Мониторинг объектісі сынып мұғалім оқушы




Презентация қосу
Ұстаз болу- жүректің батырлығы.
Ұстаз болу- мінездің ақындығы.
Ұстаз болу- көңілдің күн шуағы,
Азбайтұғын адамның алтындығы.
(Ғ. Қайырбеков)
І. Кіріспе
Инновациялық іс –тәжірибені білім беру
жүйесінің жетістігі ретінде бағалау
ІІ. Негізгі бөлім
1. Көп тілді білу - өркениетті елдің болашағы
2. Тіл үйренушілерге көптілділікті
жеделдете оқыту әдісі
ІІІ. Қорытынды
Көптіліділіктің қазіргі қоғамдағы
алатын ролі
Ел президенті Н.Ә.Назарбаев халқымызға жолдауында қазіргі заманғы білім беру
және келешктіболжай алатын талаптарға ұстаздардың инновациялық экономика құра
алмайтындығымыз жайлы айта келіп: “Бәсекеге қабілетті Қазақстан үшін, бәсекеге қабілетті
халық үшін, бәсекеге қабілетті ұлт үшін”, - деген еді. Сондықтан ұлт мектебінің басты
тірегі –қазақ тілі десек, оны жаңаша оқыту, көптілділікті меңгерту, оған үлкен жауапкерші-
лікпен қарау – мұғалімдердің басты міндеті.
Оқушыларға сапалы білім беру мәселесі өмірдің өскелең талабынан туындайтын,
білім беру саласындағы өзекті проблемалардың бірі ретінде күн тәртібінен түспей келеді.
Ел президентінің жолдауында көрсеткендей шәкірттеріміз әлемдік білім кеңістігі-
не ену үшін білім беру жүйесі халықаралық деңгейге көтерілуі керек. Ағылшын тілін білу-
өмір талабы. Әлемдік білім кеңістігінде еркін самғау үшін дүниежүзі халықтарының
өзара түсінісу тілі –ағылшын тілін білу алдағы уақытта қажеттілік ретінде маңызды ролге
ие болады. Шәкірттеріміз қазақ тілін толық әдеби нормада меңгеріп, орыс тілін мен ағыл-
шын тілін еркін білу қажет. Бабаларымыздың бірнеше тілді білуі, олардың танымдық көк-
жиегінің кеңеюіне де игі әсерін тигізеді. Қазақстан алпауыт мемлекеттер алдында өз келбе-
тін, бейнесін таныта білу керек, ал бұндай әрекет үшін дүниежүзі мойындағын ағылшын
тілін игеру аса қажет, қазағымызды, салт-дәстүрімізді, имандылығымызды, өз жерімізде
ғана емес, өзге шет жерде дәлелдей алатын тіл – ағылшын тілі. Бір кезде ағылшын тілін
орысша оқыған қала балалары ғана меңгеріп, солар ғана осы тілге қатысты жұмыстарды
атқарды. Ал, бүгінгі таңда ағылшын тілін оқыту республиканың кез-келген жерінде
жүзеге асып отыр.
“Инновация” деген сөз – латынның
“novus” жаңалық және “in” енгізу деген
сөзінен шыққан, ал оның қазақша
аудармасы “жаңару, жаңалық, өзгерту”
деген мағынан білдіреді.
Ғылыми әдебиеттерде инновация
модификациялық,комбинаторлық,
радикалдық деп үш түрге бөлінеді.
•Оқу-тәрбие үрдісін жаңа технологиялар негізінде
жетілдіру және шығармашыл тұлға қалыптастыруға
бағыттау;
.Мұғалім мен оқушының шығармашылық мүмкіндігі
арқылы оқу-тәрбие жұмысының сапасын жетілдіру;

.мұғалімнің ғылыми деңгейін көтеруге жағдай жасау;
. Инновациялық қызметпен педұжым мүшелерінің
барлығын қамту;
•Ұстаз бен шәкірттің шығармашылық
зерттеу ізденісін ұйымдастыруды жетілдіру;
Мақсаты:
жан-жақты дамыған
полимәдениетті тұрға қалыптастыру

Міндеті:
ойлау, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
шығармашылық қабілетін, рухани байлығын
жетілдіре отырып, коммуникативтік
қабілетті дамыту.

•мазмұны: көптілділікті үйретужәне дамыту;
•әдістері: талаптану, болашаққа ұмтылу, зерттеу
•құралы: еңбек, оқу, қатынас, ойын, сөз, спорт
•жұмыстың түрлері: шығармашылық әрекеттер,
конференция, кеш, диспут, интеллектуалдық ойындар ,
сайыс, жарыстар
•жұмыстың ортасы: отбасы, мектеп, сынып, жатахана.
• қажетті жағдай жасау: материалдық-техникалық база, үйірме,
арнайы курс, “Полиглот” тілдер орталығы, “Жас ғалым” ОҒҚ, дарынды
мамандармен қамтамасыз ету, қабілетін жүйелі түрде бақылау.

. оқушының тәрбиелік деңгейі; жан-жақтылық қабілеті;
•төрт тілді және компьютерді жетік меңгергендігі;
•Ғылыми зерттеуге, шығармашылыққа бейімділігі.
Көп тілдерді оқыту үлгісі

Нәтижесінде:
*Лицей курсының тиімділігі, өмірмен ұштастырылуы;
*Төрт тілді жетік меңгерген полимәдениетті тұлғаның
қалыптасуы;
*Лицей түлегінің ағылшын, түрік тілдерін және компью-
терді жетік меңгергендігін куәландыратын сертификат-
тың тапсырылуы;

Білім берудің маңызын
жаңарту Тәрбие беру жүйесі
Білім берудің маңызын жаңарту Тәрбие беру жүйесі

Орта буын:
-Қазақстан тарихы мен Қазақстан
географиясы пәндерін топқа бө- -Полимәдениетті тұлға қалып-
ліп оқыту; тастыруда “Полиглот” тілдер
- Қазақ тілі пәнін лицейге дейінгі орталығының мүмкіндігін кеңінен
оқытылу тіліне байланысты топ- пайдалану;
қа бөлу; - Адамгершілік қағидаларын қалып-
- Тарих және географиялық пән- -тастыруда ұлттық педагогика
дерді қазақ тілінде оқыту; мен Қазақстанның потриотизм
- Арнайы курстар өткізу. үлгісін ұстануға негізделген бағыт-
Жоғарғы буын: ты ұстану;
-Нақтылы және тарих, география - Салауатты өмір салтын жандан-
пәндері үшін Англия,Түркия дыру.
“ KaTev “ басылым оқулықтар-
ын пайдалану, ағылшын тілін
тереңдетіп оқыту;
- Арнайы курстар.
Бағыттары: Даму жолдары:

• • Лицей қабырғасында
Оқу тәрбие жұмыстарын
иновациялық процестің дамуы;
технологияландыру арқылы
дарындылықты тану және • Оқу- тәрбие жұмысын
дамыту, жеке оқушының жетілдіретін озық
қабілетін арттыру; технологияларды тану,
тұжырымдау және тәжірибеге
енгізу;

• Мұғалімнің біліктілігі мен • Көп тілдерде оқыту
шеберлігін дамытатын тәжірибесінің жалпылауы,
ғылыми - әдістемелік тұжырымдалуы;
жұмысты жетілдіру;
• Көп тілдерде оқыту мен
тәрбиелеу үлгілерінің әр
сатысында ағылшын тілін
тереңдету, тіл меңгерудің төрт
деңгейін бағындыру;
“Көп тілдерде оқыту” моделінің әдістемелік негізі

1. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі
* Өз пәнін терең білу, өте жақсы көру;
* Пәннің құдіретін, мүмкіндігін көрсету;

2. Психология ғылымдарымен тығыз байланыс.
* Психологиялық ыңғайлы орта туғызу;
* Оқушының өзіне деген сенімін арттыру;
* Кішігірім жетістігінен кейін алда үлкен жетістік күтіп тұр деген
сенім ұялату;

3. Арнайы ортаға сіңу принципі.
* Тілдер ортасын қалыптастыру;
* Сабақ үстінде қатаң түрде пәннің оқытылу тілін ұстану;

4. Сыныптан тыс жұмыстар.
* Пән мұғалімі сыныптан, мектептен тыс орындарда да
оқытылу тілінде қарым – қатынас жасау талабы;
5. Шығармашылық, ізденіс, даму
* даму технологияларын оқушы ерекшеліктерін ескере отырып
қолдану;
* Шығармашылық ғылыми ізденістер әр сабақтың принципіне
айналуы.

6. Сөздің пайдалану әдісі.
* Нақтылы пәндер бойынша арнайы терминологиялық сөздерінің
ерекшелігі;
* Төрт тілден аударма сөздіктер;

7. Технологияландыру
* Оқу кабинеттерінің техникалық жабдықталу мүмкіндігі;
* Мультимедия;
* Интернет торабы;
*Электрондық оқулықтарды тиімді пайдалану ұстанымы;
№ Білім беру салалары 7- сыныптар
және оқу пәндері
І тоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан ІV оқсан

Базалық (инвариантты) компонент
І филология 20 13 13 13
Қазақ тілі 3 3 3 3
Қазақ әдебиеті 2 2 2 2
Орыс тілі 3 3 3 3
Орыс әдебиеті 1 1 1 1
Шет тілі 11 4 4 4
ІІ Математирка 3 7 6 6
Математика 2 6 5 5
Информатика 1 1 1 1
ІІІ Жаратылыстану 3 7 7 8
География 2 2 2 2
Биология 1 3 2 3
Физика және астрономия 2 3 3
ІV Қоғамтану 3 3 3 3
Дүниежүзі тарихы 1,5 1,5 1,5 1,5
Қазақстан тарихы 1,5 1,5 1,5 1,5
V Технология 2 2 2 2
Технология 2 2 2 2
VІ Дене шынықтыру 2 2 2 2
Инвариантты оқу жүктемесі 33 34 33 34
Эксперимент сыныбында үш тілді дамыту жоспары:
♦I- тоқсанда ағылшын тілі сағаты – 11
♦ орыс тілі мен әдебиеті пәнін орыс мектептерінің
бағдарламасына сай оқыту
♦ терминалогиялық сөздік құрастыру
♦ мектеп евростандартқа сай болу үшін оқулықтар сол
деңгейге сәйкес болуы керек
♦“Way Ahead” – үшдеңгейлік оқулықтар қолдану

Ағылшын тілін оқыту негіздері:
♦ ағылшын тілі фонетикасы
♦ ағылшын тілі грамматикасы
♦ тіл практикасы үйдегі оқу
♦ Жаңа оқыту технологияларды пайдалану
оқу мен жазу арқылы есту мен сөйлеу арқылы
сыни тұрғыдан ойлау сыни тұрғыдан ойлау
•кластер *диалог
•топпен жұмыс *монолог
•эссе *аудирование

Ойындар
эксперимент барысы
бойынша материал
жинақтау

негізгі процестердің
негативтік тенденция
қысқамерзімді
ескерту
дамуы
Мектепішілік мониторинг түрлері:

* дидактикалық мониторинг- үзіліссіз,
ғылыми-дәлелденген, эксперимент процесін байқау
* тәрбиешілік мониторинг- үзіліссіз,
ғылыми-дәлелденген, тәрбие процесін байқау
* психология-педагогикалық мониторинг-оқушылардың
психологиялық денсаулық күйін және
жеке қабілеттерінің дамуы
* медициналық мониторинг- оқушылардың
денсаулық күйін байқау
Ақпарат жинақтау және әзірлеу
*эксперттік сұраныс бақылау
* құжаттар талдау
* сабаққа қатысу
* білім,дағдыны бақылау
* сауалнама
* тестілеу
* өзін-өзі бағалау
* Мониторинг кезеңдері
* дайындылық
* практикалық
* аналитикалық
І деңгей
(жеке)
ІІ деңгей
(мектепішілік)

Әр оқушының даму
байқау динамикасын
айқындау

сыныптардың
даму
Тоқсан Жартыжылдық,
динамикасын
сыныптың даму бойынша жылдық
анықтау
динамикасын
анықтау
Мониторинг объектісі

сынып
мұғалім
оқушы
Мониторинг кезеңдері

дайындылық
практикалық
Аналитикалық

Мониторинг бағыттары
оқыту %
сапа %
құзырлық %
Бағдарламалық материалды сапалы ұғуы
сынақ кітапшасын енгізу
тестік бақылау жұмысын орындау нәтижесі
(әр семестр соңында, барлық оқу жоспарындағы
пәндер бойынша) сынақ түрінде
бағаның құзырлығы – рейтинг жүйесі негізінде
оқушының оқу нәтижесі бойынша ата-
аналарды ақпараттандыру
(мектепшілік стенд әзірлеу)
Егеменді еліміздің кемел болашағы жас ұрпақтың
қолында.Жас ұрпақ өз ұлтының құндылықтарын баға-
лай білетін ұстамды, алғыр, жан – жақты, дарынды, шы-
ғармашылық, зеттеу жұмысын жүргізе алатын тұлға
болуы тиіс.
Қазақ тілі мемлекеттік тіл ретінде шын мәнінде
үстем жағдай иеленеді. Оны қай ұлтқа жататынына
қарамастан біздің еліміздің барлық азаматтары меңге-
ретін болады – деп сенім білдіруге рұқсат етіңіздер. Бұл
Үшін барлық жағдайлар бар. Тиісті заңнамалық база,
саяси ерік – жігер бар. Бірақ, уақыт, төзімділік және қо-
ғамымыздың барлық мүшелерінің азаматтық ұстанымы
белсенді іс – қимылы қажет.

Ұқсас жұмыстар
Білім сапасын бағалау жүйесінде жаңарту
ҰЙЫМДАРЫНДА МОНИТОРИНГ
Оқушыны ҰБТ-ге дайындау
Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі
Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары
Сынып жетекшісінің портфолиосы
Математика сабағында оқушылардың білім сапасын жетілдірудің әдіс - тәсілдері
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ
Портфолио құрамы
Танымның әлеуметтік
Пәндер