Қызықты сұрақтар




Презентация қосу
1 - кезең. Ұйымдастыру

Сабақтың жүрісі 2 - кезең. «Мен нені үйрендім?»

3 - кезең. «Білім шыңына өрлейік!»

4 - кезең. «Білгенімді зердеме тоқу»

5 - кезең. «Жұмбақтар шешу»

6 - кезең. «Білім құмарлар» елінде

7 - кезең. «Білгенге маржан»

8 - кезең. «Қызықты сұрақтар»

9 - кезең. «Шығу парағы»

10 - кезең. «Білгенімді дамыту»
Мен нені
үйрендім
Жұмыс
кестесі

65536 –жол 256 –баған
Белгіленуі: 1,2,3... Белгіленуі; A,B,

16777216- ұяшық
Белгіленуі: А1,В5,F16…
Теориялық
шағын тест
Бұл қандай
қатар?

Формулалар Форматтау
Батырмасы не үшін
қолданылады?

Стиль Қаріп
Батырмасы не үшін
қолданылады?

Өлшемі Әріп саны
Батырмасы не үшін
қолданылады?
Оң жақ шеті
бойынша Сол жақ шеті
туралау бойынша
туралау
Бұл команда не үшін қолданылады?

Жұмыс бетінің Қолданушының
атын өзгерту үшін атын өзгерту үшін
Мәтінді енгізген
кезде Enter пернесін
қай кезде басу
керек?

Ұяшыққа дерек
енгізген соң Нұсқауды
енгізгенде
Бір мезгілде суреттегідей
белгілеу үшін қандай батырма
қолданылады?
Ctrl Shift
Батырмасы не үшін
қолданылады?

Сақтау Ашу
Бет қосу

Мәлімет қосу
Меңзердің орнын ауыстыру
үшін қандай пернелер
қолданылады?

Меңзерді
басқару Backspace
пернелері
ы ңдар !
р айс
Жа
“Білім шыңына
өрлейік”
18.02.1

Microsoft
Excel-де
деректермен жұмыс істеу
М А Қ С А Т Ы:

Дамытушылық
Білімділік: Ойын түрлері Тәрбиелік:
Оқушылардың тақырып арқылы оқушылардың Оқушының өз ісіне
бойынша тапқырлақ, жауптылығын
білімдерін нығайту, ізденімпаздық арттыруға, уақытын
тиянақтау, қасиеттерін дұрыс пайдалануға,
бір жүйеге келтіріп қалыптастыру, айналасына, қоршаған
қорыту шығармашылыққа ортаға дұрыс көз
теориялық білімін баулу, қараспен қарауға,
практикамен өз ойын тиянақты намысқойлыққа
ұштастыру. жеткізуін дамыту. тәрбиелеу.
С А Б А Қ Т Ы Ң
ф
т ә о
и д р
п і м
І с а
і с
ы

Жеке,
Жаңа тақырыпты Тыңдап түсіну, топтық
меңгеру сабағы сұрақ – жауап
жұмысы
Деректер

Мәтін Формула
Сан

Күн жадысы
“Білгенімді
зердеме тоқу”
“Сәйкесін тап” ойыны
Тізбек бөлігі үшін Ом заңы I=I1=I2=…=Iп
Өткізгіштерді тізбектей R=ρℓ/S
жалғағанда қай шама тұрақты
Өткізгіштерді параллель R=R1+R2+…+Rп
жалғағандағы кернеу
Толық тізбек үшін Ом заңы I=U/R
Өткізгіштерді тізбектей A=U*q
жалғағандағы кедергі
Бірлік уақыт ішінде қандай заряд U=U1=U2=…=Uп
өткенін көрсететін шама
Өткізгіш кедергісінің формуласы I=I1+I2+…+Iп
Өткізгіштерді параллель I=ε/(R+r)
жалғағандағы ток күші
Заряд орын ауыстырғандағы I=∆q/∆t
электр өрісінің жұмысы
а) «Кім алғыр» сайысы.

1) ЭК-ге қандай деректерді енгізе аламыз?
2) Формуланы енгізудің ережесі қандай?
3) Деректерді ұяшықтарға енгізгенде қате
терілген символдарды қалай өшіреміз?
4) Сандар қалай тураланады?
5) Ұядағы мәтінді толық оқу үшін не істейміз?
6) Деректерді қалай сақтаймыз?
б) “Кім жылдам” сайысы

1-ші топ 2-ші топ 3-ші топ

Сыныпта тұрған Сыныптағы Сыныптағы
заттардың атын оқушылар тізімін оқушылырдың
жазып,толтыру компьютер бойларының
әрекеті арқылы тізіміне енгізу ұзындығын
нөмірлеу жазып,өсу реті
бойынша
сұрыптау.
“Практикалық
жұмыс”
1. Кестені құрып, жалпы соманы есепте:

Тауар Саны Бағасы Жалпы
сомасы
Тоқаш 130 10 = B2*C2
Самса 130 10 = B3*C3
Шырын 140 10 = B4*C4
Тақтайш 50 50 = B5*C5
а
Орындық 15 100 = B6*C6
=Сумм(D2:D7
)
2. Берілген өрнектің мәнін тауып,
кестені толтыр

a b c (a +b)/c

12 36 3

123 121 4

45 135 9
“Ой толғау”
карточка
құрастыру
“Озық ойлы”
тапқыр
ЕТ негіздерін салушы
ғалымдар:
1. Джон Нейман.
2. Чарльз Беббидж.
3. С.А.Лебедев.
4. Ада Лавлейс.
5. Билл Гейтс.
Қойылатын сұрақтар:
1.Ол Windows-бағдарламасымен бүкіл әлемге компьютердің жаңа
қызметін ашып берді.
2.Ол ең алғашқы программашы ғалым.
3.Ол XIX ғасырдағы ең бірінші есептейтін программаларды құрды.
4.Ол ең алғашқы электронды есептеуіш машинаны шығарды.
5.Бірінші советтік ЭЕМ-ға 1950 жылдары басшылық жасаған
академик ғалым.

« Дүниенің кілті өнер білімде »
Абай
ЕТ негіздерінің өлшем бірлігі
1. 1 Байт.
2. 1 Мегабайт.
3. 1 Гигабайт.
4. 1 Килобайт.
5. 1 Бит.

Қойылатын сұрақ:
Мына ақпараттың өлшем бірліктерін 10 секунд ішінде
«тізбек» (өсу) ретімен дұрыс шығатындай етіп бірліктерді
орналастыру керек.

«Қай ғылымды білсеңіз де қазір оны елге жай,
Құры ішінде кеткенше пайдалансын өзгелер».
АБАЙ.
ЕТ негіздерінің құрылғылары
1. Монитор
2. Пернетақта.
3. Принтер.
4. Дискжетек.
5. Тышқан.
Қойылатын сұрақтар:
1. Ақпаратты адамнан ЭЕМ-ға беруге арналған құрылғы?
2. Ақпаратты адамнан ЭЕМ-ға беруге арналған кішкене қорапша құрал?

3. Ақпаратты(мәтіндер мен бейнелерді) ЭЕМ-данадамға беруге арналған
құрылғы?
4. Ақпаратты адамға қағазға басылған мәтіндер мен бейнелер түрінде
беруге арналған құрылғы?
5. Ақпараттың үлкен көлемін сақтауға және қайта шығаруға арналған
құрылғы?

«Дүние де- өзі, малда өзі, ғылымға көңіл бөлсеңіз».
АБАЙ.
Сабақты қорытындылау
“Білгенімді
дамыту”
Үйге тапсырма:

Excel-де
деректермен
жұмыс істеу.
Сабақ кестесін құру.
“Бағалау”
Ұйымдастыру

Мен нені үйрендім

Білім шыңына өрлейік

Шығармашылық
Білгенімді зердеме тоқу қабілетін арттыру

Exсel-де жұмыс
Сабақтың жүрісі Практикалық жұмыс
істеуге үйрену

“Ой-толғау”карточка құрастыру Бағалау

“Озық ойлы” тапқыр

Шығу парағы

Білгенімді дамыту

Ұқсас жұмыстар
Сабақ БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР
Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
Сіздер Бала деген кім
Сұхбаттасушыға ешқашан
Жеке рефлексия
Пікір сұрау
Физикалық турнир (сыныптан тыс жұмыс)
Диалогтік оқыту технологиялары
Сұрақтар бұрқасыны жаттығуы
ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
Пәндер