ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІН ДАМЫТУ




Презентация қосу
№2 Ә. Бөкейханов атындағы
жалпы орта мектебі

БАЯНДАМА
ТАҚЫРЫБЫ:
ТАРИХ САБАҒЫНДА
ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКА
ЭЛЕМЕНТТЕРІН ДАМЫТУ.
Қай заманда болмасын адамзат алдында
тұратын ұлы мұрат міндеттердің ең бастысы
өзінің ісіне, өмірін жалғастыратын салауатты,
саналы ұрпақ тәрбиелеу. Ұрпақ тәрбиесі келешек
қоғам қамын ойлау болып табылады. Сол жас
ұрпақты жан –жақты дамыған, ақыл парасаты
рухани бай, мәдени-ғылыми өресі озық азамат
етіп тәрбиелеу біздің де қоғам алдындағы
борышымыз. Оны бүгінгі ұрпақтың санасына
Ұстаздық шеберлікпен біртіндеп сіңіру арқылы
ғана жүзеге асыруға болады.
Халық педагогикасы –асыл мұра
Халық педагогикасы дегеніміз - халықтың
ғасырлар бойы қалыптасқан педагогикалық білім мен
тәрбие –тәжірибесінің жиынтығы.
Халық педагогикасының қағидалары қай халықтың
болсын тұрмысымен, салт-дәстүрімен тығыз
байланысты болып, үнемі өсіп-өркендеп, дамып
отырады. Әрбір адамзат қоғамы өткен қоғамдағы озық
ойларын, тәрбиелік тәжірибелерін пайдаланады.
ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКА –
ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ҰЛТТЫҚ
ТӘЖІРИБЕЛЕРІНЕН
ТАҒЫЛЫМДАРЫНЫҢ
МОЛ ҚАЗЫНАСЫ
Халықтық педагогиканың мақсаты– жас ұрпақтың
ой өрісін өсіріп, өзіндік дүниетанымын
қалыптастырып,шығармашылықпен жұмыс жасауға
жағдай туғызу. Халық педагогикасын мектепке енгізудің
мынандай мақсаттарын көрсетуге болады.
1. Оқушылардың ұлттық салт –дәстүр, әдғт-
ғұрып,мәдениет пен өнерге деген қызығушылықтарын
арттыру арқылы халықтың асыл мұрасын
құрметтеуге тәрбиелеу.
2. Еліміздегі түрлі халықтарды (ұлт өкілдерін)
халқымыздың салт-дәстүр, әдет –ғұрып,
мәдениетімен, өнерімен таныстыру.
3. Халықтық педагогиканың құралдары арқылы жас
ұрпақтың адамгершілік сезімін, мәдени деңгейі мен
эстетикалық талғамын қалыптастыру.
Қазақтың ұлттық Ойын
Жаңылтпаш, Ой өрісін , сөз
байлығын
айтыс,
ойындарының өлеңдер санамақтар,
дамытады,
баланың тілін
мазақтама
түрлері ширатады

нд қ
Ойлау

ы тты
ар
ой ор
ойындары
п
С

бәй ілу,

тау
Көк ге,
мал пар,
е

та с
г
Кім шапшаң,

Тең
жұмбақ шешу,

ша пті тілік ққа
кім білгір.

тә аң ке, ,
ора

пш лік ке
ет ды

у а
ие ққ
өж тыл

рб д ы
ле
Білгірлікке

Ба
зеректілікке

е
білімділікке
баулиды
Бәйге
ТЕҢГЕ АЛУ
7 санының қасиеті

Жеті қазына Жеті жарғы

Жеті күн Жеті ғалам

Жеті ата
Жеті жұт

Жеті әулие Жеті қат көк
3 санының қасиеті

Үш жұрт Үш даусыз

Үш қуат Үш қадірсіз

Үш ғайып Үш жамандық

Үш жақын
Ойын элементтері араласқан жерде
жарыс болмай тұрмайды. Оқушылар
жолдастарынан қалып қоймау үшін, сабаққа
белсенді қатысып, берілген сұраққа ойлана
жауап іздейді, сабақ әсерлі болып, білімге
құштарлығын арттырып, түсініктерін
кеңейте түседі.
Ойын – оқушыдан төзімділікті,
тапқырлықты, шеберлікті,
ізденімпаздылықты, шапшаңдықты талап
етеді.
ҚОРЫТЫНДЫ:
Қорыта келгенде: Егеменді еліміздің ертеңгі
жас ұрпақты әдепті адамгершілігі жоғары болып
өссін десек, халықтық педагогика элементтерін
басшылыққа ала отырып, халықтың рухани
байлығын бүгінгі күн талабымен ұштастыра
білсек қана халықтық педагогикасының берер
мәні орасан зор.
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Оқу әдістері жәні құралжабдықтары
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Педагогика мен психологияның әдіснамалық негіздері
Математика сабағында оқушыларды ұлттық рухта адамгершілікке тәрбиелеу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балада қарапайым математикалық түсініктердің қалыптасуы
К.Д.Ушинскийдің халықтық ойын туралы пікірі
Бөлшектің бөлімі
Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
I тақырыптық блок Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Пәндер