LOGO САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ




Презентация қосу
LOGO
LOGO

Сабақтың тақырыбы:
Сұлтанмахмұт Торайғыров
«Кедей»
LOGO

Мақсаты:
Білімділігі: С.Торайғыровтың өмірінен мәлімет
бере отырып , оқушылардың сабаққа деген
қызығушылығын арттыру және негізгі
мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету.
Тәрбиелігі: Оқушыларды адамгершілікке,
іздемпаздыққа, имандылыққа, асыл қасиеттерге
тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Сабақ барысында оқушыларды
өз ойын айта білуге мәнерлеп оқуға дағдыландыру.
LOGO

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап,
талдау, іздену.

Сабақтың көрнекілігі: сызбалар,
кестелер,
суреттер.
LOGO

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:

I. Ұйымдастыру бөлімі: оқушылардың зейінін сабаққа аудару және шаттық шеңберіне
тұрғызып топқа бөлу, жүректен жүрекке жылу сыйлау.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді
Болып кетер сонда дереу жан – жағым
LOGO

II. Үй тапсырмасын пысықтау:
Тауда туған құлынның,
Екі көзі таста болар .
Ашаршылықта туған баланың,
Екі көзі аста болар.
Осы мақалға қатысты қандай әңгіме өтілді?
1-топ “Күлпаш әңгімесі туралы мазмұнын айту.
2-топ Сурет бойынша әңгімелеу
3-топ Қазақ халқының аштыққа душар болуының
себебі
LOGO

ЖАҢА САБАҚ:
I. Мұғалімнің түсіндірмесі:
Торайғыров Сұлтанмахмұт 1893 жылы 28-
қазанда Көкшетау облысының Қызылту
ауданында дүниеге келген. Әкесінің аты -
Әубәкір. Анасынан ерте айырылып, жетім өскен.
Балалық, жастық шағы Баянауыл
ауданында өткен. Троицк, Семей, Томск
қалаларында білім алған. «Айқап» журналының
хатшысы болып істеген. Өлеңмен жазылған
«Қамар сұлу» романының авторы. Ақын
27 жасында 1920 жылы 21 мамырда ауыр
науқастан қаза болды.
LOGO

Сұлтанмахмұт
Торайғыров
LOGO

Өлеңдері Поэмалары Прозалары

“Шығамын “Адасқан “Қамар сұлу”,
тірі болсам өмір”, “Кедей”, “Кім
адам болып”, “Айтыс”, жазықты?”,
“Шәкірт ойы”, “Қайғы”. “Ауырмай
“Анау – есімнен
мынау”, “Бір жаңылғаным”.
адамға” т.б.
LOGO
LOGO

I топ. Өлеңді мәнерлеп оқу.
II топ. Мағынасын ашу.
III топ. Әңгімелеу.
LOGO

Ой қозғау:
1-топ Бұл өлеңді ақын неліктен Топпен жұмыс
“Кедей” деп атаған? жасауға үйренеді.
2-топ Кедейдің ауыр тұрмысын
қалай бейнелеген? Пікірін еркін
3-топ Кедей деп кімдерді атаған?
білдіре алады.
LOGO

Ой толғау:
1-топ 2-топ 3-топ
Қазір Қазіргі Аштық,
кедей
адам жоқ.
кезде
кедей
кедейлік
болмас
Талқылауға
адамдар үшін не белсенді
бар. істеуге
болады? араласады
LOGO

Венн диаграммасы арқылы ортақ қасиетін табу.

Ойлау қабілетін
арттырады
LOGO

Шығармашылығын
Эссе жазу:
“Жалпы өмірде кедейлер барма?
дамытады
LOGO

Ой қорыту.
Білемін Үйренгенім Үйренгім
келеді
Өзін көрсетіп,
өзгеден
үйренеді.
LOGO

Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене
қатысып отырғандарына қарай білімдері
бағаланады.
Үйге тапсырма: С.Торайғыровтың “Кедей” поэмасынан
үзіндіні жаттап келу.
LOGO

Ұқсас жұмыстар
Кім тапқыр
Мәтінді үзінділерімен жұмыс
М. Мақатаев - Аққулар ұйықтағанда поэмасы
Aбайдың қара сөздері
Тілге арналған жаттығу
Қояндар
Қояндар жайлы
Асыл тас
Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары
Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Пәндер