Мәтіннің түрлері
Презентация қосу
Сабақтың мақсаты:
Шығармашылық жұмыс жүргізу барысында
оқушыларға мәтін құрауға, тақырыпты аша білуге
үйрету. Сөздік қорларын, тіл байлығын,
дүниетанымын, ойлау қабілеттерін дамыту. Ана
тіліміздің қадір-қасиетіне, тіліміздің тазалығына
мән беру, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Шығармашылық ізденіс
Сабақтың әдісі: СТО технологиясының
элементтері
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер,
интерактивті тақта, үлестірмелі
парақшалар
Пәнаралық байланыс: Әдебиет.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Негізгі бөлім.
Әлем әдебиетіндегі әйгілі жүз кітапты
емін-еркін бар бояуымен төгілтіп
түсіретін тіл – қуатты тіл, қазақ тілі –
сондай тіл.
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев
І. Қызығушылықты ояту
О т и
М ә т і н
а н а л е
қ н
а
........... сөздің мәйегі.
........... көңілдің ажары.
л ........... оттан да ыстық.
........... тас жарады, тас жармаса бас жарады
Оқу ............ мен құдық қазғандай
ІІ. Мағынаны тану
Мәтінді жалғастыр
Бірінші сыныпта оқитын Ғабит таңертең
үйінен шықты. Сыртта боран ұйтқып тұр.
Ағаштардың шуылы құлақ тұндырады.
Бала шошып кетті. Бір теректің түбіне
барып, бұға қалды. Ол енді мектепке бармау
жағын ойлады.
І топ Сипаттау мәтіні (қандай?)
ІІ топ Әңгімелеу мәтіні (не істеді?)
ІІІ топ Пайымдау мәтіні (неліктен?)
Бірінші сыныпта оқитын Ғабит таңертең үйінен
шықты. Сыртта боран ұйтқып тұр. Ағаштардың шуылы
құлақ тұндырады.
Бала шошып кетті. Бір теректің түбіне барып, бұға
қалды. Ол енді мектепке бармау жағын ойлады.
Сол сәтте ол бір жөкенің түбінде бас сауғалап
тұрған Тәкенді көрді. Тәкеннің үйі көрші болатын. Ол
да мектепке бармақ болып шыққан. Бірақ әрі қарай
жүруге жасқанып тұр еді. Балалар бірін-бірі көріп,
қуанып кетті. Олар қарсы жүгірісіп келді де, қол
ұстасып, мектепке қарай тартты. Азынаған қарлы
боран әлі ұйтқып тұр. Балаларға ол енді тіпті де
қорқынышты болмай қалды.
Мәтін дегеніміз не?
Мәтінде
Оқиға құбылыс
хабарланады, сипатталады,
баяндалады, суреттеледі
әңгімеленеді
Мәтіннің түрлері:
Әңгімелеу мәтіні Сипаттау мәтіні
Пайымдау мәтіні
Оқулықпен жұмыс
418-жаттығу
І топ Бұл құстың тіршілігі,
ерекшелігі туралы не білесіңдер?
ІІ топ Осы құс туралы айтылатын
тұрақты тіркестерді, мақал-мәтелдерді
табыңдар.
ІІІ топ Айтылған мақал-мәтелдер мен
тұрақты тіркестерді қатыстырып диалог
құра.
Сергіту сәті «Сәйгүлік»
• Сәйгүлік шауып келеді, шауып келеді
тастан өтті. Жұдырықтарын түйіп
ысқылайды
• Құмнан өтті. Алақандарын ысқылайды
• Судан өтті. Беттерін соғады
• Кедергіден өтті. Орындарынан тұрып
секіреді
• Мәреге жетті. У-у деп қолдарын соғады
419-жаттығу
Мәтінге сүйеніп, судың қасиеттерін
санамалап жазыңдар.
Суға қатысты мақал-мәтелдерді,
тыйым сөздерді естеріңе түсіріңдер.
ІІІ. Ой толғау
І топ “Бүгінгі күн”
ІІ топ “Осы ай”
ІІІ топ “Биылғы жыл”
Бес жолды өлең
1. Зат есім
2. Сын есім
3. Етістік
4. Сөйлем
5. Мағыналас сөз
Үйге тапсырма:
417-жаттығу және 189 беттегі
қорытынды сынақ тапсырмалары
Оқушы білімін бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz