Шаршы тобына




Презентация қосу
ШҚО ШҚО Семей қаласы
№13 жалпы орта білім беретін мектеп
Бексолтанова Лязиза Жеңісханқызы
Ахметжанова Райкамал Ибитайқызы
Кикимов Әлібек Жұмабекұлы
“Эрудит”

зияткерлік
сайысы
5 “А”
6“А”

5 “Ә”
Сайыс барысы:
1. Таныстыру
2. “Білім” сайысы
3. Мақал-сөз мәйегі
4. “Фигуралар сөйлейді”
5. “Кім қырағы?”
6. Математикалық
жұмбақтар
7. “Қас- қағым сәт”
8. “Ізгі Дәстүр
Білім сайысы
“Үшбұрыш” тобына

1. Қандай сан
барлық
сандарға
қалдықсыз
бөлінеді?.
“Үшбұрыш” тобына

2. Әкемнің 7 ұлы
бар, оның әрбір
ұлының
қарындасы бар.
Сонда әкемнің
неше баласы бар?
“Үшбұрыш” тобына

3. Қандай
санның атының
жазылуында
қанша әріп
болса,
соншалық цифр
бар?.
“Үшбұрыш” тобына

4. Тәрелкеде 4
бауырсақты 4
балаға бір- бірден
және тәрелкеде
бір бауырсақ
қалатындай етіп
қалай бөліп беруге
болады?.
“Үшбұрыш” тобына

5. Менің
әкемнің баласы-
менің
туысқаным
емес. Ол кім?.
“Шаршы” тобына

1. Егер тырна бір
аяғымен тұрса 3
кг болады, ал екі
аяғымен тұрса
оның салмағы
қанша?
“Шаршы” тобына

2. Үстел беті
төртбұрышты.
Оның бір
бұрышын арамен
кесіп алсақ, неше
бұрыш қалады?
“Шаршы” тобына

3. Төрт қойдың
неше аяғы бар?
“Шаршы” тобына

4. Ағаш үстінде
100 торғай
отырады. Аңшы
оның 10 торғайын
атып алды.
Торғайдың
қаншасы қалды?
“Шаршы” тобына

5. 1 жұмыртқа 3
минутта піссе, 4
жұмыртқа неше
минутта піседі?
“Дөңгелек” тобына

1.Бөлменің 4
бұрышында бір-
бір мысықтан
отыр. Әр
мысықтың
алдында үш
мысықтан отыр.
Барлығы бөлмеде
“Дөңгелек” тобына

2. Ұшақ А
қаласынан В
қаласына 1 сағ 20
мин ұшады да,
қайтарда 80 минут
ұшады. Себебін
түсіндір?
“Дөңгелек” тобына

3. Үш пар ат 30 км
–ге шапса, әр ат
қанша км
шабады?
“Дөңгелек” тобына

4.Үш майшам
жанып тұрды,
Екеуін сөндірсе
нешеуі қалады?
“Дөңгелек” тобына

5. Екі адам 4 сағат
шахмат ойнады.
Олардың әр
қайсысы неше
сағат ойнады?
Мақал- сөз мәйегі
“Фигуралар
сөйлейді”
Демалыс сәті
“Кім қырағы?”
мат
е ема
р тик
и а
ш
комкп
ьюте тү
шеңб р зу
а қ
ер н
т а у п с ы
р д и е р те ң де
па а р и
р м у
с п ет
ш та
л к і т е
бө ам п
к л ә
Математикалық жұмбақтар
1. Бес ін, бес іннің
ауызы бір ін.
2.Отыз омыртқа,
Қырық қабырға,
Бәрін ұстап тұрған
Ауыз омыртқа.
3.Екі тыңшысы, отыз
екі бөрісі бар
4. Жүз мүйізі бар,
Үстінде киізі бар.
5. Шекер жейтін
аққұтан
Бір қазыққа байланды.
Аузына тістеп шекерін
Ол қазықты айналды.
6. Атадан 10 боламыз,
Бір- бір жастан арамыз.
Қосылып кейде
басымыз,
Азайып кейде қаламыз.
Бөлініп кейде арамыз,
Көбейіп те аламыз.
7. Айқасқан екі таяқ,
тұрады жоқты сұрап.
8. Дүниеде бүтін нәрсе бола
бермейді
Көңілге армандаған қона бермейді.
Бүтін нәрсе бөлігін көрсететін,
Қандай сан бар, достарым, пікір
демейді.
9. Нәрселерді санағанда
Керек ол бізге ayaдай
Айтыңдаршы бұл қандай
сан
Жан- жағыңа қарамай.
“Қас- қағым сәт”
1. Құмырысқа құдыққа
түсіп кетті. Құдықтың
биіктігі 10м. Ол күніне 3 м
жоғары шығады да,
шаршап 2 м төмен түседі.
Ол неше күнде сыртқа
шығады?
2. Бір топ үйрек ұшып
келеді. Біреуі алдында,
екеуі соңында;біреуі
соңында екеуі алдында;
біреуі екеуінің
ортасында;үшеуі бір-
бірінің соңында.
Үйректер нешеу?
3. Үш әкесі мен алты ұлы
серуенге шықты. Олар 42
алма сатып алды, әр
қайсысына алты алмадан
тиді. Бұл қалай болғаны?
4. Сәуледе бір бүтін, екі
жарты, 4 ширек алма
болды.Барлығы неше
алма?
5.Әсем поездың басынан
есептегенде 7- вагонда
отырды. Марина поездың
соңынан есептегенде 7-
вагонға отырды. Сонда
қыздар бір вагонда
болды. Поезда неше
вагон бар?
6.86 санын ешқандай
жазу жазбай 12- ге
арттыр.
7. 1 т мақта ауырма, 10ц
темір ауырма?
8. Сағаттың ¼ бөлігінде
неше минут бар?
9. Натурал санға қандай
санды қосқанда келесі
сан шығады?
10. Екі қолда 10 саусақ.
Сонда 10қолда неше
саусақ?
“Ізгі дәстүр”
йс
ра !
Жа да
р
ы ң
а йс
ар
Ж
Назарлаңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Бақытты сәт
Үшбұрыш тобына
Тапқырлар тобы
Шешеннің сөзі – мерген,  шебердің ісі – мерген. 7 сынып
Дөңгелек тобына
Төртбұрыштың бұрышы нешеу
Қазақ батырларын ата
Атырау мұнай және газ университеті
ПУТЕШЕСТВИЕБАЛЫҚ АННЫ
Ашық сабақ
Пәндер