Экскурсия өткізу өткізуге оқушыларды даярлау, оларға жеке тапсырмалар беру Экскурсияны қортындылау




Презентация қосу
Мақсаты:
Оқушылардың ізденімпаздық, ойлау
қабілетін дамыту, оқушыларды зерттеу
әдістеріне үйрету, зерттеушілік дағдыларын
қалыптастыру.
Міндеті:
Физикалық ой - өрісін дамыту, өз
бетінше іздену арқылы білімін көтеру,
біліктілікке талпындыру.
Қазіргі білім парадигмасының мақсаты:
оқушылардың тиянақты білім алуын
мақсат ете отырып, оларды өз
бетінше білімдерін толықтыру, жаңа
білімдерді алу тәсілдерімен
қаруландыру, алған білімдерін
теориялық және практикалық
мәселелерді шешуге саналы түрде
қолдана білуге үйрету.
Жоспары:

Кіріспе
Негізгі бөлім
Зерттеу нәтижесі
Қорытынды
Оқушының өз бетінше орындайтын жұмыс түрлері:
1) оқулықпен, қосымша әдебиеттермен,
анықтамалықтармен жұмыс істеу:
2) есеп шығару, жаттығулар орындау;
3) лабораториялық жұмыс, физпрактикум;
4) баяндамалар мен рефераттар жазу;
5) тәжірибелерді, табиғат құбылыстарын бақылау;
6) қондырғыларды конструкциялау,қолдан
приборлар жасау;
7) экскурсия кезінде жеке тапсырмалар орындау;
8) үйде физикалық тәжірибелер мен бақылаулар
жүргізу;
9) өнертапқыштыққа үйрету, шығармашылық
жарысқа қатыстыру, көрмелер ұйымдастыру,
Оқушылардың өз
бетінше жасайтын
Оқушыларды жұмыстарының Шығармашылық
нәтижесінде
ауызша тез қабілетін
есептеуге дамытады
үйретеді.

Формулаларды Танымдық
есте сақтаудың қабілетін,
әдіс-тәсілдерін логикалық
меңгертеді сауаттылығын
дамытады
Ақыл-ойын, Ізденушілік,
қиялын, ой зерттеушілік
ұшқырлығын ынтасын
дамытады туғызады
Оқушылардың өз
бетінше білім алу
дағдыларын
қалыптастырады
Оқығандарынан
негізгілерін бөліп Кестелер мен график
алып конспект жасауға және суреттерден
үйрету; қажетті ақпаратты
алуға үйрету;

Кітаптың
мазмұнын
және әріп
Приборлардың
көрсеткіштерін
схема – сызуларын
пайдалануды
оқып түсінуге үйрету;
үйрету;
Арифметикалық Алгебралық Эксперименттік
тәсіл тәсіл тәсіл

Геометриялық Графиктік
тәсіл тәсіл

Синтетикалық Аналитикалық
тәсіл тәсіл
1. Физикалық құбылыстарды бақылау және зерттеу

2. Өлшеуіш приборлармен және физикалық
шамаларды өлшеу әдістерімен танысу

3. Физикалық шамалардың арасындағы сандық
байланыстарды тағайындау

4. Физикалық тұрақтыларды анықтау

5. Техникалық приборлармен және қондырғылармен
таныстыру
Оқушылардың өздерінің өз бетінше ізденіп,
қосымша әдебиеттерді оқып әр түрлі бақылаулар
жасап өлшеп, зерттеп, талдап, өзінше қорытынды
жасауға, өз пікірін баяндай білуге басқалардың
ойларына сын көзбен қарауға үйретеді.
Табиғаттағы орын алатын сан алуан өзгерістерді
бақылап, табиғаттың таңғажайып құбылыстарын ұғынып
өз бетінше қорытынды жасай білуге дағдыландыру;
Оқушылардың
Физика –
техникалық
білімдерін толықтыру,
тереңдету,
кеңейту,
дамыту Оқушылардың
шығармашылық және
конструкциялық
қабілеттерін
арттыру

Оқушылардың
политехникалық
білімдерін
тереңдету және
дағдыларын
қалыптастыру
Мұғалімнің Экскурсияны
экскурсия өткізу
объектісімен жоспарын
алдын жасау
ала танысуы

Экскурсия
Экскурсия өткізу
өткізуге
оқушыларды
даярлау, оларға
жеке тапсырмалар
беру Экскурсияны
қортындылау
2. Үйден мектепке дейінгі
жүрген жүрісінің орташа 1. Үйдегі ыдыстардың
жылдамдығын анықтау; сыйымдылығын
анықтау;

Үйде 3.Табандарына түсіретін
жасалынатын қысымдарын анықтау;
физикалық
тәжірибелер
4. Электресептегіш мен
арқылы үйге бақылаулар: 5. Футбол добының
жұмсалатын диаметрін ағаш
электрэнергиясын сызғышпен өлшеу.
ың құнын есептеу. Т.б.

Ұқсас жұмыстар
Математикадан факультативтік курстар
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ
Сыныпта тыс жұмыстар
Бақылау сабақтары
Қазақстандағы экскурсиялық істің дамуы мен қалыптасуы
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Дүниетану сабақтарының әдістемелік жиынтық
Туризмдегі қызмет көрсету түсінігі
Дуалды оқыту
Сынып жетекшісі қызметін ұйымдастыру
Пәндер