Ақпараттық технологияны оқу процесінде қолдану арқылы оқушы




Презентация қосу
Тарих сабағында оқушылардың танымдық іс-әрекетін,
құзыреттілігін қалыптастыруда АКТ-ны пайдалану

Жаңақала жалпы орта білім беретін
мектебінің тарих, құқық пәнінің мұғалімі
Шакирова Жазира Муратовна
«Нашар мұғалім ақиқатты өзі айтып береді, ал жақсы
мұғалім оқушының өзін ізденуге жетелейді»

Ж.Дистерверг
Жұмыстың мақсаты:
• - оқушылардың теориялық білімі мен біліктерін іс
жүзінде қолдана білуге баулу;
• - іс-әрекетін басқару арқылы іздендіруге,зерттеу,ой
таласын туғызуға жетелеу;
• - шығармашылық ізденісін арттырып, өз бетінше
жұмыс істеу дағдысын игерту;
• - оқушылардың тарих пәніне деген қызығушылығын,
ғылымға деген құштарлығын арттыру.
Оқу процесінде АКТ-ны пайдалану
Ұстаздың міндеті – жеке тұлғаның өзіне, қоғамға қажетті
қабілеттерін қалыптастыру, дамыту және өз бетімен білім алуына, өзін
–өзі дамытуға қолайлы жағдай жасау. Осыған байланысты әр педагог
сапалы білім мен саналы тәрбие берудің тиімді жолдарын іздестіру
қажет, себебі ХХІ – ғасыр – білім беру жүйесін ақпараттандыру ғасыры.
Ақпараттық қоғамның негізгі талабы –оқушыларға ақпараттық
білім негіздерін беру, логикалық ойлау-құрылымдық ойлау қабілеттерін
дамыту, ақпараттық технологияны пайдалану дағдыларын
қалыптастыру және оқушы әлеуметінің ақпараттық сауатты болып
өсуі мен ғасыр ағымына бейімделе білуге тәрбиелеу, яғни ақпараттық
қоғамға бейімдеу.
Сол себепті тарихшы ұстаз өз пәнінің терең білгірі ғана болу емес,
теориялық, нормативтік – құқықтық, психологиялық – педагогикалық,
дидактикалық әдістемелік тұрғыдан сауатты және ақпараттық
компьютерлік технология құралдарының мүмкіндіктерін жан –
жақты игерген ақпараттық құзырлығы қалыптасқан маман болуы
қажет, әрі оқушылардың білімін арттыру үшін сабақта АКТ
құралдарын қолдана білу керек. Сондықтан АКТ-ны оқу процесінде
пайдалану өте маңызды. Бұл оқушының ой-өрісінің артуына, есте
сақтау қабілетінін дамуына септігін тигізеді.
Ақпараттық технологияны оқу процесінде
қолдану арқылы оқушы:

1. Шығармашылық, интеллектуалдық
қабілетін дамытады.
2. Өз білімін өмірде пайдалана біледі.
3. Компьютер мен жұмыс жасай алады.
4. Логикалық ой-өрісін дамытады.
5. Жан – жақты білім алады.
6. Есте сақтау қабілетін дамытады.
Саңдық
Саңдық
теледидар
теледидар
Ғаламтор Интерактивті
Ғаламтор
ресурстары Интерактивті
тақта
ресурстары тақта

Теледидар
АКТ
Теледидар Электронды
бағдарлам
АКТ
Электронды
оқулық
бағдарлам
алары оқулық
алары

Ұтқыр
Ұтқыр
қондырғылар
Компьютер
қондырғылар
Компьютер
Ұялы
Ұялы
телефондар
телефондар
Интерактивті тақта – басқаруға мүмкіндік беретін
экран, көп функционалды, сабақ барысында
қолданатын қажетті құралдардың бәрі кіреді, атап
айтқанда;
- Бормен тақтаға жазылған кескінді интерактивті
тақтадағы түрлі – түсті, ұқыпты кескінмен
салыстыруға болмайды.
- Слайдтарда, флипчартта қателер жіберілсе, тез арада
түзетуге болады.
- Сабақта Aktiv Vote тестілеу жүйесі арқылы тест алу
мүмкіндігін қолдануға болады, бұл программаны
мен 10-11 сыныптарды ҰБТ-ға даярлаған кезде
сабақта жиі пайдаланып отырамын
Телебағдарлама, сандық теледидар - арқылы оқушы сабаққа
қатысты қызықты қосымша мәліметтер жинақтап сабақта
қолданады.
Ұялы телефон, компьютерді пайдалану арқылы: біздің
мектепте ғаламтор тек информатика кабинетінде болғандықтан
оқушыларым ұялы телефон арқылы «Opera Mini», «Opera
Mobile» Java бағдарламасы арқылы «Google» іздеу сайтынан
«Википедиядан» мағлұматтарды алып, талдау жұмысын жүргізеді.
Ғаламтор поштасы арқылы үй тапсырмасын талдау, түсінбеген
сұрақтарды талқылау, қателерін түзеу
жұмыстарын оқушыларым бір-бірімен байланыста болып
жүргізеді.
Электронды оқулықты пайдаланудың да мүмкіндіктері
өте көп. Электронды оқулықтарындағы тапсырмаларды
орындау, тест жұмыстары, картамен жұмыс,
бейнефильмдерді көру арқылы оқушылардың өз
бетінше білім алуға ынтасын, қызығушылығын
байқадым.
АКТ-ны тарих
сабағында пайдалану
Ежелгі Грекия
1. Грекия мемлекеті.
2.Ежелгі Грекияның құдайлары мен
аңыздары.
Ежелгі Грекия Балқан түбегінің
оңтүстік бөлігінде орналасқан. Жері
таулы, жартасты. Онда жүзім мен
зәйтүн ағаштары жақсы өскен.
Табиғат жағдайына байланысты
Грекия 3 бөлікке бөлінген. Оңтүстік
Пелопонес, Орта Аттика. Ең үлкені –
Крит аралы.
Гректер зәйтүн терегін өсіріп, оны
тағам ретінде пайдаланған, май
жасаған және жарық ретінде
пайдаланған.
Екінші қатарда жүзім ағашы өсірілген. Одан кептірілген
жүзім, жүзім шарабын дайындаған.

Жүзімнен шарап жасау
әдісі
Грекия халқының көбі
қолөнерімен айналысқан.
Афина амфорасы барлық
Грекия аймағына әйгілі
болған.
Крит-Ахей өркениеті б.з.б. 2000 ж. қалыптасты.
Криттегі ірі қалалар Кносс пен Фест болды.
Криттен табылған заттай мәдени бұйымдар
б.з.б. 2 мың жылдықта бұл жерде әр түрлі
қолөнер кәсібі болғанын дәлелдейді. Б.з.б. XV ғ.
Крит аралы вулканның салдарынан күйреген.
Микены ахейлік мемлекет. Микеныдағы қазба
жұмыстарын белгілі археолог Генрих Шлиман
жүргізген.
Басқа елдің саудагерлері
Грекиядан Солтүстік Қара теңіз

Афинада сауда жүргізу
шығарылды:
үшін салық төлеген Зәйтүн майы,
жүзім

Зергерлік бұйымдар
Піл сүйектері
Металлдар Шарап
Кіші Азия
Бидай,
Маталар, құлдар
папирус
Солтүстік
Африка Амфора,
мүсіндер

Египет
Грекияның
Грекияның құдайлары
құдайлары
Крит аралының қүйреуі Б.з.б.
Б.з.б.
Крит аралының қүйреуі
XVғ.ғ.
XV
Крит-Ахей өркениетінің
Крит-Ахей өркениетінің Б.з.б.
Б.з.б.
қалыптасуы
қалыптасуы 2000ж.
2000ж.
Троя
Трояқаласын
қаласынбасып
басып Б.з.б.
Б.з.б.
алған
алғанкез
кез 1200ж.
1200ж.

Тұңғыш
Тұңғышолимпиада
олимпиада Б.з.б.
Б.з.б.
ойындары 776
ойындары 776

Құл
Құлиеленушілік
иеленушілікқұрылыстың
құрылыстың Б.з.б.
Б.з.б.
белгілері
белгілеріқай
қайкезде
кездеп/б?
п/б? XI-IXғғғғ
XI-IX

Грекияда
Грекиядатемірді
темірдіқай
қайкезден
кезден Б.з.б.
Б.з.б.
бастап
бастапөңдеді?
өңдеді? ХІғ.ғ.
ХІ
Білімімізді тексерейік
1. Грекияның оңтүстік аймағын ата:
А) Крит
Б) Пелопонес
В) Аттика
2. Грекиядағы Крит-Ахей өркениеті
қалыптасқан жылды ата:
А) б.з.б 2000 ж
Б) б.з 2000 ж
В) б.з.б 1200 ж
3. Крит өркениетіндегі ең ірі қалаларды
ата:
А) Микены, Пилос
Б) Кносс, Фест
В) Тиринф, Ахей
4. Микеныдағы қазба жұмыстарын
жүргізген археолог:
А) Генрих Шлиман
Б) Артур Конандойл
В) Пьер Кубантье
5. « Арыстандар қақпасы» қай қалада
орналасқан?
А) Троя
Б) Фест
В) Микены
6. Микены қаласының көсемі Агамемнон
Кіші Азиядағы Троя қаласын қашан
басып алды?
А) б.з.б 1200 ж
Б) б.з 1200 ж
В) б.з.б 1226 ж
7. «Иллиада» және «Одиссея» поэмаларының
авторын ата:
А) Аристотель
Б) Эсхил
В) Гомер
8. Грекияда алғашқы қауымдық құрылыс
ыдырап, құлиеленушілік құрылыстың
белгілері қашан пайда болды?
А) б.з.б XI-IX ғғ
Б) б.з.б IIIV- IV ғғ
В) б.з XІ ғ
Жасырын сөз

Олимпия
Зевс
Экехерия
Пьер де Кубертьен
Бес шеңбер
Ифит
Олимпиада ұраны
Ежелгі грек қаласы Олимпияда – Олимпиадалық ойындар
өткізілді. Бұл ойындар Зевс құдайының құрметіне арналып, 4
жылда бір рет өткізілген.
Олимпиада ойындарына ең мықты деген атлеттер жүгіруден, секіруден,
күресуден, диск пен найза лақтырудан өздерінің ептіліктерін
мықтылықтарын сынға салды.
Жарыс алдында атлеттер әділетті жарыстың
ережесін сақтауға ант берді.

11 ғасыр бойы Олимпияда жалпы гректік ойындар өткізілді.
Б.з.б. 394 ж. Рим императоры Феодосий 1 Олимпиада
ойындарының тоқтатылуы туралы үкім шығарды.

Себебі император христиан дінін қабылдаған болатын.
1896 ж. Олимпиада ойындары Грекияда кері жаңғыртылды.
Олимпиада ойындарының кері жаңғыртылуына француз қоғам
қайраткері Пьер де Кубертен үлкен рөл атқарды.
Сол жылдан бастап 30 жазғы Олимпиада ойындары өткізілген.
1924 жылдан бастап қысқы Олимпиада ойындары өткізілуде. Жазғы
және қысқы олимпиада ойындарына дүние жүзінің барлық елдерінен
спортсмендер жиналады.
Европа Африка Америка

Азия Австралия

Бес шеңбер бес континенттің бірлігін және Олимпиада
ойындарындағы кездесуін білдіреді.
Олимпиада ұраны
«Жылдам, шапшаң, мықты»
Олимпиада туының авторы Пьер де Кубертен (1913ж.).
Олимпиада туы ең алғаш рет 1920 ж. Антверпенде VII
жазғы Олимпиада ойындарында желбіреді.

Алты түс (ақ фонмен бірге) барлық дүние жүзі елдерінің
ұлттық түстерін білдіреді.
Ғаламтор желісімен Ғылыми журналдардың Шығармашылық
сайтына кіреді, интеллектуалдық
жұмыс жасайды,
электрондық поштаны қабілеті дамиды, өз
жобаларды пайдаланады, өзін – өзі білімін өмірде
презентациялайды. бағалайды пайдаланады.

Оқушы
Логикалық ойлау қабілеті
дамиды, қажетті Өз – өзіне сенімдігі артады,
ақпараттарды өздері өз бетімен ізденеді.
жинақтайды.
Қорыта айтқанда, ақпараттық технологияларды тарих
сабағында қолдану келесі нәтижелерге жеткізеді:

1. Оқушыларға еркін ойлауға мүмкіндік береді;
2. Сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі;
3. Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік
туады;
4. Жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылығын
шыңдауға, өзіне деген кәсіби сенімін қалыптастыруға
көмектеседі.
5. Тіл байлығын дамытады;
6. Өз ойын жеткізуге, жан-жақты ізденуге үйретеді;
7. Шығармашылық белсенділігін арттырып, ұжымда бірігіп
жұмыс істеуге тәрбиелейді.
8. Өз бетімен білім алатын, ақпараттық технологияларды
жақсы меңгерген, білімді жеке тұлғаны қалыптастырады.
Назарларыңызға рахмет!

Шығармашылық табыс тілеймін!

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық технология
Ақпараттық технологиялар арқылы инновациялық әдістерді қолдану бойынша сабақты өту әдісі
Инновациялық технологиялар түрлері
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
ЖОМ тарих пәні мұғалімі
Электронды оқыту түрлері мен жабдықтары
Ақпараттық коммуникациялық технологияның білім беруде қолданылуы
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Ақпараттық технологиялардың пайдасы
Электрондық кестенің көмегімен білімді бақылаудың тесттік жүйесін құру жолдары
Пәндер