Бүгінгі сабақтың жобасының мақсаты




Бүгінгі сабақтың жобасының мақсаты:
Оқушыларды жаңа тақырыпқа байланысты танымдық тапсырмалар беру, өз ойларын тұжырымдап дербес жұмыс істеуін, топпен жұмыс жасауға жобадан алған білімдерін пайдалана білуін дамыту. Ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа шығармашылықпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Жобаның міндеті:
Жобаға байланысты әр түрлі ақпараттар, керекті материалдар іздеу, жинақтар жасау;
Зерттеу, тәжірибе жұмыстарын жүргізу;
Оқушының проблемаларды шешу барысында өз бетімен және топпен жұмыс ұйымдастыру.

Негізін құраушы сұрақ
Судың да сұрауы бар ма?
Әр топ зертеген ғылыми жобасы және
рефераттарын қорғау.

Проблемалық сұрақтар
I топ. «экологтар»
Біздің ішкен
суымыз таза ма?
III топ. «экономистер»
Суды үнемдеп, пайдаға
әкелемізбе?
II топ. «биологтар»
Сусыз өмір сүре
аламыз ба?

Зерттеу тақырыбын анықтап топтарға бөлінейік
№ топ
Зерттеу сұрақтары
Топ қатысушылары
I топ. «экологтар»
Табиғатта су қайда, қандай күйде кездеседі?
Лай суды қалай тазартады?
Судың қандай қасиеттерін білесің?
Суды таза сақтау үшін қандай экологиялық
ережелерді сақтау керек?
II топ. «биологтар»
Адамдар қандай суды пайдаланады?
Тірі ағзаға судың қандай маңызы бар?
Суды қалай қорғаймыз?
II топ. «экономистер»
Сен күніне суды неше рет және қанша
мөлшерде пайдаланасың?
Зауыт, фабрикалардан шыққан қалдықтарды
суға тастау арқылы ел экономикасына қандай
нұқсан келеді?

I топ. «экологтар»
Судың күйі
сұйық
қатты
газ

Суды қорғау
Ағаш егеді
Шөп отырғызады
Дизенфекциялар
жүргізу
Қондырғылар
орнатады
Қоқыстардан тазалау

Лай суды тазарту
тұндыру
фильтрлеу

II топ. «биологтар»
таза
мөлдір
тұщы

Судың қасиеттері
пішіні жоқ
түссіз
дәмі болмайды
мөлдір
жабысқақ
ағады
жұғады

адам
Өсімдік
жануар
Тірі ағзаға маңызы
Ішеді
Жуынады
Кір жуады
Ас пісіруге
салқындайды
Өседі
Қоректенеді
ішеді
Жуынады
Салқындайды

III топ. «экономистер»
суды үнемдеу керек!
Суды босқа шығындама!
Құбырдың шүмегін жауып жүр!

Зауыт, фабрикалардан шыққан көптеген нұқсан қалдықтарды суға тастау арқылы ел экономикасына зиян келеді.
Өзен, көлдердегі тірі ағзалар жойылады;
су тартылады;
Адам денсаулығы нашарлайды;
экологияны бұзылады;
көп қаражат жүмсалады.

Эксперимент нәтижелері:
Асан күніне -бет-қолын жууға-2л
таңғы шай- 200г
суға түскенде-50л
кешкі аста-1л
барлығы күніне-53л400гр

Әр топ сұраққа жауап беру.
Бүгінгі сабақтан біз қандай қорытынды шығардық.
Суқоймаларын және суды қорғау үшін не істеуіміз керек.
«Ақбұлақ» бағдарламасын іске асырудың тиімді қандай жолы бар.

Үй тапсырмасы: «Ауа және ауа райы» тақырыбына материалдар жинақтап, зерттеу және талдау жасау.

Сабаққа белсене қатысқандарыңа рақмет!
Талаптарыңа нұр жаусын!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz