Жалпылау сабағы практикалық, және Теорияны өзіндік жұмыс практикамен ұштастыру сабағы


Slide 1 Slide 2 Slide 3

Жалпылау сабағы

т

ип

І

Ізденушілік, практикалық, және өзіндік жұмыс

ә

ді

с

і

Жаттықтыру . Теорияны практикамен ұштастыру сабағы.

ф

о

р

м

а

с

ы

С А Б А Қ Т Ы Ң

Slide 4

1 - кезең. “Ұйымдастыру”

2 - кезең. Үй тапсырмасын тексеру

3 - кезең. Теорияны практикамен ұштастыру

4 - кезең. «Біліміңді сынап көр»

5 - кезең. “Ой - түйін”

6 - кезең. “Оқушыларды бағалау”

7 - кезең. “Үйге тапсырма”

Slide 5

Тригонометрияның қазіргі атауларының пайда болуы туралы деректер.

Тригонометрияның қазіргі атаулары XVI -XVIII пайда болған. Синус сөзі латын тілінен аударғанда «дөңестік » деген мағынаны білдіреді, ал косинустағы «ко» қосымшасы латынның complementon- толықтауыш деген мағынаны білдіреді. Осы күнгі қолданылып жүрген sinx, cos x белгілеулері 1739 жылы И. Бернуллидің Л. Эйлерге жазған хатында алғаш рет ұсынылған. Бұл белгілеуді соңынан Л. Эйлер және өзгелер кеңінен қолдана бастады.

Slide 6

І кезең «Сұраққа -жауап»

Slide 7

1-сұрақ :

Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар?

Жауап: α - градустық өлшем

α - радиандық өлшем

=

Slide 8

2- сұрақ

у= sinх функциясының анықталу және мәндер аймағын атаңыздар?

Жауап:

у= sinх функц. анықталу обл (-∞; +∞) аралығы, ал мәндер облысы аралығы

Slide 9

3- сұрақ

Қандай тригонометриялық функцияларды жұп функциялар, қайсысын тақ функциялар деп атаймыз ?

Жауап:

Жұп функция- косинус, ал тақ функциялар :синус, тангенс, котангенс

Slide 10

ІІ кезең «Ойлан, тап»

Slide 11

1 тапсырма :

Оң және сол бөліктерде тұрған тұжырымдарды сәйкестендіріп бағыт арқылы анықтама шығатындай етіп қосыңдар.

Slide 12 Slide 13

№ 2 Тапсырма

α бұрышы қай ширекке тиісті екенін бағыт арқылы қосып көрсетіңдер / сәйкес жауаптарды байланыстырыңдар/

Slide 14 Slide 15

3 -тапсырма

Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктерді жалғастырыңыздар

Slide 16 Slide 17

4-тапсырма

«Сыңарын тап» ойыны арқылы формуланы толықтыру

Slide 18 Slide 19

ІІІ Кезең «Теорияны практикамен ұштастыру »

Оқулықпен жұмыс. Есептер шығару №422 есеп (1, 2, 5)

№425 есеп (1, 2)

№424 есеп

Slide 20

Кеспемен жұмыс Тепе-теңдікті дәлелде:

Өрнекті ықшамда:

Slide 21

Тапсырмалар

Жауаптар

1

қай ширекке тиісті

А) I, B) II, C) III, D) IV

2

Sin - ң мәнін табыңдар

А) , B) , C) , Д)

3

Сандардың қайсысы нөлден кіші

А) sin B) cos

C) sin D) cos

4

Егер

болса, онда табыңдар

А) B)

C) 0 D) 1

5

Өрнекті ықшамдаңдар

А)

B) 0 C) D) 2

Slide 22

Тест тапсырмаларының жауаптары

ЖАУАПТАРЫ

1

А

2

В

3

В

4

А

5

С

Slide 23

V кезең « Ой- түйін »

Slide 24

Оқушыларды бағалау. Сабақты қорытындылау және үй тапсырмасына нұсқау беру

Теориялық материалдарды қайталау. Нені білгің келеді ? сұрағына жауап дайындап келу

2. А. № 423

В. № 425

С. № 432

Slide 25

«Сау

болыңыздар!»


Ұқсас жұмыстар
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудың әдістері, мазмұны мен ұйымдастыру формалары
Қызықты сұрақтар
Тұйық етістік тапсырмасы
Сабаққа қойылатын талаптар
Дененің механикалық энергиясының өзгерісі атқарылған жұмыстың шамасына тең
Төрттен бір бөлік (ширек)
Биология бойынша зерттеушілік әрекетке үйрету
Потенциалдық және кинетикалық энергия
Ф.Оңғарсынова "Жылу"
Бақылау сабақтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz