Менің қалам Ұлт өкілдері орындары




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:

ҚАЛАДА
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: көмекші есімдерді ажырату, ауызекі
сөйлеуде дұрыс қолдану
дамытушылық: сауатты жазуға дағдыландыру,
сөздік қорын молайту, оқушының ойлау қабілетін,
ой-өрісін кеңейту, сөйлеу мәдениетін қадағалау.
Тәрбиелік: білімге қызығушылығын арттыру ,
туып-өскен Отанын құрметтеуге тәрбиелеу,
қаласын танып білуге баулу.
Сабақтың түрі: тіл дамыту сабағы.

Сабақтың әдісі: интерактивті әдісі.

Сабақтың көрнекілігі : интерактивті тақта,
сызба, суреттер
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
cәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, назарын
сабаққа аудару
әнұранды айту
II. Үй жұмысын тексеру
III. Өткенді қайталау
IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру
V. Өз бетімен жұмыс
VI. Сабақты бекіту, бағалау
VII.Үйге тапсырма беру
Үй тапсырмасын тексеру:

2 – тапсырма. Мәтінді оқу, аудару, мәтіннен
көмекші сөздері бар сөз тіркестерін табу.
Өткенді қайталау
ҚР бас қаласы қай қала?
Астана қайда орналасқан?
Есіл өзенінің бойында қандай ғимараттар
бар?
Астанада қанша ұлт өкілдері тұрады?
Қала тұрғындарының саны қанша?
Астана қандай қала?
Көмекші есімдерді аудармасымен атаңдар.
Мәтінді мәнерлеп оқу, аудару
Мен Шымкент қаласында тұрамын. Менің
қалам республиканың оңтүстігінде
орналасқан. Шымкент - үлкен қала. Қалада 800
мыңнан астам тұрғын бар. Қаламызда 100-ден
астам ұлт өкілдері тұрады. Менің қаламда
театрлар, мұражайлар, оқу орындары,
ескерткіштер, саябақтар бар. Қала көшелері
кең, таза. Қала 3 ауданға бөлінген: Еңбекші,
Әл Фараби, Абай аудандары. Қалада көптеген
өндіріс орындары жұмыс істейді.
Шымкент.ppt
Орналасқан жері

аты
табиғат

Өнеркәсіп
Менің қалам Ұлт өкілдері
орындары

Ықшамаудандары ескерткіштері

Мәдениет
Тарихи көшелері орындары
3- тапсырма.
а)синонимдер қатарынан б) сөздердің антонимдерін
артық сөзді табыңдар табыңдар
Үлкен, көлемді, дәу, суық
астында
Әдемі, сұлу,
алдында
күшті,сымбатты сыртында
Жаңа, ескі, көне
жаңа
Тамаша, қысқа, керемет
жақын
Әйгілі, атақты, белгісіз
ұзын
Халық, дана, ел
аласа
4-тапсырма. Мақал-мәтелдерді оқып,
көмекші есімдерді табыңдар
1.Үстім – көк, астым – теңіз, атым – кеме,
толқынмен жаным жастай араласқан.
2. Ақылдының алдымен жүр,
ақымақтың артымен жүр.
3.Ханның қасында болғанша, судың басында
бол.
6-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті
жалғауды жалғап, сөйлемдерді көшіру.
1.Автовокзал...., теміржол вокзалдары... түскен
сәтте-ақ, қалада машина көп екенін еске ал.
2.Жол... тек ереже... сай кесіп өтуге болады.
3.Қала саға... ауыл емес.
4.Қала... адам көп.
5.Оң жақ... жүру шарт.
6.Әлдекім... сұқтана қарама, ол – әдепсіздік.
7.Қала... тазалық жайын ұмытпа.
8.Қаланың өз тәртібі бар.
Сабақты бекіту
Сен қай қалада тұрасың?
Қала қай жерде орналасқан?
Ол қандай қала?
Қалада қанша тұрғын бар?
Қалада қанша ұлт өкілдері тұрады?
Қандай оқу, мәдени орындары бар?
Қалада қандай ескерткіштер бар?
Қала көшелері қандай?
Қалада қандай ықшамаудандар бар?
Үйге тапсырма

73-76 бет 7 – тапсырма. Берілген сөздерді
қазақ тіліне аударып, сөйлемдер құрастыру

Ұқсас жұмыстар
Астана қандай қала
Исламдық орта ғасырлық мәдениет контекстіндегі арабтық- мұсылмандық философия
Ескерткіш астанасы Алтын адам
Қазақ тілі-Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі туралы ақпарат
Қазақ тілі-Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі
Интерактивті тақтаның құрылғылары
Бетті редакторлеу құралдар тақтасы
Өзбекстан индустриалды - аграрлы мемлекет
Қазақстан - ортақ үйіміз
Тәуелдік жалғау. Біздің үй
Пәндер