Жалпылау сабағы практикалық, және Теорияны өзіндік жұмыс практикамен ұштастыру сабағы





Жалпылау сабағы
т
ип
І
Ізденушілік, практикалық, және өзіндік жұмыс
ә
ді
с
і
Жаттықтыру . Теорияны практикамен ұштастыру сабағы.
ф
о
р
м
а
с
ы
С А Б А Қ Т Ы Ң

1 - кезең. “Ұйымдастыру”
2 - кезең. Үй тапсырмасын тексеру
3 - кезең. Теорияны практикамен ұштастыру
4 - кезең. «Біліміңді сынап көр»
5 - кезең. “Ой - түйін”
6 - кезең. “Оқушыларды бағалау”
7 - кезең. “Үйге тапсырма”

Тригонометрияның қазіргі атауларының пайда болуы туралы деректер.
Тригонометрияның қазіргі атаулары XVI -XVIII пайда болған. Синус сөзі латын тілінен аударғанда «дөңестік » деген мағынаны білдіреді, ал косинустағы «ко» қосымшасы латынның complementon- толықтауыш деген мағынаны білдіреді. Осы күнгі қолданылып жүрген sinx, cos x белгілеулері 1739 жылы И. Бернуллидің Л. Эйлерге жазған хатында алғаш рет ұсынылған. Бұл белгілеуді соңынан Л. Эйлер және өзгелер кеңінен қолдана бастады.

І кезең «Сұраққа -жауап»

1-сұрақ :
Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар?
Жауап: α - градустық өлшем
α - радиандық өлшем
=

2- сұрақ
у= sinх функциясының анықталу және мәндер аймағын атаңыздар?
Жауап:
у= sinх функц. анықталу обл (-∞; +∞) аралығы, ал мәндер облысы аралығы

3- сұрақ
Қандай тригонометриялық функцияларды жұп функциялар, қайсысын тақ функциялар деп атаймыз ?
Жауап:
Жұп функция- косинус, ал тақ функциялар :синус, тангенс, котангенс

ІІ кезең «Ойлан, тап»

1 тапсырма :
Оң және сол бөліктерде тұрған тұжырымдарды сәйкестендіріп бағыт арқылы анықтама шығатындай етіп қосыңдар.


№ 2 Тапсырма
α бұрышы қай ширекке тиісті екенін бағыт арқылы қосып көрсетіңдер / сәйкес жауаптарды байланыстырыңдар/


3 -тапсырма
Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктерді жалғастырыңыздар


4-тапсырма
«Сыңарын тап» ойыны арқылы формуланы толықтыру


ІІІ Кезең «Теорияны практикамен ұштастыру »
Оқулықпен жұмыс. Есептер шығару №422 есеп (1, 2, 5)
№425 есеп (1, 2)
№424 есеп

Кеспемен жұмыс Тепе-теңдікті дәлелде:
Өрнекті ықшамда:

№
Тапсырмалар
Жауаптар
1
қай ширекке тиісті
А) I, B) II, C) III, D) IV
2
Sin - ң мәнін табыңдар
А) , B) , C) , Д)
3
Сандардың қайсысы нөлден кіші
А) sin B) cos
C) sin D) cos
4
Егер
болса, онда табыңдар
А) B)
C) 0 D) 1
5
Өрнекті ықшамдаңдар
А)
B) 0 C) D) 2

Тест тапсырмаларының жауаптары
№
ЖАУАПТАРЫ
1
А
2
В
3
В
4
А
5
С

V кезең « Ой- түйін »

Оқушыларды бағалау. Сабақты қорытындылау және үй тапсырмасына нұсқау беру
Теориялық материалдарды қайталау. Нені білгің келеді ? сұрағына жауап дайындап келу
2. А. № 423
В. № 425
С. № 432

«Сау
болыңыздар!»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz