Оқушының бір күні әңгімесінің желісі бойынша оқушылар пікірі




Презентация қосу
Қабыш
Жәркенов
1933 жылы 15
қыркүйек
1997 жыл.
Мақсаты:
Өскелең жас ұрпақтың әдеби кітапқа
деген құштарлығын арттыру, өй –өрісін
дамыту, оқыған кітаптарын талдай
отырып, рухани тәлім –тәрбие беру.
Жоспары:
1. Жазушы өмірімен таныстыру.
2. Шығармашылығы.
3. “Оқушының бір күні” әңгімесінің
желісі бойынша оқушылар пікірі.
4. “Тапқыр болсаң, тауып көр” сұрақ –
жауап бөлімі.
Қабыш Жәркенов
1933 жылы 15 қыркүйек
1997жыл
Өмірбаяны:
• 1955 жылы педагогикалық училищені
бітіріп, Қазақстанға оралады.
• 1956 – 1958 жылдары Қарағанды
қаласында шахтер болып жұмыс істейді.
• 1963 жылы С.М. Киров атындағы Қазақ
Мемлекеттік университетін (қазіргі Әл
Фараби атындағы ҚазҰҰ) филология
факултетін бітірген.
• 1963 -1974 жылдары Семей, Талдықорған
облыстарында мектепте ұстаздық етіп,
Қазақ КСР –і Мемлекеттік Кітап
палатасында қызмет атқарған.
Шығармашылығы:
• «Жол айрығы», «Мінезді аға»,
«Айналайын», «Ақ серке»,
• 1976 жылы «Тауда»,
• 1979 жылы «Тентек»,
• 1982 жылы «Жылқышы бала»,
• 1985 жылы «Көңілді жаз», «Туыстар»,
• 1989 жылы «Бесбұлақтың балалары»
«Оқушының бір күні» және т.б. көптеген
повестер мен әңгімелер жазған.
• 1990 жылы «Мұғалімдер» романын жазған.
Жоспары:
1.Балалардың жанама ат қою әдетіне сенің
көзқарасың. Мұндай әдет сендерде бар ма?
2.«Отағасы» атанған Отарбай қандай бала?
3.«Адам болу бір басқа
Азамат болу бір басқа»,- даналық сөзінің
әңгімеге қатысы бар ма?
4. Отарбайдан өздеріңе қажет деген қандай
жақсы қасиетті өнеге тұтар едіңдер?
«Тапқыр болсаң, тауып көр»
1. «Оның басқаларға ұқсай бермейтін қызық
мінездері көп. Жазбай –жаңылмай, қате
жібермей істейтін алуан түрлі жақсы
әдеттері баршылық. Соның бірі таңертең
сағат жетіде тұру.» – Кім туралы айтылып
тұр?
2. Отарбай дене шынықтырудан кейін қандай
жұмыс істеді?
3.. Қоңырау соғылғанша әлі он минуттай
уақыт бар ... Тездетіп түсіндіріп жіберсең
қайтеді? –Кімнің сөзі?
4. Дәптерден гөрі, шамаң келсе, басыңа,
мидың өзіне көшірген тиімді болар!
5. Мұқажан ағай арқылы мұғалімнің еңбегін
суреттеген эпизодын айтып бер.
6. Соңғы сабақтың қоңырауында бүкіл мектеп
оқушыларына қандай жұмыс тапсырылды?
7. Егіс даласын суретте.
8. Сабаққа бірге дайындалуға сынып жетекші
қосып берген сыныптасы.
9.- Үйрене бер, балам, жинай бер. Тіл –анаңның
тілі, бабаңның тілі. Тілге жетер өнер жоқ тіліңді
білсең –халқыңды білгенің. Кімнің сөзі?
10.- Білу, білгенді айта жүру жақсы. Ал айтқанды
іске асыра жүру оңай емес, балам... Кімнің сөзі?
Кімнің айтқан мақалы?
Мағынасы туралы өз
ойыңды айтып бер.
1.“Кімнің басы жақсы десе,
Тасбақа мойнын созыпты”

2.“Құлық болса, құрық түседі”

3.“Кеңесіп кескен бармақ ауырмайды”

Ұқсас жұмыстар
Анасын сағынған бала
Оқушыларды топқа бөлу
Шығарманың соңында
БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ
Оразымбет домбыраны қағып Шал мен Естеместің бір - біріне қолқа салуы
Оқушыларға шығарма жазуды үйрету
Түсініктеме сөзден Түсініктеме сөзінде
Қазақ әдебиетіндегі желтоқсан тақырыбы
Қазақстан құқықтық мемлекет
Критериалды бағалау
Пәндер