Үтірге ұқсас кілт




Презентация қосу
Қош
келдіңіздер!
Жүректен
жүрекке
Дауыс жаттығуы
1. М: Күй сандықты ашайық
О: до – до – до
М: Тілдерін біз бастайық
О: до – до – до
М: Бас дыбысты бастайық
О: до – до – до
М: Жайлап әнге салайық
О: до – до – до
Бірге: До, ре, ми, фа, соль , ля, си, до
До, си, ля, соль, фа, ми, ре, до
2. М: Шалқып шығар сонда күй
О: до – до – до
М: Бәрі до – дан басталар
О: до – до – до
М: до – ны қоштар басқалар
О: до – до – до
М: до – ны қоштар басқалар
О: до – до – до
Бірге: До, ре, ми, фа, соль , ля, си, до
До, си, ля, соль, фа, ми, ре, до
ІІ. Үй
тапсырмасын
сұрау
Дауыс жаттығуынан кейін
«Не деу керек?»
әнін сұрау.
ІІІ.Білімді
жан - жақты
тексеру
1. Айтыс өнері деген не?
2. Айтыстың түрлерін ата?
3. Жартылық нота нешеуге саналады?
4. ¾ өлшемі нешеге саналады?
5. Бірінші сызықтағы дыбыс?
6. Ұлттық музыка аспаптарын
ата?
б ы :
т а қ ыры
қ т ы ң
С а б а

Айтысқа
дайындал!
Мақсаты
Білімділігі: Қазақ халқының шешендік сөз өнерін, суырып –
салмалық қасиетін қалыптастырып, С.
Мұхамеджановтың «Бүгін қай күн?» әнін үйрету.

Дамытушылығы: Балалардың шығармашылық
қасиеттерін тыңдап, ой - өрісін кеңейту,
музыкалық, есте сақтау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі:Халқымыздың әдет – ғұрпын сақтауға,
адамгершілікке, тапқырлыққа,
ұқыптылыққа, білімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Әдісі: түсіндірмелі, сұрақ – жауап,
СТО әдісі:«араласқан сөздер»,

«сиқырлы таяқша».
Көрнекіліктер: баян аспабы, ұрмалы
аспаптар, интерактивті тақта.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, өнер.
Сабақтың
барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:
IV.
Жаңа сабақ.
V. Ән үйрету:
Араласқан сөздер:
Кітаппен
жұмыс
І топ
Әннің 2 - шумағын
бірден құрастырып
орындайды.
ІІ топ
Әннің 3 – шумағын бірден
құрастырып орындайды.
Бүгін қай күн?
Өлеңін жазған: Ш. Мұхамеджанов
Әнін жазған: С. Мұхамеджанов
1. - Бүгін қай күн? 3. - Бүгін қай күн?
- Дүйсенбі. - Жұма ғой.
- Ертең қай күн? - Ертең қай күн?
- Сейсенбі. - Сенбі ғой.
- Оят онда Дүйсенді, - Тұрсын онда Жұмажан.
Оят онда Сейсенді, Тұрсын онда Сенбіжан,
Сабағынан қалмасын. Сабағынан қалмасын.

2. - Бүгін қай күн? 4. - Бүгін қай күн?
- Сәрсенбі. - Жексенбі.
- Ертең қай күн? - Демалыс та тез келді!
- Бейсенбі. - Оят онда Жексенді,
- Оят онда Сәрсенді, Дүйсен, Сейсен, Сәрсенді,
Оят онда Бейсенді, Асыр салып ойнасын.
Сабағынан қалмасын.
Оқу,білім
туралы жеті
мақал – мәтел айту
«Ұйқасын тап»
Өзінше ноян,
Қорқақ Бата алмас түлкі,
кім?... Үсті тікен...

қоян кірпі
Алмастан тыным,
Жағасында Шабады....
бұлақ, құлын
Жайылып жүр...
лақ Сылдыр
қағып,
Дертке дауа, шипалы,
Таудан құлап.
Витаминді күш – қуат.
Дәрімен құртпрай Жатыр ағып,
жүйкені, Мөлдір... бұлақ
Үні ғажап,
Ауылға бар, іш...
шұбат Дүлдүл,
Бақта
сайрар... бұлбұл
Жеті
жұмбақ
І топ

ІI топ
Көңіл құсын ұшырдым, Әрі әріп, әрі сан,
Досқа шаттық Қай нота, айтшы, танысаң.
ұсындым.
Бар ұлтқа ортақ бір
тілді
(Бүтін нота 0)
(Музыка)
Айдармасыз түсіндім
Үтірге ұқсас кілт
Бір нотаны деп қаласыз
жетіме, (Бас кілті)
Төңкересіз өте ұқсас екіге.
Қос жалауша көтеріп,
(Сегіздік нота) Бір нота тұр өте нық.
Түзу бес жол
бойында (Он алтылық нота)
Ұқсас бейне оюға Бұл нотаның қарашы сен тұрпына
Ноталарды қырағыАумай ұқсап тұруын – ай шырпыға.
Дәу күзетіп тұрады
(Скрипка кілті) (Ширектік нота).
10
білім

Әке
бала
Ан
а
• Білімді
УІ. Білімді
бекіту

бекіту.
УІІІ. Сабақты
қорытындылау

«Сиқырлы таяқша».
Мұнда таяқша арқылы
оқушылар бүгінгі сабақтан
алған әсерлерін және өз
пікірлерін айтады.
VIII. Үйге тапсырма:

«Бүгін қай күн?» әнін жаттау.
Жеті атаңды біліп кел.

IХ. Бағалау
Тыңдағандарыңызға рахмет

Ұқсас жұмыстар
Клеткаға дейінгі ағзалар
Диодты кілттер
Сандар
Криптографиялық әдістер
Бір өлшемді массивтер
Rsa алгоритмі
Journal Finder - қолжазбаңыздың көлеміне сәйкес келетін Elsevier журналдарын ұсыну үшін машиналық оқыту алгоритмін пайдаланатын құрал
Ашық кілт криптографиясы
Ашық мәтін
Іздеу. Іздеу есептерінің шешілімі. Іздеу: қайтару арқылы теріп алу
Пәндер