Дауыстық жаттығулар мен айтыс өнерін дамыту арқылы Бүгін қай күн әнін оқыту сабақ жоспары


Slide 1

Қош

келдіңіздер!

Slide 2

Жүректен

жүрекке

Slide 3

Дауыс жаттығуы

1. М: Күй сандықты ашайық

О: до - до - до

М: Тілдерін біз бастайық

О: до - до - до

М: Бас дыбысты бастайық

О: до - до - до

М: Жайлап әнге салайық

О: до - до - до

Бірге: До, ре, ми, фа, соль, ля, си, до

До, си, ля, соль, фа, ми, ре, до

2. М: Шалқып шығар сонда күй

О: до - до - до

М: Бәрі до - дан басталар

О: до - до - до

М: до - ны қоштар басқалар

О: до - до - до

М: до - ны қоштар басқалар

О: до - до - до

Бірге: До, ре, ми, фа, соль, ля, си, до

До, си, ля, соль, фа, ми, ре, до

Slide 4

ІІ. Үй

тапсырмасын

сұрау

Дауыс жаттығуынан кейін

«Не деу керек?»

әнін сұрау.

Slide 5

ІІІ. Білімді

жан - жақты

тексеру

Slide 6

6. Ұлттық музыка аспаптарын ата?

1. Айтыс өнері деген не?

2. Айтыстың түрлерін ата?

3. Жартылық нота нешеуге саналады?

4. ¾ өлшемі нешеге саналады?

5. Бірінші сызықтағы дыбыс?

Slide 7

Айтысқа

дайындал!

Сабақтың тақырыбы:

Slide 8

Мақсаты

Білімділігі: Қазақ халқының шешендік сөз өнерін, суырып - салмалық қасиетін қалыптастырып, С. Мұхамеджановтың «Бүгін қай күн?» әнін үйрету.

Дамытушылығы: Балалардың шығармашылық қасиеттерін тыңдап, ой - өрісін кеңейту, музыкалық, есте сақтау қабілетін дамыту.

Тәрбиелілігі:Халқымыздың әдет - ғұрпын сақтауға, адамгершілікке, тапқырлыққа, ұқыптылыққа, білімділікке тәрбиелеу.

Slide 9

Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту

Сабақтың типі: Аралас сабақ

Әдісі: түсіндірмелі, сұрақ - жауап, СТО әдісі:«араласқан сөздер»,

«сиқырлы таяқша».

Көрнекіліктер: баян аспабы, ұрмалы аспаптар, интерактивті тақта.

Пәнаралық байланыс: ана тілі, өнер.

Slide 10

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Сабақтың

барысы:

Slide 11

IV.

Жаңа сабақ.

Slide 12

V. Ән үйрету:

Араласқан сөздер:

Slide 13

Әннің 2 - шумағын бірден құрастырып орындайды.

Әннің 3 - шумағын бірден құрастырып орындайды.

Кітаппен

жұмыс

ІІ топ

І топ

Slide 14

1. - Бүгін қай күн?

- Дүйсенбі.

- Ертең қай күн?

- Сейсенбі.

- Оят онда Дүйсенді,

Оят онда Сейсенді,

Сабағынан қалмасын.

2. - Бүгін қай күн?

- Сәрсенбі.

- Ертең қай күн?

- Бейсенбі.

- Оят онда Сәрсенді,

Оят онда Бейсенді,

Сабағынан қалмасын.

3. - Бүгін қай күн?

- Жұма ғой.

- Ертең қай күн?

- Сенбі ғой.

- Тұрсын онда Жұмажан.

Тұрсын онда Сенбіжан,

Сабағынан қалмасын.

4. - Бүгін қай күн?

- Жексенбі.

- Демалыс та тез келді!

- Оят онда Жексенді,

Дүйсен, Сейсен, Сәрсенді,

Асыр салып ойнасын.

Өлеңін жазған: Ш. Мұхамеджанов

Әнін жазған: С. Мұхамеджанов

Бүгін қай күн?

Slide 15

Оқу, білім

туралы жеті

мақал - мәтел айту

Slide 16

«Ұйқасын тап»

Үні ғажап,

Дүлдүл,

Бақта сайрар . . .

Өзінше ноян,

Қорқақ кім? . . .

қоян

Бата алмас түлкі,

Үсті тікен . . .

кірпі

Алмастан тыным, Шабады . . .

құлын

Жағасында бұлақ,

Жайылып жүр . . .

Сылдыр қағып,

Таудан құлап.

Жатыр ағып,

Мөлдір . . .

бұлақ

Дертке дауа, шипалы,

Витаминді күш - қуат.

Дәрімен құртпрай жүйкені,

Ауылға бар, іш . . .

шұбат

бұлбұл

лақ

Slide 17

Жеті

жұмбақ

Slide 18

І топ

ІI топ

Slide 19

Бұл нотаның қарашы сен тұрпына

Аумай ұқсап тұруын - ай шырпыға.

Көңіл құсын ұшырдым,

Досқа шаттық ұсындым.

Бар ұлтқа ортақ бір тілді

Айдармасыз түсіндім

Үтірге ұқсас кілт

Түзу бес жол бойында

Ұқсас бейне оюға

Ноталарды қырағы

Дәу күзетіп тұрады

Бір нотаны деп қаласыз жетіме,

Төңкересіз өте ұқсас екіге.

Қос жалауша көтеріп,

Бір нота тұр өте нық.

Әрі әріп, әрі сан,

Қай нота, айтшы, танысаң.

(Музыка)

(Сегіздік нота)

(Бас кілті)

(Он алтылық нота)

(Бүтін нота 0)

(Скрипка кілті)

(Ширектік нота) .

Slide 20

Ана

бала

5

Әке

білім

10

10

Slide 21

Білімді

бекіту.

УІ. Білімді

бекіту

Slide 22

УІІІ. Сабақты

қорытындылау

«Сиқырлы таяқша». Мұнда таяқша арқылы оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін және өз пікірлерін айтады.

Slide 23

VIII. Үйге тапсырма:

«Бүгін қай күн?» әнін жаттау.

Жеті атаңды біліп кел.

IХ. Бағалау

Slide 24

Тыңдағандарыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Балабақшада сәулет өнерін оқыту мен тәрбиелеудің әдістемесі
Мектепке дейінгі жастағы балаларға бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі мен шығармашылық қабілеттерді дамыту әдіс-тәсілдері
Мектепке дейінгі жастағы балаларға бейнелеу өнерін оқыту: сабақ жоспарлау принциптері мен әдістемелік негіздері
Бірліктерді қосу және азайтуға келтіру арқылы есептеу тәсілдері: сабақ жоспары мен жаттығулар
Бастауыш сыныпта ауызекі сөйлеу қабілеттерін логикалық тапсырмалар арқылы дамыту: мақсаттары, міндеттері және жаттығулар
Диалогтік оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту: әдістемелік негіздер мен артықшылықтары
Мектеп жасына дейінгі балаларды дене тәрбиесі арқылы оқыту, тәрбиелеу және дамыту әдістемесі
Монтессори әдісімен балабақшада математика: сабақ жоспары мен жаттығулар
Шешендік сөздер арқылы адамгершілік пен сөйлеу өнерін тәрбиелеу
Ашық сабақ: Компьютердің логикалық элементтері - сабақ жоспары мен жаттығулар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz