Мектеп психологының мақсаты


Slide 1 Slide 2 Slide 3

Сезімтал төзімді

байыпты тыңдай

білетін

Болашағына сеніп

мүмкіндігіне арттыру

жолын білетін

қолдаушы

Жағымды ахуал

орнатар іскер

Мақсатқа жету

құпиясын ашуға

көмектесетін

жетекші

Баланың қабілетін

ашып, дамытуға

қамқор

Алға ұмтылдыратын

жатықтыру

Жанашыр үлгі

өнеге болар тұлға

Балаларға ата-аналарға

мәселені бірлесіп

шешуге көмектесетін

серіктес

Slide 4

Мектеп психологының мақсаты

Бейімділік:

ойлау

зейін тұрақтандыру

тілдік таңбаларды дұрыс қолдану

сөздік қорын байыту

к

Тәрбиелік:

адамгершілік

еңбексүйгіш

эстетикалық

ұйымшылдық

патриоттық

Дамытушылық:

қабілетін

тіл байлығын

өз бетінше жұмыс істеуін

ізденімпаздық

қорытынды жасауға үйрету.

Slide 5

Мектептегі педагог-психолог моделі

Педагог-психолог

қажет

тілек

түрткі

ықылас

білім

игеру

Іс-әрекет

іскерлік

нәтиже

Жалпы педагогикалық-психологиялық арнайы

Оқыту білім беру кәсіп тәжірибе ізденушілік іс-шаралар

Әрекет диагнос

тика операция қимыл-қозғалыс кеңес беру

Білімді тәрбиелеу оқушы тұлғасын қалыптас-

тыру

Қабылдау

Ұғыну

Ойлану

Бекіту

Жүзеге асыру қолдану

ниет

ынта

Slide 6

Оңтайлы

мінез-құлық

Жан-жақты

білімдар болуы

керек

Түрлі ситуациядан

өзінің мінез-құлқын

аяғына дейін

бірқалыпты деңгейде

ұстау

Ұстамды болу

Көпшіл болу

Slide 7

Педагог-психологтың қызметі

шеберлігі

мәдениеті

Кәсіби даярлығы

Ұйымдастыру

шылық қаблеті

Қарым-қатынас негізінде

Маман

Ата-аналармен

Оқушылармен

Мектеп ұжымы

Мұғалімдер

Топ

Slide 8

Қызмет түрлері

Психопрофилактика

Диагностикалау

Коррекциялау

Жұмыс нәтижесіі

Дамыту

Slide 9

Психологтың

жұмыс бөліктері

Оқушылармен

жұмыс

Оқытушылармен

жұмыс

Әкімшілікпен

жұмыс

Қиын оқушылармен

жұмыс

Дарынды

оқушылармен

жұмыс

Ата-аналармен

жұмыс

Slide 10

Әкімшілікке әлеуметтік-психологиялық көмек:

Тұлғаның әлсіз және күшті тұстарын анықтау

Жайлы психологиялық микроахуал қалыптастыруға

Тиімді басқару стилін қалыптастыруға

Педагогикалық ұжымды зерттеуге

Кадрларды қабылдауға

Кадрларды аттестациялауға

Өндірістік кикілжіңдерді шешуге

Мұғалімдермен жұмыс

Slide 11

Оқушылармен жұмыс

Оқушының мектепке қалыптасуы

Үлгермеушілермен жұмыс

Оқушылармен қарым-қатынас

Ата-анасымен қарым-қатынас

Мұғалімдермен қарым-қатынас

Баланың қиын кезеңдерімен жұмыс

Дарынды баламен жұмыс

Сол қолмен жазатын балалар

Тәртібі нашар балалар

Сынып ұжымындағы психологиялық ахуал

Кәсіби бағдарлау жұмысы

Slide 12

Ата-аналармен жұмыс

Жанұялық тәрбие стилін анықтау

Ата-аналардың тұлғалық ерекшеліктерін айқындау

Олардың балаға қарым-қатынасын зерттеу

Психологиялық ағарту және профилактика (дәріс, әңгіме, әдебиеттер ұсыну)

Түзету және дамыту жұмыстарына қатыстыру

Slide 13 Slide 14

Ұжымның тұрақтылығы

Жас жаңадан келген мұғалімдерге адаптациялық жағдайдың болуы

Өзара дұрыс қарым-қатынас орната білуі

Ұжым мүшелерінің бір-біріне қанағаттануы

Мектеп ұжымының ұйымшылдығы

Психологиялық

жағымды

ахуал

Slide 15

Адамға сый-құрмет көрсету

адамға сенім арту, сену

адамға деген біртұтас көзқарастың болуы

ынтымақтастық пен бірлестіктің болуы

жеке дара адамның бабын табу

Мектептегі жайлы психологиялық

ахуалдың қалыптасуы

Slide 16

Оқушылармен өткізілген тренинг жұмыстары

«Өзін-өзі тану» тренингі

Бүгінгі тренингтен не күтеді?»

«Бірақта» сөйлемін аяқтау

«Құқық пен парыз»

«Ішкі әлем мәні»

“Сөйлемді аяқта”

Slide 17

“Сөйлемді аяқта” ойыны

Мақсаты: жылдамдыққа әкелдіру, ұшқыр ойға мүмкіндік беру

Мысалы: «Мен көп сөйлеймін, бірақ та бұл өзіме өте ұнайды»,

Менің бойым аласа, бірақ та. . .

Мен ұялшақпын, бірақ та. . .

Мен білімгермін, бірақ та. . .

Мен өлең айта алмаймын, бірақ та. . .

Мен шаршадым, бірақ та. . .

Мен бақылау жұмысын екіге жаздым, бірақ та. . .

Slide 18 Slide 19

Ұжымның

ахуалын анықтау

Оқушының тәрбиелік деңгейін анықтау

Сыныптың тәрбиелік деңгейін анықтау

Сыныптың ынтымақтастығы

Оқушының қарым-қатынасын анықтау

Мектеп, сынып бойынша лидерлерін анықтау

Шығармашылық топты анықтау

Мұғалімнің шығармашылық қабілетін анықтау

Оқушылардың жанұялық жағдайын анықтау

Ата-ананың баламен қарым-қатынасы

қызметінің тиімділігі мен нәтижелігі

Slide 20

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Психологиялық-педагогикалық коррекцияның этикалық және кәсіби сұрақтары
Психологиялық тәрбие
Оқушының мектепке қалыптасуы
Психодиагностиканың этикалық және кәсіби сұрақтары
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Мектеп психологының рөлі
Тәрбиенің психологиялық қызметтегі рухани- адамгершілік мәдениеті
Психологиялық кеңес беру
Дарынды балаларды оқыту
ЖҮЙЕСІ ТОБЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz