Шығармашылық қабілетін дамыту




“Жас бала - жас бір шыбық. Жас күнінде қай түрде иіп тастасаң, өскенде сол иілген күйінде қатып қалмақ. Баланы тәрбие қылу тұрмыс майданында ақылымен, әдіспен күресе білетін адам шығару деген сөз. Қалса өзін, асса барлық адам баласын әділ жолмен өрге сүйрейтін ер шығару деген сөз!”
М. Жұмабаев

Мақсатым
Оқушыға өз бетімен білім алуға мүмкіндік беретін жағдай туғызу
Есте сақтау қабілетіне көп жүк түсірмей керісінше, ақыл- ой механизмі оқушыларға әрі қарай олардың өз бетімен шығармашылық ізденіспен жұмыстануына, білім алуына бағыттау.
Оқу материалын оқушыға дайын күйінде көрсетпей, оқушымен бірлесіп, шығармашылық іс- әрекетті ұйымдастыра отырып, оларды шешудің тәсілдерін, жолдарын іздестіруге дағдыландыру.

Мұғалімнің міндеті:
Оқушы берілген тақырыптың мазмұнын ашып, көрсете білу, өзінің жинаған материалын, берілген тақырыптағы негізгі ойды анықтайтындай етіп іріктеуге өз туындысын ұтымды аяқтап шыққанға дейін оны назарынан тыс қалдырмай, шығармашылық бағыт - бағдар беріп отыруы.

Ұстаз еңбегі оқушы білімінен көрінеді.
Ұстаз еңбегінің күрделілігі әрбір оқушы жүрегіне жол таба білуінде өзін, өмірді, әлемді танып білуге. Қоғам алдындағы жауапкершілік қасиеттерін сезіндіре білуінде.

Ұстаз бойындағы қасиеттер:
-мұғалім өз шәкіртінің қасиеттерін аша білу;
ой-өрісі кең, жан - жақты білімді, өз мамандығының шебері болуы;
Өз білімін үнемі шыңдап отыруы керек;
Оқушының шығармашылығын дамыту;

Шәкіртімнен мынадай қасиеттерді күтемін:
Оқушы өз біліміне берік болуы тиіс;
Сабаққа деген құлшынысы болуы тиіс;
Оқушы білімі, талғамы барлық пәнге дұрыс көзқараста болғаны жөн;
Оқушылардың шығармашылық ізденістерінің болуы тиіс;

Ана тілі сабақтарында оқушыларды шығармашылыққа баулу үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Тақырыпты мазмұнына қарай жинақтау
Арнаулы бір тақырыпқа пікірталас тудыру
Логикалық ойлауын дамытатын ойындармен берілетін тапсырмаларды шешу
Әңгіменің ұқсастығын салыстыру
Қиялдау арқылы сурет салғызу, рөлдерге бөліп оқыту
Берілген тапсырманы түрлендіруге бағытталған жұмыс
Ұнатқан кейіпкеріне мінездеме беру
Ой шапшаңдығын, сөз байлығын дамытуда өлең шумақтарын құрастыру

Ана тілі сабағындағы оқушының шығармашылық даму кезіндегі қалыптасатын дағдылары
Өз-ойын, пікірін жеткізе білу
Ізденгіштікке ұмтылу
Ой-өрісін, ұғымын кеңейту
Байқампаздығын дамыту
Құбылыстарды шынайы бағалай білу
Өз сөзін айту мүмкіндігін қалыптастыру
Толық фантазиялық еркіндігі
Орфаграфиялық сауаттылық нығайту

Жеткен жетістігім:
Оқушы өз бетімен жұмыс істеуге дағдыланды;
Білім деңгейі төмен оқушы отырып қалмай, ізденіп, тырысып еңбектенеді;
Тапсырма күрделенген сайын оқушының ойлау қабілеті артады;
Сөйлемді дұрыс құру дағдыларын игереді;
Белгілі бір сюжетке, суретке тақырып қоя біледі;
Жоспар бойынша өз ойларын баяндауға, шығарманы талдауға дағдыланады;
Мұғалімнің басшылығымен қызықты іс - әрекеттері туралы әңгімелеуді үйренеді;
Әр оқушы өз білім деңгейіне, шыармашылық қабілетіне қарай бағаланады;

Сапа көрсеткіші



Тақырыбы: “Туған елім - Қазақстан”
Мақсаты:
1. Оқушыға өз бетімен білім алуға мүмкіндік беретін жағдай туғызу.
2. Есте сақтау қабілетіне көп жүк түсірмей, керісінше, ақыл-ой механизмі оқушыларға әрі қарай олардың өз бетімен шығармашылық ізденіспен жұмыстануына, білім алуына бағыттау.
3. Оқу материалын дайын күйінде көрсетпей, оқушымен бірлесіп, шығармашылық іс-әрекетті ұйымдастыра отырып, оларды шешудің тәсілдерін, жолдарын іздестіруге дағдыландыру.
Көрнекілігі:
Тақырыпқа байланысты суреттер, тірек сызба, топтастыру. Слайд.
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Сабақтың әдісі:
Сұрақ - жауап, топтастыру, сын тұрғысынан ойлау технологиясы.

І. Ұйымдастыру бөлімі:
Қайырлы таң, достым!
Қайырлы күн болсын.
Аптаның әр күні
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кіл бестіктер болсын!
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Т. Молдағалиевтің “Боз қырау” өлеңін жатқа сұрау.
ІІІ. Жаңа сабақ.

Құпия кілт.
1
10
12
2
3
6
24
16
5
18
33
19
7
27
100
50
90
80
20
40
Т
у
ғ
а
н
е
і
л
Қ
а
з
а
қ
с
а
м
-
т
н

Мағынаны тану
Қазақ халқы
Ержүрек
Достыққа адал
Бауырмал
Қонақжай

Топтастыру:
Туған елім - Қазақстан
Құлсары
Қазақстан Республикасы
Отан
Отбасы
Туған жер
Мекенім







ІV. Ізденгіштікке ұмтылу
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Кешкі ауылды суреттейтін мәтінді тауып әңгімеле
“Туған жер”
“Ыстық қой, шіркін туған жер”
Халқымыздың қасиетті тілі туралы айтылған өлеңді тап
“Туған өлкем”
“Отан туралы”
“ Астана”
Өзің білетін өлеңді жатқа айт

V. Ой-өрісін, ұғымын кеңейту (әр топқа берілген тақырып пен сөз тіркестері арқылы әңгіме жазу)
Табиғат көрінісі:
Сөз тіркестері: ағынды өзен, асқар тау, алтын дәнді дала, нұрын төккен күн, жұпар сепкен гүл, ақ күмістей қала.
Кешкі ауыл:
Сөз тіркестері: Қоңырсыған сүт, қайнатқан қаймақ иісі, түтіннің жағымды иісі.
Ауыл адамдары:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz