Бағдарлама соңы


Slide 1

Паскаль программалау тілін оқу тілі ретінде ұсынған ғалым кім?

Алгоритмнің графиктік түрде кескінделуі?

Оператор дегеніміз не?

Шамаларды сипаттау бөлімі қалай аталады?

-32768- +32768 аралықтарындағы бүтін сандардың типі қандай?

Slide 2 Slide 3

Мақсаты:

Білімділік. Оқушылардың өткен материалдар бойынша алған білімдерін тексеру, берілген тапсырмаларға бағдарламалар дайындау, нәтижесін алу, оқушылардың алған білімдерін арттыру, жүйелеу, блок-схема және бағдарлама құру практикалық білімдерін тексеру;

Дамытушылық: Оқушылардың компьютерде бағдарламамен жұмыс жасауда, әр-түрлі амал-тәсілдер арқылы алған білімдерін практикада қолдана білуге, интерактивті тақтаны еркін пайдалана білуге, ой - өрісін танымдылық қабілетін, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;

Тәрбиелік. Өз білімдерінің нәтижесінде өздерін бағалай білуге тәрбиелеу, алган білімдерін бағдарлама құруда еркін қолдана білуге үйрету. Жаңа заман ағымына сай компьютерлік біліктілік қорларын өз беттерімен жетілдіре отырып, берілген жұмыстарды орындату арқылы ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың өткен тараулар бойынша алған білімдерін жинақтау, өз ойларын еркін жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру;

Slide 4

Сабақтың типі:

Іскерлік пен дағдыны қалыптасытру

Сабақтың түрі:

Практикалық жұмыс

Сабақтың әдісі:

Информатикадан есептер шығаруда

проблемалық - іздену

Белсенділік ұстанымы:

Оқушылардың сабаққа толығымен

шынайы қатысуы.

Slide 5

1-кезең:

Slide 6

2-кезең:

Slide 7

3-кезең:

Slide 8

4-кезең:

Slide 9

5- кезең: Информатикалық диктант

Шардың радиусы берілген, шардың көлемін табу бағдарламасын жазу керек:

Бағдарламаның аты ESEP1

Тұрақтылар бөлімінде PI тең 3, 14159

Айнымалылар бөлімі

Шар радиусы нақты сан

Шар көлемі нақты сан

Операторлар бөлімі ашылады

Шар радиусы мәнін енгізуге ұсыныс

Шар радиусының мәнін енгізу (оқып алу) операторы

Шар көлемін есептеу формуласы Паскаль тілінде

Нәтижені экранға шығару

Бағдарлама соңы

Slide 10

6- кезең: Қорытындылау.

Берілген тапсырманы алгоритмдік және графикалық тілде жазыңдар

Ерітіндінің қышқылдығын анықтау керек. Бұл мәселені шешу үшін ерітіндіге лакмус қағазын салып, осы қағаздың түсі бойынша ерітіндінің қышқылды, сілтілі немесе бейтарап болатынын анықтау керек?

Slide 11

Алгоритм

Блок - схемасы

Slide 12

Экран бетіне латын алфавитінің барлық

әріптерін ретімен шығару бағдарламасын

құру керек.

Сұрақтар:

1. Қандай операторларды қолданып есепті шығарамыз?

2. Қандай шама сипатталады?

Slide 13

Үйге тапсырма

Slide 14

І. КЕЗЕҢ:

А) алгоритмдік тілде және графикалық тілде жазылған алгоритм бойынша бағдарлама құрыңдар.

Алгоритм

Блок - схемасы

Бағдарламасы

1

Алг есеп

Арг х

Нәт у

Басы

Егер x>0

онда y:= 5*х-4

бітті

Соңы

Slide 15

Ә) графикалық тілде жазылған алгоритм бойынша бағдарлама құрыңдар.

Блок - схемасы

Бағдарламасы

Slide 16

Б) алгоритм бойынша бағдарлама және графика жазыңдар

Алгоритм

Блок - схемасы

Бағдарламасы

Алг фун. есептеу

Арг a, b, x, z

Нәт у

Басы

Егер x<0

онда y:=a+b

z:=a -b

әйтпесе y:=a-b

z:=(a-b)

бітті

Соңы

Slide 17

2. КЕЗЕҢ:

А) Берілген есептің дұрыс жауабын табыңдар.

О

Й

Л

А

Н

Т

А

П

!

7-ге тең

a. Program ph;

Var al, a2, r:integer;

Begin

аl:=3; r:=al+a2; a2:=4

Writeln (r)

End.

b. Program ph;

Var a1, a2,

Integer;

Begin

а1:=4; a2=3; r:=a1+a2

Writeln (r) end.

c. Program ph;

Var а1, a2, r:

Integer;

Begin

a1:=3; a2=4; writeln a1+a2

end.

d. Program ph;

Var a1, a2, r:

Integer;

Begin

r:=a1+a2

wtiteln (r)

end.

Slide 18

Ә) Программа нені табады?

О

Й

Л

А

Н

Т

А

П

!

Program a6;

Const r=5. 2;

Var S:real;

begin

S:=pi*sqr(r) ;

Writeln (S:4:2) ;

End.

a. Дөңгелек-

тің ауданын

b.

Шеңбер ұзынды-

ғын

c.

Шеңбер радиусын

d.

Шеңбер диаметрін

Slide 19

Б) Нәтижесін тауып жаз:

Алғашқы мәндер

Нәтиже

m:=25; n:=m+1;

m:=m-25m; операторы тізбегі орындалғаннан кейін m және n айнымалысының мәндері қандай болады?

О

Й

Л

А

Н

Т

А

П

!

Slide 20

3. кезең:

А) бағдарлама мәтініндегі қателерді анықтап, түзеңдер

Бағдарлама

Қатесін тап

Program zad.

Var x; y; real;

Begin

Write(x енгізу) ;

readln (x) ;

If x>=0 then y= sort(x*x+1) ; else y:=sqrt(x) +x;

Writeln (“y=“y. 4. 2) ;

rite(‘есептеу бітті’)

end.

Slide 21

Ә) бағдарлама мәтініндегі қателерді анықтап, түзеңдер

Бағдарлама

Қатесін тап

Program Трапеция .

Var a, b, c, p, S: integer;

Begin, Readln(‘a, b, c engiz’) .

S:= sqr(p*(p-a) *(p-b) *(p-c) ) ;

P:= (a+b+c) /2;

Writeln (‘S’=S. 4. 2) ;

end.

Slide 22

4. кезең:

А) арифметикалық өрнектерді Паскаль тілінде жазындар.

Slide 23

Ә) операторлардың жазылуын бос ұяшықтарға жазыңдар.

Slide 24 Slide 25
Ұқсас жұмыстар
Сызықтық бағдарламалар құру (Паскаль тілі)
Алгоритмді блок - схема түрінде жазуда қолданылатын геометриялық фигуралар
Блок - схемалар
Шешілмейтін алгоритмдер туралы түсінік. Алгоритм .күрделілігі. Алгоритм түсінігінің функция түсінігімен байланысы. Алгоритмдік тіл және оны сипаттамалар
Тележурналистиканың рекреативті функциясы
Program программаның аты
Паскаль программалау тілдері
Сызықтық бағдарлама құрылымы
Сызықты құрылымды алгоритмдер мен программаларды құру
Дербес электронды есептеуіш машинаныі программалық жабдықтары.Программалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz