Қуана біл




Презентация қосу
Қарағанды облысы
Жезқазған қаласы
№ 6 Талап
орта мектебінің
педагог – психологі
Битенова Бану
Мажитовна.
Өмір, өмірдің мәні.
Мақсаты:
Оқушылардың өмірге деген ой пікірлерін
ортаға салдыру, олардың адамгершілікке,
ізгілікке, қайырымдылыққа, достыққа,
сыйластыққа үйрету;
Өмірден өз орындарын таба білу, өмірге жақсы
көзқараспен қарауға, қадірлей, бағалай білуге
тәрбиелеу.
Міндеттері:
оқушыларға өмір құндылығы туралы тереңірек білім
беру;
өмірге құштарлықтарын арттыру;
өмірдің мәніне түсіне қарауға бағыт-бағдар беру;
өмірден өз орнын табуды мақсат етуге үйрету.
Кіріспе:
«Өмірдің мәні туралы
ойланбайтын адам бар
ма?» деген сұраққа кім
болса да: «Жоқ, өз өмірінің
мәні туралы ойланбайтын,
толғанбайтын, мағыналы
өмір сүруге әрекет етуге
тырыспайтын адам
болмайды», – деп жауап
беретін болар. Олай болса,
біз де бір уақыт өз
өміріміздің мәні туралы
ойларымызды ортаға
салып көрейікші.
I. Шаттық шеңбері.
Оқушылар шеңберге
жиналып , бір-бірімен
сәлемдеседі де
М.Махатаевтың «Өмір
жайлы» әнін айтады.
Талдау сұрақтары:
1. Өлеңді оқығанда
қандай сезімде
болдыңдар?
2. Өмір, өмірдің мәні
дегеніміз не?
2. Жаттығу. «Түймедейді түйедей ету».
Шарты:
Әр қатысушы өзінің
ойларын ортаға салады.
Ойлануға 5 минут уақыт
беріледі. Қатысушыларының
айтылған қасиеттер
бойынша, жаттығу соңында,
қорытынды жүргізіледі.
Талдау сұрақтары: Сендерге
жаттығу ұнады ма? Не
қиындық келтірді? Не
сезіндіңдер? Қандай
қасиеттерді бойымызға
дарытуымыз керек?
3.“Ассоциация»
жаттығуы”
Қатысушыларға нұсқау беріледі:
«Ассоциация-бұл естіген немесе
көрген зат жайында соған
қатысты ойлардың басына
келуі. Ең бірінші бізге
қатысушының айтқан сөзіне
байланысты ассоциация ойлау
керек. Көп ойланбауға
тырысыңыз,ойыңызға тез
түскен нәрсені атауыңызға
болады. Ал мен бастаймын:
“Өмірдің мәні дегеніміз
не? ...........”
4. Жаттығу. «Мен жалғыз
емеспін». “Екі бақа” туралы аңыз оқылады.
Шарты:
Оқушылар шеңбер (өмір) болып
тұрады, ортада науқасы бар ауру
адам, ол өмір сүру үшін күресіп
шеңберден шығуы керек.
Қатысушылар оны шығармауға
тырысады.
Әркім өзі қиындықтан қалай
шығатынын ортаға салады.
Талдау сұрақтары:
1. Өмір күрестен тұрады – дегенді
қалай түсінесің?
2. Мақсатқа қалай қол жеткізу керек?
5. Ойланайық, пікірлесейік.
Төмендегі таблицада Робинзон Крузо пікірін қарап шағып, әр оқушы өз
ойын ортаға салып, ой бөлісу.
№ Жамандық. Жақсылық.
1 Мен адам аяғы баспаған аралдамын, бұл Бірақ мен тірімен, жолдастарым сияқты
жерден кететін еш үмітім жоқ. суға батып кеткен жоқпын.
2 Мен қатты қайғырамын, бүкіл Барлық экипаждағы адамдардан бөлініп
әлемнен, елден жырақта қалдым, мені өліммен кім құтқарды, енді бұл
болғаныма. жерден де құтқаратын шығар.
3 Мен халықтардан жырақтамын, Бірақ, мұнда адам өмір сүретіндей тамақ
жалғызбын. болмаса да, мен аштықтан өлген жоқпын.
4 Мен жабайы адамдар мен аңдардан Мен түскен жерде адам жоқ, Африка
қорғансызбын. жағалауындағыдай жабайы аңдарда жоқ. Егер де
мен Африка жағалауында болғанда не істер едім.
5 Менің сөйлесетін ешкімім жоқ, Бірақ алла тағала біздің кораблімізді жағаға таяу
маған басу айтып, мені жерде қалдырды, мен өзімді қанағаттандыратын
жұбататын да ешкім жоқ. қажетті заттармен қамтамасыз ете алмасам да,
өмірімнің соңғы күніне дейін аш болмайтын
жағдайдамын.

6 Менің киімдерім аз, жақында денемді Бірақ мен ыстық жақта өмір сүріп
жабатын киім де болмайды. жатырмын, бұнда кіимсіз де жүруге болады.
Талдау сұрақтары:
1. Сен жақын жолдасыңмен қатты ренжісіп қалдың.
Робинзон Крузо пікірі сияқты ренжудің жақсы, жаман
Шарты:
Топ дөңгелек болып
отырып, қатысушыларға
доп беріледі. Допты бір –
біріне кезектесіп беріп, есте
қалған қызықты оқиғаларды
айтады. Әрбір қатысушыға
4 минут уақыт беріледі.

Есте сақтаңдар:
Еш уақытта қайтып келмейтін үш нәрсе бар, ол :
уақыт, сөз, мүмкіндік.
Адамды айқындайтын үш нәрсе бар: еңбек, адалдық, жетістік.
3. Адам ақылға салса, өзін айқындауға қол жеткізіп, қайтып
келмейтін нәрсеге өкінбес болар.
Өмір – бұл мүмкіндік. Сол мүмкіндікті қолдана біл.
Өмір – бұл әдемілік. Әдемілікке қызыға біл.
Өмір – бұл арман. Арманыңды орындата біл.
Өмір – бұл ойын. Ойыншы бола біл.
Өмір – бұл байлық. Байлықты шаша берме.
Өмір – бұл қуаныш. Қуана біл.
Өмір – бұл махаббат. Махаббатқа рахаттана біл.
Өмір – бұл құпия. Құпияны сақтай біл.
Өмір – бұл көз жасы. Көз жасын жеңе біл.
Өмір – бұл өлең. Аяғына дейін айта біл.
Өмір – бұл терең құз. Құздан қорықпай шыға біл.
Өмір – бұл бақыт. Бақытқа лайықты өткізе біл.
Өмір – бұл жүлде. Жарыста жеңе біл.
Өмір – бұл баға жетпес асыл зат. Ешнәрсемен салыстырма.
Өмір – бұл өзен. Ағысқа карсы тұра біл.
Өмір – бұл қатал. Шыдай біл.
Өмір – бұл тәңірдің сыйы. Оны мәнді де сәнді өткіз.
Өмір - бұл театр. Әртісі бола біл.
Өмір дегеніміз-Алла тағаланың бізге берген сыйы, бір мүмкіндігі.
БҰЛ СЕНІҢ ӨМІРІҢ. ОНЫ БАСҚАРА БІЛ!
7 . Жүректен жүрекке.
Оқушылар болашақ
жайында жүрекшелер
ұсынып жақсы тілектерін,
лебіздерін білдіреді.

Өмір деген тұрмайды: қап - қарадан.
Өмір деген тұрады: ақ - қарадан,
Ақ - Қара,екі арасын ашып өтіп,
Арымен өз бақытын тапқан Адам!-
дей отырып, өмір сүріп жатқан әр
секунд, минутымызды бағалап,
өмірдің қиындықтарын жеңе білейік.
Қатысқандарыңызға көп рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Өмірде өз орным бар
ХХІ ғасыр психологы қандай болуы керек?
Мектеп сөйлеу
Эмпатия өзгенің жағдайын сезініп, түсіне білу
Қыздарға кеңес
Балқаш.Іле.Қаратал
Жақсы қасиетке үйретіп, жаман қасиеттен жиренту арқылы адамгершілік сезімдерін дамыту
Балаларда заттарды тексерудің көрнекі тәсілдерін қалыптастыру
Ойын шарты
Халықтық педагогика
Пәндер