Табыс септігінің жалғауын белгіле




Презентация қосу
Лексикалық тақырып: “Банк“.
Грамматикалық тақырып: “Cептіктерді
қайталау “.
Сабақтың мақсаты:
• Білімділік:септіктер тақырыбы бойынша оқушылардың
білімдерін пысықтау; септік жалғауларын жалғап жазуға
дағдыландыру, септік жалғауларын, сұрақтарын
қаншалықты дәрежеде меңгергендіктерін байқау, негізгі
білімдерін ұштай отырып тексеру; өткен сөздерді қайталу.
• Дамытушылық:оқушылардың логикалық ойлау және
сөйлеу қабілеттерін, ауызша, жазбаша жаттығулар жүргізе
отырып сауаттылығын дамыту; оқушылардың тез
ойланып,жауапты дұрыс шапшаң, қайтара білуіне
дағдылану, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Іскерлік
қабілеттерін дамыту.
• Тәрбиелік: оқушылардың өз міндетін тиянақты
орындауға үйрету; өз еліне, туған жеріне сүйіспеншілік
сезімін ояту, экономикалық тәрбие беру, үнемділікке,
іскерлікке тәрбиелеу.
Банк дегеніміз не?
Атырау қаласында қандай банктер бар?
Болашақта өз жеке істеріңізді қалай бастар едіңіздер?
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
Банк- қаржы мекемесі.
Банк (италянша «bankо» — «үстел»)
Банк (ағылшынша «banco» -«айырбас столы»
Ақша қаржылары мен қорларын жинақтау

Ақша мен құнды Несие беру
қағаздар шығару

Ақшаның белгілі бір Алтынмен , шетелдік
түрін айналымға қосу валютамен түрлі
операциялар жасау

Мемлекеттер, кәсіпорындар (фирмалар), мекемелер және жеке
адамдар арасындағы өзара төлемдер мен ақшалай есеп
айырысуда делдалдықты жүзеге асыру
Банктің пайда болуы мен дамуы тауар-ақша қатынастарының
дамуымен тығыз байланысты. Банктер кәсіпорындардың,
фирмалардың, компаниялардың, сонымен қатар
тұрғындардың уақытша пайдаланылмай бос тұрған
қаражаттарын жинақтап, қажет етушілерге өсіммен уақытша
кредит беру арқылы қаржы мұқтаждығын өтейді. Сөйтіп,
Банктер аралық қызмет атқарып ақша пиасасында
(рыногында) тауарға айналатын жаңа талап пен міндеттемені
қалыптастырады. Міндеттеме мен талаптың пайда болу
процесі қаржылық-делдалдық қызметтің негізін құрайды.
Несие-кредит
Құнды қағаздар- ценные бумаги
Шетелдік- иностранная
Тауар-ақша қатынастары- товарно-денежные отношения
• Ақша не үшін қажет?
• Оны қалай пайдалану керек?
• Банк несиені кімге береді? /жұмыс
істейтін адамдарға және кәсіпкерлерге
береді/
• Дұрыс. Олай болса, біз банктың несие
бөлімінде қызмет атқарушы болып жұмыс
істейміз делік. Бірақ әр қайсымыздың
атқаратын қызметіміз әртүрлі. Кімнің
қандай қызмет атқаратынын білу үшін
келесі VIP TEST бағдарламасындағы тест
тапсырмаларын орындауымыз керек!
1.”Несие"сөзі қай септікте тұрғанын тап
А) А.с. С) Б. с.
В) І.с. Д) Ж. с.
2.Ілік септегінде тұрған сөзді белгіле
А) қаржы С) қаржының
В) қаржыға Д) қаржыда
3.Барыс септігінің сұрағын белгіле
А) кімге?неге?қайда? С) кімге? кімді? нені?
В) кімдерге?кімді?нені? Д) кіммен? немен?
4.Табыс септігінің жалғауын белгіле
А) -ны,-ні,-қы,-кі,-ғы,-гі В) -ны,-ні,-ды,-ді,-ты,-ті
С) -ны,-ні,-шы,-ші,-ды,-ді Д) –нан,-нен, -дан,-ден, -тан, -тен
5.Жатыс септігінде тұрған сөзді белгіле
А) құнды қағаздарда С) банкпен
В) ақшаға Д) банктен
6. Шығыс септігінде тұрған сөзді табыңыз
А) экономикаға В) экономиканы
С) экономикадан Д) экономикамен
7.Көмектес септігінің сұрақтарын ата
А) кімде?неде? С) кімнен?неден?
В)кімге ? неге ? Д) кіммен? немен ?
6-7 тапсырма - Бас инспектор

4–5тапсырма – Эксперт

3-тен кем тапсырма – Бақылаушы
Жұмысшылардың
саны

Төл құжатты
хаттау

Қызмет түрі

Фирма сипаттамасы
Бас инспектор Эксперт Бақылаушы
Фирма
сипаттамасы

Қызмет түрі

Төл құжатты
хаттау

Жұмысшылар
дың санын
анықтау
Фирма сипаттамасы
Бас инспектор Эксперт Бақылаушы

1. Септіктердің қызметін
1. Септіктердің 1.Септіктердің атын
табыңдар. Сұрақтарын
жалғауларын атаңдар. атап, ретімен қойыңдар.
тауып қою.
2.Банк дегеніміз не?
2. Банк қандай
2. Банктің пайда болуы мен
қызметтер атқарады?
дамуы немен тығыз
байланысты?
Фирма
сипаттамасы

Қызмет түрі

Төл құжатты
хаттау

Жұмысшылар
дың санын
анықтау
• Қызмет түрі
Бас инспектор Эксперт Бақылаушы

1. Семантикалық карта 1. Жалғаулардың дұрысын 1.Жұмбақтың шешуін
таңда тап
Семантикалық карта
Атау Ілік Барыс Табыс Жатыс Шығыс Көмек
тес
дәптермен

бақта

әжеме

жігіт

құстың

ағаштан

суды
Жалғаулардың қажетті
вариантын жалғау
Неге? Орындық... ( -ға, -қа, -на/ -ге, -
ке, -не) отырады.
Нені? Кітап... ( – ны, -ды, -ты/ - ні,
-ді, - ті) алды.
Кімнің? Оқушы... ( –ның, - дың, -
тың/ -нің, -дің, -тің) дәптері.
Неде? Үй... (-та, -да, -нда/ -те, -де,
-нде) отыр.
Сөйлемдегі қарамен жазылған
сөзге септіктердің сұрағын қою.
• Жұмбақтар:
1 Көзіңмен көресің,
Қолыңмен ұстай алмайсың.
• 2. Қандай жолмен адам
жүрмейді?
• 3. Не барлық тілде сөйлейді?
• 4. Көзге ілінбейді, жұтсаң
білінбейді.
Фирма
сипаттамасы

Қызмет түрі

Төл құжатты
хаттау

Жұмысшылар
дың санын
анықтау
Оқулықпен жұмыс
• “Қазақстан Ұлттық банкі” мәтінін оқып,
мазмұнын әңгімелеңдер
Бас инспектор Эксперт Бақылаушы

ІІІ деңгей ІІ деңгей
І деңгей
Деңгейлік тапсырмалар.
• 1. несие, құнды қағазар сөздерін
септеңдер.
• 1. банк, тауар-ақша сөздерін
тәуелдеп септеңдер.
• депозиттерін сөзіне сатылай
кешенді талдау жасау.
Фирма
сипаттамасы

Қызмет түрі

Төл құжатты
хаттау

Жұмысшылар
дың санын
анықтау
• Жұмысшылардың санын анықтау кезеңі
Септіктер Ортақ Падежы
Айырмашылығы Айырмашылығы
Фирма
сипаттамасы

Қызмет түрі

Төл құжатты
хаттау

Жұмысшылар
дың санын
анықтау
Бүгін мен білдім…
Қызық болды …
Қиын болды …
Мен тапсырма орындадым…
Мен түсіндім, …
Енді мен жасай аламын…
Мен сезіндім …
Мен үйрендім …
Мені таңдандырды…
Сабақ менің өмірім үшін …
Мен болашақта……

Ұқсас жұмыстар
Атау септік Ілік септік Барыс септік
Баланың балаға
Тәуелдік жалғауларын анықтау
Бес септік
Сөйлем мүшелерін қайталау
Нөлдік морфема және оның түрлері Нөлдік форма мен нөлдік морфема
Бұдан басқа септеудің аралас
Атау септік кім
Нөлдік форма
Түрік сөздігі
Пәндер