Тригонометрия: теория мен практиканы ұштастыруға арналған жалпылау сабақ жоспары


Slide 1 Slide 2 Slide 3

Жалпылау сабағы

т

ип

І

Ізденушілік, практикалық, және өзіндік жұмыс

ә

ді

с

і

Жаттықтыру . Теорияны практикамен ұштастыру сабағы.

ф

о

р

м

а

с

ы

С А Б А Қ Т Ы Ң

Slide 4

1 - кезең. “Ұйымдастыру”

2 - кезең. Үй тапсырмасын тексеру

3 - кезең. Теорияны практикамен ұштастыру

4 - кезең. «Біліміңді сынап көр»

5 - кезең. “Ой - түйін”

6 - кезең. “Оқушыларды бағалау”

7 - кезең. “Үйге тапсырма”

Slide 5

Тригонометрияның қазіргі атауларының пайда болуы туралы деректер.

Тригонометрияның қазіргі атаулары XVI -XVIII пайда болған. Синус сөзі латын тілінен аударғанда «дөңестік » деген мағынаны білдіреді, ал косинустағы «ко» қосымшасы латынның complementon- толықтауыш деген мағынаны білдіреді. Осы күнгі қолданылып жүрген sinx, cos x белгілеулері 1739 жылы И. Бернуллидің Л. Эйлерге жазған хатында алғаш рет ұсынылған. Бұл белгілеуді соңынан Л. Эйлер және өзгелер кеңінен қолдана бастады.

Slide 6

І кезең «Сұраққа -жауап»

Slide 7

1-сұрақ :

Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар?

Жауап: α - градустық өлшем

α - радиандық өлшем

=

Slide 8

2- сұрақ

у= sinх функциясының анықталу және мәндер аймағын атаңыздар?

Жауап:

у= sinх функц. анықталу обл (-∞; +∞) аралығы, ал мәндер облысы аралығы

Slide 9

3- сұрақ

Қандай тригонометриялық функцияларды жұп функциялар, қайсысын тақ функциялар деп атаймыз ?

Жауап:

Жұп функция- косинус, ал тақ функциялар :синус, тангенс, котангенс

Slide 10

ІІ кезең «Ойлан, тап»

Slide 11

1 тапсырма :

Оң және сол бөліктерде тұрған тұжырымдарды сәйкестендіріп бағыт арқылы анықтама шығатындай етіп қосыңдар.

Slide 12 Slide 13

№ 2 Тапсырма

α бұрышы қай ширекке тиісті екенін бағыт арқылы қосып көрсетіңдер / сәйкес жауаптарды байланыстырыңдар/

Slide 14 Slide 15

3 -тапсырма

Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктерді жалғастырыңыздар

Slide 16 Slide 17

4-тапсырма

«Сыңарын тап» ойыны арқылы формуланы толықтыру

Slide 18 Slide 19

ІІІ Кезең «Теорияны практикамен ұштастыру »

Оқулықпен жұмыс. Есептер шығару №422 есеп (1, 2, 5)

№425 есеп (1, 2)

№424 есеп

Slide 20

Кеспемен жұмыс Тепе-теңдікті дәлелде:

Өрнекті ықшамда:

Slide 21

Тапсырмалар

Жауаптар

1

қай ширекке тиісті

А) I, B) II, C) III, D) IV

2

Sin - ң мәнін табыңдар

А) , B) , C) , Д)

3

Сандардың қайсысы нөлден кіші

А) sin B) cos

C) sin D) cos

4

Егер

болса, онда табыңдар

А) B)

C) 0 D) 1

5

Өрнекті ықшамдаңдар

А)

B) 0 C) D) 2

Slide 22

Тест тапсырмаларының жауаптары

ЖАУАПТАРЫ

1

А

2

В

3

В

4

А

5

С

Slide 23

V кезең « Ой- түйін »

Slide 24

Оқушыларды бағалау. Сабақты қорытындылау және үй тапсырмасына нұсқау беру

Теориялық материалдарды қайталау. Нені білгің келеді ? сұрағына жауап дайындап келу

2. А. № 423

В. № 425

С. № 432

Slide 25

«Сау

болыңыздар!»


Ұқсас жұмыстар
Табиғатты қорғауға тәрбиелеу және жалпылау есімдігіне арналған қазақ тілі сабақ жоспары
Тригонометрия тарауы бойынша қорытынды сабақ жоспары және бағалау критерийлері
8-сыныпқа арналған Пифагор теоремасы: сабақ жоспары, теория және қолданбалы есептер
Қысқаша көбейту формулалары: теория, есептер және сабақ жоспары
Координаталық жазықтық: сабақ жоспары, теория мен практикалық тапсырмалар
Шамалар бірліктері мен салыстыруды жалпылау
Акробатикалық жаттығуларға арналған сабақ жоспары
Фотоэффект: кванттық теория, заңдар және есептер (сабақ жоспары)
Тұрлаусыз мүшелерге арналған сабақ жоспары
Арифметикалық прогрессия: сабақ жоспары, теория және практикалық есептер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz