Мектеп психологының мақсаты




Презентация қосу
Мақсатқа жету Жағымды ахуал Сезімтал төзімді
құпиясын ашуға орнатар іскер байыпты тыңдай
көмектесетін білетін
жетекші

Болашағына сеніп
мүмкіндігіне
Баланың қабілетін
арттыру
ашып, дамытуға
жолын білетін
қамқор
қолдаушы

Балаларға ата-аналарға
мәселені бірлесіп
Алға ұмтылдыратын Жанашыр үлгі
шешуге көмектесетін
жатықтыру өнеге болар тұлға
серіктес
Мектеп психологының
мақсаты

Бейімділік:
ойлау
зейін тұрақтандыру
тілдік таңбаларды
дұрыс қолдану
сөздік қорын байыту
к

Дамытушылық:
Тәрбиелік:
қабілетін
адамгершілік тіл байлығын
еңбексүйгіш өз бетінше жұмыс істеуін
эстетикалық ізденімпаздық
ұйымшылдық қорытынды жасауға
патриоттық үйрету.
Мектептегі педагог-психолог моделі

қажет ниет тілек ықылас
түрткі
ынта
Педагог-
психолог
іскерлік игеру
білім Іс-әрекет нәтиже

Оқыту Әрекет
Жалпы білім беру диагнос Қабылдау
Білімді
педагоги кәсіп тика Ұғыну
тәрбиелеу
калық- тәжірибе операция Ойлану
оқушы
психолог ізденушіл қимыл- Бекіту
тұлғасын
иялық ік іс- қозғалыс Жүзеге
қалыптас-
шаралар кеңес асыру
арнайы тыру
беру қолдану
Көпшіл Оңтайлы
мінез-
болу құлық

Жан-
жақты
Ұстамды білімдар
болу болуы
керек
Түрлі ситуациядан
өзінің мінез-құлқын
аяғына дейін
бірқалыпты деңгейде
ұстау
Педагог-психологтың қызметі

Кәсіби
даярлығы шеберлігі мәдениеті Ұйымдастыру
шылық қаблеті

Маман
Қарым-қатынас
негізінде
Оқушылар Мектеп Топ
мен ұжымы
Ата-
аналармен Мұғалімдер
Қызмет түрлері

Коррекциялау Психопрофилактика

Диагностикалау

Дамыту

Жұмыс нәтижесіі
Оқушылармен Дарынды
жұмыс оқушылармен
жұмыс

Оқытушылармен Ата-аналармен
жұмыс жұмыс

Әкімшілікпен
Қиын оқушылармен
жұмыс
жұмыс
Мұғалімдермен жұмыс
Әкімшілікке әлеуметтік-психологиялық
көмек:
Тұлғаның әлсіз және күшті тұстарын
анықтау
Жайлы психологиялық микроахуал
қалыптастыруға
Тиімді басқару стилін қалыптастыруға

Педагогикалық ұжымды зерттеуге

Кадрларды қабылдауға

Кадрларды аттестациялауға

Өндірістік кикілжіңдерді шешуге
Оқушылармен жұмыс
Оқушының мектепке қалыптасуы
Үлгермеушілермен жұмыс
Оқушылармен қарым-қатынас
Ата-анасымен қарым-қатынас
Мұғалімдермен қарым-қатынас
Баланың қиын кезеңдерімен жұмыс
Дарынды баламен жұмыс
Сол қолмен жазатын балалар
Тәртібі нашар балалар
Сынып ұжымындағы психологиялық ахуал
Кәсіби бағдарлау жұмысы
Ата-аналармен жұмыс
Жанұялық тәрбие стилін анықтау
Ата-аналардың тұлғалық ерекшеліктерін
айқындау
Олардың балаға қарым-қатынасын
зерттеу
Психологиялық ағарту және
профилактика (дәріс, әңгіме, әдебиеттер
ұсыну)
Түзету және дамыту жұмыстарына
қатыстыру
Зейіннің Филипстің Жасөспірімдердегі Ақыл ойды
Жануарлар Жаңбыр
дегбірдік қарсы әрекет дамытудың
мектебі деңгейлерін астындағы
деңгейін және оны шешу
әдістемесі адам мектептік
зерттеу анықтау жолдары тестісі

Мектеп Мектепте Адамгершілік Мен және
Темпераментін
мотивациясын маған деңгейін менің өмірімнің Автопортрет
анықтау
зерттеу не ұнайды анықтау маңызы

Психо- Мамандықты Бейімділік
Геометриялық “Суретті боя” Теллинг
геометриялық қалау тестісі таныту
тест тестісі тест
тест
Мектеп Ұжымның
ұжымының тұрақтылығы
ұйымшылдығы

Жас жаңадан
келген
мұғалімдерге
Ұжым адаптациялық
мүшелерінің бір- жағдайдың болуы
біріне
қанағаттануы

Өзара дұрыс
қарым-қатынас
орната білуі
-Адамға сый-құрмет көрсету
- адамға сенім арту, сену
-адамға деген біртұтас көзқарастың
болуы
-ынтымақтастық пен бірлестіктің
болуы
-жеке дара адамның бабын табу
Оқушылармен өткізілген
тренинг жұмыстары

«Өзін-өзі «Бірақта»
тану» сөйлемін
тренингі аяқтау
Бүгінгі
тренингтен не
күтеді?»

«Құқық “Сөйлемді
пен парыз» аяқта”
«Ішкі
әлем
мәні»
“Сөйлемді аяқта”
ойыны

Мақсаты: жылдамдыққа әкелдіру, ұшқыр
ойға мүмкіндік беру

Мысалы: «Мен көп сөйлеймін, бірақ та бұл өзіме өте
ұнайды»,
Менің бойым аласа, бірақ та...
Мен ұялшақпын, бірақ та...
Мен білімгермін, бірақ та...
Мен өлең айта алмаймын, бірақ та...
Мен шаршадым, бірақ та...
Мен бақылау жұмысын екіге жаздым, бірақ та...
Ұжымның Мектеп, сынып
бойынша лидерлерін
ахуалын анықтау
анықтау

Оқушының Шығармашылық
тәрбиелік деңгейін топты
анықтау анықтау

Сыныптың Мұғалімнің
тәрбиелік деңгейін шығармашылық
анықтау қабілетін анықтау

Сыныптың Оқушылардың жанұялық
ынтымақтастығы жағдайын анықтау

Оқушының қарым- Ата-ананың
қатынасын анықтау баламен
қарым-қатынасы
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Психологиялық-педагогикалық коррекцияның этикалық және кәсіби сұрақтары
Психологиялық тәрбие
Оқушының мектепке қалыптасуы
Психодиагностиканың этикалық және кәсіби сұрақтары
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Мектеп психологының рөлі
Тәрбиенің психологиялық қызметтегі рухани- адамгершілік мәдениеті
Психологиялық кеңес беру
Дарынды балаларды оқыту
Практикалық балалар психологының психологиялық білімін жетілдіру жолдары
Пәндер