Дауыссыз дыбыстарды қайталау



"Қош келдіңіздер!"
Сабақтың тақырыбы

Дауыссыз дыбыстарды қайталау"
Сабақтың мақсаты:

БІЛІМДІЛІК:
- бұрынғы өтілген материалдармен сабақты байланыстыру,сөз жасау,
сөйлемдерді дұрыс құру тәсілдерін меңгерту, дауыссыз дыбыстардан
алған білімдерін шыңдау;

ТӘРБИЕЛІК:
- Орындаталатын тапсырмалар мен жаттығулар арқылы
жақсылыққа, ізгілікке тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, сөз
мағынасын келістіре отырып, оларды дұрыс қолданып, дәл түсінуге
тәрбиелеу.

ДАМЫТУШЫЛЫҚ:
- Ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту; Сөйлеу шеберлігіне, ой
ұшқырлығына баулу; Түрлі әдістерді пайдалана отырып
оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін
арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, сауатты жазуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі : Білімді пысықтау

Сабақтың әдіс-тәсілдері :
сұрақ – жауап, топпен жұмыс, талдау,
жаттығу орындау, ойлау, дәлелдеу.
Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру бөлімі
2.Үй тапсырмасын тексеру
3. Қызықты ойындар мен
тапсырмалар арқылы
білімді пысықтау
4. Сабақты қорытындылау
5. Үйге тапсырма беру
6. Бағалау
Үй тапсырмасын тексеру

267-жаттығу. Бірыңғай бір
дауыссыз дыбыстан
басталатын сөйлем ойлап
жазу.
Сабақтың эпиграфы:

Құдіретті жасай бер, анам тілі,
Өзің барда ғажап – ақ ғалам күллі.
Шабыт құйып, сән беріп сендік қуат
Жол көрсетіп, әрлейді әрбір күнді.
Қызықты ойындар мен
тапсырмалар арқылыбілімді
пысықтау

І. Тур – “Суреттер сөйлейді”
Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен
орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер
ІІ. Тур - «Талда, жаз, сана»
(үш топтан үш оқушы шығып математикалық
тәсілмен талдау жасайды.)
Математикалық тәсілмен ДЫБЫСТЫҚ талдау:
дыбыс

дауысты дыбыс -дауыссыз
дыбыс
тілдің қатысына қарай () үн мен салдырдың
қатысына қарай
( )-еріннің қатысына қарай тек дауыссыздар үшін
< > жақтың қатысына қарай
Берілгені: жасөспірімдер
Шешуі: 13 5 8
І. Дауысты дыбыстарды талдау: і екі рет
қайталану себепті:
жуан а еріндік ө ашық
а,е,ө
жіңішке ө,і,е езулік а,і,е
қысаң і
Шешуі: 13 5 8
І. Дауыссыз дыбыстарды талдау: с және р екі
рет қайталану себепті:
( ұяң ж,д) ( үнді р,м)
( қатаң с,п
ІІІ. Тур - «Әзіл жұмбақ
ойыны»
(анаграммалар мен жұмбақтар шешу.)
1. Фонетикалық екі ұғым бірі мен бірі сыбайлас,
Бірі айтылады да естіледі,
Екіншісі – жазылады да көрінеді.
2. Өз құрамында 3 буын, 7 әріп,
Жалпы қарауындағы әріптері құрамындағыдан алты есе көп.
3. Бір ағашта 37 алма,
Оны алып жемек болсаң
Он шақтысы тамағыңнан еркін өтеді,
Қалғандары қақтығып барып өтеді.
4. Егер Ж –дан басталса, жыл мезгілі,
Қ-дан басталса, онда ол құс белгілі.
Ол қай сөздер?
(жаз, қаз)
5.К-ден басталсам,
Маған қарап сабақ айтады.
П-дан басталсам,
Маған балалар жүгін артады.
6. Басы-ашық, аяғы-қысаң,
Екі-ақ дыбыс, есеп қылсаң.
Саған да ол керек болар,
Өзен-көлге жақын тұрсаң.
7. Дыбыс емес, таңба
Оқылмайды, жазылады.
Бірақ сөзден табылады
Ол қай әріп еді?
Ойлап көрші, есіңде бар ма?
8. Жылқышының қолында-
«Ұ» әрпімен,
Ондық саны тобында-
«Ы» әрпімен.
9. «С»-мен айтсаң,
Тағам ішем онымен.
«З»-мен айтсаң,
Қағам жерге оны мен.
10. «Қ»-мен егер бітірсең,
Ыдыс-аяқ ол бірі.
«Н»-мен егер бітірсең,
Балықтың ол бір түрі.
ІV. Тур – Дәптермен жұмыс.
(әр топқа бөлек - бөлек жаттығулар беріледі)

1-топ – 285-жаттығу
2-топ – 279-жаттығу
3-топ- 278-жаттығу
V. Тур – “Сөйлем қалай дүниеге келеді”
(Сызба бойынша сөйлем құрастыру)
Әріп
дыбыс
буын
сөз
сөз тіркесі
сөйлем
Бекіту бөлімі:
« Бақшаға саяхат»
1

2 3
Бағалау
Үйге тапсырма :

1.Дауысты, дауыссыздар тақырыбына 10
сұрақтан тұратын тест
құрастыру.
2. Сөзжұмбақ, ребустар құрастыру.
Сау болыңыздар!

Ұқсас жұмыстар
Фонетиканы қайталау
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында фонетиканы оқыту
Сабақ - мақсатты-дамытпалы құрылым
Фонетиканы, морфологияны қайталауға, бекітуге арналған тапсырмалар топтамасы; Тіл дамытуға арналған тапсырмалар
Дауысты дыбыстардың түрлері
Әліппеге дейінгі кезең
Бастауыш мектепте фонетиканы оқыту
Махамбетке хат
Сөз екпіні
Сауат ашуға арналған дидактикалық материалдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz