LOGO САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ


Slide 1

Еркінқала орта мектебі

Slide 2

Сабақтың тақырыбы:

Сұлтанмахмұт Торайғыров «Кедей»

Slide 3

Мақсаты:

Білімділігі: С. Торайғыровтың өмірінен мәлімет бере отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру және негізгі мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету.

Тәрбиелігі: Оқушыларды адамгершілікке, іздемпаздыққа, имандылыққа, асыл қасиеттерге тәрбиелеу.

Дамытушылығы: Сабақ барысында оқушыларды өз ойын айта білуге мәнерлеп оқуға дағдыландыру.

Slide 4

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, іздену.

Сабақтың көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер.

Slide 5

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:

I. Ұйымдастыру бөлімі: оқушылардың зейінін сабаққа аудару және шаттық шеңберіне тұрғызып топқа бөлу, жүректен жүрекке жылу сыйлау.

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда дереу жан - жағым

Slide 6

II. Үй тапсырмасын пысықтау:

Тауда туған құлынның,

Екі көзі таста болар .

Ашаршылықта туған баланың,

Екі көзі аста болар.

Осы мақалға қатысты қандай әңгіме өтілді?

1-топ “Күлпаш әңгімесі туралы мазмұнын айту.

2-топ Сурет бойынша әңгімелеу

3-топ Қазақ халқының аштыққа душар болуының

себебі

Slide 7

ЖАҢА САБАҚ:

I. Мұғалімнің түсіндірмесі:

Торайғыров Сұлтанмахмұт 1893 жылы 28- қазанда Көкшетау облысының Қызылту ауданында дүниеге келген. Әкесінің аты - Әубәкір. Анасынан ерте айырылып, жетім өскен. Балалық, жастық шағы Баянауыл ауданында өткен. Троицк, Семей, Томск қалаларында білім алған. «Айқап» журналының хатшысы болып істеген. Өлеңмен жазылған «Қамар сұлу» романының авторы. Ақын 27 жасында 1920 жылы 21 мамырда ауыр науқастан қаза болды.

Slide 8

Сұлтанмахмұт Торайғыров

Slide 9

Өлеңдері

Поэмалары

Прозалары

“Шығамын тірі болсам адам болып”, “Шәкірт ойы”, “Анау - мынау”, “Бір адамға” т. б.

“Адасқан өмір”, “Кедей”, “Айтыс”, “Қайғы”.

“Қамар сұлу”, “Кім жазықты?”, “Ауырмай есімнен жаңылғаным”.

Slide 10 Slide 11

I топ. Өлеңді мәнерлеп оқу.

II топ. Мағынасын ашу.

III топ. Әңгімелеу.

Slide 12

1-топ Бұл өлеңді ақын неліктен “Кедей” деп атаған?

2-топ Кедейдің ауыр тұрмысын

қалай бейнелеген?

3-топ Кедей деп кімдерді атаған?

Ой қозғау:

Slide 13

Ой толғау:

1-топ

2-топ

3-топ

Қазір кедей адам жоқ.

Қазіргі кезде кедей адамдар бар.

Аштық, кедейлік болмас үшін не істеуге болады?

Slide 14

Венн диаграммасы арқылы ортақ қасиетін табу.

Slide 15

Эссе жазу:

“Жалпы өмірде кедейлер барма?

Шығармашылығын дамытады

Slide 16

Ой қорыту.

Білемін

Үйренгенім

Үйренгім келеді

Slide 17

Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.

Үйге тапсырма: С. Торайғыровтың “Кедей” поэмасынан үзіндіні жаттап келу.

Slide 18
Ұқсас жұмыстар
Кім тапқыр
Мәтінді үзінділерімен жұмыс
М. Мақатаев - Аққулар ұйықтағанда поэмасы
Aбайдың қара сөздері
Тілге арналған жаттығу
Қояндар
Қояндар жайлы
Асыл тас
Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz