Дауыссыз дыбыстарды қайталау




Презентация қосу
"Қош келдіңіздер!"
Сабақтың тақырыбы

Дауыссыз дыбыстарды қайталау"
Сабақтың мақсаты:

БІЛІМДІЛІК:
- бұрынғы өтілген материалдармен сабақты байланыстыру,сөз жасау,
сөйлемдерді дұрыс құру тәсілдерін меңгерту, дауыссыз дыбыстардан
алған білімдерін шыңдау;

ТӘРБИЕЛІК:
- Орындаталатын тапсырмалар мен жаттығулар арқылы
жақсылыққа, ізгілікке тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, сөз
мағынасын келістіре отырып, оларды дұрыс қолданып, дәл түсінуге
тәрбиелеу.

ДАМЫТУШЫЛЫҚ:
- Ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту; Сөйлеу шеберлігіне, ой
ұшқырлығына баулу; Түрлі әдістерді пайдалана отырып
оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін
арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, сауатты жазуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі : Білімді пысықтау

Сабақтың әдіс-тәсілдері :
сұрақ – жауап, топпен жұмыс, талдау,
жаттығу орындау, ойлау, дәлелдеу.
Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру бөлімі
2.Үй тапсырмасын тексеру
3. Қызықты ойындар мен
тапсырмалар арқылы
білімді пысықтау
4. Сабақты қорытындылау
5. Үйге тапсырма беру
6. Бағалау
Үй тапсырмасын тексеру

267-жаттығу. Бірыңғай бір
дауыссыз дыбыстан
басталатын сөйлем ойлап
жазу.
Сабақтың эпиграфы:

Құдіретті жасай бер, анам тілі,
Өзің барда ғажап – ақ ғалам күллі.
Шабыт құйып, сән беріп сендік қуат
Жол көрсетіп, әрлейді әрбір күнді.
Қызықты ойындар мен
тапсырмалар арқылыбілімді
пысықтау

І. Тур – “Суреттер сөйлейді”
Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен
орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер
ІІ. Тур - «Талда, жаз, сана»
(үш топтан үш оқушы шығып математикалық
тәсілмен талдау жасайды.)
Математикалық тәсілмен ДЫБЫСТЫҚ талдау:
дыбыс

дауысты дыбыс -дауыссыз
дыбыс
тілдің қатысына қарай () үн мен салдырдың
қатысына қарай
( )-еріннің қатысына қарай тек дауыссыздар үшін
< > жақтың қатысына қарай
Берілгені: жасөспірімдер
Шешуі: 13 5 8
І. Дауысты дыбыстарды талдау: і екі рет
қайталану себепті:
жуан а еріндік ө ашық
а,е,ө
жіңішке ө,і,е езулік а,і,е
қысаң і
Шешуі: 13 5 8
І. Дауыссыз дыбыстарды талдау: с және р екі
рет қайталану себепті:
( ұяң ж,д) ( үнді р,м)
( қатаң с,п
ІІІ. Тур - «Әзіл жұмбақ
ойыны»
(анаграммалар мен жұмбақтар шешу.)
1. Фонетикалық екі ұғым бірі мен бірі сыбайлас,
Бірі айтылады да естіледі,
Екіншісі – жазылады да көрінеді.
2. Өз құрамында 3 буын, 7 әріп,
Жалпы қарауындағы әріптері құрамындағыдан алты есе көп.
3. Бір ағашта 37 алма,
Оны алып жемек болсаң
Он шақтысы тамағыңнан еркін өтеді,
Қалғандары қақтығып барып өтеді.
4. Егер Ж –дан басталса, жыл мезгілі,
Қ-дан басталса, онда ол құс белгілі.
Ол қай сөздер?
(жаз, қаз)
5.К-ден басталсам,
Маған қарап сабақ айтады.
П-дан басталсам,
Маған балалар жүгін артады.
6. Басы-ашық, аяғы-қысаң,
Екі-ақ дыбыс, есеп қылсаң.
Саған да ол керек болар,
Өзен-көлге жақын тұрсаң.
7. Дыбыс емес, таңба
Оқылмайды, жазылады.
Бірақ сөзден табылады
Ол қай әріп еді?
Ойлап көрші, есіңде бар ма?
8. Жылқышының қолында-
«Ұ» әрпімен,
Ондық саны тобында-
«Ы» әрпімен.
9. «С»-мен айтсаң,
Тағам ішем онымен.
«З»-мен айтсаң,
Қағам жерге оны мен.
10. «Қ»-мен егер бітірсең,
Ыдыс-аяқ ол бірі.
«Н»-мен егер бітірсең,
Балықтың ол бір түрі.
ІV. Тур – Дәптермен жұмыс.
(әр топқа бөлек - бөлек жаттығулар беріледі)

1-топ – 285-жаттығу
2-топ – 279-жаттығу
3-топ- 278-жаттығу
V. Тур – “Сөйлем қалай дүниеге келеді”
(Сызба бойынша сөйлем құрастыру)
Әріп
дыбыс
буын
сөз
сөз тіркесі
сөйлем
Бекіту бөлімі:
« Бақшаға саяхат»
1

2 3
Бағалау
Үйге тапсырма :

1.Дауысты, дауыссыздар тақырыбына 10
сұрақтан тұратын тест
құрастыру.
2. Сөзжұмбақ, ребустар құрастыру.
Сау болыңыздар!

Ұқсас жұмыстар
Фонетиканы қайталау
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында фонетиканы оқыту
Сабақ - мақсатты-дамытпалы құрылым
Фонетиканы, морфологияны қайталауға, бекітуге арналған тапсырмалар топтамасы; Тіл дамытуға арналған тапсырмалар
Дауысты дыбыстардың түрлері
Әліппеге дейінгі кезең
Бастауыш мектепте фонетиканы оқыту
Махамбетке хат
Сөз екпіні
Сауат ашуға арналған дидактикалық материалдар
Пәндер