Май деңгейін майды ауыстыру
Презентация қосу
Оқу тобы : 174
Сабақтың тақырыбы: Майлау
жүйесінің ақаулары және оларға
техникалық қызмет көрсету.
Сабақтың мақсаты : 1.Білімділік.
Оқушыларға майлау жүйесі
ақаулары және техникалық күтім түрлері
мен олардың маңызын түсіндіру.
2.Дамытушылық: ақыл-ойын дамыту, өз
бетінше ізденугешешім қабылдауға
дағдыландыру.
3.Тәрбиелік: мамандығына қызығушылығын
оятып, пәнге сүйіспеншілігін ояту.
Сұрақтар Дұрыс жауабы
1.Схемада көрсетілген майлау жүйесі 1-картер, 2- май орны ( нас) , 3-
болшектерінің атауын жазу. редукциялық клапан, 4- май өлш сүңгі,5-
аралық шестерня, 6- май сүзгісі, 7-
температур (рад) клапаны, 8- май
радиаторы, 9- ағызу клапаны,
10-таратқыш білік, 11-монометр, 12-
күйенте осі, 13- бас май каналы, 14-
бұлғақ майының қуысы, 15- иінді білік,
16- май құятын қақп.
М-моторлық; 8-10- кинем. тұтқырлығы,
мм2С, 1000С ыстықты;
Б1-май тобы, 1- карбюр двиг, 2- диз двиг.
Шамамен ( 630 рад/ сек)
6000 айн/мин.
2.М-8Б және М-10 Б май маркалары
белгілерін жазыңыз.
3.Центрифуганың май қысымы
бірқалыпты болғ жаз-з. Ротор жеңілісі
қандай мөлшерде болады?
Ақаулары Себептері Жөндеу тәсілдері
1.Май қысымының 1. Май қысымын көрсеткіш 1. Манометрді ауыстыру
жоқтығы. ( манометр) ақаулы. керек.
2.Май насосының білігі 2.Білікті ауыстыру керек
сынған. 3.Майды май өлшеуіш
3.Мотор картерінде май аз. сүңгі үстіңгі белгісіне дейін
2.Қысымның мөлшерден 1.Май өткізгіштерден үстеп құю.
төмен не жоғары болуы. майдың ағуы. 1.Өткізгіштерді тексеріп
2.Май қабылдағыштың ақауларды жөндеу керек
торы бітелген. 2.Май қабылдағыш торын
3.Май көрсеткіш жуып-тазарту.
( манометр) ақауы. 3.Май қысымын
1.Картердегі май деңгейі көрсеткішті ауыстыру
3.Өтелген газдардағы артық құюдан жану 1.Артық майды ағызып, өз
көгілдір түтін. камерасына майдың деңгейін келтіру.
өтуінен 1.Тор мен форсунканы
4.Май тазарту сүңгісінің 1.Ротор форсункасы мен ластан тазарту
жеткіліксіз айналымы торының ластанып бітіп 2.Төсемді ауыстыру
қалуы 3.Центрифуганы ауыстыру
2.Ротор қақпағы мен түбі керек.
арасындағы төсеннің
зақымдануы
3.Ротордың осьін айналмай
қалуы
Майлау жүйесіне техникалық
қызмет көрсету
Күнделікті №1 ТҚК №2 ТҚК Маусымдық
ТҚК ТР. 60 мот сағ 240 мот сағ ТҚК
СМ кейін АВ. 4000 км 16000 км Күз – көктем
Орындалатын жұмыстар
1.Май деңгейін 1.Майлау жүйесі 1.Майлау жүйесі 1.Жылына екі рет
өлшеп, қажет болса приборларымен приборлары мотордың майлау
үстеп құю. өткізгіштерінің Мен өткізгіштері жүйесін жуып, жыл
2. Майлау жүйесінен тығыздығын тексеру тығыздығын тексеру, кезеңдеріне сәйкес
майдың ағу- қажет болса, ақауды қажет болса ақауды май сортын
ақпайтынын тексеру. қалпына келтіру. қалпына келтіру. ауыстырып отыру
2.Май сүзілгісінің 2.Май сүзгісін керек.
тұнбасын құйып тазарту. 2.Автотракторды
алып тазарту. 3.График бойынша қысқа пайдалануға
3.Май деңгейін майды ауыстыру. дайындағанда май
тексеру, үстеп құю. радиаторын
4.График бойынша ажыратып қою
майды ауыстыру. қажет.
IV. Жаңа сабақты пысықтау.
Майлау жүйесі күтімі туралы
оқушылардың білімін пысықтап
тексеруге арналған тесттер.
1.Жеңіл автомобильдерге № 1 тқ және №8 тқ көрсету кезеңділігі...
а) 3000 км, 12000 км; г) 1000км, 5000км
б) 3500 км, 14000 км; д) 4000км, 16000 км
в) 3000км, 10000км; жауабы : 4000 км , 16000 км
2. Жүк автомобиліне №ТҚ көрсету кезеңділігі...
а) 3000км, 12000 ; г) 1000 км , 5000 км
б) 3500 км, 14000; д) 4000км, 16000км
в) 3000км, 10000 км жауабы: 3000 км, 10000км
3.Маусымдық техникалық қызмет көрсету қай уақытта жүргізіледі?
а) күз-жаз ; г) күнделікті
б) қыс-көктем; д) әр маусымда
в) күз-көктем ; жауабы : күз- көктем.
4. Майды ауыстыру ұсынылады:
а) қыздырылған моторда г) Бөлшектелген моторда
б) жұмыс істеп тұрған моторда д) кез келген температурада
в) салқын моторда жауабы: қыздырылған моторда
5. Моторды тоқтатқан соң қалыпты жұмыс істейтін май сүзгісінің роторы
айналуын......... тоқтатады.
а) 5-6 мин; г) 3-7 мин;
б) 2,5 -3 мин; д) 5-7 мин;
в) 1-1,5 мин; жауабы: 2,5-3 мин.
6.Автомобильдерге техникалық қызмет көрсету кестесі келесі көрсеткіштерге
қарап құрайды:
а) тасымалдаған жүгіне қарап; г)жұмыс істеген сағат санына қарап;
б) шығындалған отынға қарап; д) автомобильдің шыққан жылына қарап;
в) жүрген жолына қарай километрмен
жауабы: жүрген жолына қарай километрмен.
7:Қыздырылған мотордың майлау жүйесіндегі майдың қысымы қандай
аралықта болуы керек ?
А) 0-0,2 мпа; г) 0,5-0,8 мпа
Б) 0,2-0,4 мпа ; д) 0,5-0,7 мпа
В) 0,4-0,5 мпа жауабы: 0,2-0,4 мпа
V. Сабақты қорытындылау.
1. Жеке оқушыларды атап өту
2.Оқушыларды бағалау
3.Үйге тапсырма. Оқулықтар : 1. Автомоб-ң
құрылысы және пайдал.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz