Сарамандық жұмысқа кірісу




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:

Сым темір мен
қаңылтырдан
жасалатын бұйымды
ию
Мақсаттары:

1. Оқушыларға іс жүзінде сымнан жасалатын
бұйымдарды июді, бұйымдарды, бұйымдардың
материалдарын, оны жасау құралдарын білуі.
сақтық шараларын ескеруі.

2. Ойлау, сақтану, ұлттық ою-өрнектерді сымнан
жасай білуі, ізденімпаздық, шығармащылдық
қабілеттерін дамыту.

3. Ұқыптылыққа, сақтыққа, тазалыққа, әдемілікке,
батыл жылдам жұмыс жасауға, еңбекке тәрбиелеу.
Керекті материалдар:
оқулық, жұмыс дәптері, металл сымдар диаметрі 2 - 5
мм, алюмен, мыс сымдар, шаблондар.

Құралдар:
Мыс, алюмен сымдар, сызғыш, кескіш қайшы,

Сабақ түрі:
интеграциялық сарамандық жұмыс сабағы.

Әдісі:
сарамандық жұмыс, ойын-жарыс сабақ.

Көрнекілігі:
Мультимедиялық кабинет, слайд-сызбалар, әр
оқушыға технологиялық карта, мақал-мәтелдер,
жасалған бұйымдар.
Сабақтың барысы:

1.ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды кабинетке енгізу
Сәлемдесу
Түгендеу
Фартук форма кию
Сабаққа дайындығығын
тексеру
Кабинеттегі жұмысты реттеу
Екі бригадаға бөліп отырғызу.
Бригадаларға ат қою.
«Іскерлер» және «Шеберлер»
ІІ. Өткен сабаққа қорытынды:
Сұрақтар қою
1. металл негізгі түрлері?
2. қара металға жататындар
3. түсті металғы жататындар

4. металды түзетуді қалай жасаймыз?
5. металды қалай иеміз?
6. керекті құралдарды ата?.
7. металмен жұмыс кезіндегі сақтық
шаралар
III.Жаңа сабақ:
Сым темірлермен жұмыс кезіндегі
қауіпсіздік ережелерін сақтау
Екі бригада жарыса отырып, үш
срамандық жұмыс жасаймыз
1-ші алюмен сымнан ұлттық ою-
өрнектер жасау, оған түсінік беру.
2-ші мыс жез сымнан адамның іс-
қималдағы фигурасын жасау. Оған
түсінік беру
3-ші дайын қаңылтыр жазбасынан,
картон қағаздан геометриялық дене
жасау оған түсінік беру.
Қорытынды, бағалау
1-ші Сарамандық жұмыс.

«Алюмен сымнан ұлттық оюлар жасау»
Оқушыларға сарамандық жұмыс барысын түсіндіру .
Сымтемірмен жұмыс кезінде сақтанып жұмыс жасау, қолыңды
жырып, кесіп алудан сақтан,сымды қолмен ысқылап түзетуге
болмайды
Тақтадағы сызба бойынша, немесе алдарыңдағы
технологиялық карта бойынша өлшеп, салу жұмыстарын
жасау.
Белгіленген нүктелерді қосып, қарындашпен сызу жұмыстарын
жасау.
Қисық сымды түзету жұмыстарын орындау.
Алдарыңдағы ою-өрнектерге қарап, ию жұмыстарын жасау.
Ою-өрнек бойынша кесілген сымның бір шетін өлшем
бойынша сызба үстіне қойып, ию жұмыстарын жасау
керек.
Келесі шетін де дәл солай етіп, ию жұмыстарын орындау.
Сызбаға қайта-қайта өлшеп түзетіп отыру қажет.
Сарамандық жұмысқа кірісу. Екі бригадаға бірдей жұмысты
тапсыру. 3 – минут уақыт беріледі.
Жұмыс барысын бақылап, тексеріп отыру.
Қателерін ескертіп, хабарлап отыру. Дұрыстарын мақтап, үлгі
ретінде көрсту.
Жұмыс соңында уақыт өте келе жұмысты жинап, қай бригада
жұмысты дұрыс әрі әдемі орындады? Соны ескеру және
бағалау.
2 – ші Сарамандық жұмыс:

«Сым темірден силует немесе адам
фигурасын жасау»

Оқушыларға, екі бригадаға 30 – 40
сантиметрлік мыс сымдар таратып беру.
Осы сымдардан адам силуетін немесе
адамның іс қимылдағы әрекетін қолмен
орындау, яғни адам фигурасын жасау.
Тақтаға мысал суреттер ілінеді. Уақыт 3 –
минут беріледі. Екі топқа да бірдей
тапсырылады.
Жұмысқа кірісу.
Жұмыс барысында бақылау, ескерту.
Қай бригада бірінші, әдемі, әрі тез жасады.
Және жеке оқушыларды бағалау.
3 – ші Сарамандық жұмыс:

«Қаңылтырдан немесе қағаздан
геометриялық дене жасау»

Бұл жұмыста әр бригада оқушылары тапсырылған
қаңылтырдан немесе картон қағаздан алып,
геометриялық дене жасауға дайындау.
Геометриялық денені әдемі етіп жасап, оны әдемі
көркемдеу арқылы бағаланатынын балаларға
ескерту.
Геометриялық денені жасауға 3 - минут уақыт
беріледі.
Жұмысқа кірісіңдер.
Әр бригададағы жұмыс барысын бақылау, ескерту.
Геометриялық дененің жасалуын әдемілігін
есекріп, оны бағалау, қай бригада жақсы жасады.
Оқып үйрен , ғалым бол.
Ең керегі адам бол !

IV. Қорытынды, бекіту.

Тест сұрақтары:

1. Металдың қандай түрлері бар?
А – ақ, қара. В – қара, түсті. С – көк, түсті.
2. Қара металға не жатады?
А – шойын. В – мыс. С – алюминий
3. Түсті металға не жатады?
А – болат. В – мыс. С – алюминий
4. Алюминий қандай металл?
А – қара. В – ақ. С – түсті
5. Алюминийден не жасадық?
А – сурет. В – силует. С – мүсін
6. Ою-өрнекті қандай металдан жасадық?
А – мыс. В – мырыш. С – алюмен
7. Қағаздан не жасадық?
А – геом. дене. В – ұшақ. С – қайық.
V. Үйге тапсырма:

Келесі сабақ тақырыбы:

“Металды слесарлық арамен кесу”.

Ұқсас жұмыстар
Құрақ көрпеше тігу. Эскиз бойынша құрақты пішу. Құрақты қол тігісімен біріктіру
Химиядан зерттеу жұмысының ғылыми аппаратын дайындау
Көрнекілік әдіс
Қол машиналары
Сабақ барысында мұғалім үлгерімі төмен оқушылармен жекелей жұмысты қалай жүзеге асыратынын зерттеу
Ауа - өмір өзегі
Домбыра құрылысы
Сарамандық сабақ
КЕНДІ ПАЙДАЛЫ ҚАЗБАЛАР
Бисерден гүл тоқу
Пәндер