Оқушылардың білімін бағалау




Презентация қосу
А. Югнаки атындағы жалпы орта мектебі

Ашық сабақ
Тақырыбы: Калькулятор бағдарламасы
7 – сынып

Мұғалімі: Джунаева Зияда
Тақырыбы: Калькулятор бағдарламасында
жұмыс істеу.
Мақсаты:
Білімділігі: Ақпарат және ақпараттық технологияға
байланысты оқушылардың алған білімдерін
нығайту, тиянақтау бір жүйеге келтіріп, тексере
отырып, қорытындылау.
Тәрбиелігі: Оқушылар өз ойларын тиянақты жете
айта біліп, өздерін сабырлы, әрі тәртіпті ұстауды
ескерту.
Дамытушылығы: Оқушыларға компьютер туралы
толық ой қалыптастыру, оқушылардың
тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін
қалыптастыру, шығармашылыққа баулу, пәнге
деген қызығушылығын арттыру.
Көрнекілігі: Компьютер, калькулятор,
интерактивті тақта

Түрі: Бекіту сабағы

Әдіс-тәсілдері: ой – қозғау, өзіндік жұмыс,
пікірлеу
С а б а қ ж о с п а р ы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Сәлемдесу.
2) Оқушыларды сабаққа
дайындау.
ІІ. Үйге тапсырманы сұрау.
1)Есепті шығару.
2)Сұрақ-жауап.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1) Компьютерлік білімді ашу.
2) Білімді қалыптастыру.
3) Білімді толықтыру.
4) Психологик жаттығу.
5) Білімді жүйелеу.
6) Математикалық жаттығу.
7) Білімді бекіту.
IV. Үйге тапсырма беру.
V. Оқушыларды бағалау.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Сәлемдесу.
2) Оқушыларды сабаққа
дайындау.
ІІ.Үй тапсырмасы:
1) Есептеу: 2) Қарапайым және
А) 36+(20+35)*15 инженерлік
Б) ((25+15)/4 + 5)*15 калькуляторлардың
қызметі.
В) (х+1)(х+3)(х+5)
х=-3,62
ІІІ. Жаңа сабақ
1) Компьютерлік білімді ашу.
2) Білімді қалыптастыру.

І-деңгей. ІІ-деңгей. ІІІ-деңгей.

Сыныпта 28 оқушы бар. Түлкі әрбір 6 секундта 4
4 алмада неше 1/3 үлес Олардың 16-сы “4” рет секіреді. Ол 10 рет
бар? және “5” бағаларға секіру үшін қанша
оқиды. Сыныптың сапа секунд керек?
көрсеткішін табыңыз.

71,33 - 16,8 / (3,080 + (-0,3 * 2,9 / (-0,1) + (0,62 + 0,56 – 0,29) *
1,12) = 10,25 ) / (-0,5) = (8,44 – 5,34)=
3) Білімді толықтыру.
І-деңгей. ІІ-деңгей. ІІІ-деңгей.
Сыныптағы 28 Мен 1110 жастамын. Кітапханада 35000 кітап
оқушының 75 %-і Мектеп табалдырығын бар. Оның 22% -і әдеби
спортпен айналысуды 110 жасымда аттадым. кітаптар. Кітапханадағы
ұнатады. Сыныптағы Мен А. Югнаки әдеби кітаптардың
оқушылардың нешеуі атындағы мектептің 111 саны қанша ?
спортпен айналысуды сыныбында оқимын.
ұнатады ? Біздің сыныпта
барлығы 11100 оқушы.
Менің арманым
келешекте атақты
компьютер маманы
болу.
4) Физиологик жаттығу
5) Білімді жүйелеу.

І-деңгей. ІІ-деңгей ІІІ-деңгей.
.
Тік төртбұрыштың Atabek has 500 tenge. Ұзындығы 240м пойыз
ұзындығы 27см, ені Atabek buy a book for бір қалыпты қозғала
ұзындығының 1/3 200 tenge, a pen for 10 отырып, көпірді 2
бөлігін құрайды. Тік tenge, a paper for 5 минутта өтті. Егер
төртбұрыштың tenge, a note-book for 15 көпірдің ұзындығы
ауданын тап. tenge, a ruler for 30 360м болса, пойыздың
tenge in the shop. And жылдамдығы қандай ?
how much tenge has
Atabek ?
• Atabek buy a book for 200 tenge, a pen for 10
tenge, a paper for 5 tenge, a note-book for 15
tenge, a ruler for 30 tenge in the shop. How
much do these things cost ?
• Атабекте 500 те бар. Атабек дукеннен 200
тенгеге кітап, 10 тенгеге ручка, 5 тенгеге
қағаз, 15 тенгесіне дәптер, 30 тенгесіне
сызғыш сатып алды. Атабекте неше тенге
қалды ?

• 500-(200+10+5+15+30)=
Ұзындығы 240м пойыз бір қалыпты қозғала отырып, көпірді 2
минутта өтті. Егер көпірдің ұзындығы 360м болса, пойыздың
жылдамдығы қандай ?

• Берілуі:
S1 240 м
S 2 360 м
t 2 минут 120секунд
• Есептеу:

S1 S 2

t
240 360 600 Жауап : 5 м / с
120 120
6) Математикалық жаттығу .
( а 5)( а 5) a 6 a 5
( 2 х 1)( 2 х 1)
(2 2 ) 2
28 1
8.5 8
2 ав 2
4а 2 в 2 40 25.6
5 1
91.3 ( 3.65)
7 7
m2

6n 2 3 1 2
3n 2
m2
5 2 3
7) Білімді бекіту.
• Блиц-тест тапсырмаларын орындау арқылы
өтілген сабақты қайталаймыз.
ІV. Үйге тапсырма:
Статистикалық сипаттамаларды анықтауға
арналған есептерге мысалдар жазып келу.
V. Оқушылардың білімін бағалау.
(бағалау парағы арқылы бағаланады).
VI. Сабақты қорытындылау.

Ұқсас жұмыстар
Сабақ классификациясы (жіктелуі)
Сабақ тақырыптары
Критериалды бағалау технологиясы
Біліміне сай бағалау
Оқушыларды бағалаудағы психологиялық ерекшеліктер
Тексеру сабағы
Диагностикалық бағалау
Қазіргі бағалау түрлі нысанда болуы керек жиынтық формативті
Критериалды бағалау - сапалы білім негізі
Бастауыш мектептегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері
Пәндер