Мозайка жинау




Презентация қосу
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы,

Өтес орта мектебі
«V ТАРАУДЫ ҚАЙТАЛАУҒА АРНАЛҒА
ЖАТТЫҒУЛАР»

Өтес 2013 жыл
Сабақтың мақсаты: V тарауда алған теориялық білімдерін
есептер шығаруда қолдана алу.
Білімділік: Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау,
білімін есеп шығару барысында тексеру, міндетті деңгейін
бақылау;

Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын, танымдық қабілетін,
логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген
қызығушылығын, белсенділігін арттыру, өз ойын сауатты түрде
жеткізе білуді қалыптастыру;

Тәрбиелілік: Пәнге, білімге, шығармашылыққа, ойын еркін
жеткізе білуге, тәртіптілікке, сабырлылыққа, еңбек сүйгіштікке,
ұқыптылыққа тәрбиелеу, ұшқыр ойлы, шығармашылық қабілеті
бар жеке тұлғаны қалыптастыру.
Жоспар
І-кезең. Үй тапсырмасын тексеру:
1. Сұрақ-жауап
2. Тиісті жерге үтір қой
3. Қатесін тап
ІІ-кезең. «Кім жылдам?» (оқулықпен жұмыс)
ІІІ-кезең.«Мозайка жинау»
ІV-кезең. «Сергіту сәті» ( логикалық есеп)
V-кезең. Бекіту. Тест
VI. Бағалау
VII. Үй тапсырмасы
І-кезең. Сұрақ-жауап
1. Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады?
2. Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық
таңба деп аталады?
3. Ондық бөлшектің, мысалы, 52,3142 ондық бөлшегінің,
бөлшек бөлігінің разрядтарын атаңдар.
4. Ондық бөлшектің соңына нөлдерді тіркеп жазғаннан
немесе алып тастағаннан ондық бөлшек өзгере ме?
5. Ондық бөлшектер координаталық сәуледе қалай
салыстырылады?
6. Ондық бөлшектер разряд бойынша қалай
салыстырылады?
7. Ондық бөлшектер қалай қосылады?
8. Ондық бөлшектерді қалай азайдады?
2. Тиісті жерге үтір қой

Теңдік тура болатындай етіп, тиісті жеріне үтір
қойыңдар:

1-топ: 43+1,7=6
2-топ: 37+586=9,56
5+999=14,99
83-0,38=7,92
3-топ: 9,95-195=8

64-4=2,4
3. Тақтаға 3 есеп ілінеді. Қатесін түзеу керек:

2,06+ 1,3= 61-7,64= 21,7+0,613=
26. 02. 2013.
Сабақтың тақырыбы:
“V тарауды қайталауға
арналған
жаттығулар”
ІІІ. «Кім жылдам?»

Оқулықпен
жұмыс
І деңгей. №1019

ІІ деңгей. №1025

ІІІ деңгей. №1029 (1,2,3)
ІV кезең. Мозайка жинау”
Сендер мозайка жинауды жақсы көресіңдер.
Біз осы мозайканы дұрыс құрастыруымыз
керек. Бұл жай мозайка емес сиқырлы.
Себебі олардың әрбіреуінің артында
есептер жазылған. Сендер сол есептерді
шешіп, жауабы дұрыс жазылған беттерге
сәйкестендіріп қойсаңдар өздерің тұратын
жерлерде кездесетін аңдар-құстар,
жануарлардың суретін құрастырып
аласыңдар.
Жауаптары
1-топ. Түйе
2-топ. Аққу
3-топ. Адай жылқысы
Қызықты мәлімет

Түйе - сүтқоректілер класының көнтабандылар
(сірітабандылар) отрядына жататын күйіс қайыратын
жануар.
Қызықты мәлімет
Аққулар (лат. Cygnus) — қазтәрізділер
отряды, үйрек тұқымдасының жеке
туысына жататын өте сымбатты құстар.
Қазақстанда аққудың (Cugnus) үш түрі:
сұңқылдақ аққу, сыбырлақ аққу, кіші аққу
кездеседі. Мойны мен денесінің ұзындығы
тең әрі иіліп келген.

ҚЫЗЫҚТЫ МӘЛІМЕТ
Адай жылқысы – салт мінілетін қазақ жылқысының бір тұқымы. Бұл
жылқының эвол. даму жолы өте күрделі. Мініске шыдамдылық,
желігіштік және бірқатарының теңбіл көк түсті болып келуі араб
тұқымды жылқыларға ұқсастығын, ал қарабайыр, қазанат – жүрдектігі
жағынан Түрікмен жылқысы – Ахалтекенің белгілері бар екенін
көрсетеді. Суық пен ыстыққа төзімді, қысы-жазы жайылымда жүріп,
күтім талғамайды. Адай жылқысының мойны қысқа омыраулы, арқасы
түзу, сауыры солыңқы, жуан жіліншігі етсіз, мықты құйма тұяқты болып
келеді. Шоқтығының биікт. 140,3 см, тұрқы 142,7 см, кеуде орамы 163,3
см, жіліншіктің орамы 17,6 см. Еті жоғары сапалы, ет түсімі – 52 – 58%.
Тәулігіне орта есеппен 8 – 11 л сүтсауылады. Жүйріктері ұзаққа шабады,
40 – 50 км-ге шаршамай еркін жетеді. Адай жылқысы Маңғыстау,
Атырау, Ақтөбе облыстарында өсіріледі.
V. СЕРГІТУ СӘТІ.
ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР
1. Төртбұрыштың бір бұрышын кесіп тастаса
неше бұрышы қалады ?
2. Алматыдан Астанаға қарай ұшақ 1 сағат 30
минут ұшқан,ал Астанадан Алматыға 90-ақ минут
ұшты, неге ?
3. Тоғайда 10 қарға отыр. Аңшы олардың екеуін
атып алды, нешеуі қалды ?
4. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг тартады,ал
екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша ?
5. Бір тонна мақта ауыр ма, бір тонна темір ауыр
ма ?
VI. БЕКІТУ. ТЕСТ
1.Сандар тізімінің ішіндегі ең үлкен сан мен ең кіші санның
қосындысын табыңдар:
2,3; 0,57; 8,3; 18,1; 1,57; 0,54
а) 18,67 b) 8,84 c)18,64 d) 19,64
2. Берілген тізімдегі сандардың қосындысын табыңдар: 4,3; 0,87; 5,7
а) 10,87 b) 99,7 c)9,97 d) 1,087
3. Базарға сатуға үйрек мен қазды әкелді. Үйректің салмағы 3,35кг,
ал қаздың салмағы одан 2,475кг ауыр. Үйрек пен қаздың жалпы
салмағы қанша?
а) 4,225кг b) 3,35кг c) 9,175кг d) 0,875кг
4. Берілген тізімдегі сандардың қосындысын табыңдар: 3,4; 0,87; 2,9
а) 6,17 b) 6 c) 7,17 d) 7
5.Сандар тізімінің ішіндегі ең үлкен сан мен ең кішісінің айырмасын
табыңдар:
3,9; 15,11; 3,09; 15,01
а) 11,92 b) 12,02 c)11,21 d) 11,11
Жауаптары:

ДҰРЫС ЖАУАБЫ:

1 2 3 4 5

c a c c a
Бағала
у парағы

V. Оқушылар білімін бағалау
Үй тапсырмасы
№ Оқушының аты-жөні 1 2 3 Кім жылдам? Мозайка жинау Сергіту сәті тест қорытынды
1 Ақбота Айбала
2 Амалхан Айкөркем
3 Аманжол Айбар
4 Әбітов Абылай

5 Баймаганбетова Жансұлу
6 Балуанбай Еркінбек
7 Білімов Олжас
8 Демеуова Жансая
9 Демеуов Мақсат
10 Жанзақ Аян
11 Иманкалиева Ақниет
12 Кенжебаева Нұрия
13 Қанатқали Азат
14 Мауытбаева Шынар
15 Мұрат Индира
16 Оңаев Ғани
17 Сақтағанова Гүлмира
18 темірханова Іңкар
19 Шақтыбаев Абай
20 Чанбаева Жанат
VІ. Үй тапсырмасы:
1.V тарауды қайталау

Кітапен
жұмыс
№1024
Зейін қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Қытай бұршағының жалған ақ ұнтағы
Топырақтың экологиялық проблемалары
Электролиттік диссоцация теориясы тұрғысынан негіздер мен тұздар ерітінділерінің химиялық қасиеттері
Дене және еңбек сабақтарын өткізу
Сабақтың Сфералық айналар
ҚР облыстарының фитосанитария карантиндерінің жағдайы
Уақыттың бос өткені - өмірдің бос кеткені
Паллиативті көмек
Цин империясының қазақ жеріне шабуылы
ВИРУСТЫ АУРУЛАР
Пәндер