Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыру


Slide 1 Slide 2

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау

қабілетін арттыру. Қоғам талап етіп отырған

шығармашылық қабілеті жоғары азамат

қалыптастастыру. Оқушылардың тез есептеу

дағдысын қалыптастыру.

Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау

қабілетін шығармашылық жаттығулар

арқылы дамыту

Тәрбиелік: Оқушылардың пәнге құштарлығын

арттыру, өз бетінше білім алу дағдыларын

қалыптастыру, білім деңгейлерін көтеруге

тәрбиелеу

Slide 3

Сабақтың барысы:

Тарихқа саяхат.

Сен білесің бе?

Кім жүйрік?

Ойлан тап!

Түйін сөз.

Slide 4

Ойлау пайымдау әдістері туралы алғашқы ілімдер Ежелгі Шығыс елдерінде пайда болды, бірақ оның негізіне грек ойшылы Аристотель құрған ілім жатады. Неміс ғалымы В. Г. Лейбниц (1666 жылы) алғаш рет ойлау, пайымдау заңдарындағы анықталмағандықтың ауызша төрелік етуін және пікірлер арасындағы байланысты математикалық қатынас түрінде анықталатын математика тіліне аударуға тырысты.

Жүз жылдан соң ағылшын математигі Джордж Буль математикалық заңдылықтарға бағынатын логикалық әмбебап тілді құру туралы Лейбниц идеясын дамытты.

Тарихқа саяхат

Slide 5

Пікір деп ақиқат немесе жалған екенін тұжырымдауға болатын, мағынасы бойынша аяқталған сөйлемді айтамыз.

Логика -пікірлер мен олардың байланыстары туралы ғылым.

Slide 6

Сен білесің бе?

Slide 7 Slide 8

Сөйлесу тілімен берілген пікірлерді талдаумен байланысты.

Slide 9

Кездейсоқ параметрлермен жасалатын сынақтың бірнеше серияларын қолдануға негізделген.

Slide 10

Дәлелдеулер техникасын зерттейді. Компьютерлер математика пәні сияқты анықтамалар мен дәлелдеулерде нақтылықты және қатаң реттілікті талап етеді.

Slide 11

Идеал пікірлерге қатысты ақиқат немесе жалған пікір деп тұжырымдауға болатын пікірлерді зерттейтін логикалақ алгебрасы.

Slide 12

Екі немесе одан да көп пікірлерді “және” жалғаулығы көмегімен біріктіру амалы логикалық көбейту немесе конъюнкция деп аталады.

Slide 13

А

В

А^В

0

0

0

0

1

0

1

0

0

1

1

1

Slide 14

Екі немесе одан да көп пікірлерді “немесе” жалғаулығы көмегімен біріктіру амалы логикалық қосу немесе дизъюнкция деп аталады.

Slide 15

А

В

АνВ

0

0

0

0

1

1

1

0

1

1

1

1

Slide 16

“Емес” жалғаулығының көмегімен пікірді теріске шығару амалы логикалық теріске шығару немесе инверсия деп аталады.

Slide 17

А

Ā

0

1

1

0

Slide 18

Кім жүйрік?

Берілген ақиқат кестесін пайдаланып есепті шығарыңыз:

А

В

АνВ

АνВ ^ А^В

В

0

1

1

0

0

0

1

1

Slide 19

А

В

АνВ

АνВ ^ А^В

В

0

1

0

0

0

1

0

0

0

1

0

0

1

0

1

1

1

0

1

0

Slide 20

Кім жүйрік?

Берілген ақиқат кестесін пайдаланып есепті шығарыңыз:

Х

У

У

ХνУ^Х

ХνУνХ^У

0

1

1

0

0

0

1

1

Slide 21

Х

У

У

ХνУ^Х

ХνУνХ^У

0

1

0

1

1

1

0

1

0

1

0

0

1

0

0

1

1

0

0

1

Slide 22

Он солдат Сырдария өзенінің екінші жағалауына өту үшін жағалауға келді . Ал өзенде екі жасөспірім қайықпен жүзіп жүр. Басқа жүзу құралы болған жоқ. Ал қайық болса біреу ғана және ол бір үлкен адамды немесе екі жасөспірімді ғана көтере алады. Екінші жағалауға жету үшін не іс істеу

керек. Оған неше рейс жасауға болады?

Slide 23

Қайық суда бір үлкен адамды және екі жасөспірімді ғана көтере алады.

Анықтамасын енгізейік С-солдат, Ж- жасөспірім

Кесте құру әдісімен есепті шешіп көрейік

1 жағалау

Әрекет

2 жағалау

С1, С2, С3, С4, С5, С6, С7, С8, С9, С10

Ж1, Ж2

Бірінші жағалаудан екінші жағалауға дейін неше рейс жасалатынын санайық.

Slide 24

1 жағалау

Әрекет

2 жағалау

1

рейс

2

рейс

Slide 25

ЖАУАБЫ: екінші жағалауға бір солдатты жеткізу үшін екі рейс жасалады екен. Ал, он солдатты жеткізу үшін жиырма рейс жасалады.

1 жағалау

Әрекет

2 жағалау

1

рейс

С1, С2, С3, С4, С5, С6, С7, С8, С9, С10

Ж1, Ж2

Ж1 және Ж2

Ж1

С1, С2, С3, С4, С5, С6, С7, С8, С9, С10

Ж2

Ж1

2

рейс

С2, С3, С4, С5, С6, С7, С8, С9, С10, Ж2

С1 

С1, Ж1

С2, С3, С4, С5, С6, С7, С8, С9, С10, Ж2

Ж1

С1

Slide 26 Slide 27

К

17см

23см

Қызыл ұшбұрышқа сәкес үшбұрышты тауып мауспен түртіңіз .

23см

23см

23см

17см

17см

17см

37

540

540

Тексеру

540

Дұрыс емес!

С

А

О

М

В

N

X

O

D

E

Q

Slide 28

Бөшкеден шыққан бас қатырғылар

1. Бірнеше тіл білетін адам?

2. Компьютерді өшірудің дұрыс жолын айтыңдар.

3. Иілгіш магниттік диск қалай аталады басқаша?

4. Жадының қай түрінен тек мәлімет оқылады?

5. Ертедегі есепшотқа ұқсас есептеу құралы.

6. Өшіп- жанып тұратын тік сызықша.

7. Жанама меню шығару ұшін қандай амал орындаймыз?

8. Принтердің қандай түрлері бар? 9. Ең бірінші программист.


Ұқсас жұмыстар
ОЙЛАУ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК ТУРАЛЫ
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге деген қызығушылығын арттыру
Логикалық ойлау Шығармашылық ойлау
Бастауыш мектеп
Шешім қабылдай білу қабілеті
Орта мектепте геометрияны оқытудың жалпы әдістемелік мәселелері
Жылу өткізгіштік
Математикалық логика
0 саны және 0 цифры
Абай өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz