Сабақ барысында шәкірттің білімге құштарлығын арттыру




Презентация қосу
Үш өлшемді оқыту арқылы оқушылардың шығармашылығын
арттыру
Азат С.
Математика пәнінің мұғалімі
Оқушыға белгілі бір дәрежеде білім берумен катар оқуға. үйренуге
деген ынтасын арттыру әр ұстаздың басты міндеті. Сабақ барысында
шәкірттің білімге құштарлығын арттыру. өздігінен ойлау қабілетін
жандандыру. еңбек етуге баулу, жалпы оқушы бойында жауапкершілік
сезімін калыптастыру, ешқашан күн тәртібінен түспейтін мұғалімге
койылатын басты талап.
Бүгінгі күннің талабы әр бір оқушыға түбегейлі білім мен мәдениеттің
негіздерін беру және олардың жан - жақты дамуына қолайлы. жағдай
жасау. Сондықтан білім беру жүйесінде жеке тұлғаны дамытып білімді
азамат ретінде калыптастыру үшін, педагогикалық технологиялардың
рөлі зор. Оқушының білім деңгейі. білімді меңгеру дағдысы барлығында
бірдей болуы мүмкін емес жағдай. Сондықтан мен өзімнің
сабақтарымда профессор Ж.Қараев насихаттап жүрген оқыту
технологиясын пайдаланамын және бүл өте тиімді.
Үш өлшемді оқыту технологиясы 4 деңгейден тұрады:
1-денгей. Оқытушылық деңгей - оқушылар жана тақырыптан алған
білімдерін бекіту, практикада қолдана білуге жаттықтыру. Мұнда
заңдылықтарды, ережелерді. формулаларды білуі қажет етіледі.
Тапсырмаларды үлгі бойынша орындай алады.
2-деңгей. Алгоритмдік деңгей - үйренушілік деңгейдегі білімін
Деңгейлік саралау оқушы мен мұғалімнің белсенді
шығармашылық қызметін дамытумен катар.
оқушыларға өз білімін жаңа әдіспен бағалауға
мүмкіндік береді. Мәселен, оқушылардың алған
бағасы арнайы таблода көрсетіліп тұрады. Әр
деңгейдің өз бағалауы бар. Олардың барлығы
оқушылардың кез алдында тұрады. Мұнын өзі
білім берудегі демократия критерийлері болады.
Деңгейлеп оқытудың маңыздылығы:
Сынып оқушыларын жаппай жұмыс істеуге
әкеледі.
Бос отырған оқушы болмайды.
Әр кім езінін білім деңгейін біліп, оны дамытуға
тырысады
Қиындықтарды және білуге дағдыланады, пәнді
оқып үйренуге қызығушылығы пайда болады
Ізденіс дағдысы қалыптасады.
Денгейлеп оқытуда күтілетін нәтиже:
Алдына қойған мақсатына жете алатын оқушы
тәрбиелеу.
Әр оқушы өз білім деңгейін, мүмкіндігін, іскерлігін
біліп қана қоймай оны дамытады.
Өз бетімен ізденіс дағдыларын шығармашылық
қабілетті жетілдіретін, шығармашыл тұлға
тәрбиелеу
Ерекшелігі:
Таланттылар өздерінің қабілеті мен икемдігін
одан әрі бекіте түседі, әлсіздер оқуға ниет
білдіріп, сенімсіздіктен арылады.
Оқушылардың оқуға деген ынтасы артады.
Білім дәрежесі бірдей топтарды оқыту ісі
жеңілдейді.
Сондықтан да мұғалімдерге деңгейлеп оқыту
технологиясын математика сабағында
пайдаланған өте тиімді.
.
Оқу үрдісінде
ақпараттық
технологияла
рды білім
беру саласын
жақсартуда
қолданыс
аясын
кеңейту
керек.
ҚР Президенті
Н.Ә.Назарбаев
“Жаңа әлемдегі Жаңа
Қазақстан” Жолдауы
АКТ негізгі міндеттері:

Сабақта ақпараттық
технологиялар құралдарын
қолдану;
Практикалық шараларды
анықтап, жүзеге асыру;
Ғылыми ізденушілік және
оқу-әдістемелік жұмыстар
жүргізу.
Ақпараттық
технологиялардың
мақсаты:
жеке тұлғаның
интеллектуалдық және
шығармашылық қабілеттерін
дамыту;
технологиялық құрал арқылы
алынатын білімдер мен
мәліметтердің түсініктілігі;
білім мен тәрбиенің
бірізділігі;
жалпы компьютерлік
сауаттылық;
оқыту мен тәрбиелеудің
жылдамдығы.
Компьютер

Аудио, видео
Интернет
құралдар

Интерактивті АТК Электрондық
тақта құралдары оқулықтар

Электрондық Электрондық
анықтамалар пошта
Тестілеу,
бағалау
жүйесі
Әлемдік
ақпараттық
кеңістікке
Уақытты Пәнге
шығу
тиімді қызығушылығы
пайдалану артуы

Білімнің
Өз бетімен
жан-
жұмыс істеуі
жақтылығы АКТ
тиімділігі

Көрнекілік-
Пәнаралық
терді
байланыс
қолдану
Білік
Тексеру
дағдылары-
түрлерінің
ның
бағалануы
дамуы
Интерактивті құралдардың
келесі ерекшеліктерін атап
өтуге болады:
1.Бормен тақтаға жазылған
кескінді интерактивті тақтадағы
түрлі – түсті айқын, ұқыпты
кескінмен салыстыруға болмайды
2. Тақта мен бордың көмегімен әр
түрлі қосымшалары бар
жұмысты түсіндіру қиын әрі мүмкін
емес.
3. Слайдтарда, флипчартта
қателер жіберілсе, тез
арада түзетуге болады
4. Сабақта ACTIVote тестілеу
жүйесі арқылы тест алу
мүмкіндігін қолдануға болады
5. ACTIVwand указкасының көмегімен
тақтаның жоғарғы бөлігіне
кішкентайларға да қол жеткізуге
мүмкіндік береді.
6. Сабақта көрнекілікті
қолдану деңгейі артады.
7. Сабақтың өнімділігі артады.
8. Оқушылардың білім деңгейіне оң
әсер етеді
Оқушылардың көпшілігі естіге-
нінің 5 % және көргенін 20 %
есте сақтайтыны белгілі.
Аудио – және видеоақпаратты
бір
мезгілде қолдану есте сақтауд
ы 40-50 % дейін арттырады.
физика
сабағында
ақпараттық
технологияларды
пайдалану
Арифметика Прогрессия Геометриял
лық ық

1.Анықтама
2. Тану
2.1. Жазылуы
2.2. Оқылуы
2.3. Белгіленуі

3. Қасиеті

1.Маңызды түйін
4.1.Рекурренттік
формуласы
4.2.Қабылдай алатын
мәндері
4.3. Жалпы мүшесінің
формуласы
4.4.Алғашқы n
мүшесінің формуласы
4.5. Шексіз кемімелі
геометриялық
прогрессияның
қосындысы
Бағалау парағы

Оқушылар Қорыты
дың аты- 1 2 3 4 нды
жөні
Баладеме, бала ол –
болашағың,
Сен тұлғасың, оларға
жол

ашатын.
Бала деме, ол ертеңгі
дана ғой,
Бәрі өзгерер, гүлденер,
жаңарар
Пайдаланылған
әдебиеттер:
Н.Ә.Назарбаев «Қазақстанның
әлемдегі бәсекеге барынша
қабілетті 50 елдің қатарына кіру
стратегиясы».
Елбасының Қазақстан халқына
жаңа жолдауы.
Қазақстан Республикасы білім
беруді дамытудың 2005-2010
жылдарға арналған Мемлекеттік
бағдарламасы.
«Педагогика» журналы
Интернет материалдары
«Gooqle» және «Mail.ru»
сайттары. 2009 ж.
Мерекелеріңіз құтты болсын

Ұқсас жұмыстар
0 саны және 0 цифры
Алған біліміңді
Сабақтың ұраны
Азот оксидтері және қасиеттері
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Шаттық шеңбері
Мұғалім туралы мәлімет
Табиғи сан
Дәстүрлі емес сабақтардың өзектілігі
Ұстазы жақсының ұстамы жақсы
Пәндер