Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімдік жоспары




Презентация қосу
Тізбектелген сабақтар топтамасының
орта мерзімдік жоспары
Хасенова Жұлдыз Қолымжайқызы
6 сынып қазақ тілі пәні
Мақсаты:
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы көмекші сөздердің сөйлемдегі қызметін
және ерекшеліктерін ажыратып үйренеді, тілдің қызметін
сипаттайды.
Нәтиже:
Көмекші сөздердің анықтамасын, қызметі мен ерекшелігін ажырата
алады, тілдің қызметін сипаттай алады, сөйлеу тілі және жазба
тілінің айырмашылығын біледі, қолдану аясын суреттей алады.

Бағалау
Сабақтың тақырыбы Сабақтың нәтижесі Негізгі дерек көздері
мақсаты
Одағайдан өткенді қайталау Одағайдың анықтамасын береді, Оқулық, интербелсенді тақта,
Одағайды табуға, түрлерін ажыратуға, сипаттайды, сөйлемде одағайды ұялы телефон, үлестірме
сөйлемдегі қызметін анықтауға таба алады және қызметін карточкалары, семантикалық
анықтайды, түрлерін ажырата карталар, бағалау парақтары
үйренеді. алады

Шылау Шылауға анықтама береді, Оқулық, дәптер, интербелсенді
Шылауға анықтама береді, басқа сөз айырмашылығы мен қызметін тақта,, моноблоктар, бағалау
таптарынан айырмашылығын, анықтай алады, сөйлемде парақтары.
шылауларды таба алады,
қызметін ажыратып үйренеді сипаттайды.

Шылаудың түрлері Сөйлемде шылаудың түрлерін Оқулық, интерактивті тақта,
Шылаудың түрлерін ажыратады, ажырата алады, қызметін плакаттар, түрлі түсті
сөйлемдегі қызметін анықтап үйренеді. анықтайды. қарындаштар мен маркерлер,
суреттер.

Шылаудың емлесі Шылаудың жазылуын үйренеді, Оқулық, дәптер, интербелсенді
Шылаудың жазылуына мән беріп, тыныс белгілерін қояды. тақта, карточкалар, бағалау
тыныс белгілерін қоюға үйренеді парақтары.

Тіл мәдениеті Тіл мәдениеті туралы түсінік Бағалау парақтары, алдын ала
Тіл және мәдениет туралы түсінік алады, тілдің қызметін сипаттай берілген ғаламтордан алынған
береді, тілдің қызметін сипаттайды, алады, сөйлеу тілі және жазба ақпараттар, презентация,
тілінің айырмашылығын біледі, маркерлер, оқулық, сызба,
қолдану аясын талдайды. қолдану аясын суреттейді. суреттер, бағалауға арналған
фигуралар.
Сабақтың Бәрін қоса есептегенде Әдіс-тәсілдер
тақырыбы
Одағайдан Топқа мақал мәтелдер арқылы бөлемін, «Ойлан, тап», insert, топтық
Үлгерімі жоғары, орташа және төмен жұмыс, драмалық ойын,
өткенді балаларға деңгейлік тапсырма беремін. деңгейлік тапсырма,
қайталау Сабақ мақсатына қол жеткізуге
көмектесемін.
семантикалық карта Болашаққа
Топты бойларына қарай бөлемін, жақсы Жұптық жұмыс, insert,
жоспарым:
Шылау оқитын оқушыға жаңа тақырып бойынша топтық жұмыс, фишбоун,
алдын ала ғаламтордан алынған ақпараттар кім шапшаң, уақыт шеңбері Сабақтарымда
жинау, деңгейлік тапсырма (сәйкестікті табу, бағдарламаның жеті
эссе, сұраққа жауап )
модулі қамтылған сабақ
Рольдік ойын арқылы оқушылардың актерлік Араб грамотасы, миға жоспарын құрып отыру.
Шылаудың қабілетін байқаймын, дарынды оқушы шабуыл, insert, топтық
түрлері сатылай кешенді талдау ға арналған жұмыс, ДЖИКСО, Оқуды және оқытуды
сөйлемдер беру арқылы ойын дамытамын, сәйкестікті табу, синквейн
үлгерімі орташа оқушыға жекелей тапсырма жүйелі бағалау.
(бос тор көзді толтыру) беремін
Сыни тұрғыдан ойлауды
Топқа бөліну үшін 1,2,3,4 деп саналады. 4 Жұптық жұмыс, insert, дамыту.
Шылаудың топқа бөлінеді. Рольдік ойын арқылы зигзаг әдісі, деңгейлік
емлесі оқушылардың актерлік қабілетін байқаймын, тапсырма, стикердегі 10 Өз ойын еркін жеткізе
«Зигзаг» әдісі арқылы әр баланың сыни сұрақ
ойлау қабілеттерін дамытамын және алуға үйрету
«стикердегі 10сұрақ» әдісі арқылы ойларын
жинақтаймын

Тіл Бұл сабақта оқушылар жұппен жұмыс Insert, топтық жұмыс,
істейді, сондықтан оларды түрлі-түсті ойланудың алты қалпағы,
мәдениеті шляпалармен бөлемін. Әр оқушыға тапсырма кластер құру
шляпаның түсіне қарай беріледі және
деңгейлік тапсырмамен (сөйлемнен көмекші
сөздерді тап, әңгімеле, морфологиялық
талдау жаса)беремін.

Ұқсас жұмыстар
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқытудың тұғырлары
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Жеті модульді мұғалімдер тобының оқу ықпалдастыру, оқудың бағдарламасын әрбір кезеңінің басынан тізбектелген сабақтар бастап соңына дейін алға топтамасына айналдыру
экономикалық институттар,меншік және кәсіпкерлік
ЖЕРГІЛІКТІ БАСҚАРУ ОРГАНДАРЫНДА ІС- ӘРЕКЕТТІ ЖОСПАРЛАУ
Сүтқоректілердің бүршік
Шағын жинақты мектептегі бір пәнділік, бір тақырыптық сабақтарды дұрыс ұйымдастыру
Пәндер