WRITE шығару операторы




Презентация қосу
Түркістан қаласы
№1 А. Байтұрсынов атындағы мектеп
Панорамалық сабақ

БЕРІЛГЕНДЕРДІ ЕНГІЗУ
ЖӘНЕ
ШЫҒАРУ.
СЫЗЫҚТЫ АЛГОРИТМДІ
ПРОГРАММАЛАУ.
Информатика пән мұғалімі Данмырзаев Сейілбек
9 в сынып
Сабақтың мақсаты:

•Оқушыларда Turbo Pascal программалау
тіліндегі енгізу және шығару операторлары
туралы мағлұматтар қалыптастыру.
•Жаңа ақпараттық технологиялық құралдар
мен бағдарламалық жабдықтарды қолданып
пәнге қызығушылығын арттыру, логикалық
ойлау қабілеттерін дамыту.
• Еңбексүйгіштікке баулу, адамгершілік және
эстетикалық тәрбие беру
Сабақтың көрнектілігі:

Презентациялық бағдарлама, флипчарчарттар,
тестілік бағдарламалар
Сабақтың жабдықтары:
Интерактивті тақта, компьютерлер, ActiVote,
ActivSlate құрылғылары
Сабақтың түрі:
Аралас, интерактивті сабақ
Сабақтың әдісі:
Әңгімелеу, проблемалық сұрақ-жауап
Х
Тапсырманы
орындағанға Тапсырманы
дейін орындағанға
кейін
1.Енгізу-шығару
операторлары

Кез келген программа
енгізу
орындаушымен
және шығару
операторлары арқылы
әрекеттеседі.
Енгізу операторы-
READ
Мәліметтерді пернетақтадан енгізу үшін енгізу
операторы READ қолданылады.
READ операторы кездескенде программа
орындалуы мәндер енгізілгенге дейін тоқтап
тұрады.
Енгізу операторының жалпы түрі:
READ(а,b,...);
READLN(а,b,..,);
READLN;
Мұндағы а, в,... мәндері енгізілетін
айнымалының аттары.
Шығару операторы - WRITE

Мәліметтерді экранға шығару үшін
WRITE
операторы қолданылады.

Шығару операторының түрі:

WRITE(а,b,...);
WRITELN(а,b,..);

мұндағы а,b,... – экранға
шығарылатын тұрақтының,
WRITE шығару операторы

1. WRITE(2*2) – экранға 4 саны
шығады
2.WRITE(‘2*2=‘) – экранға 2*2= шығады

3. WRITE(‘2*2=‘, 2*2) - экранға: 2*2=4
шығады
4. WRITE(‘Мен 9 сыныпта оқимын’) -экранға:

Мен 9 сыныпта оқимын
шығады
WRITE –шығару форматы

WRITE(Y:M)

Y айнымалы аты, М – бүтін санға
берілген орын

A=10; WRITE (‘A=‘, A:4); экранда А=
WRITE –шығару форматы

WRITE(Y:M:N)

Y айнымалы аты, М – нақты санға
берілген барлық орын, N- нақты
санның бөлшек бөлігіне берілген
орын.
A=10.54; WRITE (‘A=‘, A:4:1); экранда А=10.5
С=2.6; WRITE (С=‘, С:5:2); экранда А= 2.60
2. Сызықты алгоритмді
программалау
Екі санның қосындысын
(c=a+b) анықтайтын
программа мәтінін жазайық:

Program kosu;
Var a,b,с: integer;
Begin
WriteLn(‘екі санды енгіз');
ReadLn(a,b);
с:=a+b;
WriteLn(қосынды тең: ', с);
ReadLn ;
End.
Программаның орындалуы

RUN RUN немесе CTRL+F9

екі санды енгіз

(Екі санды енгізіп, ENTER пернесін басады.)

қосынды тең….

(Нүктелер орнына с мәні шығады)
Үшбұрыштың ауданын
табу

Үшбұрыштың жарты
с периметрі
а
a b c
p
в

Үшбұрыш ауданы

S p( p a)( p b)( p c)
Үшбұрыштың ауданын табу
алгоритмі БАСЫ

ЕНГІЗУ
а, в, с

p:=(a+b+c)/2

s:= p(p-a)(p-b)(p-c)

ШЫҒАРУ
s

СОҢЫ
Оқушыларды бағалау
ТЕСТІЛЕУ СҰРАҚТАРЫ

Ұқсас жұмыстар
Сиқырлы сандар сайысы
Program программаның аты
Паскаль программалау тілінде деректерді енгізу және шығару
Шартты көшу операторы
Турбо Паскаль программалау ортасында қарапайым программа құру туралы ақпарат
Қайталау операторы Nersta.blogspot.com
Турбо Паскаль программалау ортасы
Операторлар бөлімі
Паскаль программалау тілі
ЦИКЛ ДЕНЕСІ
Пәндер