттейді?

Ақпараттық процесстер дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?

Ақпаратты беру, сақтау және өңдеу дегеніміз не?

Санау жүйесі дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?

Цифр және дәреже деп нені айтамыз?

Позициялық және позициялық емес санау жүйесінің айырмашылығы неде?

Бүтін ондық сандарды екілік санау жүйесіне ауыстыру ережесі.

76 сандарын ондық жүйеден екілік, сегіздік, он алтылық жүйеге қалай

ауыстырамыз?

10. 1001 сандарын екілік жүйеден ондық жүйеге қалай ауыстырамыз?

Slide 6

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру. Екілік жүйедегі арифметикалық амалдар ондық жүйедегі ережесі бойынша орындалады. Тек айырмашылығы қосу және азайту, көбейту кестесі арқылы орындалады және тек екі цифр қолданылады 0 және 1 сандары. Қосу кестесі. Екілік санау жүйесінде 0 және 1 сандарды қосу кезінде мынадай төрт ереже арқылы орындалады: 0+0=0 0+1=1 1+0=1 1+1=10 ( тек қосу амалын орындағанда ғана жоғарғы разрядқа тасмалдау жүреді. )

Slide 7

Қосу амалдарына бірнеше мысалдар қарастырайық: 1001 10012=1*23+0*22+0*21+1*20=910 + 1010 10102=1*23+0*22+1*21+0*20=1010 10011 910+1010=1910 100112=1*24+0*23+0*22+1*21+1*20=16+0+0+2+1=1910 1910=1910 Нәтижелерін салыстыра отырып, қосудың дұрыс орындалуына көз жеткіздік. Мысалы: 1) 1101 2) 0111 + 1011 + 0111 11000 1110

Slide 8

Азайту кестесі. Азайту ережесін қарастырайық: 0-0=0 0-1=1 1-0=1 1-1=0 Азайту амалын орындау барысында әрдайым абсолюттік шамасы бойынша үлкеннен кіші алынып, үлкен санның таңбасы қойылады. Мысалы: 1) 0101 01012= 0*23+1*22+0*21+1*20=4+1=510 - 0010 00102=0*23+0*22+1*21+0*20=210 00112 310 510 - 210=310 310 = 310 2) 1101 3) 1100 - 1011 - 0110 0010 0110

Ондық жүйе

Екілік жүйе

Ондық

жүйе

Екілік жүйе

0

8

1000

1

0001

9

1001

2

0010

А(10)

1010

3

0011

В(11)

1011

4

0100

С(12)

1100

5

0101

D(13)

1101

6

0110

Е(14)

1110

7

0111

F (15)

Slide 9

Көбейту

0*0=0

1*0=0

0*1=0

1*1=1

Мысалы :1012 мен 1102 екілік сандарының көбейтіндісін табыңдар. Сандарды көбейтуді кіші разрядтан бастап бағанда орындайық:

101 Тексеру:1012=1*22+0*21+1*20=5

* 110 1102=1*22+1*21+0*20=6

000 5*6 =3010

101

+ 101

0

02=1*24+1*23+1*22+1*11+0*20=16+8+4+2+0=3010

3010

= 3010

Slide 10

Оқулықтағы есептерді шығару 16 бет. 2. 3- тапсырма. 1. Қосу амалдарын орындау: 1) 11102+10012=?10 2) 11012+10112=?10 3) 10112+92=?10 2. Азайту амалын орындау: 1) 11102-10012 =?10 2) 10102-01012 =?10 3) 10102-32 =?10 3. Көбейту амалын орындау: 1) 101*101 =? 2) 011*110 =?

Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14 Slide 15 Slide 16 Slide 17 Slide 18 Slide 19

"Қисынды ойлай білейік!"

(Әр қатарға 1логикалық есеп

беріледі)

Slide 20

І топ.

1 - тапсырма

Мен жастамын. Мектеп табалдырығын

0111 жасымда аттадым. Мен 01100110 мектептің

1000 - сыныбында оқимын. Біздің сыныпта

барлығы 00100101 оқушы. Менің арманым

келешекте атақты компьютер маманы болу.

Ондық жүйе

Екілік жүйе

Ондық

жүйе

Екілік жүйе

0

8

1000

1

0001

9

1001

2

0010

А(10)

1010

3

0011

В(11)

1011

4

0100

С(12)

1100

5

0101

D(13)

1101

6

0110

Е(14)

1110

7

0111

F (15)

Slide 21

І топ.

Жауабы:

Мен 15 жастамын. Мектеп табалдырғын

7 жасымда аттадым. Мен 66 мектептің

8 - сыныбында оқимын. Біздің сыныпта барлығы 25 оқушы бар. Менің арманым келешекте атақты компьютер маманы

болу.

Slide 22

ІІ топ.

2 - тапсырма

1000-сынып оқушысымын. Сыныпта 00010110 оқушы бар. Сынып өте ұйымшыл. Біз 01100110 мектепте оқып жатқанымызды мақтан етеміз.

Ондық жүйе

Екілік жүйе

Ондық

жүйе

Екілік жүйе

0

8

1000

1

0001

9

1001

2

0010

А(10)

1010

3

0011

В(11)

1011

4

0100

С(12)

1100

5

0101

D(13)

1101

6

0110

Е(14)

1110

7

0111

F (15)

Slide 23

ІІ топ.

Жауабы:

8-сынып оқушысымын. Сыныпта 16

оқушы бар. Сынып өте ұйымшыл. Біз

66 мектепте оқып жатқанымызды

мақтан етеміз.

Slide 24 Slide 25 Slide 26

Үйге тапсырма: 16 бет. 2. 3-тапсырма орындап келу.

Slide 27

VII. Сабақты қортындылау:

Сөзжұмбақтың сұрақтары:

1. Информатиканың негізгі түсінігін қалай аталады?

2. Санның цифрына бөлінетін позицияны не деп атайды?

3. Екілік санның әрбір разрядын не деп атайды?

4. Бағдарламалар мәліметтер немесе олардың бөліктері не деп аталады?

5. Ақпаратты компьютер экранына шығару құрылғысы.

6. 0 мен 1 цифрларының көмегімен жазылады .

7. Ақпараттың 8 биттен тұратыны не?

8. Ақпараттық процестерді зерттейтін ғылым.

9. Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал.

10. 16 cанын санау жүйесінде қалай атаймыз?

Slide 28 Slide 29

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасын сұрау

Есептер шығару

Тест тапсырмасы

“Қисынды ойлап тап” ойыны

Жұмбақты шешу

Қорытынды

1

Айнабек Бақыт

2

Ағабек Мадина

3

Анарбаева Нұрай

4

Алмұратов Нұрсұлтан

5

Аман Ғани

6

Әбдіманап Зарема

7

Әлімжан Арман

8

Әлімжан Арайлым

9

Буранова Мафтуна

10

Елібай Зинат

11

Зайрқұлова Аяулым

12

Иса Бейбінұр

13

Бұрхан Рысбек

Slide 30

Назарларыңызға

РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Амалдарды орындауды үйрену кезіндегі сандар нумерациясын бекіту
Қолданыстық кернеу
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
Сан амалдың нәтижесі екенін көрсету
Алғашқы есептеу құралдары
Есептеу техникасының даму тарихы
Калькулятор бағдарламасының ұғымы
Оқыту және тәрбие әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz