Оқушылардың білімін бағалау



А. Югнаки атындағы жалпы орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Калькулятор бағдарламасы
7 - сынып
Мұғалімі: Джунаева Зияда

ҚОШ
КЕЛДІҢІЗДЕР!

Калькулятор
бағдарламасында
жұмыс істеу.
Тақырыбы:

Тақырыбы: Калькулятор бағдарламасында жұмыс істеу.
Мақсаты:
Білімділігі: Ақпарат және ақпараттық технологияға байланысты оқушылардың алған білімдерін нығайту, тиянақтау бір жүйеге келтіріп, тексере отырып, қорытындылау.
Тәрбиелігі: Оқушылар өз ойларын тиянақты жете айта біліп, өздерін сабырлы, әрі тәртіпті ұстауды ескерту.
Дамытушылығы: Оқушыларға компьютер туралы толық ой қалыптастыру, оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Көрнекілігі: Компьютер, калькулятор, интерактивті тақта
Түрі: Бекіту сабағы
Әдіс-тәсілдері: ой - қозғау, өзіндік жұмыс, пікірлеу

С а б а қ ж о с п а р ы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Сәлемдесу.
2) Оқушыларды сабаққа дайындау.
ІІ. Үйге тапсырманы сұрау.
1) Есепті шығару.
2) Сұрақ-жауап.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1) Компьютерлік білімді ашу.
2) Білімді қалыптастыру.
3) Білімді толықтыру.
4) Психологик жаттығу.
5) Білімді жүйелеу.
6) Математикалық жаттығу.
7) Білімді бекіту.
IV. Үйге тапсырма беру.
V. Оқушыларды бағалау.
VI. Сабақты қорытындылау

І. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Сәлемдесу.
2) Оқушыларды сабаққа дайындау.

ІІ. Үй тапсырмасы:
1) Есептеу:
А) 36+(20+35) *15
Б) ((25+15) /4 + 5) *15
В) (х+1) (х+3) (х+5) х=-3, 62
2) Қарапайым және инженерлік калькуляторлардың қызметі.

ІІІ. Жаңа сабақ
1) Компьютерлік білімді ашу.

2) Білімді қалыптастыру.
І-деңгей.
ІІ-деңгей.
ІІІ-деңгей.
4 алмада неше 1/3 үлес бар?
Сыныпта 28 оқушы бар. Олардың 16-сы “4” және “5” бағаларға оқиды. Сыныптың сапа көрсеткішін табыңыз.
Түлкі әрбір 6 секундта 4 рет секіреді. Ол 10 рет секіру үшін қанша секунд керек?
71, 33 - 16, 8 / (3, 080 + 1, 12) =
(-0, 3 * 2, 9 / (-0, 1) + 10, 25 ) / (-0, 5) =
(0, 62 + 0, 56 - 0, 29) * (8, 44 - 5, 34) =

3) Білімді толықтыру.
І-деңгей.
ІІ-деңгей.
ІІІ-деңгей.
Сыныптағы 28 оқушының 75 %-і спортпен айналысуды ұнатады. Сыныптағы оқушылардың нешеуі спортпен айналысуды ұнатады ?
Мен 1110 жастамын. Мектеп табалдырығын 110 жасымда аттадым. Мен А. Югнаки атындағы мектептің 111 сыныбында оқимын. Біздің сыныпта барлығы 11100 оқушы. Менің арманым келешекте атақты компьютер маманы болу.
Кітапханада 35000 кітап бар. Оның 22% -і әдеби кітаптар. Кітапханадағы әдеби кітаптардың саны қанша ?

4) Физиологик жаттығу

5) Білімді жүйелеу.
І-деңгей.
ІІ-деңгей
.
ІІІ-деңгей.
Тік төртбұрыштың ұзындығы 27см, ені ұзындығының 1/3 бөлігін құрайды. Тік төртбұрыштың ауданын тап.
Atabek has 500 tenge. Atabek buy a book for 200 tenge, a pen for 10 tenge, a paper for 5 tenge, a note-book for 15 tenge, a ruler for 30 tenge in the shop. And how much tenge has Atabek ?
Ұзындығы 240м пойыз бір қалыпты қозғала отырып, көпірді 2 минутта өтті. Егер көпірдің ұзындығы 360м болса, пойыздың жылдамдығы қандай ?

Atabek buy a book for 200 tenge, a pen for 10 tenge, a paper for 5 tenge, a note-book for 15 tenge, a ruler for 30 tenge in the shop. How much do these things cost ?

Атабекте 500 те бар. Атабек дукеннен 200 тенгеге кітап, 10 тенгеге ручка, 5 тенгеге қағаз, 15 тенгесіне дәптер, 30 тенгесіне сызғыш сатып алды. Атабекте неше тенге қалды ?
500-(200+10+5+15+30) =

Ұзындығы 240м пойыз бір қалыпты қозғала отырып, көпірді 2 минутта өтті. Егер көпірдің ұзындығы 360м болса, пойыздың жылдамдығы қандай ?
Берілуі:
Есептеу:

6) Математикалық жаттығу .


7) Білімді бекіту.
Блиц-тест тапсырмаларын орындау арқылы өтілген сабақты қайталаймыз.

ІV. Үйге тапсырма:
Статистикалық сипаттамаларды анықтауға арналған есептерге мысалдар жазып келу.
V. Оқушылардың білімін бағалау.
(бағалау парағы арқылы бағаланады) .
VI. Сабақты қорытындылау.

Назар аударғандарыңызға
рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz