LOGO САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Презентация қосу
LOGO
LOGO
Сабақтың тақырыбы:
Сұлтанмахмұт Торайғыров
«Кедей»
LOGO
Мақсаты:
Білімділігі: С.Торайғыровтың өмірінен мәлімет
бере отырып , оқушылардың сабаққа деген
қызығушылығын арттыру және негізгі
мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету.
Тәрбиелігі: Оқушыларды адамгершілікке,
іздемпаздыққа, имандылыққа, асыл қасиеттерге
тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Сабақ барысында оқушыларды
өз ойын айта білуге мәнерлеп оқуға дағдыландыру.
LOGO
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап,
талдау, іздену.
Сабақтың көрнекілігі: сызбалар,
кестелер,
суреттер.
LOGO
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
I. Ұйымдастыру бөлімі: оқушылардың зейінін сабаққа аудару және шаттық шеңберіне
тұрғызып топқа бөлу, жүректен жүрекке жылу сыйлау.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді
Болып кетер сонда дереу жан – жағым
LOGO
II. Үй тапсырмасын пысықтау:
Тауда туған құлынның,
Екі көзі таста болар .
Ашаршылықта туған баланың,
Екі көзі аста болар.
Осы мақалға қатысты қандай әңгіме өтілді?
1-топ “Күлпаш әңгімесі туралы мазмұнын айту.
2-топ Сурет бойынша әңгімелеу
3-топ Қазақ халқының аштыққа душар болуының
себебі
LOGO
ЖАҢА САБАҚ:
I. Мұғалімнің түсіндірмесі:
Торайғыров Сұлтанмахмұт 1893 жылы 28-
қазанда Көкшетау облысының Қызылту
ауданында дүниеге келген. Әкесінің аты -
Әубәкір. Анасынан ерте айырылып, жетім өскен.
Балалық, жастық шағы Баянауыл
ауданында өткен. Троицк, Семей, Томск
қалаларында білім алған. «Айқап» журналының
хатшысы болып істеген. Өлеңмен жазылған
«Қамар сұлу» романының авторы. Ақын
27 жасында 1920 жылы 21 мамырда ауыр
науқастан қаза болды.
LOGO
Сұлтанмахмұт
Торайғыров
LOGO
Өлеңдері Поэмалары Прозалары
“Шығамын “Адасқан “Қамар сұлу”,
тірі болсам өмір”, “Кедей”, “Кім
адам болып”, “Айтыс”, жазықты?”,
“Шәкірт ойы”, “Қайғы”. “Ауырмай
“Анау – есімнен
мынау”, “Бір жаңылғаным”.
адамға” т.б.
LOGO
LOGO
I топ. Өлеңді мәнерлеп оқу.
II топ. Мағынасын ашу.
III топ. Әңгімелеу.
LOGO
Ой қозғау:
1-топ Бұл өлеңді ақын неліктен Топпен жұмыс
“Кедей” деп атаған? жасауға үйренеді.
2-топ Кедейдің ауыр тұрмысын
қалай бейнелеген? Пікірін еркін
3-топ Кедей деп кімдерді атаған?
білдіре алады.
LOGO
Ой толғау:
1-топ 2-топ 3-топ
Қазір Қазіргі Аштық,
кедей
адам жоқ.
кезде
кедей
кедейлік
болмас
Талқылауға
адамдар үшін не белсенді
бар. істеуге
болады? араласады
LOGO
Венн диаграммасы арқылы ортақ қасиетін табу.
Ойлау қабілетін
арттырады
LOGO
Шығармашылығын
Эссе жазу:
“Жалпы өмірде кедейлер барма?
дамытады
LOGO
Ой қорыту.
Білемін Үйренгенім Үйренгім
келеді
Өзін көрсетіп,
өзгеден
үйренеді.
LOGO
Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене
қатысып отырғандарына қарай білімдері
бағаланады.
Үйге тапсырма: С.Торайғыровтың “Кедей” поэмасынан
үзіндіні жаттап келу.
LOGO
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz