Пәнарамалық сабақ


Slide 1

Пәнарамалық сабақ

Тақырыбы :

Математикалық поезд

Slide 2

Cабақтың тақырыбы:

Математикалық поезд

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Өткен материалдан алған білімдерін оқушы санасына бекіту.

Өткен тақырыптар бойынша әртүрлі есептерді шығара білу,

ойын элементтерін пайдаланып, оқушылардың білімін

жүйелеу, жалпылау

Дамытушылығы: Іскерліктерін, ойлау қабілеттерін арттыру, өз

бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру

Тәрбиелігі: Оқушыларды есеп шығаруда шыдамдылыққа, пәнге деген

қызығушылығын арттыру

Slide 3

Сабақтың түрі:

Ойын сабақ

Сабақтың әдісі:

Кесте,

сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырма

Көрнекілігі:

Поезд, киіз үй, топшамалар

Slide 4 Slide 5

"Математикалық поезд"

ойыны

Ойын шарты:

Класс 3 топқа бөлінеді. Математикалық поездбен «Сыйлықтар еліне» жету үшін “Оқып туған”, “Білім қуған” аялдамаларынан өтуіміз керек. Математикалық поездға отыру үшін билет алу ережесі: Кассадан үш есептен тұратын поездға отырғызу билетін аласыздар.

Slide 6

№1 есеп

Амалдарды орындаңыздар

1. (4, 23-2, 34) :21=

2. (7, 13+9, 25) :13=

3. (1, 85+3, 25) :34=

Slide 7

Сұрақ-жауап

1. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеміз? 2. Ондық бөлшекті натурал санға қалай бөлеміз? 3. Егер бөлінгіштің бүтін бөлігі бөлгіштен аз болса, қалай бөлінеді?

Slide 8

Билет алу үшін

орындалатын

тапсырмалар

Slide 9

1 билет- жалпы вагон

Самал 2, 16 кг, ал Айша одан

3 есе аз дәрілік шөп жинады.

Айша қанша дәрілік

шөп жинайды?

Slide 10

2 билет- купе вагон

Азық-түлік қоймасындағы 1503, 6 кг күрішті қаптағанда 28 қап болды. Бір қапта

неше кг күріш бар?

Slide 11

3 билет- жұмсақ вагон

Бірінші поезд 4 сағатта 251, 6 км, екінші поезд 5 сағатта 298км жол

жүрді. Поездардың жылдамдықтарын тауып, саластырыңдар.

Slide 12

Поездға отырғызу аяқталды.

Жолдарыңыз болсын!

Slide 13

"Сыйлықтар еліне" тез

жету үшін арадағы

аялдамалардан өту керек.

Slide 14

"Білім қуған"

аялдамасы

1. 0, 5х=25

2. 4, 2х=8, 4

3. 1, 2х=3, 6

Slide 15

"Оқып туған"

аялдамасы

1. Глобус қандай фигураны елестетеді?

2. Қай айда 28 күн бар?

3. Бір тауықтың салмағы 3 кг. Егер тауық бір аяғымен тұрса, салмағы қанша кг.

4. 7 тауықтың бір-бірден балапандары бар. Олардың барлығы нешеу?

5. Бір жұмыртқаны пісіру үшін 3 мин уақыт кетеді. Бес жұмыртқаны пісіру үшін неше мин. кетеді.

Slide 16

Сонымен біз «Сыйлықтар еліне» келдік. Енді қонақ үйге орналасу керек. Ол үшін орын болма, жоқ па білу үшін мына есептерді шығарайық.

Slide 17

І киіз үй эскизі

Шаңырақта: 42а+8, мұндағы а=5

Кереге: 3х+14х, мұндағы х=3

Есікте: 26у-3, мұндағы у=2

Өрнектің мәнін тап

Slide 18

Үй тапсырмасы

ІІ киіз үй эскизі

Шаңырақта:

54а+12, мұндағы а=3

Кереге:

15х+32х, мұндағы х=12

Есікте:

36у+14, мұндағы у=2

Slide 19

Бағалау

Қорытындылау


Ұқсас жұмыстар
Дәстүрлі емес сабақтардың өзектілігі
Денені дамыту жүйесі
EXCEL программасында диаграмма құру туралы
EXCEL программасында диаграмма құру
Сабақ классификациясы (жіктелуі)
Жай сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінуі
УНИВЕРСИТЕТІ САБАҚ
Дәстүрлі емес сабақтар
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Жоспарлау Жаңартылған білім беру бағдарламасындағы сабақты жоспарлау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz