Құқылы әрбір шәкірт білімге сай




Презентация қосу
Сыни тұрғыдан ойлау білім үрдісіндеҚатардағы ұстаздардың бірімін,
Көргім келет шәкірттердің биігін
Баймурзина Гулден
Құқылы әрбір шәкірт білімге сай.
Кадирбаевна
Ақтөбе обл,Шалқар қаласы Сондықтан да зерделеп зерттеймін де,
№ 5 орта мектептің география Мақсат үшін қолданамын әдіс талай
пәні мұғалімі
Мерсер: Мақсат:
Оқушылар Сыни тұрғыдан
Л.С.Выготскиий: білімді терең ойлау,
Оқушылар өздерінің Жақын
бірлесіп мазмұнды ойлар
алуда тең айту дағдысын
арадағы даму аймағында
құқылы
жұмыс жасаса,жақсаратынын дамытып,тәжірибеде
атап көрсеткен. серіктестер
болып зерттеу
табылады
Джон Дьюи:
Егер біз балаларды тек ғана
бұйрықты орындауға,тыңдауға Күтілетін нәтиже:
үйретсек және олардың өз бетінше Осы тәжірибені енгізе отырып, өз
әрекет етуіне жол бермесек,біз ойын ашық айтып,білгенін өмірге
олардың жолына алынбас қамал пайдалана алатын шәкірттердің
қоямыз,онда біздің жүйедегі жеті еркін сөйлеуін,пікір таластыруын
спеушіліктерді жоя қадағалау.
алмаймыз,демократиялық
мұратының дұрыстығын нығайта
алмаймыз.
Зерттеудің ғылыми
болжамы:Егер,оқушылардың
сыни ойлауын
Зерттеу міндеттері:Сыни тұрғыдан
қалыптастыруды жүзеге
ойлаудың теориялық негіздерін
асыруға жағдай жасалса,
айқындау және негізгі ғылыми
балалардың деңгейіне қарап
ұғымдарға түсінік
сараланып,ерекшелігіне қарап
беру.Оқушылардың сыни ойлауын
даралануы мұғалім
тәжірибеде зерделеп,алынған
емес,балалардың өз еркім ен
нәтиже бойынша зерттеу
жүзеге аса бастайды.Білім
әдістемесін жасау,сол әдістеме
беру саласында үнемі
негізінде педагогикалық
жаңарып отыратын
эксперимент жүргізу
өзгерістерге икемделеді.
Слайд 1

Зерттеудің жетекші идеясы: Оқушылардың әлеуеті мен ресурстарының түпкі
нәтижеге бағдарлануы.Ол нәтиженің мәні-оқушылар белгілі бір қажетті
біліктер мен дағдылардың иесі,оқу әрекетінің субьектісі, әр түрлі мәдениеттер
мен өз көзқарасы тұрғысынан білімді ,сауатты,өз ойын дұрыс әрі шебер
жеткізе білетін ,мәдениетті тұлға.
Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Джиксо
әдісімен
Ой қозғау Ой толғау жазу кезі жұмыс
Джиксо әдісі
бойынша ...

Аустралияның
географиялық орны
Материктің ерекшелігі
Жер бедері
Пайдалы қазбалары.
Материкте
кездесетін Жұппен жұмыс
жануарлардың
Үнсіз оқушымның
түрлерін іс-қимыл
арқылы таба білу
ашылуы Бағалау

Жұптық

Мимика
жұмыс
Топтастыру
Топтық қорғау
Сыни ойлау
АҚТ-мен
жұмыс

Қиынды арқылы топтасуда
қай материкке тән сурет
шықты.
Оқушы
Ақпа н ың өзг
з рат мағы ерісі:
ңө бетінше нас
жете түс ын өз
н ы
о қ ушы сыни
п,
ры ойын
а
пта ы
п, алды,са і не
о т ы ің ұр ы уд
лыстыр
ғай елерд нін п,с ғытта қорыты а о
қ о з
зг г
Ой мен ө ен,біл рып,р ауға б
е ет те а нды жас тырып,
іг с Оқуш ай алды
ойы п,ест лысты м жа а рды ып ылар ө
а
қар ап,са ұжыр
ы л
гия отыр асыра о з ойын ж
д т л
хно амыт
о а тырып, үзеге
тал елеп, е әне пікірін қ ө зг
ұрметте елердің
й . н т д н ж
жү ендім ер ме ақты ні
р т -ж к е ке і м ай й алуға
үй с
Әді п,жан ндім іс кер йрен жағд
е д үйренді
ы е н іү ға .
о л дан ді үйр і ізде кізуд п алу Өзін
қ
тте
у
нем і же
т
ауа шы е сенімд
зер іме ү үйел кін ж , оқу арқылы ілігін
Өз мды ж дан ер
т у
і н
үш ауды өз бетім дамыту
ы
бал
а
амы н тың
д бірлесіп ен
ой
р
Ә дым ығын дейі
д шығарм және
а а жасауға ашылық
жас байл оңын үйрене
і л с алды.
Т бын
а
жау ендім
үйр

Сыныпта оқытуда жақсартуға қажетті
диалогтің сипаты туралы сыни тұрғыдан Білімді болу деген сөз – белгісіз
ойлауын қадағалау нәрсені ашу қабілетіне ие болу
Сыни тұрғыдан бағалау деген сөз, ал
критериийлерінің түрлерін дамыту белгісіз нәрсені аша білу деген
Оқушыларды нақты шешім қабылдауға сөз – ол теориялық өнердің
жетелеу барлығына тән, ортақ жайт”

Әл - Фараби

Ұқсас жұмыстар
Бүгінгі заман талабына сай информатика мұғалімінің кәсіби құзреттілігі
Қазіргі кездегі білім беру парадигмалары, педагогикалық білімнің спецификасы
Білім саласындағы негізгі мәселелер
Критериалды бағалау артықшылықтары
Білімге деген жаңа көзқарастар мен түсініктер
Power Point бағдарламасын қолданудың тиімділігі
Әлемдік ұлттық білім беру жүйелері
Бүгінгі шәкірт-ертеңгі маман. Ата - аналармен жұмыс
ҮЙРЕНУ МЕН ҮЙРЕТУДІҢ ТҮРЛЕРІ
Тәрбиешінің мінсіз тәрбиеші туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу
Пәндер