Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімдік жоспары


Slide 1

Мақсаты:

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы көмекші сөздердің сөйлемдегі қызметін және ерекшеліктерін ажыратып үйренеді, тілдің қызметін сипаттайды.

Нәтиже:

Көмекші сөздердің анықтамасын, қызметі мен ерекшелігін ажырата алады, тілдің қызметін сипаттай алады, сөйлеу тілі және жазба тілінің айырмашылығын біледі, қолдану аясын суреттей алады.

Бағалау

Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімдік жоспары

Хасенова Жұлдыз Қолымжайқызы

6 сынып қазақ тілі пәні

Slide 2

Сабақтың тақырыбы

мақсаты

Сабақтың нәтижесі

Негізгі дерек көздері

Одағайдан өткенді қайталау

Одағайды табуға, түрлерін ажыратуға, сөйлемдегі қызметін анықтауға үйренеді.

Одағайдың анықтамасын береді, сипаттайды, сөйлемде одағайды таба алады және қызметін анықтайды, түрлерін ажырата алады

Оқулық, интербелсенді тақта, ұялы телефон, үлестірме карточкалары, семантикалық карталар, бағалау парақтары

Шылау

Шылауға анықтама береді, басқа сөз таптарынан айырмашылығын, қызметін ажыратып үйренеді

Шылауға анықтама береді, айырмашылығы мен қызметін анықтай алады, сөйлемде шылауларды таба алады, сипаттайды.

Оқулық, дәптер, интербелсенді тақта,, моноблоктар, бағалау парақтары.

Шылаудың түрлері

Шылаудың түрлерін ажыратады, сөйлемдегі қызметін анықтап үйренеді.

Сөйлемде шылаудың түрлерін ажырата алады, қызметін анықтайды.

Оқулық, интерактивті тақта, плакаттар, түрлі түсті қарындаштар мен маркерлер, суреттер.

Шылаудың емлесі

Шылаудың жазылуына мән беріп, тыныс белгілерін қоюға үйренеді

Шылаудың жазылуын үйренеді, тыныс белгілерін қояды.

Оқулық, дәптер, интербелсенді тақта, карточкалар, бағалау парақтары.

Тіл мәдениеті

Тіл және мәдениет туралы түсінік береді, тілдің қызметін сипаттайды, қолдану аясын талдайды.

Тіл мәдениеті туралы түсінік алады, тілдің қызметін сипаттай алады, сөйлеу тілі және жазба тілінің айырмашылығын біледі, қолдану аясын суреттейді.

Бағалау парақтары, алдын ала берілген ғаламтордан алынған ақпараттар, презентация, маркерлер, оқулық, сызба, суреттер, бағалауға арналған фигуралар.

Slide 3

Болашаққа жоспарым: Сабақтарымда бағдарламаның жеті модулі қамтылған сабақ жоспарын құрып отыру. Оқуды және оқытуды жүйелі бағалау. Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. Өз ойын еркін жеткізе алуға үйрету

Сабақтың тақырыбы

Бәрін қоса есептегенде

Әдіс-тәсілдер

Одағайдан өткенді қайталау

Топқа мақал мәтелдер арқылы бөлемін, Үлгерімі жоғары, орташа және төмен балаларға деңгейлік тапсырма беремін. Сабақ мақсатына қол жеткізуге көмектесемін.

«Ойлан, тап», insert, топтық жұмыс, драмалық ойын, деңгейлік тапсырма, семантикалық карта

Шылау

Топты бойларына қарай бөлемін, жақсы оқитын оқушыға жаңа тақырып бойынша алдын ала ғаламтордан алынған ақпараттар жинау, деңгейлік тапсырма (сәйкестікті табу, эссе, сұраққа жауап )

Жұптық жұмыс, insert, топтық жұмыс, фишбоун, кім шапшаң, уақыт шеңбері

Шылаудың түрлері

Рольдік ойын арқылы оқушылардың актерлік қабілетін байқаймын, дарынды оқушы сатылай кешенді талдау ға арналған сөйлемдер беру арқылы ойын дамытамын, үлгерімі орташа оқушыға жекелей тапсырма (бос тор көзді толтыру) беремін

Араб грамотасы, миға шабуыл, insert, топтық жұмыс, ДЖИКСО, сәйкестікті табу, синквейн

Шылаудың емлесі

Топқа бөліну үшін 1, 2, 3, 4 деп саналады. 4 топқа бөлінеді. Рольдік ойын арқылы оқушылардың актерлік қабілетін байқаймын, «Зигзаг» әдісі арқылы әр баланың сыни ойлау қабілеттерін дамытамын және «стикердегі 10сұрақ» әдісі арқылы ойларын жинақтаймын

Жұптық жұмыс, insert, зигзаг әдісі, деңгейлік тапсырма, стикердегі 10 сұрақ

Тіл

мәдениеті

Бұл сабақта оқушылар жұппен жұмыс істейді, сондықтан оларды түрлі-түсті шляпалармен бөлемін. Әр оқушыға тапсырма шляпаның түсіне қарай беріледі және деңгейлік тапсырмамен (сөйлемнен көмекші сөздерді тап, әңгімеле, морфологиялық талдау жаса) беремін.

Insert, топтық жұмыс, ойланудың алты қалпағы, кластер құру


Ұқсас жұмыстар
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқытудың тұғырлары
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Жеті модульді мұғалімдер тобының оқу ықпалдастыру, оқудың бағдарламасын әрбір кезеңінің басынан тізбектелген сабақтар бастап соңына дейін алға топтамасына айналдыру
экономикалық институттар,меншік және кәсіпкерлік
ЖЕРГІЛІКТІ БАСҚАРУ ОРГАНДАРЫНДА ІС- ӘРЕКЕТТІ ЖОСПАРЛАУ
Сүтқоректілердің бүршік
Шағын жинақты мектептегі бір пәнділік, бір тақырыптық сабақтарды дұрыс ұйымдастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz