Ұстазым менің, ұстазым




Презентация қосу
Мақсаты:
Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы
өлеңнің мазмұнын ашады.
Өлеңдегі оқиғаны өз түсінігімен
жеткізе білуге дағдыландырып,
тіл байлықтарын арттырып,сөздік
қорын молайту, еңбексүйгіштікке,
білімділікке тәрбиелеу.
Қара достым жан-жаққа,
Дайынсың ба сабаққа?
Кітап, дәптер, қалам да,
Бәрі-бәрі орнында...
Топтарға
бөлу.

1, 2, 3
деп топқа
бөлінеді
І-топ: Б.Майлиннің “Күлпаш”
әңгімесінің мазмұны.
ІІ-топ: Б.Майлин өмірі мен
шығармашылығы.
ІІІ-топ: Қазақ халқының аштыққа
душар болуының себебі неде?
Бейімбет Майлиннің
өмірбаяны.
І-топқа.
Майлиннің “Күлпаш” әңгімесінде
ел басынан
өткен қандай кезең суреттелген?
А. Соғыс жылдары
Б. Ашаршылық жылдары
В. Жоңғар шапқыншылығы.
ІІ-
топқа.
Ашаршылық қай
жылдары болған?
А.1941-1945 жылдары
Б.1936 жылы
В. 1930-1932 жылдары
ІІІ-топқа.
Жырлағаным-кедейдің жыры,
Сырлағаным-кедейдің сыры.
Сырым да бір, жырым да бір-
Мен дағы сол кедейдің бірі.
Бұл кімнің сөзі?
А.Бейімбет Майлин
Б.Қабанбай батыр
В.Бердібек Соқпақбаев.
Кедей
ақын, ағартушы
1893 жылы 13 жасында “секілді
Солт.Қазақстан обл, өмір қысқа жарты
Уалиханов ауд. тұтам” өлең жазды
туған.

3 жасында шешеден
айырылып ,6 жасқа
Қозғаған дейін әжесі тәрбиеледі.
тақырыптары:
қоғамдағы
әділетсіздік,
теңдік.

Шығармалары: “ 1920 жылы
Кедей” , “ Адасқан жазықсыз жаламен
өмір” , “Қамар дүниеден өтті
сұлу”.
Күзгі түн, шөптің басын қырау көмген,
Ызғар шашаып, бұлт мынау жерге төнген.
Қараңғы, итпен бірге қой күзетіп,
Мен ояу, ел ұйқыда, оттар сөнген.
Ұзақ түн, жолдасым жоқ иттен басқа,
Бүтін киім менде жоқ жаурамасқа.
Бір бүтін , кірсіз киім кигенім жоқ,
Туғаннан , міне, шықтым талай жасқа.
І топ: Күзгі түн, ызғар, қырау, бұлт,
қараңғы, ел ұйқыда,мен ояу
ІІ топ: Ұзақ түн, иттен басқа, жаурау,
талай жас, бүтін киім,жолдасы.
ІІІ топ: І әңгімеде қыс қатаң кедей
өмірі
ІІ әңгімеде күз ызғарлы жағымсыз
солай болған.
V Білемін - Білмеймін +Білгім
келеді
Ұстазым
1)Тыңдаған көңілдегі толғамымды,
Шыңдаған тәрбие мен талғамымды.
Өмірдің маған сыйы деп білемін
Өзіңдей жанға шәкірт болғанымды.
Талпынған балапан ем ұядағы
Қырандай жетілдірдің қиядағы.
Ұстазға деген ыстық сағынышым,
Бір әнге қалай ғана сыя алады.
Қ-сы
Ұстазым менің, қамқорым едің
Баулыған асыл өнерге
Жүрегің дархан, өзіңнің арқаң
Биікке шықсам егерде.
Мектебім, аяулы мектебім
1. Мектебім, аяулы мектебім,
Өзінсің өмірдің көктемі.
Нәр алып, қолымды созамын,
Арманға көктегі.
Мектебім келеміз тағыда,
Күн сайын өзіңді сағына.
Сыңғырлап соғылды қоңырау,
Бар бала бағына,
Қайырмасы:
Мектебім, аяулы мектебім,
Бағында гүлдей боп көктедім.
Өзіңсің білімнің бұлағы,
Нәр алып келемін.
Ұстазым менің,ұстазым
1.Ұстазым
менің,ұстазым Білімнің
нәрін берген Ұстазым
менің,ұстазым Тәрбие
тәлім берген Ұстазым
менің,ұстазым
Ақылшы дана өзіңсің
Ұстазым
менің,ұстазым Өмірде
дарын өзіңсің
Ұстазым
менің,ұстазым
Баршағы үлгі өзіңсің
Ұстазым
менің,ұстазым
Құрметке лайық
ІІІ
І топ. ІІ топ.
топ.
Аштық, кедейлік
Қазіргі кезде болмас үшін
Қазір кедей кедей адамдар не істеуге болады
адам жоқ бар. деп ойлайсың?
Салыстыру.
1.Кім?
2.Қандай?
3. Не істеді?
4. Не үшін?
5. Жалпы ойды түйіндеу –
жоқшылық – түріндегі өлең
шықты.
Жылдары Болған оқиғалар
Үйге тапсырма:
“Кедей” өлеңін жаттау.

Ұқсас жұмыстар
Бейнеу гуманитарлық экономикалық колледжі ұстазым
Балаңыздың туған күні
ФАЙЛ СОЗДАТЬ
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕР
Қайырлы күн
Көптік жалғау жалғанбайтын зат есімдер
Қожаның қаулысы
Мейірімге толы жүрек көрініс
Есімдіктер
Сынып бойынша сапа
Пәндер