Нәтижені талдау Ақпаратты талдау




Презентация қосу
Алматы облысы
Панфилов ауданы

Үлкеншыған орта мектебі

Информатика пәні мұғалімі М.Н.Халишева
ТАҚЫРЫБЫ:
«Жобалық әрекеттерді ұйымдастыру мен
интернет-технологияларды информатика
сабақтарында қолдану арқылы оқушылар
дарындылығын дамыту»
МАҚСАТЫ:
Жобалық оқыту технологиясының
әдіс-тәсілдерін үйрету, жоба жұмыстарын ұйымдастыру
тәжірибесін талдау, оның тиімділігін анықтау.
Информатика пәнінен оқушылардың білім сапасын
жақсартуға, білім жүйесін ұйымдастыру мен жүргізудің
тиімді әдістері мен бағыттарын қалыптастыруда
интернет-технологиясын қолдану.
МІНДЕТТЕРІ:
- Жобалық әрекеттерді ұйымдастыру жолдары.
- Интернет-технологиясын информатика сабақтарында
қолдану арқылы оқушылардың дарындылығын
дамыту.
Жоба – мұғаліммен ұйымдастырылған
және оқушымен өз бетінше проблема
шешудегі жүзеге асырылған іс-әрекеттер жүйесі.

Бұл технологияда мұғалім мен
оқушының іс-әрекеттері түбегейлі өзгереді.
Оны салыстырып көрелік:

МҰҒАЛІМ ОҚУШЫ
Жеке тұлғаға қарай бағытталған Оқыту субъектісі
ұсынушы
Мақсатқа дербес өз іс-әрекетімен
Бағыт – бағдар беруші, кеңесші жетуші белсенді субъект
Оқушының жетістігін Өзін-өзі және бір-бірін оқытушы
құптаушы

Ынталандырушы, мақсат қоюшы Өнерпаз, жасампаз еңбектің иесі

Өз ізденісімен табысқа жетуші
Мақсаттарға жетелеуші шығармашылық тұлға
«Жобалар әдісі» білім беру ресурсы:
Жобалар әдісінің оқыту мақсаттарының ауқымы:
«Оқушылардың танымдық, шығармашылық дағдыларын,
өз білімдерін өз бетімен құрастыра білу икемділігін, ақпараттық
кеңістікте жөн таба білу іскерлігін және сыни тұрғыдан ойлауын
дамыту».
Жобаның тиімділігі – көзбен көріп, құлақпен естіп, есте сақтай
отырып, оқушыны ізденіске, іскерлік пен танымдық ынтаға,
шығармашылық қабілетті жетілдіру арқылы түрлі мәселелерді
шеше білуге, тапқырлыққа, жаңа ғылыми ізденіске жетелейді.
Жобалар әдісінің мәні – белгілі бір білім жиынтығына
ие болуды болжайтын және жобалау іс-әрекеті арқылы
шешімін табуды алдын-ала ескеретін мәселелерге деген
оқушылардың қызығушылығын ынталандыру, алған
білімдерін тәжірибе жүзінде қолдана білу икемділігін,
рефлекторлық ойлауды (сыни тұрғыдан ойлауды) дамыту.
Мәселе ойдың мақсатын белгілейді, ал мақсат ойлаудың
үрдісін бақылайды.
Рефлекторлы ойлау мәні – фактілерді әрдайым іздеу,
талдау, олардың анықтығы туралы ойлану, жаңаны тану
үшін, күмәннан шығу жолдарын табу, фактілерді логикалық
тұрғызу, дәлелденген пікірлерге негізделген сенімділікті
қалыптастыру.
ЖОБАЛАР ӘДІСІ БІРІНШІДЕН – ҚАНДАЙ ДА БІР МӘСЕЛЕНІ
ШЕШУДІ,
ЕКІНШІДЕН – НӘТИЖЕГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУДІ БОЛЖАЙДЫ.

Жобалар әдісі – қандай да бір түрде безендірілген, нақты, айтарлықтай тәжірибелік нәтижемен аяқталуы тиіс мәселені толық өңдеу арқылы дидактикалық мақсаттарға жетудің тәсілі.
Орындалған жобалардың нәтижелері «көрнекі» болуы тиіс, яғни егер, ол теориялық мәселе болса, онда оның нақты нәтижесі, егер тәжірибелік болса – қолдануға дайын нақты нәтиженің болуы.
Жобалар әдісін педагогикалық технологиялар ретінде айтатын болсақ: онда бұл технология зерттеушілік, ізденістік және мәселелі әдістердің жиынтығы, өзінің мәнісіне қарай шығармашылық болып табылады.
ЖОБАЛАУДЫҢ
ҚҰРЫЛЫМЫ:

Нақты нәтиже Нақты мәселенің
шығару жобасы талдауы

Нақты уақыт Жұмыс жүргізу
белгілеу жобасы

НӘТИЖЕ ШЫҒАРУ
ЖОБА ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДІҢ
КЕЗЕҢДЕРІ:

ДАЙЫНДЫҚ КЕЗЕҢІ

ЖОСПАРЛАУ

ЗЕРТТЕУ

НӘТИЖЕНІ ТАЛДАУ

ТҰСАУ КЕСЕР

БАҒАЛАУ
Тәжірибені жинақтап қорытудың нәтижесінде
жобалық технологияны пайдаланып оқыту
жүйесіндегі ақпараттық циклдің
қорытындысы:

Жобалау әдістемесі оқушыларды информатикаға және
ақпараттық технологияға оқытуда жоғарыда келтірілген
оған тән ерекшеліктеріне негізделген кең таралған
тәсілдерге ие болады

Жобалау әдістемесін пайдалану мектепте оқытудың
барлық сатысында нәтижесін береді.
Жобалық әрекеттерді ұйымдастыру
жолдарынан шығатын нәтиже

Жеке тұлғаға, тәжірибеге бағытталған, үздіксіз
білім беру принциптеріне негізделген танымдық
іс-әрекетті ұйымдастыру формаларын,
әдістемелерін, оқу бағдарламаларын, авторлық
зертеулерді жасақтау
Оқу үрдісінің ақпараттық-техникалық
қамтамасыз етілуін жүйелі түрде іске асыру,
оқытудағы жаңа ақпараттық технологияларды
тиімді де сапалы қолдану мақсатында –
интернетке шығу.
Білім беру ақпараттандырудың маңызды
бөлімінің бірі – қашықтан оқыту. Қашықтан
оқыту – бұл қазіргі заманға сай АКТ негізінде,
оқыту үрдісінің субъектілері, мұғалімдер мен
оқушылардың электронды басылымдарының
авторлары мен оны пайдаланушылардың
қарым-қатынасын қамтамасыз етеді.
Информататика сабағында интернет-ресурстары
- оқушылардың ғаламдық-интернет желісіндегі
ақпараттық білім беру кеңістігіне
қызығушылығын;
- ғаламдық және жергілікті желілермен жұмыс
жасауға ынтасын;
-Отандық және шетелдік интернет-ресурстарды
табуға қызығушылығын арттырады;
САБАҚТА АҚПАРАТТЫҚ-
КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ,
ИНТЕРНЕТ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ
ТИІМДІЛІГІ:
• оқушының өз бетімен жұмысы;
• аз уақытта көп білім алып, уақытты үнемдеу;
• білім-білік дағдыларын тест тапсырмалары арқылы
тексеру;
• шығармашылық есептер шығару;
• қашықтықтан білім алу мүмкіндігінің туындауы;
• қажетті ақпаратты жедел түрде алу мүмкіндігі;
• қарапайым көзбен көріп, қолмен ұстап сезіну немесе
құлақ пен есту мүмкіндіктері болмайтын табиғаттың
таңғажайып процестерімен әр түрлі тәжірибе нәтижелерін
көріп, сезіну мүмкіндігі;
• оқушының ой-өрісін дүниетанымын кеңейтуге де
ықпалы зор.
ҚОРЫТЫНДЫ:
Ақпараттық құзіреттілікті қалыптастырудан
күтілетін нәтиже:
- жаңа заманға сай ақпараттық мәдениеті мен
құзіреттілігі қалыптасқан, теориялық білімдерін
іс жүзінде қолдана алатын, информатика пәнін
басқа пәндермен байланыстыра алатын жеке
тұлға қалыптастыру. Олай болса, қоғамның
әрбір мүшесі ақпаратты сауатты, ақпараттық
мәдениеті мен ақпараттық құзыреттілігі
дамыған тұлға болуы қажет.
ЗЕЙІН ҚОЙЫП
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕ

Жоба жұмыстарын ұйымдастырудің жоспары:
Жоба жұмысы Жұмыс мазмұны Мұғалімнің негізгі іс – әрекеті Оқушының іс-әрекеті
кезеңдері
1. Дайындық кезеңі Жоба тақырыбын Бір бағыт төңірегінде оқушыны Өз ойын ортаға салу, орындайтын
анықтау тақырып таңдауға ынталандыру. тапсырмаларының мақсатын анықтау.
2. Жоспарлау Ақпарат жинау және Оқушыны өз бетімен ақпарат Жұмыс істеу кезеңдерін жоспарлау,
талдаудың жолдарын жинақтауға бағыттау, пікірін белгілі нәтижеге қол жеткізу уақытын
көрсету. ескере отырып, талдау шешімін белгілейді.
тыңдау. Ұсыныс беру.
3. Зерттеу Ақпарат жинау, аралық Оқушы күнделігін бақылау, Өз зерттеулерін жүргізу.
нәтижені талдау. талдау нәтижесін салыстыру
Зерттеудің негізгі арқылы алдағы жұмысқа бағыт
құралдары: сұхбат, беру
анкета, бақылау,
ғаламтор, баспа
материалдары,
энциклопедиялар
4.Нәтижені талдау Ақпаратты талдау. Бақылау, кеңес беру Жұмысын дайындайды, көрсетеді
5. Тұсау кесер Жұмысын қорғау, Оқушыны тыңдау, проблемалық Алған нәтиже туралы есеп береді.
ауызша немесе жазбаша сұрақтарын қою арқылы
(буклет, альбом, сөйлетуге мүмкіндік жасау.
презентация,коллаж)
түрде жүзеге асады.
6.Бағалау Шығармашылық жұмысты
бағалайды, ұсыныстар береді.

Ұқсас жұмыстар
Шығармашылық жоба
Басқару шешімдерін құрастыру технологиясы
Ақпараттық жоба
Жобаның зерттеу міндеттерін кезең - кезеңмен орындау
Кәсіпорындардағы есепке алу - талдау жұмысының қазіргі жағдайы
Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде
Критериалды бағалау пайдасы
Алгоритмді блок - схема түрінде жазуда қолданылатын геометриялық фигуралар
Биология бойынша зерттеушілік әрекетке үйрету
Бақылау әдісі
Пәндер