Тарих пәнінен сайыс сабақ



Тарих пәнінен сайыс сабақ
ХІХ ғасырдың
І жартысындағы Қазақстан мәдениеті.
Тарих пән мұғалімі : Мұздақбаева Сауле

Сабақтың тақырыбы: ХІХ ғасырдың І жартысындағы Қазақстан мәдениеті.
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: Қазақ халқының материалдық және рухани мәдениеті
жайындағы білімді жинақтау.
Дамытушылық: Оқушылардың өздігінен ой қорытып, жатық сөйлеуіне,
ойлауына, шығармашылық жұмысын дамытуға мән беру.
Тәрбиелік: Қазақ халықының өмірі мен тұрмысы жайында әңгімелей
отырып, оқушыларды өз халқын, өнерді сүюге баулу.
Түрі: Сайыс сабақ
Әдісі: жарыс, пікірталас.
Көрнекілігі: слайд, суреттер, сызбалар.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
А) топқа бөлу
“Патриот” тобы
“Азамат” тобы

Сабақтың жоспары
Жылдарды сөйлетейік
Пікірталас (Махамбеттің орны тарихта ма, әдебиетте ме?)
Тарихи тұлға сайысы
Білім баспалдағы
Байғазы
Жадыңда жүрсін жақсы әдет (кестені толтыру)
Егер де мен . . .
1. Егер де мен тамақ өнеркәсібіне қызметкер болсам.
2. Егер де мен дизайншы болсам.
Қорытынды.
Үйге тапсырма (шығармашылық тапсырма)
Бағалау

1. Жылдарды сөйлетейік
1813 ж
1789 ж
1837 ж
1841 ж
1831 ж. 18 қырк
1836 ж
1804 ж
1807 ж
1808 ж
1822 ж

Махамбеттің орны ең алдымен әдебиетте ме, тарихта ма?
2. Пікірталас

Махамбет Жәңгір ханға не себепті қарсы шықты?

Халық Исатай мен Махамбеттің соңынан неге ерді?

Махамбеттің тұлғасын көз алдарыңа қалай елестетер едіңдер?

Махамбеттің қандай қасиеттерін бағалайсыңдар?

Нені
жырлады
Туған
жылы
Қайтыс
болуы
Әдебиет
саласына
қосқан
жаңалығы
Туылған
жері
Қай
көтеріліске
қатысты
Шернияз
ақын
3. Тарихи тұлға сайысы
Шөже
Нені
жырлады
Туған жылы
Қайтыс
болуы
Қандай
жырды
таратты
Қай
музыкалық
аспапты
қолданды
Қандай
ақын-эпик
Туылған
жері

4. Білім баспалдағына шығу

5. Байғазы
қ/с
Ұлттық киімнің атаулары
Байғазы (ұпай)
1
Қасаба
10
2
Кебенек
10
3
Шарық
10
4
Бешпент
5
5
Қырмызы тон
5
6
Сораба
10
7
Жарғақ тон
5
8
Жаулық
5
9
Тайжақы
10
10
Күпі
10

Жадыңда жүрсін жақсы әдет
Егер білгіңіз келсе
Егер сыйлағыңыз келсе
Ата -
Үлкенге-
Бала -
Қуантқанға-
Әке-
Балаға-
Су-
Киімге-
От-
Сәбиге-
Ана -
Қуанышқа-
Білім-
Көрші-қонғанға-
Ақыл-
Досқа-
Егер сұрағыңыз келсе
Егер алғыңыз келсе
Алладан
Жұрттың
Қыдырдан
Қарттың
Данадан
Көптің
Қарттың
Ғалымнан
Ананың
Жомарттан
Саудың
Мәрттен
Аурудың
Жерден
Қонақтың
Көктен
(Сөйлемді жалғастыр)

Егер де мен. . . .
1. Егер де мен тамақ өнеркәсібінің
қызметкері болсам. . . .
2. Егер де мен дизайншы болсам. . . .

Қорытынды
Үйге тапсырма:
(шығармашылық тапсырма
1. Сүттен жасалған тағамдар
2. Ұннан жасалған тағамдар)
Бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz