Жалпылау сабағы практикалық, және Теорияны өзіндік жұмыс практикамен ұштастыру сабағы
Презентация қосу
С А Б А Қ Т Ы Ң
ф
ә
т о
д
и р
і
п м
с
І а
і
с
ы
Ізденушілік, Жаттықтыру .
Жалпылау сабағы практикалық, және Теорияны
өзіндік жұмыс практикамен
ұштастыру сабағы.
1 - кезең. “Ұйымдастыру”
2 - кезең. Үй тапсырмасын тексеру
3 - кезең. Теорияны практикамен ұштастыру
4 - кезең. «Біліміңді сынап көр»
5 - кезең. “Ой - түйін”
6 - кезең. “Оқушыларды бағалау”
7 - кезең. “Үйге тапсырма”
Тригонометрияның қазіргі атауларының пайда болуы
туралы деректер.
Тригонометрияның қазіргі атаулары XVI –XVIII пайда
болған. Синус сөзі латын тілінен аударғанда «дөңестік
» деген мағынаны білдіреді,ал косинустағы «ко»
қосымшасы латынның complementon- толықтауыш
деген мағынаны білдіреді. Осы күнгі қолданылып
жүрген sinx ,cos x белгілеулері 1739 жылы И.
Бернуллидің Л. Эйлерге жазған хатында алғаш рет
ұсынылған. Бұл белгілеуді соңынан Л. Эйлер және
өзгелер кеңінен қолдана бастады.
І кезең
«Сұраққа
-жауап»
=
1-сұрақ :
Градустық өлшемде берілген бұрышты
радиандық, ал радиандық өлшемде берілген
бұрышты градустық өлшемге айналдыру
формуласын атаңдар?
Жауап: α - градустық өлшем
α - радиандық өлшем
2- сұрақ
у= sinх функциясының анықталу және
мәндер аймағын атаңыздар?
Жауап:
у= sinх функц. анықталу
1 ; 1
обл (-∞;+∞)
аралығы, ал мәндер облысы аралығы
1; 1
3- сұрақ
Қандай тригонометриялық функцияларды жұп
функциялар, қайсысын тақ функциялар деп атаймыз ?
Жауап:
Жұп функция- косинус, ал тақ функциялар :синус,
тангенс, котангенс
ІІ кезең «Ойлан, тап»
1 тапсырма :
Оң және сол бөліктерде тұрған
тұжырымдарды сәйкестендіріп
бағыт арқылы анықтама
шығатындай етіп қосыңдар.
№ 2 Тапсырма
α бұрышы қай ширекке тиісті екенін
бағыт арқылы қосып көрсетіңдер /
сәйкес жауаптарды
байланыстырыңдар/
3 –тапсырма
Негізгі тригонометриялық теңбе-
теңдіктерді жалғастырыңыздар
4-тапсырма
«Сыңарын тап» ойыны арқылы формуланы
толықтыру
sin 120 0 sin 30 0
cos 120 0
cos
0
tg 210 cos 30 0
0
ctg 300 tg 30 0
sin ctg 300
ІІІ Кезең «Теорияны практикамен
ұштастыру »
Оқулықпен жұмыс. Есептер шығару
№422 есеп (1,2,5)
№425 есеп (1,2)
№424 есеп
Кеспемен жұмыс
Тепе-теңдікті дәлелде:
Өрнекті ықшамда:
№ Тапсырмалар Жауаптар
1 50 0 қай ширекке тиісті А) I, B)II , C)III , D)IV
2 Sin 450– ң мәнін табыңдар А) 1
, B) 2 , C) 3 , Д) 3
2 2 3
3 Сандардың қайсысы нөлден А) sin 150 0 B)cos 135 0
кіші C) sin 60 0 D)cos 50 0
4 Егер А) 3 B) 2
болса , онда tg табыңдар C)0 D)1
5 Өрнекті ықшамдаңдар А)
B)0 C) D) 2
Тест тапсырмаларының жауаптары
№ ЖАУАПТАРЫ
1 А
2 В
3 В
4 А
5 С
V кезең « Ой- түйін »
Оқушыларды бағалау. Сабақты қорытындылау
және үй тапсырмасына нұсқау беру
1. Теориялық материалдарды қайталау. Нені білгің
келеді ? сұрағына жауап дайындап келу
2. А. № 423
В. № 425
С. № 432
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz