Ақпараттық - коммуникациялықтехнологияны




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының «Білім
туралы» Заңында: «Білім беру жүйесінің
басты міндеті – ұлттық және
азаматтық құндылықтар мен практика
жетістіктері негізінде жеке адамды
қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға
бағытталған білім алу үшін қажетті
жағдайлар жасау, оқытудың жаңа
технологияларын енгізу, білім беруді
ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық
коммуникациялық желіге шығу»-делінген.
Мақсаты:
Мақсаты:
Оқушылардыңдүниетанымын
Оқушылардың дүниетанымынжәне жәнебілім
білім
қорынкеңейту,
қорын кеңейту,пәнге
пәнгеқызығушылығын
қызығушылығынарттыру.
арттыру.
Ақпараттық-коммуникациялықтехнологияны
Ақпараттық-коммуникациялық технологиянытерең
терең
меңгерген,өз
меңгерген, өзОтанын
Отаныншексіз
шексізсүйетін,
сүйетін,мемлекеттік
мемлекеттік
тілдіқұрметтейтін,
тілді құрметтейтін,білімді,
білімді,іскер,
іскер,адамгершілігі
адамгершілігімол,
мол,
жан-жақтыжетілген
жан-жақты жетілгенжаңашыл
жаңашылтұлғаны
тұлғаны
қалыптастыру.
қалыптастыру.

Міндеттері:
Міндеттері:
-оқушығабілім,
-оқушыға білім,білік,
білік,дағдыларын
дағдыларынигерту;
игерту;
--қабылдауын,
қабылдауын,ойлауын,
ойлауын,қиялын,
қиялын,сезімдерін,
сезімдерін,яғни
яғнижан-
жан-
жақтықабілеттерін
жақты қабілеттеріндамыту;
дамыту;
-жаңатехнологиялардың
-жаңа технологиялардыңтиімдітиімдіжолдарын
жолдарынқолдану;
қолдану;
--оқушылардың
оқушылардыңбілім
білімсапасын
сапасынжүйелі
жүйелітүрде
түрдежоғары
жоғары
деңгейгекөтеру;
деңгейге көтеру;
ХХІ ғасыр – жаңа технология мен ақпараттандыру ғасыры. Барлық сала
компьютерлендіріле бастады. Сонымен бірге еліміздің ертеңі болар жас ұрпақ
компьютерді терең меңгеруі тиіс. Ақпараттық-коммуникациялық технологияны
дамыту - білім берудің бір бөлігі.

электрондық интерактивті
оқулық тақта
ақпарат
компьютер алмасу

күнделікті сабақта қолдану
жақсы нәтиже беруде
On-line
интернет
сабақтар

теле- электрондық
конференция пошта
Интерактивтік оқыту технологиясы– бұл
ұжымдық, өзін-өзі толықтыратын, барлық қатысу-
шылардың өзара әрекетіне негізделген, оқу үрдісіне
оқушының қатыспай қалуы мүмкін болмайтын оқыту
үрдісін ұйымдастыру болып табылады...

Әр оқытушы сабақ өткізген кезде оқушыларға
сапалы білім беру үшін жаңа технологияларды
пайдалана отырып, сонымен қатар компьютерді,
электрондық оқулық пен интерактивті тақтаны
қолдану арқылы білім берсе, оқушылардың
қызығушылығы арта түсері анық.
жаңа материалды
өте қызықты етіп
а
түсіндіруге көмектесетін,
көзге көрінетін құнды құрал.

ақпаратты түрлі
топтағы оқушылардың
мультимедиялық
барлығын оқыту үшін
ресурстар көмегі арқылы
құнды құрал.
танысуға мүмкіндігі зор

Интерактивті тақта

оқушылардың білімдерін оқушылардың басты
тексере алады. назарына айналады

жаңа материалдарды бірігіп
талдауға мүмкіндік береді
Интерактивті тақтамен
жұмыс істеудің артықшылықтары:

Бағдарлама бойынша Әр ұстаз өз бетінше
барлық топ топпен жұмыстың
оқушыларына жаңа түрлерін
қолайлы ойлап таба алады

Берілген материалды әсерлі Оқушы алдына жаңа материалды
жеткізуге және оны топтағы жанды түрде көрсете отырып,
оқушылары арасында талқылауға танымдық қабілетін арттыруға
үлкен мүмкіндіктер туғызады мүмкіндік алады

Web-сайттарды, басқа да
Оқытушының, оқушының да шабытын,
құралдарды қолдана отырып,
қызығушылығын арттырып,
жаңа материалдарды түсіндіруге,
сабақты тартымды өткізуге
меңгеруге қолайлы
ынталандырады
Электрондық оқулықтар

-оқушының сөздiк қорының
- бiлiм деңгейiн тереңдетуге;
молаюына;

-тiлдi үйренуге деген ынтасы
-ауызекi тiлде сөйлей бiлу мен қызығушылығының
дағдыларын қалыптастыруға; артуына;

-сабақта өзiн еркiн ұстап,
-өз бетiнше iздену өз мүмкiншiлiгiн кеңiнен
қабiлетiн қалыптастыруға; пайдалана алуына;

- ойларын дамытуға; - өз iсiне талдау жасай алуға;
Бүгінгі күні инновациялық әдістер мен ақпараттық
технологиялар қолдану арқылы оқушының ойлау
қабілетін арттырып, ізденушілігін дамытып,
қызығушылығын тудыру, белсенділігін арттыру-
ең негізгі мақсат болып айқындалады.
Ақпараттық және педагогикалық технологиялар
негізінде мұғалімнің рөлін түбегейлі өзгертуге мүмкіндік
туды. Мұғалім тек қана білімді алып жүруші ғана емес
сонымен қатар оқушының өзіндік шығармашылық
жұмысының жетекшісі және бағыт берушісі болып
анықталды. Инновациялық әдістердің ең негізгісінің
бірі – «интерактивті оқыту әдісі».
Интерактивті әдіс-тәсілдер
шығармашылық тапсырмалар, жобалар;

тірек-сызба, көрнекіліктер;
топпен жұмыс;
миға шабуыл әдісі;
сыни тұрғысынан ойлау әдісі;
викториналар, сөзжұмбақ, бейнесөздер
зерттеулер; деңгейлік жаттығулар
логикалық тапсырмалар
іскерлік ойындар; рөлдік ойындар;
тестілеу және бақылау;
Сабақтарымда жаңа ақпараттық технологияның әдіс – тәсілдерін
қолданудың мынадай тиімді жақтары бар екеніне көз жеткіздім:

Оқушының оқуға деген ынтасы артады;

Әр оқушының жеке қабілеті айқындалады;

Жақсы оқитын оқушының тереңірек білім алуына жағдай туады;

Әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады;

Оқушы өз білімін бағалай білуіне бағыттауға мүмкіндік береді.
«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен
байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру
өте қажет» деп, Елбасы атап көрсеткендей жас ұрпаққа білім беру
жолында интерактивті технологияны оқу үрдісінде оңтайландыру
мен тиімділігін арттырудың маңызы зор. Қазіргі заманғы
ақпараттық технологиялар әрбір оқушының білім беру үрдісіне
шығармашылық қабілетін дамытуға айқын мүмкіндіктер береді.
Сондай-ақ ізденуге, өз жұмысының нәтижесін көріп,
өз өзіне сын көзбен қарауына және жеткен жетістігінен ләззат
алуға мүмкіндік береді. Ол үшін мұғалім өткізетін сабағының
түрін дұрыс таңдай білуі қажет. Сабақты дұрыс жоспарлап,
мақсатын нақты белгілеп, сабақтың мазмұнын, құрылысын,
дәлдігін, жұмыс жүргізу тәсілін мұқият ойластыруы қажет.
Сабақты жоспарлаудың негізгі
талаптары
Оқушыларды
сабаққа бар Мұғалімнің
зейінін аударып материалды
Оқытушының
және Сабақтың жеткізу
тақырыпты
ықыласпен, тақырыбына шеберлігі,
терең және
ынта-жігермен сай мақсатын сезімі,тиімді
жан-жақты
тыңдауын нақтылай білу. әдіс-тәсілдері.
меңгеруі.
ұйымдастыру

Мысалдардың
өмірмен бай- Оқушы Көрнекі
Топпен, жеке
ланыстылығы, меңгергенін іс- құралдардың
оқушымен
баланы ойлан- тәжірибеде, нақтылығы,
жұмыстың
туға,сөйлетуге, күнделікті әсерлігі,
жандылығы,
тәрбиелеуге сабақта мазмұндылығы.
әртүрлігі.
ықпалы. қолдана алуы.
Ақпараттық және коммуникативтік технологияларды пайдаланып оқыту
төмендегідей нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді

Оқу материалын жоғарғы дәрежеде меңгеріп шығуы және
іс жүзінде тиянақты, саналы түрде қолдана білуі;

Ақпараттық технология мүмкіндіктерін қолданып, өз бетімен
білімін толықтыруға дағдылануы;

Игерген материалдарын шығармашылықпен талдап, өңдеп,
қорытындылап, өз көзқарасын қорғай алуы;

Жеке қабілеттеріне қарай шығармашылық жұмыстарға белсене
араласып, белгілі бір ғылыми білім саласында өз мүмкіндігін
көрсете алуы;
Қорыта айтқанда, қазақ тілі пәнін оқытуда
жаңа ақпараттық технологияларды, инновациялық
әдіс – тәсілдерді пайдалану - білім сапасын арттырудың
бірден – бір жолы. Оқыту үрдісінде оқушылардың білім
қорын молайтуға, белсенділігін арттыруға, шығармашылық
қабілеттерін жетілдіруге көмегі бар. Оқушыларды
шығармашылыққа, өз бетімен іс-әрекет етуге,
өз пікірін айта алатын, оны дәлелдей білетін, өмірге деген
өзіндік көзқарасы қалыптасқан, үнемі ізденіс үстінде болатын,
қоғам дамуына үлес қоса алатын, жан-жақты жетілген
жас ұрпақ өкілдерін дайындай аламыз.
Шәкірт жетістігі – ұстаз мерейі
Ұстаз жетістігі

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық процестер
Ақпараттық технология құралдары
Педагог мамандарды даярлауда ақпараттық құзырлықты қалыптастырудың дидактикалық мүмкіндіктері
Ақпараттық қамсыздандыру
Ақпараттық жүйелер құрылымы
Ақпараттық жүйелер
Жаңа ақпараттық технология
Ақпараттық ресурстар
Ақпараттық жүйе
Ақпараттық мәдениет ұғымы және оның компоненттері
Пәндер