Ақпараттық технологияны оқу процесінде қолдану арқылы оқушы


Slide 1

Тарих сабағында оқушылардың танымдық іс-әрекетін, құзыреттілігін қалыптастыруда АКТ-ны пайдалану

Жаңақала жалпы орта білім беретін мектебінің тарих, құқық пәнінің мұғалімі Шакирова Жазира Муратовна

Slide 2

«Нашар мұғалім ақиқатты өзі айтып береді, ал жақсы мұғалім оқушының өзін ізденуге жетелейді» Ж. Дистерверг

Slide 3

Жұмыстың мақсаты:

- оқушылардың теориялық білімі мен біліктерін іс жүзінде қолдана білуге баулу;

- іс-әрекетін басқару арқылы іздендіруге, зерттеу, ой таласын туғызуға жетелеу;

- шығармашылық ізденісін арттырып, өз бетінше жұмыс істеу дағдысын игерту;

- оқушылардың тарих пәніне деген қызығушылығын, ғылымға деген құштарлығын арттыру.

Slide 4

Оқу процесінде АКТ-ны пайдалану

Ақпараттық қоғамның негізгі талабы -оқушыларға ақпараттық білім негіздерін беру, логикалық ойлау-құрылымдық ойлау қабілеттерін дамыту, ақпараттық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастыру және оқушы әлеуметінің ақпараттық сауатты болып өсуі мен ғасыр ағымына бейімделе білуге тәрбиелеу, яғни ақпараттық қоғамға бейімдеу. Сол себепті тарихшы ұстаз өз пәнінің терең білгірі ғана болу емес, теориялық, нормативтік - құқықтық, психологиялық - педагогикалық, дидактикалық әдістемелік тұрғыдан сауатты және ақпараттық компьютерлік технология құралдарының мүмкіндіктерін жан - жақты игерген ақпараттық құзырлығы қалыптасқан маман болуы қажет, әрі оқушылардың білімін арттыру үшін сабақта АКТ құралдарын қолдана білу керек. Сондықтан АКТ-ны оқу процесінде пайдалану өте маңызды. Бұл оқушының ой-өрісінің артуына, есте сақтау қабілетінін дамуына септігін тигізеді.

Ұстаздың міндеті - жеке тұлғаның өзіне, қоғамға қажетті қабілеттерін қалыптастыру, дамыту және өз бетімен білім алуына, өзін -өзі дамытуға қолайлы жағдай жасау. Осыған байланысты әр педагог сапалы білім мен саналы тәрбие берудің тиімді жолдарын іздестіру қажет, себебі ХХІ - ғасыр - білім беру жүйесін ақпараттандыру ғасыры.

Slide 5

Ақпараттық технологияны оқу процесінде қолдану арқылы оқушы:

1. Шығармашылық, интеллектуалдық қабілетін дамытады.

2. Өз білімін өмірде пайдалана біледі.

3. Компьютер мен жұмыс жасай алады.

4. Логикалық ой-өрісін дамытады.

5. Жан - жақты білім алады.

6. Есте сақтау қабілетін дамытады.

Slide 6 Slide 7

Интерактивті тақта - басқаруға мүмкіндік беретін экран, көп функционалды, сабақ барысында қолданатын қажетті құралдардың бәрі кіреді, атап айтқанда; - Бормен тақтаға жазылған кескінді интерактивті тақтадағы түрлі - түсті, ұқыпты кескінмен салыстыруға болмайды. - Слайдтарда, флипчартта қателер жіберілсе, тез арада түзетуге болады. - Сабақта Aktiv Vote тестілеу жүйесі арқылы тест алу мүмкіндігін қолдануға болады, бұл программаны мен 10-11 сыныптарды ҰБТ-ға даярлаған кезде сабақта жиі пайдаланып отырамын

Slide 8

Телебағдарлама, сандық теледидар - арқылы оқушы сабаққа қатысты қызықты қосымша мәліметтер жинақтап сабақта қолданады.

Ұялы телефон, компьютерді пайдалану арқылы: біздің мектепте ғаламтор тек информатика кабинетінде болғандықтан оқушыларым ұялы телефон арқылы «Opera Mini», «Opera Mobile» Java бағдарламасы арқылы «Google» іздеу сайтынан «Википедиядан» мағлұматтарды алып, талдау жұмысын жүргізеді. Ғаламтор поштасы арқылы үй тапсырмасын талдау, түсінбеген сұрақтарды талқылау, қателерін түзеу

жұмыстарын оқушыларым бір-бірімен байланыста болып жүргізеді.

Электронды оқулықты пайдаланудың да мүмкіндіктері

өте көп. Электронды оқулықтарындағы тапсырмаларды

орындау, тест жұмыстары, картамен жұмыс,

бейнефильмдерді көру арқылы оқушылардың өз

бетінше білім алуға ынтасын, қызығушылығын

байқадым.

Slide 9

АКТ-ны тарих

сабағында пайдалану

Slide 10 Slide 11

Ежелгі Грекия

Slide 12

Грекия мемлекеті.

2. Ежелгі Грекияның құдайлары мен аңыздары.

Slide 13

Ежелгі Грекия Балқан түбегінің оңтүстік бөлігінде орналасқан. Жері таулы, жартасты. Онда жүзім мен зәйтүн ағаштары жақсы өскен. Табиғат жағдайына байланысты Грекия 3 бөлікке бөлінген. Оңтүстік Пелопонес, Орта Аттика. Ең үлкені - Крит аралы.

Slide 14

Гректер зәйтүн терегін өсіріп, оны тағам ретінде пайдаланған, май жасаған және жарық ретінде пайдаланған.

Slide 15

Екінші қатарда жүзім ағашы өсірілген. Одан кептірілген жүзім, жүзім шарабын дайындаған.

Жүзімнен шарап жасау әдісі

Slide 16

Грекия халқының көбі қолөнерімен айналысқан. Афина амфорасы барлық Грекия аймағына әйгілі болған.

Slide 17

Крит-Ахей өркениеті б. з. б. 2000 ж. қалыптасты. Криттегі ірі қалалар Кносс пен Фест болды. Криттен табылған заттай мәдени бұйымдар б. з. б. 2 мың жылдықта бұл жерде әр түрлі қолөнер кәсібі болғанын дәлелдейді. Б. з. б. XV ғ. Крит аралы вулканның салдарынан күйреген. Микены ахейлік мемлекет. Микеныдағы қазба жұмыстарын белгілі археолог Генрих Шлиман жүргізген.

Slide 18

Египет

Солтүстік

Африка

Солтүстік Қара теңіз

Кіші Азия

Басқа елдің саудагерлері

Афинада сауда жүргізу

үшін салық төлеген

Зәйтүн майы,

жүзім

Амфора,

мүсіндер

Зергерлік бұйымдар

Шарап

Грекиядан

шығарылды:

Slide 19

Грекияның құдайлары

Slide 20

Тұңғыш олимпиада

ойындары

Құл иеленушілік құрылыстың

белгілері қай кезде п/б?

Грекияда темірді қай кезден

бастап өңдеді?

Троя қаласын басып

алған кез

Крит-Ахей өркениетінің

қалыптасуы

Б. з. б.

2000ж.

Б. з. б.

1200ж.

Б. з. б.

776

Б. з. б.

XI-IX ғғ

Б. з. б.

ХІ ғ.

Крит аралының қүйреуі

Б. з. б.

XV ғ.

Slide 21

Білімімізді тексерейік

Slide 22

Грекияның оңтүстік аймағын ата:

А) Крит

Б) Пелопонес

В) Аттика

Slide 23

2. Грекиядағы Крит-Ахей өркениеті қалыптасқан жылды ата:

А) б. з. б 2000 ж

Б) б. з 2000 ж

В) б. з. б 1200 ж

Slide 24

3. Крит өркениетіндегі ең ірі қалаларды ата:

А) Микены, Пилос

Б) Кносс, Фест

В) Тиринф, Ахей

Slide 25

4. Микеныдағы қазба жұмыстарын жүргізген археолог:

А) Генрих Шлиман

Б) Артур Конандойл

В) Пьер Кубантье

Slide 26

5. « Арыстандар қақпасы» қай қалада орналасқан?

А) Троя

Б) Фест

В) Микены

Slide 27

6. Микены қаласының көсемі Агамемнон Кіші Азиядағы Троя қаласын қашан басып алды?

А) б. з. б 1200 ж

Б) б. з 1200 ж

В) б. з. б 1226 ж

Slide 28

7. «Иллиада» және «Одиссея» поэмаларының авторын ата:

А) Аристотель

Б) Эсхил

В) Гомер

Slide 29

8. Грекияда алғашқы қауымдық құрылыс ыдырап, құлиеленушілік құрылыстың белгілері қашан пайда болды?

А) б. з. б XI-IX ғғ

Б) б. з. б IIIV- IV ғғ

В) б. з XІ ғ

Slide 30

Жасырын сөз

Олимпия

Зевс

Экехерия

Пьер де Кубертьен

Бес шеңбер

Ифит

Олимпиада ұраны

Slide 31

Ежелгі грек қаласы Олимпияда - Олимпиадалық ойындар өткізілді. Бұл ойындар Зевс құдайының құрметіне арналып, 4 жылда бір рет өткізілген.

Slide 32

Олимпиада ойындарына ең мықты деген атлеттер жүгіруден, секіруден, күресуден, диск пен найза лақтырудан өздерінің ептіліктерін мықтылықтарын сынға салды.

Slide 33

Жарыс алдында атлеттер әділетті жарыстың ережесін сақтауға ант берді.

11 ғасыр бойы Олимпияда жалпы гректік ойындар өткізілді.

Slide 34

Себебі император христиан дінін қабылдаған болатын.


Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық технология
Ақпараттық технологиялар арқылы инновациялық әдістерді қолдану бойынша сабақты өту әдісі
Инновациялық технологиялар түрлері
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
ЖОМ тарих пәні мұғалімі
Электронды оқыту түрлері мен жабдықтары
Ақпараттық коммуникациялық технологияның білім беруде қолданылуы
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Ақпараттық технологиялардың пайдасы
Электрондық кестенің көмегімен білімді бақылаудың тесттік жүйесін құру жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz