РУХАНИ МАНИПУЛЯТИВТІК




Презентация қосу
Алматы облысы, Райымбек ауданы, Кеген ауылы
«Өжек Жаңабаев атындағы орта мектеп
мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік
мекемесінің психологы: Алматай Қ.
Мақсаты: Оқушылардың қарым-
қатынас туралы білімін кеңейту.
Жоспары
1. Қарым- қатынас ұғымына әр түрлі
көзқарастар.
2. Ұғымы және оның мәні.
3. Құрылымы.
4. Деңгейлері.
5. Лассуэл бойынша коммуникативтік процесс
моделі.
6. Люшер ұсынған киім киюдің ортақ стилі.
Қарым – қатынас деп –
ақпарат алмасу, басқа адамды
қабылдау мен түсіну, өзара
әрекеттестіктің бірыңғай
стратегиясын өңдеуден
құралатын және біріккен іс-
әрекет қажеттілігін
тудыратын, адамдар
арасында контакт орнату мен
дамытудың жоспарлы
процесі.
“Қарым- қатынас” ұғымын психология мен
педагогикаға алғаш рет А.Ф. Лазурский
енгізген. Ол тұлғаның сыртқы объектіге,
адамға, рухани байлыққа, материалдық
дүниеге қатынасын білдіретін ұғым.
Психологияда ең алғаш рет ғалым тұлғаның
қарым- қатынас проблемасын адамның
мінезімен байланыстырды.
Қарым- қатынас барысында жеке адамның
әлеуметтену процесі жүреді, соның
нәтижесінде оның қоғамдық рухани және
материалдық құндылықтарға жақындауы мен
дәстүрлермен танысу жағдайы қалыптасады.
Адам қарым-қатынас процесінде жеке
тұлғалық ерекшелігін көрсетеді, өзі үздіксіз
қарым-қатынаста болатын қоғамға енеді деп
көрсеткен.
Қарым- қатынас құрылымы

Комуникативтік Интерактивті Перцептивті

Адамдар арасында ақпарат Адамдар арасында Әріптестердің қарым-
алмасу. өзара қатынас және өзара
әрекеттестіктің түсіністік орнатудағы бір-
Психологиялық контакт ұйымдастырылуы. бірін қабылдау процесі.
орнату шеберлігі
Коммуникативтік ықпал Қабылдаған Адамдардың бір- бірін
ерекшеліктерін есепке алу басқару шешімінің тануы мен түсінуі
Қарым- қатынас орындылығы (идентификация, эмпатия,
ситуацияларының Қызметкерлердің аттракция)
адекваттылығы, міндетін айқын Қарым- қатынас
қисындылығы, дәлелділігі бөлуі процесінде өзін өзі тануы
Қарым- қатынастың Конфликтті шешу (рефлексия)
вербалды және вербалды шеберлілігі Қарым- қатынас
емес құралдарын бойынша әріптесінің мінез
қолданудың нәтижелілігі. құлқын болжау.
(каузалдық, атрибуция
Комуникативтік Интерактивті

Вербалды: Вербалды емес: Кооперация:
Ым- ишара конкуренция
Тері реакциялар
Сөйлеу Проксемика
Индивидуалды
Көзбен контакт – коллективті
Дене қалпы т.б. Жүйелі
коллективті
Өзара
әрекеттестік
Ольфакторлық сипаттағы
Акустикалық Тактильдік жүйе: кооперация
жүйе: жүйе: Қоршаған
Паралингвист (такесика): ортаның
икалық Жанасу жағымды және
Диапазон Қол алсу жағымсыз
Үндестілік Сүю иістері
Адамның
табиғи және
жасанды иісі
ІСКЕРЛІК
АНАЙЫ

ОЙЫН
БЕТ ПЕРДЕ

РУХАНИ

МАНИПУЛЯТИВТІК
Кім?
Не?
(ақпарат
(беріледі) –
беруші)-
ақапарат
коммуника
(мәтін)
тор

Қандай Қалай?
эффектіме (ақпаратты
н? ң берілуі
- жүзеге
эффективт асады)-
ілік анал
Кімге?
(ақпарат
бағыттала
ды) –
аудитория
Дәстүрлі
консерва
тивтік Сәнді

Эксклюзи Ерекше
вті Люшер лік
ұсынған
киім киюдің
ортақ стилі

Сексуалд
ы классика
(қоздырғ лық
ыштық)
өзіндік
әр
(оригина
түрлілік
лды)
Жобаның авторы:

Алматай Қуаныш

Ұқсас жұмыстар
Қарым қатынас құрылымы
ТӘРБИЕЛІК ӘСЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Қарым - қатынастың жақтарын ата
Жас кезеңі
Суицид статистикасы
XXI ғасырдағы ұлттық сана
Денсаулық критерийлері
Өзін-өзі тану тұлғаның өзінөзі жүзеге асыруының шарты
Абайдың әдеби ортасы мен нәр алған рухани көздері
Адамның рухани саулығы
Пәндер