Оқушы білімін тексеру


Slide 1

Қош

келдіңіздер!

Slide 2

« Ақтау қаласы №3 орта мектебі» мемлекеттік мекемесі .

Математика пәнінің мұғалімі

Кайрханова Айгүл

Сейсенайқызы

Slide 3

Сабағымыздың эпиграфы

Slide 4

Математика дәлдікке,

тәртіпке үйретеді

Логикалық ойды, ақылды кеңейтеді.

Slide 5

Оқушы білімін тексеру.

Slide 6

Аты-жөні

Анаграмма

Сергіту

Тест

Теориядан сұрақ

Теңдеу шешу

Өздік жұмыс

Қорытынды

Ұпай саны

Бағалау шектері:

15 - 20 ұпай - “5”. 9 - 14 ұпай - “4”. 5 - 8 ұпай - “3”.

Slide 7

Сергіту сәті

Slide 8

Анаграмма

Мына сөздерден математикалық термин құрастыр:

Ңеетду

Фэкоцинетиф

Үртіб

Slide 9

СҰРАҚ-ЖАУАП

Slide 10

aх2-bх+c=0 түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады, мұндағы х - айнымалы, а, b және с - кез келген сандар және a≠0; а, в және с - сандары квадрат теңдеудің коэффициенттері

Slide 11

b немесе с, немесе b мен с нөлге тең

болатын дербес жағдайдағы квадраттық

теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп

аталады.

Slide 12

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1 - ге тең (a=1) болса,

онда келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.

Slide 13

Квадрат теңдеуді дұрыс теңдікке

айналдыратын айнымалының мәні

теңдеудің түбірі деп аталады.

Slide 14

Квадрат теңдеуді шешу дегеніміз - оның барлық түбірлерін табу немесе түбірлері жоқ екенін көрсету.

Slide 15

Шағын тест

Slide 16 Slide 17 Slide 18

28. 10. 2011

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы

Slide 19

Білімділік:

Квадрат теңдеулерді шешуде формулаларды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, дискриминант арқылы квадрат теңдеулерді шешу

Дамытушылық:

Алған білімдерін әр түрлі жағдайларда қолдана білуге дағдыландыру. Белсендігін көтеруге, ойлау қабілетін арттыруға, өз ойын жүйелеуге, тез шешім қабылдауға ұқсастықты, қарама-қайшылықты байқауғадағдыландыру

Тәрбиелік:

Оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру. Ұжым намысын қорғай білетін, шығармашылық қабілеті дамыған тұлға тәрбиелеу. Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету

Сабақтың мақсаты.

Slide 20

ax2 + bx + c =0

Slide 21

Квадраттық теңдеудің түбірлері және дискриминант

Slide 22

Қосымша формулалар

Егер а-b+c=0

онда

Егер а+b+c=0

онда

Slide 23

Теңдеуді шешіңіздер:

2х2+3х-5=0

25х2-10х+1=0

9х2-3х+2=0

5х2-2х-7=0

а-в+с=0 5-(-2) +(-7) =0

Slide 24 Slide 25

А деңгей №128 Квадрат теңдеудің дискриминантын есептеу, қанша түбірі болатынын көрсетіңдер.

х2 - 5х - 8 = 0

3) х2 - 14х + 49 = 0

Slide 26

Егер квадрат теңдеу толық болса, түрінде болса, онда дискриминант табу арқылы шешеміз:

(шешімі жоқ)

а+b+c=0 болса, онда

4.

5.

а-c+b=0 болса, онда

Slide 27

В деңгей №134 Теңдеуді шешіңдер.

1) 2х(5х-7) = 2x2 - 5

Slide 28

1-нұсқа

Теңдеу

Коэффициенттерді

қосындысы

а + в + с

Түбірлер

а+в+с=0

Slide 29

Теңдеу

а - в + с

Түбірлері

а-в+с=0

2-нұсқа

Slide 30

1-нұсқа

Теңдеу

Коэффициенттердің

қосындысы

а + в + с

Түбірлер

2 - 5 + 3 = 0

5 - 8 + 3 = 0

а + в + с = 0

Slide 31

Теңдеу

а - в + с

Түбірлері

1 - (- 2) +(- 3) = 0

1 - 3 + 2 = 0

а - в + с = 0

2-нұсқа

Slide 32

Аты-жөні

Анаграмма

Сергіту

Тест

Теориядан сұрақ

Теңдеу шешу

Өздік жұмыс

Қорытынды

Ұпай саны

Бағалау шектері:

15 - 20 ұпай - “5”. 9 - 14 ұпай - “4”. 5 - 8 ұпай - “3”.

Slide 33

VІ. Үй тапсырмасы:

“Квадрат теңдеуді шешу формулалары” тақырыбын оқу

2.

V. Оқушылар білімін бағалау

Slide 34

Кез келген квадрат теңдеуді шешуге болады.

Ол үшін:

Жалпы жағдайда ДИСКРМИНАНТТЫ табу формуласын біліуіміз қажет, оның үш жағдайын.

D>0. D=0. D<0;

2) Келтірілген квадрат теңдеу болғанда, оны Виет теремасы арқылы шешу;

3) Дербес жағдайларды мұқият ескеру:

a+b+c=0 болғанда,

a-c+b=0 болғанда,

Үйге тапсырма: №130 -№135 есептер.

Қорытындылау:

Slide 35

Жүректен-жүрекке жылы лебіз білдіру

Slide 36

- Мен білдім…

- Қызықтандым…

- Қиын болды …

- Мен түсіндім…

- Мен үйрендім…

- Мен шығара алдым…

- Мен өзім шығарып көрдім…

Slide 37

Шығамын десең биік шыңның басына,

Адал досың - Біліміңді ал қасыңа.

Зула, топ жар! Бәйгеге түс, бекем бол,

Тула, толқы, тебірен бірақ тасыма!

Slide 38

Тыңдағандарыңызға рахмет.


Ұқсас жұмыстар
Электрондық кестенің көмегімен білімді бақылаудың тесттік жүйесін құру жолдары
Машинамен тексеру
Қазіргі бағалау түрлі нысанда болуы керек жиынтық формативті
Тексеру сабағы
Физикалық шаманы өлшеу тәсілдері
“Бірмүше және көпмүше” тарауын қайталау
Гүлге қонған көбелек ойыны
Оқытудың жаңа технологиясы бойынша үй тапсырмасын сұрау
ОҚЫТУ МАТЕРИАЛДАРЫН ТІРЕК СИГНАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Көсемшені табу Көсемшені қолдана
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz