Жаңа сабақты түсіндіру




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:

Ы Ң І
R D РД Е Р
W O С О ІК Т
MS ОЦЕ НШІЛС
П Р К І
ДІК Ү М
Т І Н Қ М
Ә
М К АЛ Ы
Ф И
ГРА
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Microsoft Word
бағдарламасымен жұмыс жасауға
машықтандыру. Word - тың графикалық
мүмкіндіктерін пайдалана білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушының іскерлігі мен
бейімін, шығармашылығын, ізденісін
қалыптастыру, ЕТ кабинетінде қауіпсіздік
сақтау ережелерін естен шығармауға
дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушының пәнге деген
қызығушылығын, отан сүйгіштігін ояту,
іскерлікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақты өткізу кезеңдері

I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
1.Асыл тасты сұрақтар.
III. Жаңа сабақты түсіндіру.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Тапсырма №1.
2. Тапсырма №2.
V. Қорытындылау.

VI. Білімгерлердің білімін бағалау.
Үй тапсырмасын сұрау

Бүгін үйге берген сабақты “Алтын
тасты сұрақтар ” арқылы
сұралады. Ол үшін әрқайсымыз
ұяшықтарды таңдап сұрақтарға
жауап беруіміз қажет.
5 5

3 3
6 6
Асыл тасты
сұрақтар

2 2 7 7

1 1
Жаңа сабақ
Word – тың графикалық мүмкіндіктері.
Мәтіндік құжатқа графикалық кескіндер,
фигуралық мәтін кірістіруге және
автофигуралар енгізуімізге болады
болады.
Word – та енгізген мәтінімізге дайын
суретті және Paint графикалық
редакторында салған суреттеріңді
кірістіруге болады. Paint - та салған
суретті алмасу буферінің көмегімен
орындалатын командаларды пайдаланып
кірістіруімізге болады. Сонымен қатар
Word-та әсем, әдемі ашық хаттар,
жарнамалар, хабарландырулар әзірлей
Дайын суреттер қорынан алынған
суретті кірістіру үшін:

1.Файлды ашып, мәтіннің суретті
кірістіретін жерге меңзерді
орналастырамыз.
2.Вставка →Рисунок →Картинки
командасын орындаймыз.
3. Суреттері бар терезе ашылады,
таңдалған суретте маусты
шертеміз.
4. Суреттің өлшемін қалауымыз
бойынша өзгерте аламыз.
Фигуралық мәтінді енгізу
үшін – Word ART
коллекциясын таңдаймыз.
АЛПАМЫС БАТЫР АТЫНДАҒЫ
№40 МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯ

8 «Д» сынып
Автофигура – бұл дайын
геометиялық фигуралар, оның
қосымша негізгі фигуралары бар.
Мысалы : тіктөртбұрыш, шеңбер,
әр түрлі сызықтар,
бағыттауыштар, жұлдызша және
жаушалар т.б. фигуралар бар.
Автофигураларды құжатқа
кірістіру үшін:
Вставка→Автофигуры
командасын орындаймыз.
Кез-келген фигураға мәтін
Бөгде планеталықта
Геометриялық фигуралардан ко
Тапсырма № 1
Автофигураларды пайдаланып, төмендегі фигураларды
салу. Осы фигуралардың ішін басқа түспен, сыртқы
сызығын басқа түспен бояу және мәтін жаз.

Алпамыс батыр
8 «д» сынып атындағы
№40 мектеп
гимназия
Тапсырма № 2
Құттықтау!
Саған айтар тілек
Таусылма еш жүдеп
Қиналсаң - төз
Жарыссаң - оз
Ойнасаң - ұт
Күрессең - жық
Ешкімді басынба
Басыңнан асырма
Табысқа тасыма
Намысқа жасыма
Ешкімді күн деме
Ешкімді тілдеме
Сөзіңнен танба
Қатарыңнан қалма
Біреуді даттама
Ешқашан кек сақтама
Біреуді сыртынан айдама
Өсекті тыңдама
Шынығып шыңдал
Жақсыдан үлгі ал!
«Артық термин»
Берілген тапсырмадағы артық терминді табу:

1. Екі, бес, нөл, қосынды, бір, тоғыз.
2. Драйвер, принтер, монитор, графиксалғыш, пернетақта.
3. Көбейту, өшіру, азайту, қосу, бөлу.
4. Дискет, CD-ROM, таймер, винчестер, магниттік таспа.
5. Сканер, таймер, пернетақта, джойстик, тінтуір.
6. Торкөз, қызыл, жасыл, көк.
7. Бос орын, компьютер, Esc, Enter, BackSpace.
8. «Файл», «Формат», «Бояу», «Сервис», «Справка».
9. 0,5; 1, 1234; 867598; 0; 111.
10. Вирус, синус, косинус, тангенс.
11. Сантиметр, килобайт, бит, мегабайт.
12. Нүкте, Shift, үтір, қоснүкте.
«Артық термин»
Берілген тапсырмадағы артық терминді табу:

1. Екі, бес, нөл, қосынды, бір, тоғыз.
2. Драйвер, принтер, монитор, графиксалғыш, пернетақта.
3. Көбейту, өшіру, азайту, қосу, бөлу.
4. Дискет, CD-ROM, таймер, винчестер, магниттік таспа.
5. Сканер, таймер, пернетақта, джойстик, тінтуір.
6. Торкөз, қызыл, жасыл, көк.
7. Бос орын, компьютер, Esc, Enter, BackSpace.
8. «Файл», «Формат», «Бояу», «Сервис», «Справка».
9. 0,5; 1, 1234; 867598; 0; 111.
10. Вирус, синус, косинус, тангенс.
11. Сантиметр, килобайт, бит, мегабайт.
12. Нүкте, Shift, үтір, қоснүкте.
Үйге тапсырма

Word - тың графикалық
мүмкіндіктері пайдаланып
құттықтау және жарнама,
хабарландырулар жасаңыз (әр
түрлі қаріптерді, кестелерді,
суреттерді пайдаланыңыз).
Бағалау мониторингісі

20-17 - "5"
16-10 - "4"
10 -төмен "3"
Зейін қойып
тыңдағандарыңызға рахмет !

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың құрылымы
Допты төменнен қабылдау әдісі
Үйкелетін денелер Үйкеліс коэффициенті
Жалынның кері тебуі
Оңтүстік Қазақстан облысы, Отырар ауданы
Өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Екі жақты ойын: Қол добы
Қайнау, конденсацияланудың және буланудың меншікті жылуы
Материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдері
Сабақты талдау түрлері
Пәндер