Дауыссыз дыбыстарды қайталау: білімді пысықтау сабағының жоспары


Slide 1

"Қош келдіңіздер!"

Slide 2

Сабақтың тақырыбы

Дауыссыз дыбыстарды қайталау"

Slide 3

Сабақтың мақсаты:

БІЛІМДІЛІК:

бұрынғы өтілген материалдармен сабақты байланыстыру, сөз жасау, сөйлемдерді дұрыс құру тәсілдерін меңгерту, дауыссыз дыбыстардан алған білімдерін шыңдау;

ТӘРБИЕЛІК:

- Орындаталатын тапсырмалар мен жаттығулар арқылы жақсылыққа, ізгілікке тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, сөз мағынасын келістіре отырып, оларды дұрыс қолданып, дәл түсінуге тәрбиелеу.

ДАМЫТУШЫЛЫҚ:

- Ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту; Сөйлеу шеберлігіне, ой ұшқырлығына баулу; Түрлі әдістерді пайдалана отырып оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, сауатты жазуға дағдыландыру;

Slide 4

Сабақтың түрі : Білімді пысықтау

Сабақтың әдіс-тәсілдері :

сұрақ - жауап, топпен жұмыс, талдау, жаттығу орындау, ойлау, дәлелдеу.

Slide 5

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру бөлімі

Үй тапсырмасын тексеру

3. Қызықты ойындар мен

тапсырмалар арқылы

білімді пысықтау

4. Сабақты қорытындылау

5. Үйге тапсырма беру

6. Бағалау

Slide 6

Үй тапсырмасын тексеру

267-жаттығу. Бірыңғай бір дауыссыз дыбыстан басталатын сөйлем ойлап жазу.

Slide 7

Құдіретті жасай бер, анам тілі,

Өзің барда ғажап - ақ ғалам күллі.

Шабыт құйып, сән беріп сендік қуат

Жол көрсетіп, әрлейді әрбір күнді.

Сабақтың эпиграфы:

Slide 8

Қызықты ойындар мен тапсырмалар арқылыбілімді пысықтау

І. Тур - “Суреттер сөйлейді”

Slide 9

Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер

Slide 10

ІІ. Тур - «Талда, жаз, сана» (үш топтан үш оқушы шығып математикалық тәсілмен талдау жасайды. )

Slide 11

Математикалық тәсілмен ДЫБЫСТЫҚ талдау:

 дыбыс

дауысты дыбыс -дауыссыз дыбыс

тілдің қатысына қарай () үн мен салдырдың

қатысына қарай

( ) -еріннің қатысына қарай тек дауыссыздар үшін

< >жақтың қатысына қарай

Берілгені: жасөспірімдер

Шешуі: 135 8 

І. Дауысты дыбыстарды талдау: і екі рет қайталану себепті: 

 жуана   еріндік  ө  ашық а, е, ө 

  жіңішке ө, і, е езуліка, і, е қысаңі 

Шешуі: 135 8 

І. Дауыссыз дыбыстарды талдау: с және рекі рет қайталану себепті:  

(  ұяң ж, д) (  үндір, м)

( қатаңс, п

Slide 12

ІІІ. Тур - «Әзіл жұмбақ ойыны»

(анаграммалар мен жұмбақтар шешу. )

Slide 13

1. Фонетикалық екі ұғым бірі мен бірі сыбайлас,

Бірі айтылады да естіледі,

Екіншісі - жазылады да көрінеді.

2. Өз құрамында 3 буын, 7 әріп,

Жалпы қарауындағы әріптері құрамындағыдан алты есе көп.

3. Бір ағашта 37 алма,

Оны алып жемек болсаң

Он шақтысы тамағыңнан еркін өтеді,

Қалғандары қақтығып барып өтеді.

4. Егер Ж -дан басталса, жыл мезгілі,

Қ-дан басталса, онда ол құс белгілі.

Ол қай сөздер?

(жаз, қаз)

5. К-ден басталсам,

Маған қарап сабақ айтады.

П-дан басталсам,

Маған балалар жүгін артады.

Slide 14

6. Басы-ашық, аяғы-қысаң,

Екі-ақ дыбыс, есеп қылсаң.

Саған да ол керек болар,

Өзен-көлге жақын тұрсаң.

7. Дыбыс емес, таңба

Оқылмайды, жазылады.

Бірақ сөзден табылады

Ол қай әріп еді?

Ойлап көрші, есіңде бар ма?

8. Жылқышының қолында-

«Ұ» әрпімен,

Ондық саны тобында-

«Ы» әрпімен.

9. «С»-мен айтсаң,

Тағам ішем онымен.

«З»-мен айтсаң,

Қағам жерге оны мен.

10. «Қ»-мен егер бітірсең,

Ыдыс-аяқ ол бірі.

«Н»-мен егер бітірсең,

Балықтың ол бір түрі.

Slide 15

ІV. Тур - Дәптермен жұмыс.

(әр топқа бөлек - бөлек жаттығулар беріледі)

1-топ - 285-жаттығу

2-топ - 279-жаттығу

3-топ- 278-жаттығу

Slide 16

V. Тур - “Сөйлем қалай дүниеге келеді”

(Сызба бойынша сөйлем құрастыру)

Әріп

дыбыс

буын

сөз

сөз тіркесі

сөйлем

Slide 17

Бекіту бөлімі:

« Бақшаға саяхат»

Slide 18

1

2

3

Slide 19

Бағалау

Slide 20

Үйге тапсырма :

1. Дауысты, дауыссыздар тақырыбына 10 сұрақтан тұратын тест құрастыру.

2. Сөзжұмбақ, ребустар құрастыру.

Slide 21

Сау болыңыздар!


Ұқсас жұмыстар
5-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағының жоспары: дауысты дыбыстарды қайталау және бағалау критерийлері
5-сынып: Дауысты дыбыстарды қайталау - сабақ жоспары, әдіс-тәсілдер және бағалау
Дауысты дыбыстарды қайталау: түрлері, жіктелуі және практикалық тапсырмалар
Африканың табиғат зоналары: қорытынды қайталау сабағының жоспары
Фонетиканы қайталау: дауысты және дауыссыз дыбыстар, буын мен тасымал - ойын сабақ
Қосындыны санға бөлу: білімді тиянақтау пысықтау сабағы
География: Қазақстанның табиғат зоналары бойынша қайталау сабағының жоспары
Сабақ жоспары: Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді қайталау және пысықтау - жарыс формасындағы сабақ
2-сынып қазақ тілі сабақ жоспары: дауысты және дауыссыз дыбыстардың түрлері
6-сыныпқа арналған сан есімдерді қайталау және жарыс сабағының сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz