Теңдеулер мен теңдеулер жүйелерін шешу тақырыбына қайталау




Презентация қосу
Пән мұғалімі М.Маханбетов
Теңдеулер мен теңдеулер
жүйелерін шешу тақырыбына
қайталау
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Оқушылардың теңдеулер мен
олардың жүйелерін шешу тәсілдерін
қандай деңгейде меңгергендіктерін байқау
Дамытушылық: Оқушылардың өзіндік іс-
әрекет дағдылары мен
шығармашылықпен жұмыс жасауына
ықпал ету.
Тәрбиелік: Азаматтыққа тәрбиелеу
І. Негізгі бөлім. Сабақ үш
кезеңге бөлінеді.
1 кезең Топтық сұрақтар сайысы
2 кезең Есептер шығару сайысы
3 кезең Тапқырлар сайысы
Теңдеулер түрлерін ата

Сызықтық теңдеу, квадраттық теңдеу,
биквадраттық теңдеу,
рационал теңдеу, иррационал теңдеу,
тригонометриялық теңдеу,
көрсеткіштік теңдеу, логарифмдік теңдеу
Теңдеулер жүйесін
шешу тәсілдері
қандай?

Алмастыру тәсіл
і, қосу тәсілі,
графиктік тәсіл,
жаңа айнымалы
енгізу тәсілі

Овал
Цилиндр
Венн диаграммасы

Көрсеткіштік және
логарифмдік
функциялардың өзара
қандай байланысы
бар?
Көрсеткіштік
функция
y=aх , мұндағы
a>0, a≠1
Көрсеткіштік және логарифмдік
теңдеулердің өзара байланысы
1. Негіздері 0 <а < 1 болғанда кемімелі.
2. Негіздері а > 1 болғанда өспелі
3. Өзара кері функция және у=х
түзуіне қарағанда симметриялы
ax2+bx+c=0; а≠0

Салдар теңдеу
дегеніміз не?

Цилиндр
Куб
Салдар теңдеу дегеніміз-
бастапқы
теңдеуді шешу үшін
қосымша
амалдар енгізу арқылы
шешу тәсілін айтамыз.
Мысалы, жаңа
айнымалы енгізу арқылы
түрлендіріп шешу
Теңдеулер жүйесін шешу дегеніміз не?

Өзара ортақ шешімін табу
Иррационал теңдеулерді шешу
тәсілі қандай?
Венн диаграммасы Венн диаграммасы
Иррационал теңдеуді шешу
дегеніміз-

түбір таңбасын дәрежеге

шығару арқылы шешу тәсілін айтамыз
Log3 ( 2x -1) =2

Log 7 (x-4) = 1
(5)
(5)

(11)
5х + 5у = 30
-- 5х – 5у = 20

(2; 1)

2х+2у =3
х-у =1

(3; 2)
Х log х-2 = 27

: 27

Х log
x-3
= 16

: 16
1.Сызықтық теңдеу дегеніміз не?

Аргументтің дәрежесі 1-ге тең болатын
теңдеулер.
ax= 0, ax ± b= 0, a(x+c) = 0, a≠ 0;

2.Шығыстың Аристотелі кім?

Әл-Фараби
3.Шаршының қабырғасы екі есе, үш есе арттырса,
оның ауданы қалай өзгереді?

4 есе, 9 есе артады

4.Гаусс методын пайдаланып есепте
1+2+3+ ......+20 = ?
21× 10 = 210

5. Автобуста бірнеше адам болды. Автобусқа бірінші
аялдамада 12 адам отырып, екінші аялдамада 9 адам
түсті. Автобуста барлығы 23 адам қалды. Автобуста
алғашқыда неше адам болған?
20 адам

6.Сатушы сатып алған көкөністі 14758 теңгеге сатып, 6 %
зиян шекті. Ол көкөністі неше теңгеге сатып алған?
15700 тенге
Оқушылар білімін бағалау.
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма беру.
Са у б олыңыз дар!

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеулерді шешу
Біртектес тригонометриялық теңдеулерді шешу
Теңдеулер жүйесін шешу
Cos х = а, Sin х = а, tg х = а, ctg x = a түріндегі қарапайым тригонометриялық теңдеулер
Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешу
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Сызықтық теңдеулер жүйесі және оның классификациясы
Шүкірлік негізгі мектебі
Сызықтық теңдеулер мен сызықтық теңсіздіктер
Логарифмдік теңдеулерді шешу туралы ақпарат
Пәндер