Tongue - БАЛАЛАР БҮГІНГІ ЕРЕКШЕ САБАҒЫМЫЗДЫҢ ҚОНАҒЫ ТІЛ




Презентация қосу
Organization moment

Teacher Class
Good morning, my dears

Good morning, good morning
Good morning to you
Good morning dear teacher
We are glad to see you

How are you?
We are o` k , thank you.
And you?

I` m very good. Thanks,
take your seats.
“We can speak English”
4TH
form
МАҚСАТЫ: Екеуара сөйлеу, жазу, оқу дағдысын
қалап, тілдің алғашқы сатысын үйрену кезінде тілге
деген қызығушылығын, ауызша сөйлеу мәдениетін
қалыптастыру;
Оқушыларды жас ерекшеліктерін сай ойын
элементтері арқылы интелектуалды жетілдіру,
қабілетін дамыту, ана тілін құрметтей отыра,
ағылшын тілі мен мәдениетіне мұқият көңіл бөліп, оқу
мен біліміне қызығушылығын арттыру;
МІНДЕТТЕРІ: а) сұраққа еркін ,әрі тез жауап беруге
жаттықтыру, өтілген тақырыптарды
меңгергендігін тексеру;
ә) эстетикалық талғамын өсіру;
б) шағын диалог құрай білуге
үйрету,сөздік қорын молайту.
Cat and
Mouse Warm up
Little mouse, little mouse
Where is your house?
Mouse
Little cat, little cat
I have no flat
I am a poor mouse
I have no house.
Cat
Come, little mouse
Come, stay with me
I’ll give you bread
And cheese for tea
Mouse
Me ,little cat
I can’t come and stay
My dear mother
Does not let me play.
This is Mister
Tongue

-БАЛАЛАР БҮГІНГІ ЕРЕКШЕ САБАҒЫМЫЗДЫҢ ҚОНАҒЫ ТІЛ
МЫРЗА БІЗГЕ АҒЫЛШЫН СӨЗДЕРІН ҮЙРЕТПЕКШІ ЕКЕН. ОЛ
ҮШІН БІЗ ОНЫҢ ҚОЛЫНДАҒЫ КІТАБЫНДАҒЫ ТАПСЫРМАЛАР
ДЫ ОРЫНДАУЫМЫЗ КЕРЕК.
1.“Color maze” Ханшайым ұсынған парақтағы түстерді ажыратуымыз керек.
“What colour?” Сиқырлы жынның тапсырмасына көмекте
Берілген жеміс жидектерді өз түстеріне бояу
“How many balloons?”-Шарларды
санап,ағылшынша жазу
ДЫМБІЛМЕСКЕ
ДЫМБІЛМЕСКЕАПТА
АПТАКҮНДЕРІН ДҰРЫС
КҮНДЕРІН ДҰРЫС
ҚОЙЫП
ҚОЙЫПАЖЫРАТУҒА
АЖЫРАТУҒАКӨМЕКТЕСУІМІЗ
КӨМЕКТЕСУІМІЗ
КЕРЕК
КЕРЕК
І тапсырма: Сұрақ - жауап.
Оқушылар сұраққа толық жауап қайырулары тиіс.
-What is your name?
-What is your surname?
-How old are you?
-Which class are you in?
-Where are you from?
-Where are you from in Kazakhstan?
-Who is your class teacher?
-Who is your Russian teacher?
-Who is your English teacher?
ІІ тапсырма: Жасырылған мақал, жұмбақтардың жауаптарын үш тілде айтулары керек.

....кеспек болса да, тіл кеспек жоқ

2. Тіл буынсыз, ... түпсіз
3...қылыштан өткір

.жүйрігі айырады, тіл жүйрігі қайырад

5.Өнер алды ... тіл

6...көтермегенді, тіл көтереді.

7.Шебердің ..., шешеннің тілі ортақ
1. БІЛІМНІҢ ЖОЛБАСШЫСЫ,
ШӘКІРТТІҢ ҚОЛБАСШЫСЫ.

2. ЖІПКЕ ІЛДІМ МЕН ӨЗІН,
КІП КІШКЕНТАЙ КҮН КӨЗІН.

3. ЖҰҚА ТАҚТАЙ БӨЛШЕГІ,
ҰЗЫНДЫҚТЫҢ ӨЛШЕМІ.

4. ТӨРТ ҚЫРЛЫ ӨЗІ АППАҚ,
5. ІЛУЛІ ТҰР КЕҢ АЛАҢ,
ТАҚТАДАҒЫ ІЗІ АППАҚ.
КЕРЕГІМДІ МЕН ОДАН.
ЖАЗЫП АЛАМ КӨШІРІП ,
СҮРТЕМІН СОСЫН ӨШІРІП.

6. ҮЙ ІШІН АРАЛАП, ТҮНДЕ КӨП ЖОРТАДЫ,
АПТАРДЫ ЖАРЫП, МЫСЫҚТАН ҚОРҚАДЫ.
7. ТІЛІ ЖОҚ ӨЗІНДЕ,
СӨЗІ БАР ІЗІНДЕ.
ІІІ. тапсырма

ӨЛЕҢДІ МӘНЕРЛЕП ОҚЫ

“Поэзия минуты”
СЕРГІТУ СӘТІ

Stand up
Hands up
Clap , clap
Stamp, stamp
Jump , jump
Dance , dance
Dance , dance , dance
Hands down
Sit down
ІҮ ТАПСЫРМА: “БАУЫРСАҚ” ЕРТЕГІСІ
Ү тапсырма: жаттығу жұмыстары

ЖАТТЫҒУ ЖҰМЫСТАРЫ.
•ТАҚТАДЫҒЫ БЕРІЛГЕН «САБАҚ ҚҰРАЛДАРЫ» СУРЕТТЕРІНІҢ АСТЫНА
МЫНА ШАШЫЛЫП ЖАТҚАН СӨЗДЕРДІ ЖИНАП ДҰРЫС ҚОЮ.
•TRACE THE WORDS AND MATCH THEM TO THE PICTURES.
ОҚУШЫЛАР ТАҚТАДАҒЫ 1 БАҒАНДА ІЛУЛІ ТҰРҒАН СУРЕТТЕР
ЖАНЫНА 2 БАҒАНДАҒЫ СӨЗДЕР АУДАРМАСЫН ДҰРЫС ТАУЫП
ҚОЯДЫ.
БАЛАЛАР ӨЛЕҢ АЙТУДА DANCE
БАЛАЛАР БИЛЕУДЕ PLAY
БАЛАЛАР ОЙНАУДА LOVE
АНАСЫ БАЛАСЫН ҚҰШАҚТАУДА SING
•COUNT AND MATCH THE NUMBER TO THE PICTURE.
БАЛАЛАР БЕРІЛГЕН СУРЕТТЕР МЕН ЦИФРЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ
СӨЙЛЕМ ҚҰРАЙДЫ.
МЫСАЛЫ: THREE BANANAS, ONE CAR, TEN BOOKS, FIVE TOYS, NINE
DOGS, SEVEN CATS
‘Hello! How are you?” әнін орындау.

I` M HUNGRY

02-hello.mp3

I `M GRADE

I` M NOT SO GOOD I ` M WONDERFUL
ҮІ ТАПСЫРМА: ДИАЛОГ ҚҰРУ
ҮІІ ТАПСЫРМА: БИ

Ұқсас жұмыстар
Етістіктерді тап
Күй аңызы әңгімесі
Ағылшын және қазақ тілдеріндегі етістікті фразеологизмдердің синонимділігі
Тәуелсіздік шаһарына саяхат
Бауыржан Момышұлы
Сауат ашу және жазу негіздері
Ата - анасының мамандығын таныстыру
“Біз тебеміз сырғанақ”
Алтын қақпа
Қызыл таң жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі
Пәндер