Жалпылау сабағы практикалық, және Теорияны өзіндік жұмыс практикамен ұштастыру сабағы




Презентация қосу
С А Б А Қ Т Ы Ң
ф
ә
т о
д
и р
і
п м
с
І а
і
с
ы
Ізденушілік, Жаттықтыру .
Жалпылау сабағы практикалық, және Теорияны
өзіндік жұмыс практикамен
ұштастыру сабағы.
1 - кезең. “Ұйымдастыру”

2 - кезең. Үй тапсырмасын тексеру

3 - кезең. Теорияны практикамен ұштастыру

4 - кезең. «Біліміңді сынап көр»

5 - кезең. “Ой - түйін”

6 - кезең. “Оқушыларды бағалау”

7 - кезең. “Үйге тапсырма”
Тригонометрияның қазіргі атауларының пайда болуы
туралы деректер.

Тригонометрияның қазіргі атаулары XVI –XVIII пайда
болған. Синус сөзі латын тілінен аударғанда «дөңестік
» деген мағынаны білдіреді,ал косинустағы «ко»
қосымшасы латынның complementon- толықтауыш
деген мағынаны білдіреді. Осы күнгі қолданылып
жүрген sinx ,cos x белгілеулері 1739 жылы И.
Бернуллидің Л. Эйлерге жазған хатында алғаш рет
ұсынылған. Бұл белгілеуді соңынан Л. Эйлер және
өзгелер кеңінен қолдана бастады.
І кезең
«Сұраққа
-жауап»
=

1-сұрақ :
Градустық өлшемде берілген бұрышты
радиандық, ал радиандық өлшемде берілген
бұрышты градустық өлшемге айналдыру
формуласын атаңдар?

Жауап: α - градустық өлшем

α - радиандық өлшем
2- сұрақ
у= sinх функциясының анықталу және
мәндер аймағын атаңыздар?

Жауап:
у= sinх функц. анықталу

1 ; 1
обл (-∞;+∞)
аралығы, ал мәндер облысы аралығы

1; 1
3- сұрақ
Қандай тригонометриялық функцияларды жұп
функциялар, қайсысын тақ функциялар деп атаймыз ?

Жауап:
Жұп функция- косинус, ал тақ функциялар :синус,
тангенс, котангенс
ІІ кезең «Ойлан, тап»
1 тапсырма :
Оң және сол бөліктерде тұрған
тұжырымдарды сәйкестендіріп
бағыт арқылы анықтама
шығатындай етіп қосыңдар.
№ 2 Тапсырма
α бұрышы қай ширекке тиісті екенін
бағыт арқылы қосып көрсетіңдер /
сәйкес жауаптарды
байланыстырыңдар/
3 –тапсырма
Негізгі тригонометриялық теңбе-
теңдіктерді жалғастырыңыздар
4-тапсырма

«Сыңарын тап» ойыны арқылы формуланы
толықтыру
sin 120 0 sin 30 0

cos 120 0
cos
0
tg 210 cos 30 0

0
ctg 300 tg 30 0

sin ctg 300
ІІІ Кезең «Теорияны практикамен
ұштастыру »
Оқулықпен жұмыс. Есептер шығару
№422 есеп (1,2,5)
№425 есеп (1,2)
№424 есеп
Кеспемен жұмыс
Тепе-теңдікті дәлелде:

Өрнекті ықшамда:
№ Тапсырмалар Жауаптар

1 50 0 қай ширекке тиісті А) I, B)II , C)III , D)IV

2 Sin 450– ң мәнін табыңдар А) 1
, B) 2 , C) 3 , Д) 3
2 2 3

3 Сандардың қайсысы нөлден А) sin 150 0 B)cos 135 0
кіші C) sin 60 0 D)cos 50 0

4 Егер А) 3 B) 2
болса , онда tg табыңдар C)0 D)1

5 Өрнекті ықшамдаңдар А)

B)0 C) D) 2
Тест тапсырмаларының жауаптары
№ ЖАУАПТАРЫ

1 А

2 В

3 В

4 А

5 С
V кезең « Ой- түйін »
Оқушыларды бағалау. Сабақты қорытындылау
және үй тапсырмасына нұсқау беру

1. Теориялық материалдарды қайталау. Нені білгің
келеді ? сұрағына жауап дайындап келу

2. А. № 423
В. № 425
С. № 432

Ұқсас жұмыстар
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудың әдістері, мазмұны мен ұйымдастыру формалары
Қызықты сұрақтар
Тұйық етістік тапсырмасы
Сабаққа қойылатын талаптар
Дененің механикалық энергиясының өзгерісі атқарылған жұмыстың шамасына тең
Төрттен бір бөлік (ширек)
Биология бойынша зерттеушілік әрекетке үйрету
Потенциалдық және кинетикалық энергия
Ф.Оңғарсынова "Жылу"
Бақылау сабақтары
Пәндер