Оқушының бір күні әңгімесінің желісі бойынша оқушылар пікірі
Презентация қосу
Қабыш
Жәркенов
1933 жылы 15
қыркүйек
1997 жыл.
Мақсаты:
Өскелең жас ұрпақтың әдеби кітапқа
деген құштарлығын арттыру, өй –өрісін
дамыту, оқыған кітаптарын талдай
отырып, рухани тәлім –тәрбие беру.
Жоспары:
1. Жазушы өмірімен таныстыру.
2. Шығармашылығы.
3. “Оқушының бір күні” әңгімесінің
желісі бойынша оқушылар пікірі.
4. “Тапқыр болсаң, тауып көр” сұрақ –
жауап бөлімі.
Қабыш Жәркенов
1933 жылы 15 қыркүйек
1997жыл
Өмірбаяны:
• 1955 жылы педагогикалық училищені
бітіріп, Қазақстанға оралады.
• 1956 – 1958 жылдары Қарағанды
қаласында шахтер болып жұмыс істейді.
• 1963 жылы С.М. Киров атындағы Қазақ
Мемлекеттік университетін (қазіргі Әл
Фараби атындағы ҚазҰҰ) филология
факултетін бітірген.
• 1963 -1974 жылдары Семей, Талдықорған
облыстарында мектепте ұстаздық етіп,
Қазақ КСР –і Мемлекеттік Кітап
палатасында қызмет атқарған.
Шығармашылығы:
• «Жол айрығы», «Мінезді аға»,
«Айналайын», «Ақ серке»,
• 1976 жылы «Тауда»,
• 1979 жылы «Тентек»,
• 1982 жылы «Жылқышы бала»,
• 1985 жылы «Көңілді жаз», «Туыстар»,
• 1989 жылы «Бесбұлақтың балалары»
«Оқушының бір күні» және т.б. көптеген
повестер мен әңгімелер жазған.
• 1990 жылы «Мұғалімдер» романын жазған.
Жоспары:
1.Балалардың жанама ат қою әдетіне сенің
көзқарасың. Мұндай әдет сендерде бар ма?
2.«Отағасы» атанған Отарбай қандай бала?
3.«Адам болу бір басқа
Азамат болу бір басқа»,- даналық сөзінің
әңгімеге қатысы бар ма?
4. Отарбайдан өздеріңе қажет деген қандай
жақсы қасиетті өнеге тұтар едіңдер?
«Тапқыр болсаң, тауып көр»
1. «Оның басқаларға ұқсай бермейтін қызық
мінездері көп. Жазбай –жаңылмай, қате
жібермей істейтін алуан түрлі жақсы
әдеттері баршылық. Соның бірі таңертең
сағат жетіде тұру.» – Кім туралы айтылып
тұр?
2. Отарбай дене шынықтырудан кейін қандай
жұмыс істеді?
3.. Қоңырау соғылғанша әлі он минуттай
уақыт бар ... Тездетіп түсіндіріп жіберсең
қайтеді? –Кімнің сөзі?
4. Дәптерден гөрі, шамаң келсе, басыңа,
мидың өзіне көшірген тиімді болар!
5. Мұқажан ағай арқылы мұғалімнің еңбегін
суреттеген эпизодын айтып бер.
6. Соңғы сабақтың қоңырауында бүкіл мектеп
оқушыларына қандай жұмыс тапсырылды?
7. Егіс даласын суретте.
8. Сабаққа бірге дайындалуға сынып жетекші
қосып берген сыныптасы.
9.- Үйрене бер, балам, жинай бер. Тіл –анаңның
тілі, бабаңның тілі. Тілге жетер өнер жоқ тіліңді
білсең –халқыңды білгенің. Кімнің сөзі?
10.- Білу, білгенді айта жүру жақсы. Ал айтқанды
іске асыра жүру оңай емес, балам... Кімнің сөзі?
Кімнің айтқан мақалы?
Мағынасы туралы өз
ойыңды айтып бер.
1.“Кімнің басы жақсы десе,
Тасбақа мойнын созыпты”
2.“Құлық болса, құрық түседі”
3.“Кеңесіп кескен бармақ ауырмайды”
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz