Пирамиданың көлемін тап
Презентация қосу
Кульчикова Сания Табылдықызы 1963 жылы туылған.
Кульчикова Сания Табылдықызы 1963 жылы туылған.
1986 жылы Гурьев педагогикалық институтын физика – математика мамандығымен
1986 жылы Гурьев педагогикалық институтын физика – математика мамандығымен
тәмамдады.Сол жылдан бері Боран Нысанбаев атындағы орта мектепте математика
тәмамдады.Сол жылдан бері Боран Нысанбаев атындағы орта мектепте математика
пәнінің мұғалімі болып қызмет атқарып келеді. Қазіргі уақытта өз ісініе жауапкершілікпен
пәнінің мұғалімі болып қызмет атқарып келеді. Қазіргі уақытта өз ісініе жауапкершілікпен
қарайтын терең білімді, шәкірт жүрегіне жол таба білетін, әріптестерінің арасында
қарайтын терең білімді, шәкірт жүрегіне жол таба білетін, әріптестерінің арасында
беделді, І санатты ұстаз.
беделді, І санатты ұстаз.
Шығармашылық тақырыбым:
Деңгейлеп – саралап оқыту арқылы
оқушыларды өз бетімен есептер шығаруға
дағдыландыру
Жаңа мектепке тың идеямен қаруланған,
жас ұрпақтың болашағына үлкен
жауапкершілікпен қарайтын, жаңалыққа
жаны құмар мұғалім қажет. Заман талабынан
туындаған өзекті мәселелерге сәйкестендіру,
әр мұғалімнің көзқарасын өзгерте отырып,
өз ісіне деген жауапкершілігін арттыру
жұмыстарын ұйымдастыру әлі де жан-жақты
зеріттеуді талап етеді. Еліміздің білім беру
жүйесінде жаңа технологиялардың
біршама қатары өсіп келеді.Бұл білім
саласындағы жан-жақты ізденістің өркен жайып,
үлкен шығармашылық ізденіске ұласу бағытын
көрсетеді.Білім беру саласындағы жаңа
технологияларға негізделген өзгерістер,
жаңалықтар оқыту мен тәрбиелеу ісін,
ізгілендіру, демократияландыру, ұлттық
ерекшеліктерді ескеру, даралап,саралап
оқыту педагог қауымының басты міндетіне
айналуда. Аталған проблемалар мұғалімдердің
кәсіби шеберлігін үнемі жетілдіріп отыруды
қажет етеді.
Баяндаманыңтақырыбы:
Педагогикалық технологияны
дұрыс жобалау үшін мынандай
5 элемент қамтылуы керек.
2.Болжау.
Оқушылар еңбегін болжау
1. Мақсат қою- дегеніміз деңгйлік 3. Оқушылардың сабақтан
(курс, тарау, т.б) оқытуға бағытталып тыс өз бетімен
құрылған өзіндік орындайтын жұмыстары
жұмыстар
5.Түзету
4.Логикалық құрылым Қарастырып отырған
Шағын мақсаттық мазмұны сұрақтағы мүмкін болатын
мен саны оқушылардың даму қиындықтар:оқушының көп
аймағы және уақыт бойынша жіберетін қателері, оқу
әр аймақтың ұзақтығын стандарты деңгейіне
анықтайды. көтерудің педагогикаға
тән шаралар жүйесі
Деңгейлеп
саралау
-Жаңа ұғыммен таныстыру -Практикалық жұмыстарда
-Жаңа ұғымды игеруге -Қайталауда
Арналған тапсырмалар жүйесінде -Білім бекітуде
Өзіндік тапсырмалада -Білімді бақылап ,бағалауда
Міндетті деңгейді
толық меңгерді
Өз -
ө зі н
е се шы
ні м і Оқу
ар т
ты і л і гі
л сенд
бе
ты
арт
Деңгейлеп оқытудағы
нәтижем
г е
Пән
Ілгеріг ығ ы
е ұмты
лды ғ уш ыл
ы
қ ыз ды
сар
жа қ
Өз-өзін
тәрбилеуші тұлға
қалыптасты
І деңгей ІІ деңгей
міндетті,оқушылық алгоритмдік
Үш деңгейлік және қосымша
шығармашылық деңгей
IV деңгей
ІІІ деңгей
шығармашылық-өз бетімен
эвристикалық, материалды
ауқымды оқу материалын
саналы түрде меңгеру
меңгеру
Бағалаукестесі
р/с Оқушының I деңгей II деңгей III деңгей ұпай баға
аты-жөні 5 ұпай 10 ұпай 15 ұпай
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5 1 2 3
Математика пәнін оқытуды
белгілі мақсаттарға бөлуге
болады
Білімділік мақсаты: Тәрбиелік мақсаты:
оқушылардың білім оқушылардың пәнге
дәрежелерін деген қ ызығушылығын
тудыру оқуға, саналы
байқап, алған Дамытушылық мақсаты:
сезімге, жауапкершілікке,
білімдерін ойлау қабілеттерін
өз бетінше
одан әрі тереңдетіп, шыңдау есте сақтау еңбектенуге
тиянақтау, тәрбиелеу
қабілеттерін жетілдіру
жүйелеу
және білім дағдыларын
дамыту
Сабақтың тақырыбы:
Квадрат теңдеулер үшін күрес
• Білімділік мақсаты:
• оқушылардың білім дәрежесін • Дамытушылық мақсаты:
• байқап,алған білімдерін • оқушылардың ойлау,есте
• одан әрі тиянақтау • сақтау қабілетін шыңдап
• және білім дағдыларын
• дамыту
• Тәрбиелік мақсаты:
• пәнге қызығушылығын арттыру,ой-өрісін
кеңейту,
• жауапкершілікке тәрбиелеу
• Көрнекілік:
• Сабақтың түрі:
• интерактивті тақта, математикалық домино,
• Білімді қорытындылау.
• сөзжұмбақ”Вавилон”,
• Сабақтың әдісі:
• мақал-мәтелдер қорытындылау парағы
• ойын сабағы, топтық, ұжымдық
1-тапсырма. Тарихқа шолу
В
А
В
И
Л
О
Н
2- тапсырма. Математикалақ домино. Диофант
5х2 =0 х=0 4х2+2х=0 х1 =0 7х2-63=0
х2 =0,5
х1 =3 Х2 -7х+12=0 х1=3 Х2 -2х+1=0 х=1 х2-
х2 =-3 х2=4 30+х=0
х1 =-6 Х2+169=0 Шешімі
х2 =5 жоқ.
3- тапсырма. Топ басшылар
сайысы (есептер)
4-тапсырма. “Зерде” ойыны
Мақал- мәтелден квадрат теңдеу құрастыру
1.Білікті бірді жығар,білімді мыңды жығар
2. Бір тал кессең, он тал ек
3. Жігіт сегіз қырлы, бір сырлы
4.Жеті рет өлшеп, бір рет кес
5. Қорқақ жүзі рет өледі,батыр бір рет өледі.
6. Төртеу түгел болса,төбедегі келеді,
Алтау араз болса, ауыздағы кетеді
5-тапсырма. Квадрат теңдеуді шешу “Үй тапсырманың
номері шығады”
Екі топқа бөлініп,
Маймылдар ойнап жүр екен.
Сегізден бірінің квадраты,
Жүр еді ойнап жырада.
Қиқу салып он екісі,
Ойнап жүрді жағада.
Барлығы қанша санап көр,
Маймылдардың тобында?
Көпжақтардың көлемдерін
табуға есептер шығару
Геометрия 11 сынып
Сабақтың
мақсаты:
Білімділігі:
Оқушыларға Дамытушылығы: Тәрбиелігі:
көпжақтардың Оқушылардың Оқушылардың
көлемдерін ойлау, белсенділігін
табуды үйрету және есте сақтау, арттыру,
Формула бойынша елестету қабілетін, Өз бетінше оқуға,
есептеуге танымын дамыту Ізденуге тәрбиелеу
машықтандыру
Сабақтың
Түрі: Көрнекілігі: слайдтар, бағалау
беттері, тест , кеспе
білім мен дағдыны қалыптастыру
қағаздары
сабағы
Әдісі: сатылай комплексті талдау
технологиясын, сұрақ-жауап , есептер
шығару, тест алуда деңгейлеп оқыту
технологиясын қолдану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Өткен тақырыпты пысықтау. Негізгі бөлім
Көпжақтар
Призма Пирамида
1.анықтама
2. тану
2.1. элементтері
2.2. табаны
2.3.биіктігі
2.4.диагоналы
3. қасиеттері
4.маңызды түйін
4.1. көлем формуласы
5.Түрлері
5.1.тік 5.2. көлбеу
Тану
Призма Диагоналы d
2.1. Табаны Бүйір қыры l Биіктігі һ
2.2. Табаны көп Сәйкес Табандарының Бір жағына
бұрыштар төбелері ара қашықтығы тиісті емес екі
1.Өзара тең н төбесін қосатын
Параллелепипед 2.Параллель қосатын кесінді
кесінді
жазықтықтарда
1.Тең
жатады
2.Параллель
Пирамида Табаны Табанының бір Табан
көпбұрыштар бұрышын жазықтығына
төбесімен түсірілген
қосатын перпендикуляр
кесінді
Призма 3.1. Барлық жақтары параллелограмм
3.2. Қарама қарсы жақтары тең, параллель
3.3. Диагональдары бір нүктеде қиылысады, қиылысу нүктесінде қақ
бөлінеді
Параллелепипед
4.Маңызды түйін
Vпризма = Sтаб * Н ; Vкуб = а3; Vпар.д = авс;
Vпирамида = 1/3 * Sтабан * Н
ІІІ Есептер шығару (Деңгейлік тапсырмалар)
№1 Тік бұрышты парллелепипедтің биіктігі 7 см , ал оның табан қабырғалары 4см және 5см.
Параллелепипедтің көлемін табыңдар (О)
№2 Куб бетінің ауданы 96дм2. Кубтың көлемін табыңдар (О)
№3 Үшбұрышты призманың бүйір қырларының арасындағы қашықтық 37см, 1 3см және 30 см. Бүйір бетінің ауданы 180см2. Призманың көлемін
табыңдар. (Ш)
№4 Табан қабырғалары 5см, 5см және 6см ал биіктігі 10см үшбұрышты пирамиданың көлемін табыңдар.(О)
№5 Дұрыс пирамиданың табан қабырғасы 36 см -ге тең квадрат және оның бүйір қыры 8 3см пирамиданың көлемін табыңдар. (О)
№6 Төртбұрышты пирамиданың табан қабырғалары 9м, 12м . Барлық бүйір қабырғалары 12,5м. Пирамиданың көлемін тап. (Ш)
Тест тапсырмалары
1.Үшбұрышты пирамиданың үш қырының орталары арқылы өтетін жазықтық, оның көлемі 1:7 қатынасында бөледі.
А) иә б) жоқ
2. Дұрыс үшбұрышты пирамиаданың қарама – қарсы қырлары өзара перпендикуляр
А) иә б) жоқ
3. Пирамиданың және призманың табандары да, биіктіктері де тең. Пирамиданың көлемі
призманың көлемінен 3 есе кіші болады.
А) иә б) жоқ
4. Пирамида табаны – қабырғалары 6см және 8см болатын тік төртбұрыш. Пирамида биіктігі 12см. Барлық бүйір қырлары тең. Бүйір қырларын тап
А) 16см С) 13см
В) 14см Д) 10см Е) 12см
5. Үшбұрышты тік призманың табан катеттері 6см және 8см болып келген тік бұрышты үшбұрыш. Призма биіктігі 7см болсын,
онда оның толық бетінің ауданын тап.
А) 216см кв С)48см кв
В)168см кв Д)192см кв Е)264см кв
6. Төртбұрышты дұрыс пирамиданың бүйір бетінің ауданы 2 √13см ге тең, табан қабырғасы 2см ге тең. Пирамиданың көлемін
тап.
А) 1см куб С) 2см куб
В) √13см куб Д) √13/2см куб Е) 3см куб
Мұғалім жетістігі
Өз пәнінің беделі үшін
Оқушы біліміне сенім-
күреседі
мен қарайды
Шәкірт бірлігі
Шығармашылықпен жұмыс
күшейеді
жасауға ынталанады
Математика пәнін саралап-деңгейлеп оқыту
арқылы жеке тұлғаның өзіндік-танымдық
сауаттылығын арттыруға жетелейді
Оқушы жетістігі
Пәнге деген қызығу-
Оқуға ынталанады
шылығы артады
Теориялық білімді
Бір-бірінің пікірін
жүзеге асырады
сыйлауға үйренеді
Өз бетінше жұмыс
Еркін сөйлеуге
істеуге талпынады
машықтанады
Алған білімі есінде ұзақ
сақталады
Мерейі үстем, талабы биік шәкірттер
"Үздік куәлік" иегерлері
Бижанова А Құбиева А
Ишахатов М
Елеуов Д Мизамов А
Математикадан 3 жылдағы
сапа көрсеткіштері
Шығармашылық шыңы - ізденіс
2007-2010 оқу жылдарындағы
грант иегерлері
Байғабылова А Қабдирова Ж Болатов З
Ибрагимов А
Досанова Б Сержанова А Умарова Д
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz