Мониторинг объектісі сынып мұғалім оқушы




Қазіргі заманға сәйкес көптілді
білім беру моделінің тұжырымдамасын
құрастырудағы инновациялық үрдіс

Ұстаз болу- жүректің батырлығы.
Ұстаз болу- мінездің ақындығы.
Ұстаз болу- көңілдің күн шуағы,
Азбайтұғын адамның алтындығы.
(Ғ. Қайырбеков)

І. Кіріспе
Инновациялық іс -тәжірибені білім беру
жүйесінің жетістігі ретінде бағалау
ІІ. Негізгі бөлім
1. Көп тілді білу - өркениетті елдің болашағы
2. Тіл үйренушілерге көптілділікті жеделдете оқыту әдісі
ІІІ. Қорытынды
Көптіліділіктің қазіргі қоғамдағы
алатын ролі
Жоспары:

Ел президенті Н. Ә. Назарбаев халқымызға жолдауында қазіргі заманғы білім беру
және келешктіболжай алатын талаптарға ұстаздардың инновациялық экономика құра
алмайтындығымыз жайлы айта келіп: “Бәсекеге қабілетті Қазақстан үшін, бәсекеге қабілетті
халық үшін, бәсекеге қабілетті ұлт үшін”, - деген еді. Сондықтан ұлт мектебінің басты
тірегі -қазақ тілі десек, оны жаңаша оқыту, көптілділікті меңгерту, оған үлкен жауапкерші-
лікпен қарау - мұғалімдердің басты міндеті.
Оқушыларға сапалы білім беру мәселесі өмірдің өскелең талабынан туындайтын,
білім беру саласындағы өзекті проблемалардың бірі ретінде күн тәртібінен түспей келеді.
Ел президентінің жолдауында көрсеткендей шәкірттеріміз әлемдік білім кеңістігі-
не ену үшін білім беру жүйесі халықаралық деңгейге көтерілуі керек. Ағылшын тілін білу-
өмір талабы. Әлемдік білім кеңістігінде еркін самғау үшін дүниежүзі халықтарының
өзара түсінісу тілі -ағылшын тілін білу алдағы уақытта қажеттілік ретінде маңызды ролге
ие болады. Шәкірттеріміз қазақ тілін толық әдеби нормада меңгеріп, орыс тілін мен ағыл-
шын тілін еркін білу қажет. Бабаларымыздың бірнеше тілді білуі, олардың танымдық көк-
жиегінің кеңеюіне де игі әсерін тигізеді. Қазақстан алпауыт мемлекеттер алдында өз келбе-
тін, бейнесін таныта білу керек, ал бұндай әрекет үшін дүниежүзі мойындағын ағылшын
тілін игеру аса қажет, қазағымызды, салт-дәстүрімізді, имандылығымызды, өз жерімізде
ғана емес, өзге шет жерде дәлелдей алатын тіл - ағылшын тілі. Бір кезде ағылшын тілін
орысша оқыған қала балалары ғана меңгеріп, солар ғана осы тілге қатысты жұмыстарды
атқарды. Ал, бүгінгі таңда ағылшын тілін оқыту республиканың кез-келген жерінде
жүзеге асып отыр.

“Инновация” деген сөз - латынның “novus” жаңалық және “in” енгізу деген сөзінен шыққан, ал оның қазақша аудармасы “жаңару, жаңалық, өзгерту” деген мағынан білдіреді. Ғылыми әдебиеттерде инновация модификациялық, комбинаторлық, радикалдық деп үш түрге бөлінеді.

Оқу-тәрбие үрдісін жаңа технологиялар негізінде
жетілдіру және шығармашыл тұлға қалыптастыруға
бағыттау;
. Мұғалім мен оқушының шығармашылық мүмкіндігі
арқылы оқу-тәрбие жұмысының сапасын жетілдіру;
. мұғалімнің ғылыми деңгейін көтеруге жағдай жасау;
. Инновациялық қызметпен педұжым мүшелерінің
барлығын қамту;
Ұстаз бен шәкірттің шығармашылық
зерттеу ізденісін ұйымдастыруды жетілдіру;
Инновациялық жұмыстың тақырыбы:
Мақсаты:
әдістеме әлемі
Инновациялық қызмет бойынша
шешімін талап ететін мәселелер:

мазмұны: көптілділікті үйретужәне дамыту;
әдістері: талаптану, болашаққа ұмтылу, зерттеу
құралы: еңбек, оқу, қатынас, ойын, сөз, спорт
жұмыстың түрлері: шығармашылық әрекеттер,
конференция, кеш, диспут, интеллектуалдық ойындар,
сайыс, жарыстар
жұмыстың ортасы: отбасы, мектеп, сынып, жатахана.
қажетті жағдай жасау: материалдық-техникалық база, үйірме, арнайы курс, “Полиглот” тілдер орталығы, “Жас ғалым” ОҒҚ, дарынды
мамандармен қамтамасыз ету, қабілетін жүйелі түрде бақылау.
. оқушының тәрбиелік деңгейі; жан-жақтылық қабілеті;
төрт тілді және компьютерді жетік меңгергендігі;
Ғылыми зерттеуге, шығармашылыққа бейімділігі.
Міндеті:
ойлау, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
шығармашылық қабілетін, рухани байлығын
жетілдіре отырып, коммуникативтік
қабілетті дамыту.
Мақсаты:
жан-жақты дамыған
полимәдениетті тұрға қалыптастыру
Көптілділікті үйрету және дамыту үлгісі

Көп тілдерді оқыту үлгісі
Нәтижесінде:
*Лицей курсының тиімділігі, өмірмен ұштастырылуы;
*Төрт тілді жетік меңгерген полимәдениетті тұлғаның
қалыптасуы;
*Лицей түлегінің ағылшын, түрік тілдерін және компью-
терді жетік меңгергендігін куәландыратын сертификат-
тың тапсырылуы;
Білім берудің маңызын
жаңарту
Тәрбие беру жүйесі

Білім берудің маңызын жаңарту
Орта буын:
Қазақстан тарихы мен Қазақстан
географиясы пәндерін топқа бө-
ліп оқыту;
Қазақ тілі пәнін лицейге дейінгі
оқытылу тіліне байланысты топ-
қа бөлу;
Тарих және географиялық пән-
дерді қазақ тілінде оқыту;
Арнайы курстар өткізу.
Жоғарғы буын:
Нақтылы және тарих, география
пәндері үшін Англия, Түркия
“ KaTev “ басылым оқулықтар-
ын пайдалану, ағылшын тілін
тереңдетіп оқыту;
Арнайы курстар.
Тәрбие беру жүйесі
Полимәдениетті тұлға қалып-
тастыруда “Полиглот” тілдер
орталығының мүмкіндігін кеңінен
пайдалану;
Адамгершілік қағидаларын қалып-
тастыруда ұлттық педагогика
мен Қазақстанның потриотизм
үлгісін ұстануға негізделген бағыт-
ты ұстану;
Салауатты өмір салтын жандан-
дыру.

Бағыттары:
Оқу тәрбие жұмыстарын технологияландыру арқылы дарындылықты тану және дамыту, жеке оқушының қабілетін арттыру;
Мұғалімнің біліктілігі мен шеберлігін дамытатын ғылыми - әдістемелік жұмысты жетілдіру;
Даму жолдары:
Лицей қабырғасында иновациялық процестің дамуы;
Оқу- тәрбие жұмысын жетілдіретін озық технологияларды тану, тұжырымдау және тәжірибеге енгізу;
Көп тілдерде оқыту тәжірибесінің жалпылауы, тұжырымдалуы;
Көп тілдерде оқыту мен тәрбиелеу үлгілерінің әр сатысында ағылшын тілін тереңдету, тіл меңгерудің төрт деңгейін бағындыру;

“Көп тілдерде оқыту” моделінің әдістемелік негізі 1. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі * Өз пәнін терең білу, өте жақсы көру; * Пәннің құдіретін, мүмкіндігін көрсету; 2. Психология ғылымдарымен тығыз байланыс. * Психологиялық ыңғайлы орта туғызу; * Оқушының өзіне деген сенімін арттыру; * Кішігірім жетістігінен кейін алда үлкен жетістік күтіп тұр деген сенім ұялату; 3. Арнайы ортаға сіңу принципі. * Тілдер ортасын қалыптастыру; * Сабақ үстінде қатаң түрде пәннің оқытылу тілін ұстану; 4. Сыныптан тыс жұмыстар. * Пән мұғалімі сыныптан, мектептен тыс орындарда да оқытылу тілінде қарым - қатынас жасау талабы;

5. Шығармашылық, ізденіс, даму * даму технологияларын оқушы ерекшеліктерін ескере отырып қолдану; * Шығармашылық ғылыми ізденістер әр сабақтың принципіне айналуы. 6. Сөздің пайдалану әдісі. * Нақтылы пәндер бойынша арнайы терминологиялық сөздерінің ерекшелігі; * Төрт тілден аударма сөздіктер; 7. Технологияландыру * Оқу кабинеттерінің техникалық жабдықталу мүмкіндігі; * Мультимедия; * Интернет торабы; *Электрондық оқулықтарды тиімді пайдалану ұстанымы;

№
Білім беру салалары және оқу пәндері
7- сыныптар
І тоқсан
ІІ тоқсан
ІІІ тоқсан
ІV оқсан
Базалық (инвариантты) компонент
І
филология
20
13
13
13
Қазақ тілі
3
3
3
3
Қазақ әдебиеті
2
2
2
2
Орыс тілі
3
3
3
3
Орыс әдебиеті
1
1
1
1
Шет тілі
11
4
4
4
ІІ
Математирка
3
7
6
6
Математика
2
6
5
5
Информатика
1
1
1
1
ІІІ
Жаратылыстану
3
7
7
8
География
2
2
2
2
Биология
1
3
2
3
Физика және астрономия
2
3
3
ІV
Қоғамтану
3
3
3
3
Дүниежүзі тарихы
1, 5
1, 5
1, 5
1, 5
Қазақстан тарихы
1, 5
1, 5
1, 5
1, 5
V
Технология
2
2
2
2
Технология
2
2
2
2
VІ
Дене шынықтыру
2
2
2
2
Инвариантты оқу жүктемесі
33
34
33
34

Эксперимент сыныбында үш тілді дамыту жоспары:
♦I- тоқсанда ағылшын тілі сағаты - 11
♦ орыс тілі мен әдебиеті пәнін орыс мектептерінің бағдарламасына сай оқыту
♦ терминалогиялық сөздік құрастыру
♦ мектеп евростандартқа сай болу үшін оқулықтар сол деңгейге сәйкес болуы керек
♦“Way Ahead” - үшдеңгейлік оқулықтар қолдану
Ағылшын тілін оқыту негіздері:
♦ ағылшын тілі фонетикасы
♦ ағылшын тілі грамматикасы
♦ тіл практикасы үйдегі оқу
♦ Жаңа оқыту технологияларды пайдалану

Жұмыс әдістері
оқу мен жазу арқылы
сыни тұрғыдан ойлау
•кластер
•топпен жұмыс
•эссе
Ойындар
есту мен сөйлеу арқылы
сыни тұрғыдан ойлау
*диалог
*монолог
*аудирование

мониторинг міндеті
эксперимент барысы
бойынша материал
жинақтау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz