Оқушы білімін тексеру




Презентация қосу
« Ақтау қаласы №3 орта мектебі»
мемлекеттік мекемесі .

Математика
пәнінің мұғалімі
Кайрханова Айгүл
Сейсенайқызы
Оқушы білімін
тексеру.
Аты-жөні Анаграмма Тест Теориядан Теңдеу Өздік Қорытынды
Сергіту сұрақ шешу жұмыс

Ұпай саны

Бағалау шектері:

15 – 20 ұпай – “5”. 9 – 14 ұпай – “4”. 5 - 8 ұпай – “3”.
Анаграмма
• Мына сөздерден математикалық
термин құрастыр:
• Ңеетду
• Фэкоцинетиф
• Үртіб
СҰРАҚ-ЖАУАП
aх2-bх+c=0 түріндегі теңдеу квадрат
теңдеу деп аталады, мұндағы х –
айнымалы, а, b және с – кез келген
сандар және a≠0; а, в және с –
сандары квадрат теңдеудің
коэффициенттері
b немесе с, немесе b мен с нөлге тең
болатын дербес жағдайдағы квадраттық
теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп
аталады.
Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші
коэффициент 1 – ге тең (a=1) болса,
онда келтірілген квадрат теңдеу деп
аталады.
Квадрат теңдеуді дұрыс теңдікке
айналдыратын айнымалының мәні
теңдеудің түбірі деп аталады.
Квадрат теңдеуді шешу дегеніміз –
оның барлық түбірлерін табу немесе
түбірлері жоқ екенін көрсету.
28.10.2011

Сабақтың тақырыбы:
Квадрат теңдеу түбірлерінің
формуласы
Білімділік:
Квадрат теңдеулерді шешуде формулаларды тиімді
пайдалану дағдыларын қалыптастыру,дискриминант
арқылы квадрат теңдеулерді шешу

Дамытушылық:
Алған білімдерін әр түрлі жағдайларда қолдана
білуге дағдыландыру.Белсендігін көтеруге , ойлау
қабілетін арттыруға , өз ойын жүйелеуге , тез шешім
қабылдауға ұқсастықты , қарама-қайшылықты
байқауғадағдыландыру

Тәрбиелік:
Оқушылардың білімге деген қызығушылығын
арттыру. Ұжым намысын қорғай білетін,
шығармашылық қабілеті дамыған тұлға тәрбиелеу.
Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз
мүмкіндігіне сенуге ,үлкен жетістікке ұмтылуға
үйрету
ax2 + bx + c =0
b c 2 b b
b2 c
2 x 2 x 0
x x 0 2a
2a 4a
a
a a
2 2
b b c 2
b b 2 4ac
x 2 ; x 2
;
2a 4a a 2a 4a

b b 2 4ac b 2 4ac
x 2
;
2a 4a 2a

b b 2 4ac b b 2 4ac
x ;
2a 2a 2a
b D
D b 2 4ac(äèñêðèìèíà íò ) x1, 2
2a

b D b D
x1 ; x2 ;
2a 2a
Квадраттық теңдеудің түбірлері
және дискриминант

b b b 2 4ac
x x1,2
2a 2a
Қосымша формулалар

Егер а+b+c=0 Егер а-b+c=0
c c
онда x1 1 x онда x1 1 x
a a
Теңдеуді шешіңіздер:
• 2х2+3х-5=0
• 25х2-10х+1=0
• 9х2-3х+2=0
• 5х2-2х-7=0
а-в+с=0 5-(-2)+(-7)=0
Жұмыс дәптеріне
есептер шығару

№129
№128 №134
А деңгей

№128
Квадрат теңдеудің дискриминантын есептеу,
қанша түбірі болатынын көрсетіңдер.
1) х2 – 5х – 8 = 0
3) х2 – 14х + 49 = 0
2
Егер квадрат теңдеу толық болса, ax bx c 0
түрінде болса, онда дискриминант табу арқылы шешеміз:
D b 4ac
b D
1. D 0, x1 / 2
2a
b
2. D 0, x1 x 2
2a
3. D 0, (шешімі жоқ)
c
4. а+b+c=0 болса, онда x1 1, x2 .
a
5. а-c+b=0 болса, онда c
x1 1, x2 .
a
В деңгей

№134
Теңдеуді шешіңдер.

1) 2х(5х-7) = 2x2 – 5
1-нұсқа
Теңдеу Коэффициенттерді Түбірлер
қосындысы
а+в+с
2 х 2 5 х 3 0

5 х 2 8 х 3 0

ах 2 вх с 0 а+в+с=0 c
x1 1 x
a
2-нұсқа
Теңдеу а-в+с Түбірлері

х 2 х 3 0

х 3 х 2 0

а-в+с=0 x1 1
ах вх с 0 c
x
a
1-нұсқа
Теңдеу Коэффициенттердің Түбірлер
қосындысы
а+в+с
2 х 2 5 х 3 0 2–5+3=0 х 1,
х 1,5

5 х 2 8 х 3 0 5 – 8 + 3 = 0 х 1,
х 0,6.

х 1,
ах 2 вх с 0 а + в + с = 0
х с
а
2-нұсқа
Теңдеу а-в+с Түбірлері

х 2 х 3 0 1 – (- 2) +(- 3) = 0
2 х 1,
х 3

х 3 х 2 0 1–3+2=0 х 1,
х 2.

ах вх с 0 а - в + с = 0
2 х 1,

х с
а
Аты-жөні Анаграмма Тест Теориядан Теңдеу Өздік Қорытынды
Сергіту сұрақ шешу жұмыс

Ұпай саны

Бағалау шектері:

15 – 20 ұпай – “5”. 9 – 14 ұпай – “4”. 5 - 8 ұпай – “3”.
V. Оқушылар білімін бағалау

VІ. Үй тапсырмасы:
1. “Квадрат теңдеуді шешу
формулалары” тақырыбын оқу

2. Жұмыс
№130(1,2),
дәптеріне
135(1)есепте
р
Қорытындылау:
Кез келген квадрат теңдеуді шешуге болады.
Ол үшін:
1) Жалпы жағдайда ДИСКРМИНАНТТЫ табу
формуласын біліуіміз қажет, оның үш жағдайын.
D>0. D=0. D<0;
2) Келтірілген квадрат теңдеу болғанда, оны Виет
теремасы арқылы шешу;
ñ
õ1 1, õ2
3) Дербес жағдайларды мұқият ескеру:
à
ñ
õ
a+b+c=0 болғанда, 1 1, õ2
à

a-c+b=0 болғанда,
Үйге тапсырма: №130 –№135 есептер.
- Мен білдім…
- Қызықтандым…
- Қиын болды …
- Мен түсіндім…
- Мен үйрендім…
- Мен шығара алдым…
- Мен өзім шығарып көрдім…
Шығамын десең биік шыңның
басына,
Адал досың – Біліміңді ал
қасыңа.
Зула, топ жар! Бәйгеге түс,
бекем бол,
Тула, толқы, тебірен бірақ
тасыма!

Ұқсас жұмыстар
Электрондық кестенің көмегімен білімді бақылаудың тесттік жүйесін құру жолдары
Машинамен тексеру
Қазіргі бағалау түрлі нысанда болуы керек жиынтық формативті
Тексеру сабағы
Физикалық шаманы өлшеу тәсілдері
“Бірмүше және көпмүше” тарауын қайталау
Гүлге қонған көбелек ойыны
Оқытудың жаңа технологиясы бойынша үй тапсырмасын сұрау
ОҚЫТУ МАТЕРИАЛДАРЫН ТІРЕК СИГНАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Міндетті практикалық және графикалық жұмыстарға қатынасы
Пәндер