Бағдарлама соңы



Паскаль программалау тілін оқу тілі ретінде ұсынған ғалым кім?
Алгоритмнің графиктік түрде кескінделуі?
Оператор дегеніміз не?
Шамаларды сипаттау бөлімі қалай аталады?
-32768- +32768 аралықтарындағы бүтін сандардың типі қандай?


Мақсаты:
Білімділік. Оқушылардың өткен материалдар бойынша алған білімдерін тексеру, берілген тапсырмаларға бағдарламалар дайындау, нәтижесін алу, оқушылардың алған білімдерін арттыру, жүйелеу, блок-схема және бағдарлама құру практикалық білімдерін тексеру;
Дамытушылық: Оқушылардың компьютерде бағдарламамен жұмыс жасауда, әр-түрлі амал-тәсілдер арқылы алған білімдерін практикада қолдана білуге, интерактивті тақтаны еркін пайдалана білуге, ой - өрісін танымдылық қабілетін, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік. Өз білімдерінің нәтижесінде өздерін бағалай білуге тәрбиелеу, алган білімдерін бағдарлама құруда еркін қолдана білуге үйрету. Жаңа заман ағымына сай компьютерлік біліктілік қорларын өз беттерімен жетілдіре отырып, берілген жұмыстарды орындату арқылы ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың өткен тараулар бойынша алған білімдерін жинақтау, өз ойларын еркін жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру;

Сабақтың типі:
Іскерлік пен дағдыны қалыптасытру
Сабақтың түрі:
Практикалық жұмыс
Сабақтың әдісі:
Информатикадан есептер шығаруда
проблемалық - іздену
Белсенділік ұстанымы:
Оқушылардың сабаққа толығымен
шынайы қатысуы.

1-кезең:

2-кезең:

3-кезең:

4-кезең:

5- кезең: Информатикалық диктант
Шардың радиусы берілген, шардың көлемін табу бағдарламасын жазу керек:
Бағдарламаның аты ESEP1
Тұрақтылар бөлімінде PI тең 3, 14159
Айнымалылар бөлімі
Шар радиусы нақты сан
Шар көлемі нақты сан
Операторлар бөлімі ашылады
Шар радиусы мәнін енгізуге ұсыныс
Шар радиусының мәнін енгізу (оқып алу) операторы
Шар көлемін есептеу формуласы Паскаль тілінде
Нәтижені экранға шығару
Бағдарлама соңы

6- кезең: Қорытындылау.
Берілген тапсырманы алгоритмдік және графикалық тілде жазыңдар
Ерітіндінің қышқылдығын анықтау керек. Бұл мәселені шешу үшін ерітіндіге лакмус қағазын салып, осы қағаздың түсі бойынша ерітіндінің қышқылды, сілтілі немесе бейтарап болатынын анықтау керек?

Алгоритм
Блок - схемасы

Экран бетіне латын алфавитінің барлық
әріптерін ретімен шығару бағдарламасын
құру керек.
Сұрақтар:
1. Қандай операторларды қолданып есепті шығарамыз?
2. Қандай шама сипатталады?

Үйге тапсырма

І. КЕЗЕҢ:
А) алгоритмдік тілде және графикалық тілде жазылған алгоритм бойынша бағдарлама құрыңдар.
№
Алгоритм
Блок - схемасы
Бағдарламасы
1
Алг есеп
Арг х
Нәт у
Басы
Егер x>0
онда y:= 5*х-4
бітті
Соңы

Ә) графикалық тілде жазылған алгоритм бойынша бағдарлама құрыңдар.
№
Блок - схемасы
Бағдарламасы

Б) алгоритм бойынша бағдарлама және графика жазыңдар
Алгоритм
Блок - схемасы
Бағдарламасы
Алг фун. есептеу
Арг a, b, x, z
Нәт у
Басы
Егер x<0
онда y:=a+b
z:=a -b
әйтпесе y:=a-b
z:=(a-b)
бітті
Соңы

2. КЕЗЕҢ:
А) Берілген есептің дұрыс жауабын табыңдар.
О
Й
Л
А
Н
Т
А
П
!
7-ге тең
a. Program ph;
Var al, a2, r:integer;
Begin
аl:=3; r:=al+a2; a2:=4
Writeln (r)
End.
b. Program ph;
Var a1, a2,
Integer;
Begin
а1:=4; a2=3; r:=a1+a2
Writeln (r) end.
c. Program ph;
Var а1, a2, r:
Integer;
Begin
a1:=3; a2=4; writeln a1+a2
end.
d. Program ph;
Var a1, a2, r:
Integer;
Begin
r:=a1+a2
wtiteln (r)
end.

Ә) Программа нені табады?
О
Й
Л
А
Н
Т
А
П
!
Program a6;
Const r=5. 2;
Var S:real;
begin
S:=pi*sqr(r) ;
Writeln (S:4:2) ;
End.
a. Дөңгелек-
тің ауданын
b.
Шеңбер ұзынды-
ғын
c.
Шеңбер радиусын
d.
Шеңбер диаметрін

Б) Нәтижесін тауып жаз:
Алғашқы мәндер
Нәтиже
m:=25; n:=m+1;
m:=m-25m; операторы тізбегі орындалғаннан кейін m және n айнымалысының мәндері қандай болады?
О
Й
Л
А
Н
Т
А
П
!

3. кезең:
А) бағдарлама мәтініндегі қателерді анықтап, түзеңдер
Бағдарлама
Қатесін тап
Program zad.
Var x; y; real;
Begin
Write(x енгізу) ;
readln (x) ;
If x>=0 then y= sort(x*x+1) ; else y:=sqrt(x) +x;
Writeln (“y=“y. 4. 2) ;
rite(‘есептеу бітті’)
end.

Ә) бағдарлама мәтініндегі қателерді анықтап, түзеңдер
Бағдарлама
Қатесін тап
Program Трапеция .
Var a, b, c, p, S: integer;
Begin, Readln(‘a, b, c engiz’) .
S:= sqr(p*(p-a) *(p-b) *(p-c) ) ;
P:= (a+b+c) /2;
Writeln (‘S’=S. 4. 2) ;
end.

4. кезең:
А) арифметикалық өрнектерді Паскаль тілінде жазындар.

Ә) операторлардың жазылуын бос ұяшықтарға жазыңдар.


- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz