Дыбысты Жуан және Жуан айтамыз, жіңішке жұп дауысты естиміз дауыстылар




Презентация қосу
1 “Ә” сынып.
Ана тілі пәні.
Пән мұғалімі: Дүйсенбиева
Гүлсім.

ОҚО Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы
Ш.Уәлиханов атындағы №2 ЖОМ
Сабақтың өтілу
моделі

Мақсаты Бағдарлау-
Тақырыбы
мотивациялық
кезеңі
Рефлексиялық-
бағалау Операционалдық-
кезеңі орындаушылық
кезең

Сәйкесін тап
Жаңа
Ойын сабақ
жаттығу
Ақпанның он төрті
Сынып жұмысы

Сабақтың тақырыбы:
Біздің
елтаңба
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларда буын
жайында түсінік
қалыптастыру.Сөздерді
буынға бөлуге, буындардан
сөз құрауға, өлеңді мәнерлеп,
түсініп оқуға мүмкіндік
туғызу.
2. Дамыту: Оқушылардың сөздік
қорын, сөйлеу тілін дамыту.
3. Тәрбиелілік: Оқушыларды
Отансүйгіштікке,
ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі

Интеграци
я-ланған
сабақ
Сабақтың
әдісі

Түсіндіру, сұрақ – жауап,
жаттығу жүргізу, сергіту ойындары,
ойын түрлері
Сабақтың
көрнекілігі

Интерактивті тақта, оқулық,
суреттер, ойын түрлері,
тест тапсырмалары.
Пән аралық байланыс
• Әдебиет
• Қазақ тілі
• Дүниетану
Психологиялық
дайындық

-Бүгінгі сабағымызға, балалар,
қонақтар келіп отыр. Ендеше,
қонақтармен амандасайық.
Үлкенге де Сіз!
Кішіге де Сіз!
Бар әлемнің баласын,
Құрметтейміз біз!
І.Бағдарлау-мотивациялық кезең.
“Бәйге” ойыны
Жуан
• Дыбыс дауысты
• Әріп дыбыстар:
а,о,ұ,ы
Дыбысты Жуан және
• Жуан айтамыз, жіңішке жұп
дауысты естиміз дауыстылар:
А-ә,ұ-ү,о-ө,ы-і
дыбыстар
• Жіңішке
дауысты Әріпті
дыбыстар көреміз,
жазамыз
Жіңішке
дауысты
• Жуан және дыбыстар:
жіңішке ә,е,ө,ү,і

жұп
дауыстылар
Сөз әлеміндегі патшалық

шы

қу
О
Өлеңді орындаушылық
мәнерлеп
оқы! кезең
Пырақ
Шаңырақ

Халық
Аңыз

Қазақстан
Дәптермен жұмыс
80-жаттығу
Көп нүктенің орнына –ші,-ла
буындарын қойып,сөз жаса.Сол
сөздерді буынға бөліп жаз.

Ән...,ба...,кезек...,
қа...,а...,сурет... .
ОЙЛАН! 81-жаттығу ЖАРАЙСЫҢ!

Гүл күлтешелеріне буын жазып,сөз құрау.

І топ ІІ топ
Тұлпар Жұлдыз
ІІІ.Рефлексиялық-бағалау кезеңі

Сәйкестендіру тесті:
1.Екі бағандағы буындарды сызбамен
сәйкестендір.
Па тап
Қа тер
Сыз рақ
Дәп лам
Кі ғыш
2.Орны ауыстырылып берілген әріптерден сөз
құрастыр.
1. ә,і,р,п______________________
2. ж,з,ұ,л,д,ы__________________
3. н,у,б,ы_____________________
ІІІ Рефлексиялық-бағалау кезеңі

Сәйкестендіру тесті
1.Екі бағандағы буындарды сызбамен сәйкестендір:
Да та
Ша теп
Шаң ла
Мек на
Пар ғы

Толықтыру тесті
2.Төменде берілген сөздерді тиісті әріптермен
толықтыр.

К...тап, ж...зу, оқ...лық, дәпт...р, қ...лам.
Ойын “Кім жылдам? ”
Суреттерге қарап, әуелі бір
буынды,содан кейін екі буынды және үш
буынды сөздерді ата.
Шығармашылық
жұмыс

-Балалар, сендер
өз есімдеріңнің
қанша
дыбыстан,қанша
буыннан
тұратынын
білесіңдер ме?
Суреттегі зат атауларының алғашқы
әріптерінен сөз құра ОЙЛАН!

Ң
-Сонымен балалар,
“елтаңба”деген сөз
шықты.
ЕРЕЖЕНІҚорытындылау
ЖАТТА! ЖАРАЙСЫҢ!

• Сұрақтар арқылы:
- Буын дегеніміз не?
- ҚР-ның рәміздеріне не жатады?
- ҚР-ның президенті кім?
- Елтаңбаның авторы кім?
Үйге тапсырма:
• Біздің елтаңба. Өлеңді мәнерлеп
оқу
• Қосымша “Елтаңба” сөзіне дыбыстық

талдау жасау
Көңіл қойып

тыңдағандарыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Тіл дыбыстарының жасалу жолдары
Тіл алды дауыссыздары
ДАУЫССЫЗ ДЫБЫСТАР
Ахмет Байтұрсынұлының өмірбаяны
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында фонетиканы оқыту
Жуан, жіңішке дауысты дыбыстар
Сөз сазын келтіру қағидалары
Ашық, қысаң дауысты дыбыстар
Фонетика. Дауысты дыбыстар - Қазақ тілі (5-сынып)
Фонетиканы, морфологияны қайталауға, бекітуге арналған тапсырмалар топтамасы; Тіл дамытуға арналған тапсырмалар
Пәндер