LOGO САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ



Еркінқала орта мектебі

Сабақтың тақырыбы:
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Кедей»

Мақсаты:
Білімділігі: С. Торайғыровтың өмірінен мәлімет бере отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру және негізгі мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету.
Тәрбиелігі: Оқушыларды адамгершілікке, іздемпаздыққа, имандылыққа, асыл қасиеттерге тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Сабақ барысында оқушыларды өз ойын айта білуге мәнерлеп оқуға дағдыландыру.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, іздену.
Сабақтың көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
I. Ұйымдастыру бөлімі: оқушылардың зейінін сабаққа аудару және шаттық шеңберіне тұрғызып топқа бөлу, жүректен жүрекке жылу сыйлау.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді
Болып кетер сонда дереу жан - жағым

II. Үй тапсырмасын пысықтау:
Тауда туған құлынның,
Екі көзі таста болар .
Ашаршылықта туған баланың,
Екі көзі аста болар.
Осы мақалға қатысты қандай әңгіме өтілді?
1-топ “Күлпаш әңгімесі туралы мазмұнын айту.
2-топ Сурет бойынша әңгімелеу
3-топ Қазақ халқының аштыққа душар болуының
себебі

ЖАҢА САБАҚ:
I. Мұғалімнің түсіндірмесі:
Торайғыров Сұлтанмахмұт 1893 жылы 28- қазанда Көкшетау облысының Қызылту ауданында дүниеге келген. Әкесінің аты - Әубәкір. Анасынан ерте айырылып, жетім өскен. Балалық, жастық шағы Баянауыл ауданында өткен. Троицк, Семей, Томск қалаларында білім алған. «Айқап» журналының хатшысы болып істеген. Өлеңмен жазылған «Қамар сұлу» романының авторы. Ақын 27 жасында 1920 жылы 21 мамырда ауыр науқастан қаза болды.

Сұлтанмахмұт Торайғыров

Өлеңдері
Поэмалары
Прозалары
“Шығамын тірі болсам адам болып”, “Шәкірт ойы”, “Анау - мынау”, “Бір адамға” т. б.
“Адасқан өмір”, “Кедей”, “Айтыс”, “Қайғы”.
“Қамар сұлу”, “Кім жазықты?”, “Ауырмай есімнен жаңылғаным”.


I топ. Өлеңді мәнерлеп оқу.
II топ. Мағынасын ашу.
III топ. Әңгімелеу.

1-топ Бұл өлеңді ақын неліктен “Кедей” деп атаған?
2-топ Кедейдің ауыр тұрмысын
қалай бейнелеген?
3-топ Кедей деп кімдерді атаған?
Ой қозғау:

Ой толғау:
1-топ
2-топ
3-топ
Қазір кедей адам жоқ.
Қазіргі кезде кедей адамдар бар.
Аштық, кедейлік болмас үшін не істеуге болады?

Венн диаграммасы арқылы ортақ қасиетін табу.

Эссе жазу:
“Жалпы өмірде кедейлер барма?
Шығармашылығын дамытады

Ой қорыту.
Білемін
Үйренгенім
Үйренгім келеді

Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: С. Торайғыровтың “Кедей” поэмасынан үзіндіні жаттап келу.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz