Шығармашылық жұмыс байқауы




Презентация қосу
Шығармашылық
жұмыс
байқауы.
Тақырыбы:

Қазақстанның қалалары.
Байқау мақсаты:
Қазақстан қалаларының тарихы жөнінде білу.
Еліміздің қалалары туралы білімдері мен картамен
жұмыс істеу дағдыларын, өз ойын еркін жеткізе білу,
дәлеледей алу біліктілігін дамыту. Қазақстан
қалаларының Отан тарихына қосатын үлесін
байыпты айта білуге, түсіне білуге өз туған жерін,
қалаларын көркейтуге , өз үлестерін қосуға
тәрбиелеу.
Байқаудың ұраны:
« Менің ендігі барлық армандарым-
келешегім. Яғни, жас ұрпақ, ертеңгі тұтқа
ұстар азамат- сендерсіңдер. Болашақта
ата-ананың үмітін ақтайтын азамат
болсаңдар, денсаулықтарың мығым, білімді,
білгір болып өссеңдер, Қазақстанымызды
алға дамытып, көк байрағымызды шырқау
көкте желбірітсеңдер екен.»
Н.Ә.Назарбаев
Байқаудың шарттары:
1 кезең: «Таныс болыңыз.» Бұл кезеңде таңда,ан
қаланың құрылу тарихымен танысасыздар.
2 кезең. Таңдаған қаланың жер көлемі.
3 кезең. «Қаланың бүгінгі күгнгі өндірістік жағдайы»
4 кезең. «Қаланың тарихи –мәдени ескерткіштері »
5 кезең. «Қаланың физикалық картасын
пайдаланып, өз таңдаған қаланың географиялық
табиғат жағдайын сипаттау »
6 кезең. «Қаланың өзен, көлі, таулары. »
7 кезең. «Отанға үлесім». Таңдаған қаласының
отанға берер пайдасы туралы.
Байқауға қатысушылар:
1.Амангелдин Ақжол - Астана қаласы
Жетекшісі: Ебінова Мақпал.
2. Бекенова Мадина - Астана қаласы
Жетекшісі: Бейбітқызы Жұлдыз
3. Манапова Айгерім - Алматы қаласы
Жетекшісі: Жаппарова Мадина
4. Сайлаубеков Тимур - Өскемен қаласы
Жетекшісі: Советжанов Асқар.
5.Оралғазин Нартай - Семей қаласы
Жетекшісі: Қуанышбекова Балнұр.
6. Мұратханов Бауыржан - Түркістан қаласы.
Жетекшісі: Сембаева Айжан.
ҚЫМБАТТЫ БАЙҚАУҒА
ҚАТЫСУШЫЛАР!
Шығармашылық жұмысты
орындауда сәттілік
тілейміз.
Қымбатты байқауға
қатысушылар байқау
барысында
«Алтын ережелер » деп
аталатын жадынамаға
көңіл аударыңыздар!
Алтын ережелер.
1. Байқау барысында сөйлеп тұрған адамның сөзін мұқият
тыңдаңыздар, ойын бөлмеңіздер. Өзіңнің кезегіңді күтуге үйрен.
2.Егер осы мәселеге қатысты толықтырғың келсе, не қосымша
айтатының болса, не түзейтін ойың болса, қолыңды көтер. Мұнда
кімнің, қашан сөйлейтінің мұғалім анықтайды.
3.Әркімнің өз ойын айтуға, пікірін білдіруге құқығы бар. Байқауға
қатысушының жеке басын сыйлаңыздар.
4.Айтатын сөзің, ойың нақты, түсінікті, дәлелді болсын, берілген
уақытты тиімді пайдаланыңыздар.
5.Байқауға қатысушының пікірі сізбен сәйкес келмеуі мүмкін,
сондықтан кез-келген ой-пікірді сыйлауға үйреніңіздер.
6.Кей жағдайларда ең жақсы ойлар, тамаша тың пікірлер пайда
болуы мүмкін. Оны қабылдауға дайын болыңыздар.
7.Біздің ұстазымыз бізге көмектеседі, біздің жауаптарымызды
түзейді, біздің құқығымызды қорғайды,біздің жұмысымызға бағыт-
бағдар береді.
Шығармашылық
жұмысты
бағалайтын
ақылдастар
алқасы
Байқауды бақылаушы
ақылдастар алқасының есіне
саламыз:
1.Ең үздік жұмыс бағаланады.
2.Шығармашылық жұмыстың дұрыс
орындалып, тақырыптың ашылғандығы.
3.Байқаудың әр кезеңдегі талап бойынша
байқауға қатысушының жауабының жүйелі,
қызықты болуы.
4.Уақытты ұтымды пайдалануы,
тапсырмаға жауапкершілікпен қарауы.

Ұқсас жұмыстар
Адамға деген жалпы адамзаттық құндылық қатынас
Қазақ бейнелеу өнері
Менің педагогикалық сенімім
Шығарма шылық
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Музыкалық қабылдаудың түрлері
Пән мұғалімдері
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕР
«Мирас» оқушылардың ғылыми қоғамы
Сатылай кешенді талдау
Пәндер