Теңдеулер мен теңдеулер жүйелерін шешу тақырыбына қайталау
Презентация қосу
Пән мұғалімі М.Маханбетов
Теңдеулер мен теңдеулер
жүйелерін шешу тақырыбына
қайталау
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Оқушылардың теңдеулер мен
олардың жүйелерін шешу тәсілдерін
қандай деңгейде меңгергендіктерін байқау
Дамытушылық: Оқушылардың өзіндік іс-
әрекет дағдылары мен
шығармашылықпен жұмыс жасауына
ықпал ету.
Тәрбиелік: Азаматтыққа тәрбиелеу
І. Негізгі бөлім. Сабақ үш
кезеңге бөлінеді.
1 кезең Топтық сұрақтар сайысы
2 кезең Есептер шығару сайысы
3 кезең Тапқырлар сайысы
Теңдеулер түрлерін ата
Сызықтық теңдеу, квадраттық теңдеу,
биквадраттық теңдеу,
рационал теңдеу, иррационал теңдеу,
тригонометриялық теңдеу,
көрсеткіштік теңдеу, логарифмдік теңдеу
Теңдеулер жүйесін
шешу тәсілдері
қандай?
Алмастыру тәсіл
і, қосу тәсілі,
графиктік тәсіл,
жаңа айнымалы
енгізу тәсілі
Овал
Цилиндр
Венн диаграммасы
Көрсеткіштік және
логарифмдік
функциялардың өзара
қандай байланысы
бар?
Көрсеткіштік
функция
y=aх , мұндағы
a>0, a≠1
Көрсеткіштік және логарифмдік
теңдеулердің өзара байланысы
1. Негіздері 0 <а < 1 болғанда кемімелі.
2. Негіздері а > 1 болғанда өспелі
3. Өзара кері функция және у=х
түзуіне қарағанда симметриялы
ax2+bx+c=0; а≠0
Салдар теңдеу
дегеніміз не?
Цилиндр
Куб
Салдар теңдеу дегеніміз-
бастапқы
теңдеуді шешу үшін
қосымша
амалдар енгізу арқылы
шешу тәсілін айтамыз.
Мысалы, жаңа
айнымалы енгізу арқылы
түрлендіріп шешу
Теңдеулер жүйесін шешу дегеніміз не?
Өзара ортақ шешімін табу
Иррационал теңдеулерді шешу
тәсілі қандай?
Венн диаграммасы Венн диаграммасы
Иррационал теңдеуді шешу
дегеніміз-
түбір таңбасын дәрежеге
шығару арқылы шешу тәсілін айтамыз
Log3 ( 2x -1) =2
Log 7 (x-4) = 1
(5)
(5)
(11)
5х + 5у = 30
-- 5х – 5у = 20
(2; 1)
2х+2у =3
х-у =1
(3; 2)
Х log х-2 = 27
: 27
Х log
x-3
= 16
: 16
1.Сызықтық теңдеу дегеніміз не?
Аргументтің дәрежесі 1-ге тең болатын
теңдеулер.
ax= 0, ax ± b= 0, a(x+c) = 0, a≠ 0;
2.Шығыстың Аристотелі кім?
Әл-Фараби
3.Шаршының қабырғасы екі есе, үш есе арттырса,
оның ауданы қалай өзгереді?
4 есе, 9 есе артады
4.Гаусс методын пайдаланып есепте
1+2+3+ ......+20 = ?
21× 10 = 210
5. Автобуста бірнеше адам болды. Автобусқа бірінші
аялдамада 12 адам отырып, екінші аялдамада 9 адам
түсті. Автобуста барлығы 23 адам қалды. Автобуста
алғашқыда неше адам болған?
20 адам
6.Сатушы сатып алған көкөністі 14758 теңгеге сатып, 6 %
зиян шекті. Ол көкөністі неше теңгеге сатып алған?
15700 тенге
Оқушылар білімін бағалау.
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма беру.
Са у б олыңыз дар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz