Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыру
Презентация қосу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау
қабілетін арттыру. Қоғам талап етіп отырған
шығармашылық қабілеті жоғары азамат
қалыптастастыру. Оқушылардың тез есептеу
дағдысын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау
қабілетін шығармашылық жаттығулар
арқылы дамыту
Тәрбиелік: Оқушылардың пәнге құштарлығын
арттыру, өз бетінше білім алу дағдыларын
қалыптастыру, білім деңгейлерін көтеруге
тәрбиелеу
Сабақтың барысы:
1.Тарихқа саяхат.
2.Сен білесің бе?
3.Кім жүйрік?
4.Ойлан тап!
5.Түйін сөз.
Тарихқа саяхат
Ойлау пайымдау әдістері туралы
алғашқы ілімдер Ежелгі Шығыс елдерінде
пайда болды, бірақ оның негізіне грек ойшылы
Аристотель құрған ілім жатады. Неміс ғалымы
В.Г.Лейбниц (1666 жылы) алғаш рет ойлау,
пайымдау заңдарындағы анықталмағандықтың
ауызша төрелік етуін және пікірлер
арасындағы байланысты математикалық
қатынас түрінде анықталатын математика
тіліне аударуға тырысты.
Жүз жылдан соң ағылшын математигі
Джордж Буль математикалық заңдылықтарға
бағынатын логикалық әмбебап тілді құру
туралы Лейбниц идеясын дамытты.
Пікір деп ақиқат немесе
жалған екенін тұжырымдауға
болатын, мағынасы бойынша
аяқталған сөйлемді айтамыз.
Логика –пікірлер мен
олардың байланыстары
туралы ғылым.
Сен білесің бе?
Сөйлесу тілімен
берілген пікірлерді
талдаумен
байланысты.
Кездейсоқ
параметрлермен
жасалатын сынақтың
бірнеше серияларын
қолдануға негізделген.
Дәлелдеулер техникасын зерттейді.
Компьютерлер математика пәні
сияқты анықтамалар мен
дәлелдеулерде нақтылықты және
қатаң реттілікті талап етеді.
Идеал пікірлерге қатысты
ақиқат немесе жалған пікір
деп тұжырымдауға болатын
пікірлерді зерттейтін
логикалақ алгебрасы.
Екі немесе одан да көп
пікірлерді “және”
жалғаулығы көмегімен
біріктіру амалы логикалық
көбейту немесе конъюнкция
деп аталады.
А В А^В
0 0 0
0 1 0
1 0 0
1 1 1
Екі немесе одан да көп
пікірлерді “немесе”
жалғаулығы көмегімен
біріктіру амалы логикалық
қосу немесе дизъюнкция деп
аталады.
А В АνВ
0 0 0
0 1 1
1 0 1
1 1 1
“Емес” жалғаулығының
көмегімен пікірді теріске
шығару амалы логикалық
теріске шығару немесе
инверсия деп аталады.
А Ā
0 1
1 0
Кім жүйрік?
Берілген ақиқат кестесін
пайдаланып есепті шығарыңыз:
А В АνВ АνВ ^ А^В В
0 1
1 0
0 0
1 1
А В АνВ АνВ ^ А^В В
0 1 0 0 0
1 0 0 0 1
0 0 1 0 1
1 1 0 1 0
Кім жүйрік?
Берілген ақиқат кестесін
пайдаланып есепті шығарыңыз:
Х У У ХνУ^Х ХνУνХ^
У
0 1
1 0
0 0
1 1
Х У У ХνУ^Х ХνУνХ^У
0 1 0 1 1
1 0 1 0 1
0 0 1 0 0
1 1 0 0 1
Он солдат Сырдария өзенінің екінші
жағалауына өту үшін жағалауға келді . Ал
өзенде екі жасөспірім қайықпен жүзіп жүр.
Басқа жүзу құралы болған жоқ. Ал қайық
болса біреу ғана және ол бір үлкен адамды
немесе екі жасөспірімді ғана көтере алады.
Екінші жағалауға жету үшін не іс істеу
керек. Оған неше рейс жасауға болады?
Қайық суда бір үлкен адамды және екі
жасөспірімді ғана көтере алады.
Анықтамасын енгізейік С-солдат, Ж- жасөспірім
Кесте құру әдісімен есепті шешіп көрейік
№ 1 жағалау Әрекет 2 жағалау
С1, С2, С3, С4, С5,
С6, С7, С8, С9, С10
Ж1, Ж2
Бірінші жағалаудан екінші жағалауға
дейін неше рейс жасалатынын санайық.
№ 1 жағалау Әрекет 2 жағалау
рейс
рейс
№ 1 жағалау Әрекет 2 жағалау
1 С1, С2, С3, С4, С5, Ж1 және Ж1
С6, С7, С8, С9, С10 Ж2
Ж1, Ж2
рейс
С1, С2, С3, С4, С5, Ж2 Ж1
С6, С7, С8, С9, С10
2 С2, С3, С4, С5, С6, С1 С1, Ж1
С7, С8, С9, С10, Ж2
рейс С2, С3, С4, С5, С6, Ж1 С1
С7, С8, С9, С10, Ж2
ЖАУАБЫ: екінші жағалауға бір солдатты жеткізу
үшін екі рейс жасалады екен. Ал, он солдатты
жеткізу үшін жиырма рейс жасалады.
Қызыл ұшбұрышқа сәкес үшбұрышты тауып мауспен түртіңіз .
Q
см
X 23
см
D
см
37 E
540 см О
O 1 7
23см 540
N А К
Дұрыс емес! 23см
см
540
Тексеру
23см В
С
М
Бөшкеден шыққан бас
қатырғылар
1.Бірнеше тіл білетін адам?
2. Компьютерді өшірудің дұрыс жолын айтыңдар.
3. Иілгіш магниттік диск қалай аталады басқаша?
4. Жадының қай түрінен тек мәлімет оқылады?
5. Ертедегі есепшотқа ұқсас есептеу құралы.
6. Өшіп- жанып тұратын тік сызықша.
7. Жанама меню шығару ұшін қандай амал орындаймыз?
8. Принтердің қандай түрлері бар?
9. Ең бірінші программист.
10. «Компьютердің атасы» деп кімді атайды?
11. Ең алғашқы ДК қай жылы жасалды?
12. Ақпараттың өлшем бірліктерін атаңдар.
13. Монитор дегеніміз не?
14. Ақпараттың қасиеттерін атаңдар.
15. Дүниежүзілік желі.
16. Мәтінді ең бірінші рет сақтағанда қандай амалдар орындаймыз?
17. Қандай санау жүйелері бар?
18. Графикалық редакторды қалай іске қосамыз?
19. Мәтіндік редакторды қалай іске қосамыз?
Сабақты қорытындылай келе
логикалық ойлау – логикалық
сөйлеудің негізі, ал олай болса
логикалық ойлауды
дамытудың бірден бір жолы
ол шығармашылық
жаттығулар.
Арман, Айдос және Ермек туда саяхат жасап
жүріп құмыра тауып алды.
Арман: “Бұл құмыра грек халқының
жәдігері, ол V ғасырға тиесілі” –деді.
Айдос: “Жоқ бұл құмыра ежелгі египет
қауымына жатады, ол ІІІ ғасырға жатады” –деді.
Ермек: Жо-жоқ бұл құмыра грек халқына
тиесілі емес және ол IV ғасырға жатады”-деді.
Тарих пәнінің мұғалімі: - сендердің барлығың
да дұрыс айтасыңдар, бірақ соның ішінде
әрқайсыңның екі жауаптарыңның тек біреуі ғана
дұрыс деді.
Құмыра қайда және қай ғасырда жасалған?
Есепті кесте құру әдісімен шешіңдер.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz