Логарифмнің анықтамасы




Презентация қосу
Алгебра және анализ бастамалары
11 сынып

Новоишим қазақ орта мектебі
Математика пәнінің мұғалімі Нугуманова
Агайша Коспановна
20.02.2013
Сынып жұмысы
«Білгісі келген адам білімді
өмір бойы іздейді»

А.Иүгінеки
Новоишим қазақ орта мектебі
Математика 11 сынып
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер тақырыбы
бойынша қайталау, білімдерін бекіту, жалпылау, тереңдету;
Дамытушылық: теориялық білімдерін практикада ұштастыра
отырып, ойлау және есте сақтау, танымдық қабілеттерін
дамыту;
Тәрбиелік: оқушылардың белсенділігін арттыруға,
шығармашылық қабілетін дамытуға, уақытты ұтымды
пайдалануға тәрбиелеу.
Үй тапсырмасын тексеру
2013 жылғы жинақ
1-нұсқа №14 В деңгейі Е) -1;1.
3-нұсқа №4 А деңгейі Д) (1,5;6);

3-нұсқа №22 С деңгейі Туынды табу

А)
Логарифмнің анықтамасы
Негізі a болатын оң b санының
логарифмі деп b санына тең болатын
негіздің дәреже көрсеткішін айтамыз

log a b
a b ,
a 0 , a 1 , b 0
Логарифмнің қасиеттері

log a 1 = 0
log a a = 1
loga (x y)= loga x + logay
log loga x loga y
x
a y
p
loga x p loga x
Жаңа негізге көшу формулалары
log c b
loga b log c a
loga b 1
log b a

loga k b loga b
k

log 1 b loga b
a
Джон Непер
Ең бірінші логарифмдер кестесін
құраған ағылшын математигі

Өмір сүрген жылдары
(1550-1617)
Джон Непер «логарифм» ұғымын «жасанды
сан немесе сандардың қатынасы» деп
аударған.. Джон Непер –шотландиялық. Ол
16 жасында Европаның әртүрлі бес
университетінде математикамен және басқа
ғылымдармен айналысты. Одан кейін ол
шындап тек астрономия мен математикамен
айналыса бастады. Непер логарифмдік
есептеулермен XVI ғасырдың 80-ші
жылдары айналысқан. Бірақ өзінің кестелерін
25-жылдық есептеулерден кейін 1614 жылы
«Тамаша логарифмдік кестелердің
айқындамалары » деген атпен жарыққа
шығарды.
Логарифмдік теңдеулерді шешудің
әдістерін жаз
2-тапсырма
кері
«Теориядан практикаға»
3-тапсырма
Теңдеуді шешіңіз
Графиктер сөйлейді
Графиктер сөйлейді
4-тапсырма Анықталу
облысын табыңыз
Логарифмдерді салыстырыңыз

3 5
log 2 log 2
2 2
log 1 e log 1
2 2
Санды теңсіздікті «дәлелдеу» 2>3
Төмендегі теңсіздікті қарастырамыз

Келесі түрлендіруді жасаймыз

Үлкен санға үлкен логарифм сәйкес
келеді, олай болса,

lg-ге қысқартқаннан кейін : 2>3
Дәлелдеудің қай жерінен қате жібердік?
Логарифмдік теңсіздіктерді шешудің жалпы
түрі жалпы түрі
Деңгейлік тапсырмалар
Логарифмдік теңсіздікті шешіңіздер:

А деңгейі
1)

В деңгейі
2)

С деңгейі

3)
Сандар белгілі бір заңдылық нәтижесінде
алынған. Егер «85» =6425, «92»=814, «31»=91,
«17»=149 болса, онда «37»=?

Жауаптары: А) 74
В) 349
С) 99
Д) 949
Е) 914
ҰБТ есептерінде кездесетін логарифмдік
теңсіздіктер
2013 жылғы жинақ
0007-нұсқа
4. Теңсіздікті шешіңіз:

Жауабы:(-2;7)
0004-нұсқа
15. Теңсіздікті шешіңіз:
0005-нұсқа
16. Теңсіздікті шешіңіз:
Логарифмдік теңдеулерді шешіңіз:

Логарифмдік теңсіздікті шешіңіз:
Логарифмдік теңсіздікті шешіңіз:
Логарифмдік теңсіздіктерді шешіңдер
Логарифмдік теңсіздіктерді шешіңдер
Логарифмдік теңсіздіктерді шешіңдер
Логарифмдік теңсіздіктерді шешіңдер
Логарифмдік теңсіздіктерді шешіңдер
Алдарыңдағы бағалау парақтарыңа
балдарыңды есептеп, бағаларыңды қойып,
төмендегі түстердің бірімен кез келген
логарифмдік функцияны өздеріңнің көңіл
күйлеріңді істеген жұмыстарыңа қарай
жазып беріңдер.
Қызыл – өте жақсы
Жасыл - жақсы
Көк – қанағаттанарлық
Үйге тапсырма:
§17,18 қасиеттерін
жаттау 148-150 бет
Өзіңді тексер

Ұқсас жұмыстар
Ондық логарифм
Логарифмдік теңдеулерді шешу туралы
Логарифмдік теңдеулерді шешу
Негізі айнымалы болып келген көрсеткіштік және логарифмдік теңсіздіктерді шешу
Теңсіздікті шешудің алгоритмі
Логарифмдік теңдеулерді шешу туралы ақпарат
Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару
Ғажайып логарифм туралы ақпарат
Сан логарифмі әне оның қасиеттер
Ғажайып логарифм
Пәндер