Практикалық сабақ




Презентация қосу
19.01.11 ж.
Сабақтың тақырыбы:

Практикалық сабақ
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Өтілген тақырып бойынша циклдік
программалауға есептер шығару арқылы
оқушылардың білімдерін пысықтау.

Дамытушылық : Оқушылардың жан-жақты
ойлау қабілеттерін, компьютерді пайдаланып
бағдарлама құру және жауабын алу
дағдыларын дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды ақпараттық
мәдениеттілікке, өзін-өзі басқаруға және
бағалауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: білімді тексеру, қорытындылау

Сабақтың әдісі: практикалық

Сабақтың көрнекілігі: дербес компьютерлер,
интерактивті тақта, активойд.

Әдістемелік және бағдарламалық қамсыздандыру:

Turbo Pascal 7.0, презентация, бағалау парағы,
тест сұрақтары.

Әдістері: талдау, сұрақ- жауап, проблема қою,
зерттеу;
Пәнаралық байланыс: математика,
ағылшын тілі.
Сабақ жоспары
1. Ұйымдастыру сәті
2. Үй тапсырмасын тест арқылы тексеру
3. Программаның орындалу нәтижесін компьютерсіз

анықтау
4. Компьютерде тапсырманы өз бетімен орындау
5. Сабақты бекіту
6. Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру
Үй тапсырмасын тест арқылы тексеру
ACTIVote
ACTIVote тестілеу жүйесі
конференцияның барлық
қатысушыларына сұрақтарға,
бірнеше берілген жауаптардың
нұсқаларынан желісіз радио
пульттің батырмасын басу әдісімен
жауап беруге мүмкіндік береді.
Пульттың көмегімен ақпарат
ACTIVboard қабылдайды және де
өңделіп конференция
қатысушысының жауабын
қабылдайды. ACTIVote қарапайым
тест жүргізуге өте қолайлы зат.
ACTIVote 16 немесе 32 пульттан
кішкене чемоданда тест жүргізу
үшін қолданылады.
ПРОГРАММАНЫҢ ОРЫНДАЛУ НӘТИЖЕСІН
КОМПЬЮТЕРСІЗ АНЫҚТАУ.
1) begin
s:=0;
for x:=-4 to 1 do

s := s+х;
writeln(‘s=’, s);
end. -9,6рет
2) Program esep; 3) a := 4; b := 6;
Var a1, a2, Integer; while a < b do a := a + 1;
Begin aa == 6,
6, 22 рет
рет
а1:=4; a2=3; r:=a1+a2
Writeln (r) end.
4) Егер z:=(x/5+y)*4 және х=5, y=10 болса,
онда z-тың мәні неге тең?

ПРОГРАММАНЫҢ ОРЫНДАЛУ НӘТИЖЕСІН
КОМПЬЮТЕРСІЗ АНЫҚТАУ.
5) Программа үзіндісінің орындалу
нәтижесін тап:
р:=0;
for x:=6 to 10 do
р := р+х; 40,5рет
writeln(‘р=’, р);

7) Егер х:=0, х:=х+1, х:=х*х болса, онда х-
6) s:=1; тың мәні неге тең?
for x:=2 to 6 do
s := s+х;
writeln(‘s=’, s);

21 8) Программа бөлігіндегі m-нің мәнін
анықтаңдар:
m:=0;
While m<3 do 33
m:=m+1;
Цикл неше рет орындалған?

a := 1; a= 4
for i:=1 to 3 do a := a+1;

a := 1;
a= 1
for i:=3 to 1 do a := a+1;

a := 1;
for i:=1 downto 3 do a := a= 1
a+1;
a := 1;
for i:=3 downto 1 do a := a= 4
a+1;
Компьютерде тапсырманы
өз бетімен орындау

1-есеп. 1-ден 100-ге дейінгі натурал сандардың қосындысын
табыңдар.

2-есеп. 1, 2, 3, ..., 15 сандары квадраттары кестесін құру
керек.

3-есеп. 1-ден 10-ға дейінгі сандардың қосындысын есептеу
бағдарламасын for операторының көмегімен жазыңдар.
Электрондық оқулық бойынша
№ 4, 5, 6, 14, 17, 18, 19 тапсырмаларды
орындау
Үйге тапсырма

Екі санның ең үлкен
ортақ бөлгішін (ЕҮОБ)
табудың
программасын құру.

Ұқсас жұмыстар
EXCEL программасында диаграмма құру
EXCEL программасында диаграмма құру туралы
Сабақ барысында мұғалім үлгерімі төмен оқушылармен жекелей жұмысты қалай жүзеге асыратынын зерттеу
Операциялық жүйе негізі. Операциялық жүйе түрлері. Операциялық жүйе ядросы
Белсенді оқыту әдістерінің жіктелуі
Сабақ соңында оқушылар
Сабаққа қойылатын талаптар
Екі жақты ойын: Қол добы
Кескін карталармен жұмыс жасау
Тарихты оқыту әдістемесі
Пәндер