Рационал сандар


Slide 1

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, “№ 47 жалпы орта білім беретін мектеп”, математика пәні мұғалімі

Бейсенова Айгүл Ерсеновна

Slide 2

19. 11. 2013 ж Рационал сандарды азайту. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығы.

Slide 3

Мақсаты:

А) Білімділік: Рационал сандарды азайта білуге үйрету; Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын таба білуге дағдыландыру.

Ә) Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру;

Б) Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.

Slide 4

1. Үй тапсырмасын тексеру

1. Cұрақ-жауап

2. «Топтастыру стратегиясы»

2. Жаңа тақырыпты түсіндіру;

3. Оқулықпен жұмыс

4. Табиғатпен байланыс “Ойлан, тап!” ойыны

5. «Сергіту сәті» (логикалық сұрақтар, жұмбақтар)

Slide 5

ІІ. Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу

- 12 + ( - 24 )

- 36

12

- 12

Slide 6

Кез-келген

теріс сан оң саннан

кіші

тең

үлкен

Slide 7

а

кез - келген теріс сан нөльден

а > 0

a < 0

a = 0

Slide 8

Қарама - қарсы

сандардың

қосындысы

0-ге тең

1- ге тең

-1 -ге тең

Slide 9

Координаталық түзу бойында

-3, 2 саны -3 тің

Оң жағында

Қарама-

қарсы

Сол жағында

Slide 10

«Топтастыру стратегиясы»

Натурал сандар

Сандардың түрлері

Қарама-қарсы сандар

Бүтін сандар

Рационал сандар

Теріс сандар

Оң сандар

Slide 11

1. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек:

ІІІ. Жаңа сабақты оқып үйрену

a-b=a+(-b) .

Slide 12

-18-14=-18+(-14) =-32

2. Нақтылы мысалдар қарастырайық

4, 9- (+6, 2) = 4, 9+(-6, 2) =-1, 3

(-5) - (-2 ) =-5+2 = - 2

(+ ) = +( ) =

1-мысал

2-мысал

3-мысал

4-мысал

3

1

3

1

3

2

3

3

1

4

5

3

17

5

4

1

20

Slide 13

2. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек:

Slide 14

Есеп №1:

9-(-5) =

0

В

О

-5

А

Шешуі:

9

Жауабы: 14 бірлік

Егер А(-5) және В(9) болса, АВ кесіндісінің ұзындығы неге тең?

9+5= 14

Slide 15 Slide 16

№490 (2)

Айырманы табыңдар

(-5, 6) -(-5, 6) =

(-2, 9) -(-4, 3) =

(-9, 2) -(-5, 3) =

№496 (2)

Координаталық түзудегі АВ, СD, EF, KLкесіндісінің

ұзындығын табыңдар:

a) А(-7) ; B(2) б) E(-6) ; F(-2)

ә) C(-5) ; D(1) в) K(-4) ; L(0)

-5, 6+5, 6=0

-2, 9+4, 3=1, 4

-9, 2+5, 3=-3, 9

AB= 2-(-7) =2+7=9

CD= 1-(-5) =1+5=6

EF= -2-(-6) =-2+6=4

KL= 0-(-4) =0+4=4

Slide 17

Табиғатпен байланыс

«Ойлан, тап!»

Slide 18

Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар

- 379 + 948 =

- 0, 81 + 0, 66 =

- 7, 6 + 19, 2 =

- 2, 6 - (- 1, 4) =

3, 2 - 6, 28 =

- 1408, 7 + 408 =

-817 + 817 =

- 13, 25 - 11, 05 =

- 0, 15

- 1000, 7

- 24, 3

-1, 2

569

0

- 3, 08

11, 6

Л

Н

О

М

ф

Г

И

А

Slide 19

Фламинго

Slide 20

Тынық мұхитының аралында үлкен тасбақалар өмір сүреді. Олардың үлкендігі соншалық, тіпті балалар олардың қауырсындарына отырып сырғанай алады. Бұл тасбақалардың аты келесі мысалдарда жасырынған.

Табиғатпен байланыс

Slide 21

Есептерді шеше отырып, тасбақаның атын анықтаңдар

- 42 + 18 =

- 3, 91 + 3, 91 =

15, 3 + (- 2, 3) =

12 - (-2) =

31 - 12 =

- 48 - 23 =

- 6, 1 + 6, 1 + 0 =

15 - 20 =

- 25 - (- 5) =

- 102, 08 - 0 =

0

- 5

19

- 24

- 102, 08

14

- 71

13

- 20

Е

Л

О

Д

С

М

Х

Р

И

Е

Slide 22

Дермохелис

Slide 23

Сергіту сәті

Slide 24

Логикалық сұрақтар:

Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса, оның салмағы қанша?

Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ неше бұрыш қалады?

Төрт қойдың неше аяғы бар?

Наурыз тойы кезі. Ат жарысы өтуде. Үш пар ат 60км шауып өтсе, әр ат неше км-ден шабады?

Нәрселерді санағанда,

Керек ол бізге ауадай.

Айтыңдаршы бұл қандай сан

Жан-жағыңа қарамай.

(Натурал сан)

(Рационал сандар)

Бүтін сан, бөлшек сандар,

Барлығы да бар онда.

Бұл қандай сан айтыңдаршы

Оң, теріс сан бәрі осында

Жұмбақтар:

(3кг)

(5 бұрыш)

(16 аяқ)

(60 км)

Slide 25

Т

Е

С

Т

Slide 26

-29 + 50 =

А) 79 Б) 21 В) -21

-4, 3 + 7, 5 =

А) 11, 8 Б) -3, 2 В) 3, 2

-1, 8 - (-9, 5) =

А) 7, 7 Б) 10, 3 В) -8, 7

Амалдарды орындаңдар:

Slide 27

Теңдеуді шешіңдер.

3, 8 + х = - 2, 7

А) -6, 5 Б) -1, 1 В) 0

Slide 28

Есептеңдер:

- 11, 9 + (-6, 7 +11, 9)

А) 6, 7 Б) 5, 6 В) -6, 7

- 9, 1 - (7, 6 - 9, 1)

А) 7, 6 Б) -6, 7 В) -7, 6

Slide 29

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Өзіңді тексер.

А

В

Б

А

В

Б

А

В

Б

А

В

Б

А

В

Б

А

В

Б

Slide 30

Қорытындылау

a-b=a+(-b) .

1. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек:

2. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек:

-3

0

2

С

Д

2 - (-3) =2+3=5

Slide 31

VІ. Үй тапсырмасы:

“Рационал сандарды азайту” тақырыбын оқу

2.

V. Оқушылар білімін бағалау

Slide 32

Назар қойып

тыңдағандарыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Иррационал сандар
Бөлшек сандар немересі
Нақты сандар жиыны
Теріс сандар
Рационал сандарды азайту
Натурал сандар
Бүтін сандар
Рационал сандарды азайту ережесін беріп, рационал сандарды азайту біліктілігін қалыптастыру
Бөліктеп интегралдау әдісі Рационал функцияны интегралдау
Рационал өрнектер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz