MOODLE - технологиясын оқу үрдісінде пайдалану




Презентация қосу
MOODLE-технологиясын оқу
үрдісінде пайдалану
Казақстан Республикасының
12-жылдық білім беру туралы
қабылданған концепциясында
кәсіптік бағдарламаға көшу
мақсаты қойылған, соның бірі
жоғарғы сынып оқушыларының
жеке басында практикалық
әрекет ортасын қалыптастыру,
шығармашылық ізденісін
дамыту.
• «Интернетке мектептерді қосу» әлемдік индексінің
көрсеткіші бойынша Қазақстанның басекеге
қабілеттілігі 2007 жылы 50 орыннан 2008 жылы 54
орынға түсіп қалуымен нашар көрсеткішке ие болды.
Ақпараттық сферадағы орта білім беру мекемелерінің
қазіргі материалдық-техникалық базалық жағдайын
электронды оқыту жүйесіне өтуге дайын деп айтуға
болмайды. Сонымен қатар, республикада
оқытушылардың компьютерді игеруі бойынша есеп
жүргізілмейді. Осыдан қазіргі норма, яғни
оқытушыларға арналған компьютерлік жұмыс
орнының саны (1 жұмыс орнына 4 оқытушы) ескі
болып табылады, себебі қазіргі заманғы мектептерде
әрбір оқытушыға компьютер қажет.
•Электронды оқыту жүйесінің
мақсаты -интеллектуалды ұлт және білімге
негізделген экономика жасау, қала мен ауыл
білім деңгейін теңестіру.

•«Электронды оқыту» (Electronic
Learning немесе қысқаша E-Learning)
термині Солтүстік Америка мен Батыс
Европа елдерінде соңғы жылдары
жеткілікті кең қолданыс табуда.
•Ол білім беру жүйесінде
ақпараттық және қатынастық
технологияларды (АҚТ) пайдалану
саласындағы мультимедиа,
web-технология негізінде оқыту, онлайн-
оқыту және т.б. сол сияқты бірқатар
терминологиялық түсініктерді біріктіреді.
LMS-(Learning Management System) қазіргі
заманғы білім берудің әлемдік тәжірибесінде
электронды оқыту оның ажырамас бөлігі болып
табылады. Электронды оқытуды таратуда
Қазақстан бұл облыстағы әлемдік
көшбасшылардан (АҚШ, Финляндия, Сингапур,
Оңтүстік Корея, Канада, Австралия, Жаңа
Зеландия) бірнеше жылға артта қалған. Бұл
елдердің құрған білім модельдері,
стратегиялық мақсатқа жетуге жұмыс жасауда.
Ол мақсат- мемлекеттің басекеге қабілеттілігін
көтеру.
• «Ұлттық ақпараттандыру орталығы» АҚ Интернет-
сайтында қашықтықтан оқытудың Moodle
(www.moodle.nci.kz) ашық жүйесі орналасқан. Бұл
жүйенің толық функционалды модульді ортасы LMS
(Learning Management System) бар және білім
берудегі технологиялар үшін халықаралық
стандарттар жағынан стандартталған. Дегенмен,
білім беру ұйымдары мен пайдаланушылардың
Интернетке қатынастың жеткіліксіздігіне байланысты
ол жүйе Қазақстанда кең қолданыс таппай отыр.
Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning
Environment)–қашықтықтан оқыту ортасы, ол сапалы
қашықтықтан оқыту курстарын құру үшін арналған.
Бұл өнімді әлемнің 100-ден астам мемлекеттерінде
университеттер, мектептер, компаниялар және
дербес оқытушылар пайдаланады.
MOODLE-технологиясын оқу үрдісінде пайдалану

Оқушы үшін Мұғалім үшін
рталда мектептің білім
О қу үрдісінде Білімін жетілдіру
еру пәндері бойынша
Moodle о қу тапсырмаларын мақсатында
лімдік материалдарға
гін қатынайды бірлесе отырып шешу үрдісінде мұғалімдер өздерінің
псырмаларды оқуды ұйымдастыруға, әдістемелік жоспарларын
ындайды, әдістемелік
білім алмастыруға қойып, оқу үрдісінде АКТ-
мек алады. мүMoodle
мкіндікжбереді.
үйесінде пайдалану тәжірибесімен
әр оқушының портфолиосын
ынамалық тестілеуден бөлісе алады
оқытушы мәліметті оқуды
өтеді жасап са қтай алады
. мұғалімдер мен оқушыларнақты сабақтың
арасында жүретін кез мақсаттары мен міндеттері
келген пішімдегі сай келетіндей етіп
файлдармен алмасу ға Электронды
болады. о қыту шеңберін
Тест жұмысының нәтижесін оқұыту
йымдастырады.
үрдісіне
мұғалім бағалауы мүмкін нақты бағдарламалық өнімді
және тест сұрақтарыныңендіру мен қолданудың
жауаптарын көрсете алады. тиімділік деңгейін, анықтайд
Moodle жүйесінде келесі
ресурстар түрлері
көрсетілген:

Файлға
Мәтін беті немесе
және веб- Moodle оқу
Moodle жүйесіндегі веб-бетке тапсырмаларын
курс бірнеше бет
тақырыпқа бөлінеді. сілтеме бірлесе отырып
odle жүйесі қашықтан оқыту шешу үрдісінде
оқуды
рсының материалы мен ұйымдастыруға,
ы материалмен жұмыс жасауды білім алмастыруға
мүмкіндік береді
ымдастыруды көрсетуге
налған аспаптар Тестер Түсініктеме
.
ынтығымен жабдықталған

Жүйеде мұғалімдер мен оқушылар
арасында жүретін кез келген пішімдегі
файлдармен алмасуға болады.
Moodle-дің артықшылықтары:
Коллаборативті оқыту
технологияларына бағдарланған
ашық бастапқы кодта таралады – – оқытуды белсенді түрде,
бұл нақтылы білім беру жобасының оқу есептерін бірігіп шешу
ерекшеліктеріне қарай “ұштау”, үрдісінде,
қосымша модульдер жасау, басқа біліммен өзара алмасу түрінде
жүйелермен бірігу мүмкіндігі ұйымдастыруға мүмкіндік береді;

коммуникация үшін кең
мүмкіндіктер: кез-келген
форматтағы файлдармен бағдарламалық интерфейстер
айырбас, жіберу (рассылка), әр түрлі білім деңгейлі,
форум, чат, оқытылушының әр түрлі физикалық мүмкіндікті
жұмысын рецензиялау мүмкіндігі, (мүгедектерді қоса), әр түрлі
мәдениет адамдары үшін жұмыс
ішкі почта және т.б.
жасау мүмкіндігін қамтамасыз етеді;
Moodle жүйесі қашықтан оқыту курсының материалы мен осы
материалмен жұмыс жасауды ұйымдастыруды көрсетуге
арналған аспаптар жиынтығымен жабдықталған.
Бағдарламалық өнімдер

Мәтіндік және мультимедиялық оқу материалдарының жинағы

Компьютерлік демонстрациялау бағдарламасы.

Автоматтандырылған жаттықтырушы бағдарламасы.

Электрондық кеңес. Интернет/ Интернет Форум.
Интернет/ Интернет конференция.

On – line – семинар. On – line – сабақтар.

Тестілеу. Тексеру тапсырмалары.

Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
Scorm пакеті мысалы
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Оқу үрдісінде ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдану қажеттілігі
Инновациялық технологиялар түрлері
Әлеуметтік медиа
Оқытудың компьютерлік технологиясы
Компьютерлік технология
СУХОМЛИНСКИЙ ХАЛЫҚТЫҚ
Сабақ барысында шәкірттің білімге құштарлығын арттыру
Пәндер