Қарлығаш әулие
Презентация қосу
Шаттық
шеңбері
Оқушылар бір шеңбер бойында емін-
еркін қарым-қатынасқа түсіп,үлкен
достық шеңберінің бір мүшесі ретінде
әрқайсысы өзіне сенім артып,өзгелердің
де сеніміне енеді.
Құмырсқаның қанағаты.
(Ел аузынан)
Сыныпты үш топқа бөлу.
I-ТОП II-ТОП III-ТОП
Білімділер Тапқырлар Алғырлар
Топпен
жұмыс
1-топ-сахналап көрсету.
2-топ-«еңбекқор құмырсқа»,
«қораптағы құмырсқа»-мағынасын
ашу.
3-топ-сұрақ жауап
(таратпа материалдармен жұмыс)
-Оқымысты құмырсқаны
неге,қалай сынады? Құмырсқаның
ақылы , қайраты,қанағаты барын
қайдан білдің?Құмырсқаның
қасында дән жатқанда ашығу
себебі не деп ойлайсың?
Құмырсқа.
Құмырсқа.
... ақылды
Құмырсқа
Құмырсқа ... қажырлы
... еңбекқор
... ынтымақшыл
Еңбек етсең ерінбей,
Тояды қарның тіленбей.
Зерттеу
Құмырсқа –бунақденелілерге
жататын жәндік .
Пайдасы:
дәрілік қасиеті,
тазалықшы.
Халық болжамы:
құмырсқаның илеуіне
қарап,
бағыт-бағдарды
айыру,ауа-райын
болжау.
Салыстыру
Сүтқоректілер Бауырымен
жорғалаушылар
Құстар
Құстар.
Адамның досы,
қайырымды, адамның аты
қарлығаш
деп аталады.
Сергіту сәті.
Қарлығашқа ұқсайық,
Қанат жайып ұшайық.
Ұшып-ұшып алайық,
Ұшып алып қонайық.
Қарлығаштың құйрығы неге
айыр?
(ертегісі)
Ертегілер
түрлеріне тоқталу.
1. қиял-ғажайып
ертегілер:
2. шыншыл
ертегілер:
3. жан-жануарлар ертегісі:
Қарашаның жиырма бесі
Сынып жұмысы
Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Жаңа сөз.
Дерт-ауру,сырқат.
Не қилы-әр түрлі.
Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме беру.
Айдаһар
Маса
Бейнелеу
Кейіпкерлердің суретін салу.
Әңгімелесу:
Маса ,Құмырсқа ,Айдаһар үшеуінің алысу көрінісін қара сөзбен ,өз түсініктері бойынша
әңгімелеу.
-Айдаһар қанды неге іше алмады? -Қарлығаштың құйрығы неге
айыр болды? -Адам қарлығашты неге жақсы көреді?
....нәзік
....талдырмаш
Қарлығаш ....әулие
....киелі
Төле би.
(1657-1756ж.ж)
Қарлығаш әулие.
Шаңырағыма бір бейкүнә қарлығаш
ұя салып еді.Ол жер бетін топан суы
басқанда Нұқ пайғамбардың кемесін
сақтап, адам баласын жылан шақпақ
болғанда қызғыштай қорғаған құс
еді.Осындай киелі құстың ұясын бұзып,
балапандарын зарлатып-сарнатып
кете алмадым.
Төле би.
“Ой қорыту”
Міне балалар Төле бидің бір ауыз
сөзі мың ауыз сөзге татитын, шын
әулие деп атаған.Қарлығашты да
әулиеге теңеген.
«Жүректен - жүрекке»
Сабақ соңында қолданылатын оқушылардың бір-
бірімен пікір алмасуы, бір- біріне жақсы тілектер
айтылуы.Немесе ән, өлеңдерді бірігіп орындау
арқылы бүкіл сынып ұжымының көңіл- күйін
көтере отырып, өтілген сабақ мазмұнын
меңгергенін анықтау.
Бағалау
Үйге тапсырма.
I-Мақал-мәтел жазып келу.
II-Тақпақ жазып келу.
III-Жұмбақ құрастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz