Сабақтың мақсаты. Сабақтың түрі




Презентация қосу
Шығыс Қазақстан облысы,
Абай ауданы, Архат ауылы,
С.Бекбосынов атындағы орта
мектебінің математика пәнінің
мұғалімі
Ибраева Теңдік Серікжанқызы
Мен Ибраева Теңдік Серікжанқызы
сіздерге осы өткізген ашық сабағым-
ды ұсынып отырмын.Бұл сабақ
мектепте “Өте жақсы” өткен сабақ-
тардың бірі деп бағаланды.
“Тәуелсіздікке
20жыл”
Н.Ә.Наза
рбаевтың
2008 жыл
ғы: “Жаң
дегі жаңа а әлем-
Қазақста
халыққа ж н” атты
олдауынд
“Оқыту ү ағы
рдісінде- а
рат т ы қ т қпа-
ехнология
білім беру ларды
сапасын ж
туда қолд ақсар-
аныс аясы
кеңейту к н
ерек” деге
басшылық н сөзін
қа аламын
.
Туымен-тұғырлы
Елтаңбасымен - еңселі
Әнұранымен-айбатты
Әнін жазған: Шәмші Қалдаяқов
Сөзін жазған: Жұмекен
Нажімеденов, Нұрсұлтан Назарбаев
Алтын күн аспаны, Ұрпаққа жол ашқан,
Алтын дән даласы, Кең байтақ жерім бар.
Ерліктің дастаны, Бірлігі жарасқан,
Еліме қарашы! Тәуелсіз елім бар.
Ежелден ер деген, Қарсы алған уақытты,
Даңкымыз шықты ғой. Мәңгілік досындай.
Намысын бермеген, Біздің ел бақытты,
Қазағым мықты ғой! Біздің ел осындай!

Қайырмасы: Қайырмасы:
Менің елім, менің елім, Менің елім, менің елім,
Гүлің болып егілемін, Гүлің болып егілемін,
Жырың болып төгілемін, елім! Жырың болып төгілемін, елім!
Туған жерім менің - Қазақстаным! Туған жерім менің - Қазақстаным!
Негізгі
тригонометриялық
тепе- теңдіктер
Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе- теңдіктер туралы мағлұматтарды меңгерту.
Тригонометриялық функциялардың, бұрыштардың шамаларын, таңбаларын тереңдету.
Тәрбиелік: Отан сүйгіштікке, адамгершілікке, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа, ұлттық тәрбиені дәріптеуге
тәрбиелеу.
Дамытушылық: Өткен тарихпен байланыстыра отырып, алған білімдерін өмірде қолдана білуге баулу,
оқушының ой- өрісін дамыту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту, есеп шығару дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың барысы:
•Ұйымдастыру
• Үй тапсырмасын тексеру ( Тригонометриялық функциялардың қасиеті, № 289)
• Жаңа сабақ (Электронды оқулық)
• Жаңа сабақты бекіту
• Үйге тапсырма беру
• Қорытындылау
І. Ұйымдастыру: 1991 жылы жеткен үлкен жетістігіміз- Тәуелсіздік! Биыл осы жеңісімізге 20 жыл толып
отыр. Ендеше тәуелсіз мемлекетпіз Елбасымыз, Туымыз, Елтаңбамыз, Әнұранымыз, Ата Заңымыз бар еркін
де азат елміз. Сондықтан бүгінгі сабағымды Ата Заңымыздың 9,10,30- баптарын негізге аламын. Ата
Заңымыз сонау ата- бабаларымыз кезінде «Жеті жарғы» болған. Осы «Жеті жарғы» туралы қысқаша
мәлімет тыңдаңыздар.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Конституцияның 1-бөлімінің 9-бабында рәміздер мен нышандар бойынша
9 тапсырма орындаймыз.
№289 cos 200*sin 1000 tg 5000*cos1200
Sin(-500)* ctg 2000 ctg(-600)* tg 1500
Sin(-700)* tg(-500) cos(-950)* ctg(-1700)
Берілген бұрыштарды радиан арқылы жазыңдар:
300,450, 1350, 1800,1200,600,2700,3600,900
Бұрышты градуспен жазыңдар:
П/3, 3П/2, П/6, 2П, П/4, 5П/6, П/2, П,2П/3
Жауаптарынан «Тәуелсіз Қазақстан!»

Бұрыштар қай ширекке тиісті:
1200,2890,6800,10700,590,1500,2150,90,1350
Өрнектің таңбасын анықтаңдар:
Sin170, cos600, tg1200, ctg2400,sin(-450), cos(-1200),tg2500, ctg380, tg(-550)
Жауаптарынан: «Конституция жасасын»

ІІІ.Жаңа сабақты бастау: Конституцияның 2-бөлімінің 10-бабында азаматты қорғау бойынша
2 тапсырма орындаймыз. (Электронды оқулық 1,2 )
Мысылы: cosa= 12/13 0 Sina, tga, ctga-?

IV. Жаңа сабақты бекіту: Конституцияның 2-бөлімінің 30-бабында білім алу бойынша
тапсырмалар орындау.( Электронды оқулықтың тапсырмаларының 1,2 орындау.)
Өрнекті ықшамдаңдар:
1-sin2a, (1-cosa) (1+cosa), 1+sin2a+cos2a, sina-sina*cos2a, (1-sina)(1+sina), sin2a+sin2a*cos2a

V. Үйге тапсырма беру: Тақырып 19, №298,299.
VI.Қорытынды:
Оқушыларды бағалау. Бүгінгі сабақта Тәуелсіздігіміздің 20 жылдығына үлкен тарту
жасадыңыздар. Конституцияның 2-бөліміндегі 30-бапта айтылғандай Қазақстанымыздың білімді
ұрпағы болыңдар.
Үй тапсырмасы
( 1-бөлім 9-бап )
0 0
cos 20 * sin100 > 0
0 0
tg 500 * cos120 > 0
0 0
sin (-50 )* ctg 200 <0
0 0
ctg (-60 )*tg 150 >0
0 0
sin (-70 )*tg (-50 ) >0
0 0
cos (-95 )*ctg (-170 )<0
Берілген б р а д успен
ұрыш- Бұрышты г
тарды рад а р :
иан жа з ы ң д
арқылы ж
азыңдар:1) П/3 А
1) 300 Т Берілген
2) 3 П / 2 З
2) 450 Ә бұрыштарды
3 ) П /6 А
3) 1350 у радиан арқылы
4) 2 П Қ
4) 1800 е жаз
5 ) П /4 С
5) 120 0 Л
6) 5 П / 6 Т
6) 60 0 С
7) 2 П / 3 А
7) 90 0 І
8) П / 2 Н
8) 270 0 З !
9) 360 0 9) П
Қ
Бұрыштар қай Өрнектің таңбасын
ширекке тиісті: анықтаңдар:
0
1) 120
0
К 1) Sin 17 И
0
2) 289
0
О 2) cos 60 Я
0
3) 680
0
Н 3) tg 120 Ж
0
4) 1070
0
С 4) ctg 240 А
0
5) 59
0
Т 5) sin (-45 ) С
0
6) 150
0
И 6) cos (-120 ) А
0
7) 215
0
Т 7) tg 250 С
0
0
8) 9 0 У 8) ctg 38 Ы
0
9) 233 Ц 9) tg (-55 ) Н
Жаңа сабақты
бастау
(2- бөлім 10-бап)
Жаңа сабақты бекіту
(2-бөлім 30-бап)
Өрнекті ықшамда:
1)1- sin a
2) (1- cos a)(1+cos a)
3) 1+sin a +cos 2 a
4) sin a –sin a*cos a2

5) sin a- sin a *cos a
2 2

6) (1- sin a) (1+ sin a)
Үйге тапсырма:
Т: 19 № 298,299

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың типтері, құрылымы
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Microsoft office Word Мәтіндік редакторы. Терезе элементтері
Алтын күз
Ньютон биномы
Мұғалімнің сабаққа әзірлігі
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Халық ауыз
Тексеру сабағы
Бақылау сабақтары
Пәндер