Табыс септігінің жалғауын белгіле



Лексикалық тақырып: “Банк“.
Грамматикалық тақырып: “Cептіктерді қайталау “.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік:септіктер тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін пысықтау; септік жалғауларын жалғап жазуға дағдыландыру, септік жалғауларын, сұрақтарын қаншалықты дәрежеде меңгергендіктерін байқау, негізгі білімдерін ұштай отырып тексеру; өткен сөздерді қайталу.
Дамытушылық:оқушылардың логикалық ойлау және сөйлеу қабілеттерін, ауызша, жазбаша жаттығулар жүргізе отырып сауаттылығын дамыту; оқушылардың тез ойланып, жауапты дұрыс шапшаң, қайтара білуіне дағдылану, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Іскерлік қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушылардың өз міндетін тиянақты орындауға үйрету; өз еліне, туған жеріне сүйіспеншілік сезімін ояту, экономикалық тәрбие беру, үнемділікке, іскерлікке тәрбиелеу.

І. Ұйымдастыру

Сабаққа ену
Банк дегеніміз не?
Атырау қаласында қандай банктер бар?
Болашақта өз жеке істеріңізді қалай бастар едіңіздер?

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру

Банк- қаржы мекемесі.
Банк (италянша «bankо» - «үстел»)
Банк (ағылшынша «banco» -«айырбас столы»

Ақша қаржылары мен қорларын жинақтау
Несие беру
Мемлекеттер, кәсіпорындар (фирмалар), мекемелер және жеке адамдар арасындағы өзара төлемдер мен ақшалай есеп айырысуда делдалдықты жүзеге асыру
Ақшаның белгілі бір түрін айналымға қосу
Ақша мен құнды қағаздар шығару
Алтынмен, шетелдік валютамен түрлі операциялар жасау

Банктің пайда болуы мен дамуы тауар-ақша қатынастарының дамуымен тығыз байланысты. Банктер кәсіпорындардың, фирмалардың, компаниялардың, сонымен қатар тұрғындардың уақытша пайдаланылмай бос тұрған қаражаттарын жинақтап, қажет етушілерге өсіммен уақытша кредит беру арқылы қаржы мұқтаждығын өтейді. Сөйтіп, Банктер аралық қызмет атқарып ақша пиасасында (рыногында) тауарға айналатын жаңа талап пен міндеттемені қалыптастырады. Міндеттеме мен талаптың пайда болу процесі қаржылық-делдалдық қызметтің негізін құрайды.


Сөздікпен жұмыс
Несие-кредит
Құнды қағаздар- ценные бумаги
Шетелдік- иностранная
Тауар-ақша қатынастары- товарно-денежные отношения

Ақша не үшін қажет?
Оны қалай пайдалану керек?
Банк несиені кімге береді? /жұмыс істейтін адамдарға және кәсіпкерлерге береді/
Дұрыс. Олай болса, біз банктың несие бөлімінде қызмет атқарушы болып жұмыс істейміз делік. Бірақ әр қайсымыздың атқаратын қызметіміз әртүрлі. Кімнің қандай қызмет атқаратынын білу үшін келесі VIP TEST бағдарламасындағы тест тапсырмаларын орындауымыз керек!

VIP TEST

1. ”Несие"сөзі қай септікте тұрғанын тап
А) А. с. С) Б. с.
В) І. с. Д) Ж. с.
2. Ілік септегінде тұрған сөзді белгіле
А) қаржы С) қаржының
В) қаржыға Д) қаржыда
3. Барыс септігінің сұрағын белгіле
А) кімге?неге?қайда? С) кімге? кімді? нені?
В) кімдерге?кімді?нені? Д) кіммен? немен?
4. Табыс септігінің жалғауын белгіле
А) -ны, -ні, -қы, -кі, -ғы, -гі В) -ны, -ні, -ды, -ді, -ты, -ті
С) -ны, -ні, -шы, -ші, -ды, -ді Д) -нан, -нен, -дан, -ден, -тан, -тен
5. Жатыс септігінде тұрған сөзді белгіле
А) құнды қағаздарда С) банкпен
В) ақшаға Д) банктен
6. Шығыс септігінде тұрған сөзді табыңыз
А) экономикаға В) экономиканы
С) экономикадан Д) экономикамен
7. Көмектес септігінің сұрақтарын ата
А) кімде?неде? С) кімнен?неден?
В) кімге ? неге ? Д) кіммен? немен ?

6-7 тапсырма - Бас инспектор
4-5тапсырма - Эксперт
3-тен кем тапсырма - Бақылаушы


Фирмы

Бас инспектор
Эксперт
Бақылаушы

Кесте
Сауда-сервис
АО-Максат
"Нурсултан"
Фирма сипаттамасы
Қызмет түрі
Төл құжатты хаттау
Жұмысшылар дың санын анықтау

Фирма сипаттамасы

Бас инспектор
Эксперт
Бақылаушы
Септіктердің жалғауларын атаңдар.
Банк қандай қызметтер атқарады?
Септіктердің қызметін табыңдар. Сұрақтарын тауып қою.
Банктің пайда болуы мен дамуы немен тығыз байланысты?
Септіктердің атын атап, ретімен қойыңдар.
Банк дегеніміз не?

Кесте
Сауда-сервис
АО-Максат
"Нурсултан"
Фирма сипаттамасы
Қызмет түрі
Төл құжатты хаттау
Жұмысшылар дың санын анықтау

Қызмет түрі

Бас инспектор
Эксперт
Бақылаушы
Семантикалық карта
Жалғаулардың дұрысын таңда
Жұмбақтың шешуін тап

Семантикалық карта
Атау
Ілік
Барыс
Табыс
Жатыс
Шығыс
Көмек тес
дәптермен
бақта
әжеме
жігіт
құстың
ағаштан
суды

Жалғаулардың қажетті вариантын жалғау
Неге? Орындық. . . ( -ға, -қа, -на/ -ге, - ке, -не) отырады. Нені? Кітап. . . ( - ны, -ды, -ты/ - ні, -ді, - ті) алды. Кімнің? Оқушы. . . ( -ның, - дың, - тың/ -нің, -дің, -тің) дәптері. Неде? Үй. . . (-та, -да, -нда/ -те, -де, -нде) отыр.

Сөйлемдегі қарамен жазылған сөзге септіктердің сұрағын қою.
Жұмбақтар: 1 Көзіңмен көресің, Қолыңмен ұстай алмайсың.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz