ІІІ деңгей




Презентация қосу
Сәлемдесу салтымыз!
Мақсаты: Оқушыларға одағай және оның
түрлерімен таныстыру,
алғаш мағлұмат беру.
Міндеттері:
Білімділік. Оқушыларға жаңа сөз табы одағай
туралы мағлұмат беріп, одағайдың түрлері, айтылу
ерекшеліктері, жазылу емлесі жайлы кеңірек
түсінік беру,сөйлем ішінен тауып, түрлеріне
ажыратуды үйрету.
Дамытушылық. Оқушылардың есте сақтау
қабілеттері мен сөздік қорларын арттыру, өз
ойларын жүйелі түрде жеткізе білуін, таным
деңгейін дамыту.
Тәрбиелілік. Оқушыларды техникалық –
ақпараттық құралдармен жұмыс істеуге, сауатты
жазуға баулу.
1.Іс- әрекеттің мезгілін,мекенін,сын- қимылын білдіретін сөз
табын ....... дейміз.
а. сын есім
ә. есімдік
б. үстеу
2.Үстеу қандай сұрақтарға жауап береді?
а. қандай? қалай? қашан?
ә. қалай?қашан? қайда?
б. қашан?қай?нелер?
3.Көп нүктенің орнына тиісті шылау сөзді жазыңдар:
Елдің болашағы... ойлаған жөн.
а. үшін
ә. дейін
б. туралы
4. Шылау дегеніміз ...
а. мағынасы бар сөйлем мүшесі
ә. өз алдына толық мағынасы жоқ сөздер
б. көңіл күй білдіретін сөздер
5.Дейін,шейін сөздері қандай сөздер?
а. одағай
ә. шылау
б. қаратпа сөз
Кілті
1-б
2-ә
3-б
4-ә
5-а
Бағалау.
“5” – 0 қате
“4” – 1,2 қате
“3” – 3 қате
Сәуірдің жиырма бесі
Сынып жұмысы

Оо
Олар орманға барды.
Әріпжұмбақты шешу.
1.Оқу да бар,
Жазуда жоқ
( )
2. Дала да бар,
Жаға да жоқ
( )
3.Шегеде жоқ,
Таста бар
( )
4.Ғарышта бар,
Сайыста жоқ
( )
5.Шанада бар,
Әнде жоқ ( )

6. Торғайда бар,
Алауда жоқ ( )
О

Д

А

Ғ

А

Й
Одағай

Көңіл күй Шақыру Жекіру
• Междометия выражают различного рода эмоции чувства (боль, тоску,
радость, удивление, гнев и др). Мысалы: Бәрекелді! Өлеңді жақсы
айтасың! -Браво! Хорошо поешь! Қап, соңғы автобус кетіп қалды-ау! -
Эх, последний автобус уехал! Рахмет, балам! - Спасибо, сынок!
Бәрекелді! Браво!
Алақай! Ура!
Аһа! Ага!
Әттеген-ай Надо же,!
Қап! Ой!
Ойбай!
Құдай-ай! Боже мой!
Алақай, емтихандар бітті!
Ура, экзамены закончились!
Аһа, айтайын! - Ага, скажу!
Әттеген-ай, кешігіп қалдым-ау! - Надо же, опоздал!
Ойбай, мынау не? - Ой, что это?
Құдай-ай, бұл не дегені! - Боже мой, что он говорит!
Императивные:
Мә ! На!
Әй! Эй!
Жә!Ну!
Ал, тұр! - Ну, вставай!
Мә, ал! - На возьми!
Әй, саған айтып тұрмын! - Эй, я тебе говорю!
Жә, күңкүлдеме! - Хватит, не ворчи!
Сергіту
сәті
І деңгей
Төмендегі сөйлемдердегі одағайдың астын сызыңдар.
1.Әй,шырағым балам,әуелі ар жағында әкең тұр,соған
сәлем бер.
2.Уа, қой деймін,бала!
3.Ойпырым-ай,мынау не деп отыр өзі?
ІІ деңгей
Көп нүктенің орнына тиісті одағай сөздерді
қойыңдар.
..., әжем ауылдан қонаққа келді!
..., мынау не деп тұр!- деді атам.
..., ... әзер жеттім.
Керекті сөздер: аһлеп,уһлеп,алақай, ойпырым-ай.
ІІІ деңгей
Төмендегі одағай сөздермен сөйлем құраңдар.
Шіркін-ай, әй, ух, ойпыр-ай,қап.
Семантикалық карта
Одағай Көңіл күй Шақыру Жекіру
Алақай +
Тү-у +
Кә-кә +
Тәйт +
Япырай +
«Балдырған» журналы.
Сиқыршы бос чемоданға мысықты
салып, қақпағын жапты. Біраздан
кейін ашып еді, ішінен күшік
шықты. Көрермендердің бет пішіні
қандай болады?
«Айгөлек» журналы.

Жолаушы жылауықтар еліне тап
болды. Біреуін жұбатса, екіншісі
жылап, әбден мазасы кетті. Балалар
бәрібір жылауын қоймайды.
Жылауықтардың бет пішіні қандай
болады?
«Мөлдір бұлақ» журналы.

Мараттың досы бар еді. Жазғы демалыста досы
ауылға кетті, Марат қалада қалды. Ол досын қатты
сағынды. Бір айдан кейін досымен көшеде кездесіп
қалды. Оардың бет пішішінде қандай өзгерістер
болады?
Үйге тапсырма:

Ереже , 565-жаттығу.

Ұқсас жұмыстар
Қысқаша көбейту формулалары, есептер шығару
Төбет собака
Оқушылардың білімін бағалау
Оқушылардың даму
Жолдарды кірістіру
Кесте бөлігі
Есімдіктен өткенді қайталау туралы ақпарат
Құрамында айнымалысы
ЖАЗЫҚТАР ТАУЛАР
Сұрақтар түрі
Пәндер