Құқылы әрбір шәкірт білімге сай


Slide 1

Сыни тұрғыдан ойлау білім үрдісінде

Мақсат:

Сыни тұрғыдан терең ойлау, мазмұнды ойлар айту дағдысын дамытып, тәжірибеде зерттеу

Оқушылар өздерінің Жақын арадағы даму аймағында жұмыс жасаса, жақсаратынын атап көрсеткен.

Л. С. Выготскиий:

Күтілетін нәтиже:

Осы тәжірибені енгізе отырып, өз ойын ашық айтып, білгенін өмірге пайдалана алатын шәкірттердің еркін сөйлеуін, пікір таластыруын қадағалау.

Баймурзина Гулден

Кадирбаевна

Ақтөбе обл, Шалқар қаласы

№ 5 орта мектептің география пәні мұғалімі

Джон Дьюи:

Егер біз балаларды тек ғана бұйрықты орындауға, тыңдауға үйретсек және олардың өз бетінше әрекет етуіне жол бермесек, біз олардың жолына алынбас қамал қоямыз, онда біздің жүйедегі жеті спеушіліктерді жоя алмаймыз, демократиялық мұратының дұрыстығын нығайта алмаймыз.

Қатардағы ұстаздардың бірімін,

Көргім келет шәкірттердің биігін

Құқылы әрбір шәкірт білімге сай.

Сондықтан да зерделеп зерттеймін де,

Мақсат үшін қолданамын әдіс талай

Мерсер:

Оқушылар

білімді бірлесіп алуда тең құқылы серіктестер болып табылады

Slide 2

Зерттеудің ғылыми болжамы:Егер, оқушылардың сыни ойлауын қалыптастыруды жүзеге асыруға жағдай жасалса, балалардың деңгейіне қарап сараланып, ерекшелігіне қарап даралануы мұғалім емес, балалардың өз еркім ен жүзеге аса бастайды. Білім беру саласында үнемі жаңарып отыратын өзгерістерге икемделеді. Слайд 1

Зерттеудің жетекші идеясы: Оқушылардың әлеуеті мен ресурстарының түпкі нәтижеге бағдарлануы. Ол нәтиженің мәні-оқушылар белгілі бір қажетті біліктер мен дағдылардың иесі, оқу әрекетінің субьектісі, әр түрлі мәдениеттер мен өз көзқарасы тұрғысынан білімді, сауатты, өз ойын дұрыс әрі шебер жеткізе білетін, мәдениетті тұлға.

Зерттеу міндеттері:Сыни тұрғыдан ойлаудың теориялық негіздерін айқындау және негізгі ғылыми ұғымдарға түсінік беру. Оқушылардың сыни ойлауын тәжірибеде зерделеп, алынған нәтиже бойынша зерттеу әдістемесін жасау, сол әдістеме негізінде педагогикалық эксперимент жүргізу

Slide 3

Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Джиксо әдісімен жұмыс

Ой толғау жазу кезі

Ой қозғау

Мимика

Жұппен жұмыс

Топтастыру

Джиксо әдісі бойынша . . .

Аустралияның географиялық орны

Материктің ерекшелігі

Жер бедері

Пайдалы қазбалары.

Жұптық жұмыс

Материкте кездесетін жануарлардың түрлерін іс-қимыл арқылы таба білу

Қиынды арқылы топтасуда қай материкке тән сурет шықты.

АҚТ-мен жұмыс

Бағалау

Үнсіз оқушымның ашылуы

Сыни ойлау

Топтық қорғау

Slide 4

Сыныпта оқытуда жақсартуға қажетті диалогтің сипаты туралы сыни тұрғыдан ойлауын қадағалау

Сыни тұрғыдан бағалау критериийлерінің түрлерін дамыту

Оқушыларды нақты шешім қабылдауға жетелеу

Ақпарат мағынасын өз бетінше жете түсіне алды, салыстыра отырып, қорытынды жасай алды

Оқушылар өз ойын жүзеге асыра отырып, өзгелердің пікірін құрметтей алуға үйренді.

Өзіне сенімділігін дамыту арқылы өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жасауға үйрене алды.

Оқушының өзгерісі:

Ой қозғай отырып, оқушының өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естіген, білгенін талдап, салыстырып, реттеп, сұрыптап,

жүйелеп, тұжырым жасауға бағыттауды үйрендім.

Әдістер мен технологияларды қолданып, жан-жақты дамыта отырып зерттеуді үйрендім

Өзіме үнемі ізденіс керек екенін және ойымды жүйелі жеткізуді үйрендім

Әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасадым

Тіл байлығын дамыту үшін, оқушы жауабын соңына дейін тыңдауды үйрендім

Білімді болу деген сөз - белгісіз нәрсені ашу қабілетіне ие болу деген сөз, ал

белгісіз нәрсені аша білу деген сөз - ол теориялық өнердің барлығына тән, ортақ жайт”

Әл - Фараби


Ұқсас жұмыстар
Бүгінгі заман талабына сай информатика мұғалімінің кәсіби құзреттілігі
Білімдіге дүние жарық, Білімсіздің күні ғаріп
Қазіргі кездегі білім беру парадигмалары, педагогикалық білімнің спецификасы
Білім саласындағы негізгі мәселелер
Критериалды бағалау артықшылықтары
Білімге деген жаңа көзқарастар мен түсініктер
Power Point бағдарламасын қолданудың тиімділігі
Әлемдік ұлттық білім беру жүйелері
Бүгінгі шәкірт-ертеңгі маман. Ата - аналармен жұмыс
ҮЙРЕНУ МЕН ҮЙРЕТУДІҢ ТҮРЛЕРІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz