Мәтін құру арқылы тіл байлығы мен сөйлеу мәдениетін дамыту - шығармашылық ізденіс сабағы (бастауыш сынып)


Slide 1

Сынып

Мәтін түрлері

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

Шығармашылық жұмыс жүргізу барысында оқушыларға мәтін құрауға, тақырыпты аша білуге үйрету. Сөздік қорларын, тіл байлығын, дүниетанымын, ойлау қабілеттерін дамыту. Ана тіліміздің қадір-қасиетіне, тіліміздің тазалығына мән беру, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

Slide 3

Сабақтың түрі: Шығармашылық ізденіс

Сабақтың әдісі: СТО технологиясының элементтері

Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, интерактивті тақта, үлестірмелі парақшалар

Пәнаралық байланыс: Әдебиет.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Негізгі бөлім.

Slide 4

Әлем әдебиетіндегі әйгілі жүз кітапты

емін-еркін бар бояуымен төгілтіп

түсіретін тіл - қуатты тіл, қазақ тілі - сондай тіл. Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев

Slide 5

І. Қызығушылықты ояту

М

ә

н

і

т

а

н

н

а

О

т

л

е

и

қ

а

л

. . . сөздің мәйегі.

. . . көңілдің ажары.

. . . оттан да ыстық.

. . . тас жарады, тас жармаса бас жарады

Оқу . . . мен құдық қазғандай

Slide 6

Бірінші сыныпта оқитын Ғабит таңертең үйінен шықты. Сыртта боран ұйтқып тұр. Ағаштардың шуылы құлақ тұндырады.

Бала шошып кетті. Бір теректің түбіне барып, бұға қалды. Ол енді мектепке бармау жағын ойлады.

І топ Сипаттау мәтіні (қандай?)

ІІ топ Әңгімелеу мәтіні (не істеді?)

ІІІ топ Пайымдау мәтіні (неліктен?)

ІІ. Мағынаны тану Мәтінді жалғастыр

Slide 7

Бірінші сыныпта оқитын Ғабит таңертең үйінен шықты. Сыртта боран ұйтқып тұр. Ағаштардың шуылы құлақ тұндырады.

Бала шошып кетті. Бір теректің түбіне барып, бұға қалды. Ол енді мектепке бармау жағын ойлады.

Сол сәтте ол бір жөкенің түбінде бас сауғалап тұрған Тәкенді көрді. Тәкеннің үйі көрші болатын. Ол да мектепке бармақ болып шыққан. Бірақ әрі қарай жүруге жасқанып тұр еді. Балалар бірін-бірі көріп, қуанып кетті. Олар қарсы жүгірісіп келді де, қол ұстасып, мектепке қарай тартты. Азынаған қарлы боран әлі ұйтқып тұр. Балаларға ол енді тіпті де қорқынышты болмай қалды.

Slide 8

Мәтін дегеніміз не? Мәтінде Оқиға құбылыс

хабарланады,

баяндалады,

әңгімеленеді

сипатталады, суреттеледі

Мәтіннің түрлері:

Әңгімелеу мәтіні

Пайымдау мәтіні

Сипаттау мәтіні

Slide 9

Оқулықпен жұмыс

418-жаттығу

І топ Бұл құстың тіршілігі, ерекшелігі туралы не білесіңдер?

ІІ топ Осы құс туралы айтылатын

тұрақты тіркестерді, мақал-мәтелдерді табыңдар.

ІІІ топ Айтылған мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді қатыстырып диалог құра.

Slide 10

Сергіту сәті «Сәйгүлік»

Сәйгүлік шауып келеді, шауып келеді тастан өтті. Жұдырықтарын түйіп

ысқылайды

Құмнан өтті. Алақандарын ысқылайды

Судан өтті. Беттерін соғады

Кедергіден өтті. Орындарынан тұрып

секіреді

Мәреге жетті. У-у деп қолдарын соғады

Slide 11

419-жаттығу

Мәтінге сүйеніп, судың қасиеттерін санамалап жазыңдар.

Суға қатысты мақал-мәтелдерді, тыйым сөздерді естеріңе түсіріңдер.

Slide 12

ІІІ. Ой толғау

І топ “Бүгінгі күн”

ІІ топ “Осы ай”

ІІІ топ “Биылғы жыл”

Slide 13

Бес жолды өлең

Зат есім

Сын есім

Етістік

Сөйлем

Мағыналас сөз

Slide 14

Үйге тапсырма:

417-жаттығу және 189 беттегі қорытынды сынақ тапсырмалары

Оқушы білімін бағалау


Ұқсас жұмыстар
Суреттер арқылы бастауыш сынып оқушыларының зерттеу және шығармашылық дағдыларын дамыту әдістемесі
Бастауыш сыныпта шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін дамыту
Сауат ашу кезеңінде тіл дамыту жұмыстары арқылы бастауыш сынып оқушыларының жазу дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту ерекшеліктері мен әдістемесі
2-сынып ана тілі сабағы: М. Дулатовтың Қыс әңгімесі арқылы сыни ойлау мен шығармашылық дағдыларын дамыту
Аңыз әңгімелер мен халық ауыз әдебиеті: Асан Қайғыға арналған шығармашылық-ізденіс сабағы
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын ойын арқылы дамыту әдістері
Бастауыш сынып оқушыларының биология сабағында танымдық және шығармашылық қабілеттерін инновациялық педагогикалық технологиялар мен деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту
5-сынып қазақ тілі сабағы: Мәтін туралы түсінік және мәтін құрастыру
Бейнелеу өнері сабағы арқылы бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz